Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 12/25/14 in all areas

  1. 30 likes
    φρεσκοτατη!!!! πριν κανα 2 ωρες!
  2. 12 likes
  3. 11 likes
    Εκατσα και αλλαξα τα τρομπα και δαγκανες με τις brembo που ειχα παρει απο ενα 1098 streetfighter, και φυσικα εβαλα και καινουρια ebc τακακια. Ηρθε και ο Renegade για βοηθεια, τελικα με κατι αναποδιες που παθαμε φαγαμε ολο το απογευμα, ξεκινησαμε να παιρνουμε και φωτογραφιες σε καθε σταδιο αλλα τα παρατησαμε.Τελικα ολα καλα.Αυριο θα παω και μια μεχρι το εξοχικο να δω τι ψαρια πιανουν...
  4. 11 likes
    Ρουντολφ μικρό Χοντακι με καμμενο ανορθωτη σαν πεσει το βραδακι λαμπα δε θα φεγγει γρι Οι φίλοι του "βρε τάφε" τον φωνάζουν και γελούν και το βιβλίο σέρβις κρύβει, όταν του μιλούν. Όμως μια πρωτοχρονιά εγραψε το ΜΟΤΟ "Ρούντολφ, είσαι αξιοπιστος μα απ ολους πιο αργος". Τα χόνδα στο κοπάδι καψανε ολα βολάν και στο καπακι αντλία με βενζίνη γιοκ! Ταμαμ! Από τότε και κάθε καινούρια χρονιά της οδικής πρώτος τραβά τα σκοινιά... Ο Ρούντολφ οδηγεί Στου Σαρακάκη την αυλή!
  5. 10 likes
  6. 9 likes
    Επτάχρονο αγόρι ετοιμάζεται να πολεμήσει στο πλευρό των Σύρων ανταρτών Μητέρα και κόρη επιβίωσαν μετά από επίθεση που δέχτηκαν από τον σύζυγο-πατέρα Το γεύμα μιας οικογένειας στη Σιβηρία Και άλλες 17 φωτο ΕΔΩ
  7. 9 likes
  8. 9 likes
    Εκεί που σκάει το κύμα...
  9. 9 likes
  10. 8 likes
  11. 8 likes
    Εκτός από την αμιγώς μαθηματική εξήγηση της- εκτενούς και επιτυχημένης- καλλιέργειας της μ@λ@κί@ς στην χώρα,υπάρχουν και παράγοντες που την προκάλεσαν,και καμία φορά δεν επικεντρωνόμαστε σε αυτούς. Π.χ η Ελληνική κοινωνία δεν είχε την πολυτέλεια χρόνου,σχεδόν ποτέ να ωριμάσει κοινωνικά και πολιτικά.Αν μελετήσουμε διεξοδικά και χωρίς εμπάθεια την ιστορία,θα αντιληφθούμε το αληθές της υπόθεσης,χωρίς βέβαια να αναζητούμε την κολυμβήθρα του Σιλωάμ σε αυτό για να ξεπλυθούμε. Ο βασικός παράγων που δυστυχώς συντηρεί αυτή την ανωριμότητα,είναι ότι ελάχιστο μέρος της κοινωνίας μας θέλησε ατομικά να μπει στην διαδικασία να '' ψαχτεί '' και να βελτιώσει την κοινωνική και πολιτική του συνείδηση,και να επιζητήσει την ωριμότητα. Αντιθέτως καλλιεργήθηκε βάναυσα η κομματική και η ατομικιστική συνείδηση,αφού ο ''σπόρος'' προυπήρχε λόγω κάτι αιώνων τουρκοκρατίας,και οι εκάστοτε κυβερνήτες δεν ήταν αφελείς να μην το εκμεταλλευθούν πρός ίδιον όφελος. Επίσης η παγκόσμια και κατ'επέκταση η Ελληνική κοινωνία μεταπολεμικά, βίωσε αναμφισβήτητα δεκαετίες ανάπτυξης και ανόδου του βιοτικού επιπέδου.Αυτό το γεγονός καλλιέργησε μεγάλες προσδοκίες,ειδικά σε έναν ανώριμο- όπως είπαμε πρίν- Ελληνικό λαό,που έβγαινε από μακρά περίοδο κακουχιών και φτώχειας.Επομένως ο κάθε πολιτικός σχηματισμός,που θα ''εγγυόταν'' την συνέχιση της ανοδικής πορείας του βιοτικού επιπέδου,εύκολα και όπως έγινε θα έδρεπε τους εκλογικούς καρπούς,και την εξουσία βεβαίως.... Κοινώς και στο φινάλε..... και για την κοινωνία και για τον πολιτικό κόσμο,εδραιώθηκε το δόγμα του ''αμύνεσθαι περί πάρτης'' και τα υπόλοιπα είναι ιστορία πια,η οποία δυστυχώς συνεχίζεται καθώς υπάρχει αρκετός βολεμένος κόσμος για να ξεβολευτεί ξαφνικά,επειδή το θέλουμε οι λίγοι....
  12. 8 likes
    Χαzεύοντας την μεταμεσονύχτια TV ανακάλυψα οτι το H2 είναι προϊόν των Νεφελίμ. Ιδού: Τα λεγε ο Δημοσθένης. Άντε να summonάρει η Honda τους Ελοχίμ να έχουμε αντίλογο :P
  13. 8 likes
    TEXNIKH ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ To πλαίσιο έχει δύο βασικά κομμάτια, από ατσάλινους σωλήνες διαφορετικής διαμέτρου και πάχους, αφού η ακαμψία που απαιτείται είναι διαφορετική από κάθε τμήμα, κάτι που μειώνει παράλληλα και το βάρος. Το υποπλαίσιο είναι από carbon μειώνοντας το συνολικό βάρος στα 7.2 κιλά σε σχέση με τα 9.0 κιλά του πλαισίου της 1098 για παράδειγμα, την ίδια στιγμή που η ακαμψία είναι στα 4,250 Nm σε σχέση με τα 2,300 Nm αυτού της 1098. Τεράστια διαφορά όπως λένε οι άνθρωποι της Ducati που τονίζουν ότι η κατασκευή του πλαισίου γίνεται από τους ίδιους προμηθευτές των αγωνιστικών κατασκευών των ΜotoGP. Από ανθρακονήματα είναι φτιαγμένο και το μπροστινό υποπλαίσιο στο οποίο στηρίζονται και τα όργανα, με βάρος μόλις 0.43 κιλά, τη στιγμή που στην 1098 είναι 0.61 κιλά, ενώ στην 999R ήταν 1.8 κιλά. Στον τομέα της μείωσης του βάρους σημειώνουμε το αλουμινένιο αγωνιστικό ρεζερβουάρ, αλλά και τα carbon και κεραμικά υλικά που χρησιμοποιούνται εκεί που βγαίνουν οι δύο απολήξεις της εξάτμισης, για αντοχή στη θερμοκρασία. Με την ανοικτή εξάτμιση κερδίσαμε και 4.5 κιλά βάρους σε σχέση με την προ-τοποθετημένη. Επίσης οι υπεύθυνοι του ιταλικού εργοστασίου υπογραμμίζουν τη δυνατότητα ρύθμισης της γωνίας κάστερ στις 23.5ο και στις 24.5ο. Το trail είναι 98mm, ενώ το μεταξόνιο στα 1,430mm, γεγονός που την κάνει αρκετά μακρύτερη από τα περισσότερα supersport 1000άρια, κάτι που ίσχυε και στα MotoGP του 2006, που η Ducati ήταν μακρύτερη από τις υπόλοιπες. To ψαλίδι είναι ένα ακόμη κομμάτι που δείχνει πόσο διαφορετική είναι αυτή η μοτοσυκλέτα. Το μοχλικό της ανάρτησης βρίσκεται σε χαμηλότερη θέση, κάτι που φέρνει σε αντίστοιχη θέση και το κέντρο βάρους. Το τεράστιο διαστάσεων ψαλίδι ζυγίζει μόλις 5.4 κιλά, 10% βαρύτερο από αυτό της 999R, αλλά και με 35% περισσότερη ακαμψία στα 1,470 Nm. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε πιρούνι της Ohlins για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής και είναι πρεσαριστό, το όποίο πρακτικά μηδενίζει το ρίσκο της μίξης λαδιού και αέρα. Έτσι δίνει καλύτερη αίσθηση για το τι κάνει το μπροστινό λάστιχο και έχει περισσότερε δυνατότητες ρύθμισης. Από τη μια μπουκάλα ρυθμίζεται η συμπίεση και από την άλλη η επαναφορά και οι ρυθμίσεις δεν είναι διαφορετικές για τις υψηλές ή τις χαμηλές ταχύτητες συμπίεσης, αλλά για να υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες. Το πίσω αμορτισέρ αν και φαίνεται συμβατικό είναι υψηλής ποιότητας και εδώ έχει διαφορετικές ρυθμίσεις για ψηλές (48) και χαμηλές (20) ταχύτητες συμπίεσης, ενώ η επαναφορά ρυθμίζεται σε 25 θέσεις. Η όλη του κατασκευή ρυθμίζει αυτόματα τη ροή του λαδιού στη διάρκεια της χρήσης, ώστε να μην επηρεάζεται η λειτουργία από τη διαφορά της θερμοκρασίας που αναπτύσσεται. Ακόμη και το σταμπιλιζατέρ είναι σχεδιασμένο ώστε να έχει μειωμένες τριβές. Στον τομέα των φρένων η λύση της μονομπλόκ δαγκάνας της Brembo είναι ίσως το πιο συμβατικό κομμάτι της Desmosedici. Η φιλοσοφία είναι ίδια με τα φρένα που χρησιμοποιεί το εργοστάσιο στα SBK και ΜotoGP, με μόνο 18 μέρη να απαρτίζουν την κάθε δαγκάνα, τη στιγμή που μια συμβατική έχει 28 μέρη ή μια εξαπίστονη 43. Αυτό χαρίζει αξιοπιστία στο εξάρτημα. Oι ζάντες είναι της Marchesini με 7 ακτίνες, ίδιες με τις αγωνιστικές από ενισχυμένο μαγνήσιο, σε μία ακόμη πρωτιά για μοτοσυκλέτα. Η μπροστινή ζάντα στα 2,540 gr είναι 400 γραμμάρια ελαφρύτερη από αυτήν της 999R, ενώ η πίσω στα 4,060 gr είναι 700 γραμμάρια ελαφρύτερη! Τεράστια διαφορά για ένα τόσο σημαντικό μέρος της μοτοσυκλέτας. Τώρα στα λάστιχα που φορούν οι ζάντες αυτές, έγινε ιδιαίτερη μελέτη από την Bridgestone για να καταλήξουν στο νέο ΒΤ01 με διαστάσεις 120/70ZR17 μπροστά από 125/600R16.5 που φορούσε η GP6 και σε 200/55ZR16 πίσω από 190/550R16.5 της αγωνιστικής. Πάντως και στους αγώνες η ιαπωνική εταιρία ελαστικών δοκιμάζει 16αρι πίσω λάστιχο που επιλέγουν σε κάποιες πίστες οδηγοί όπως ο Capirossi και ο Elias. Παρά τη διαφορά των διαστάσεων το σχήμα και οι γωνίες των ΒΤ01 είναι πολύ κοντά σε αυτά των ΜotoGP. Στον τομέα του κινητήρα τώρα έχουμε ένα πανομοιότυπο του κινητήρα της GP6 των 990cc. Οι διαστάσεις του είναι μικρότερες από έναν V-2, εκτός από το πλάτος που είναι ελάχιστα μεγαλύτερο. Η ιπποδύναμη είναι σημαντικά μειωμένη σε σχέση με τον αγωνιστικό, στους 200 ίππους στις 13,800 σ.α.λ., με το κόκκινο στις 14,200 σ.α.λ. Η ροπή στα 11.8 kgm στις 10,500 σ.α.λ. Η μείωση αυτή δίνει και την απαραίτητη αξιοπιστία του κινητήρα, αφού η Ducati δίνει τρία χρόνια εγγύηση και τρία χρόνια δωρεάν σέρβις! Η λειτουργία τώρα του κινητήρα είναι ίδια με της GP6 με την ονομασία twin pulse και τη γωνία των κυλίνδρων στις 70ο. Η σειρά ανάφλεξης με τον 1ο και 2ο κύλινδρο νωρίς σχεδόν μαζί στις 10ο και 90ο αντίστοιχα και τον 3ο και 4ο αρκετά αργότερα στις 290ο και 380ο δίνει ένα αποτέλεσμα ανάλογο με αυτό που στους δίχρονους κινητήρες στα 500cc λέγαμε big bang. Στην πράξη αυτό σημαίνει ομαλότερη απόδοση της δύναμης και καλή απόκριση. Στο πάνω μέρος των κυλίνδρων είναι που η Ducati κάνει τη διαφορά σε σχέση με όλους τους άλλους κατασκευαστές. Το περίφημο Desmo, το δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων που είναι από τιτάνιο, υπόσχεται μειωμένες τριβές. Οι εκκεντροφόροι είναι σχεδόν ίδιοι με τους αγωνιστικούς, ο στρόφαλος επίσης, τα πιστόνια είναι ίδια. Το κιβώτιο τύπου κασετίνας διαθέτει ελαφρωμένα γρανάζια για να μειώνεται η απώλεια δύναμης. Ο συμπλέκτης είναι βέβαια μονόδρομος και τα καπάκια του από μαγνήσιο, αφού παίζουν ρόλο στην ακαμψία του συνόλου, καθώς με την ελαχιστοποίηση του πλαισίου όλος ο κινητήρας παίζει ενεργό ρόλο στον τομέα αυτό. ΒΟΧ Οι πρώτοι γύροι Ήταν μια στιγμή που περίμενα με αγωνία και έκανα υπομονή 1,048 ολόκληρα χιλιόμετρα. Η πίστα των Σερρών έτοιμη να δεχθεί την Desmosedici και εγώ έτοιμος να απολαύσω την απόλυτη μοτοσυκλέτα παραγωγής. Από τους πρώτους γύρους οι αρετές της σιγά-σιγά αναδεικνύονται και μετά από λίγο έρχεται στο μυαλό μου η δυνατότερη μοτοσυκλέτα που έχω οδηγήσει ποτέ, η GP6 του Loris Capirossi στην Βαλένθια το Νοέμβριο του 2006. Παρά το ότι το πλάγιασμα στην είσοδο της στροφής γίνεται εύκολα, παρά το ότι σου δίνει σιγουριά για να φρενάρεις πλαγιασμένος μέχρι μέσα στη στροφή, παρά τη φοβερή αίσθηση του τι συμβαίνει στο μπροστινό σου λάστιχο, η D16 δεν είναι μια εύκολη μοτοσυκλέτα. Είμαι επιφυλακτικός και στο άνοιγμα του γκαζιού και στο ανέβασμα των στροφών, αφού το μάνιουαλ λέει ότι το στρώσιμο τελειώνει στα 2,500 χλμ. Δεν είναι όμως τόσο θέμα στρωσίματο κινητήρα, αλλά στρωσίματος αναβάτη αφού χρειάζεται εξοικείωση ενώ δεν υπάρχει η παραμικρή πολυτέλεια να πάει κάτι στραβά. Τα ανταλλακτικά της έχουν ασύλληπτες τιμές και μια πτώση μπορεί να είναι κακή για τη γενικότερη «υγεία» μιας συλλεκτικής μοτοσυκλέτας. Άλλωστε δεν μπορείς να την αντικαταστήσεις, όπως για παράδειγμα με οποιαδήποτε άλλη Superbike. Τα φρένα, παρά το ότι είναι ίδια με αυτά της 1098, είναι αρκετά πιο δυνατά, μάλλον λόγω της διαφοράς βάρους. Ο μονόδρομος συμπλέκτης δουλεύει περίεργα στα κατεβάσματα και θέλει το χρόνο του. Όμως η πρώτη αυτή αίσθηση είναι πολύ κοντά σε αυτή τη δόση που είχα πάρει το 2006 από την αγωνιστική και σίγουρα πολύ διαφορετική από οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Περισσότερα όμως για την Desmosedici και την οδήγηση της μέσα σε πίστα θα διαβάσετε στο επόμενο τεύχος, όταν θα έχει στρωθεί πλήρως και όταν θα αρχίσουμε να ψάχνουμε τις άπειρες ρυθμίσεις των αναρτήσεων για να προσπαθήσουμε να τη φέρουμε στα μέτρα των Σερρών. Ελπίζω συγχρόνως και στη βοήθεια του συνεργάτη μας Γιάννη Μπούστα και περιμένω πως και πως τη μέρα που θα πάμε στο Mugello σε track day παρέα με τον φίλο μας Vitto Guareschi. DUCATI DESMOSEDICI RR Κινητήρας: Τετράχρονος, υδρόψυκτος, τετρακύλινδρος - V, 90ο, με 2ΕΕΚ, δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης βαλβίδων και 4 βαλβίδες στον κύλινδρο Κυβισμός: 989 cc Τροφοδοσία: Ψεκασμός Ιπποδύναμη (εργοστ.): 200 hp, στις 3.800 σ.α.λ. Ροπή: 11,80 kgm στις 10.500 σ.α.λ (εργοστ.) Κιβώτιο: Έξι σχέσεων Πλαίσιο: Σωληνωτό χωροδικτύωμα Αναρτήσεις - Μπροστά: Ανεστραμμένο πιρούνι Ohlins, καλάμια διαμ. 43 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο Πίσω: Ένα αμορτισέρ Ohlins, πλήρως ρυθμιζόμενο Φρένα – Μπροστά: Δύο δίσκοι 330mm, Πίσω: Δίσκος 240 mm Ελαστικά: 120/70 – 17” μπροστά, 200/55 – 16’’ πίσω Μεταξόνιο: 1.430 mm Ύψος σέλας: - mm Ρεζερβουάρ: - lt. Βάρος: 171 kg. Αντιπρόσωπος: Ηellinmoto, 210 5548949 Τιμή: 68.700 ευρώ http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=601
  14. 7 likes
    Εμένα με πιάνει απελπισία κάθε φορά που πρέπει να ψηφίσω. Και θυμός, μεγάλος θυμός. Είναι δυνατόν να καλούμαι να ψηφίσω πάνω σε θέματα τα οποία, μας λένε, θα καθόριζαν την επιβίωση ή τον αφανισμό μας; Με τι γνώσεις; Με τι στοιχεία; Ποιον να πιστέψεις; Τον ένα έγκριτο οικονομολόγο ή τον άλλο που διαφωνεί κάθετα; Είμαι θυμωμένος γιατί πιστεύω ότι τα βασικά προβλήματα που έχει ένα κράτος θα έπρεπε να είναι λυμένα και να ψηφίζαμε εμείς για, ας τις πούμε, μικρορυθμίσεις. Λυπάμαι αλλά όλα αυτά μου φαίνονται περισσότερο ως ένα σόου εντυπώσεων κάτω από μία διαμάχη εξουσίας, εκλογές λέει μετά για να αποφασιστεί το μέλλον του τόπου. Λες και ο τόπος αυτός έχει την ισχύ να καθορίσει από μόνος του το μέλλον του. Πάντως μία αλλαγή είναι πιστεύω απαραίτητη. Η χρονική στιγμή δεν ξέρω αν είναι η καλύτερη.
  15. 6 likes
  16. 6 likes
    Κουκλα στα Race Blu 2015 χρωματα Το ιδιο και στο WorldCrosser
  17. 5 likes
    Hρθε λοιπον ο καιρος να γραψω και εγω το ταξιδιωτικο μου. Ενα ταξιδιωτικο που εκανα στην Ευρωπη πριν 20 μερες, και ενα Ονερο Ζωης δικο μου: να ταξιδεψω ΜΟΝΟΣ! Εγω και η Ιταλιδα καλλονη μου σε ονειρεμενους δρομους, απο αυτους που απο πιτσιρικας φανταζομουν μεσα στο μικρο δωματιο στο Βυρωνα... Ειναι σπανιο να κανουμε αυτα που ονειρευομαστε με τοσο παθος πραγματικοτητα. Αλλα ειναι ακομα πιο σπανιο οταν η πραγματικοτητα αποδεικνυεται ακομα πιο υπεροχη και απο τα πιο τρελλα ονειρα!! :) Τι να πρωτοθυμηθω; Τη χαρα του δρομου; Τις απιστευτες εικονες; Τις ατελειωτες μαγευτικες διαδρομες μεσα σε καταπρασινα συγκλονιστικα τοπια; Τους ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ανθρωπους που συναντησα; Τη φιλοξενια και την αγαπη που μου χαρισαν; Αυτο το ταξιδι μου εδωσε μεγαλη δυναμη και αποκατεστησε την πιστη μου στους ανθρωπους. Με φιλοξενησαν, με αγκαλιασαν, μου εδωσαν την αγαπη τους και ολα αυτα χωρις να ζητησουν τιποτα! Για αυτους το δωρο ηταν οτι πηγα να τους βρω! Για εμενα ηταν το χαμογελο τους! Ελπιζω μεσα απο τις εικονες και τις περιγραφες να καταφερω να σας ταξιδεψω εκει που ταξιδεψα και εγω. Το ταξιδι αυτο ειναι αφιερωμενο σε ολους εσας: τους φιλους μου! Βαλτε λοιπον να παιζει, και απολαυστε....
  18. 5 likes
  19. 5 likes
    Και ενα ντοπιο, παραγωγης μας. Αη χουπ γιου λαικ ιτ. *Ολα τα πλανα ειναι απο GoPro
  20. 5 likes
    Λιγο Ελληνικο μπανιστηρι χαχα
  21. 5 likes
  22. 4 likes
    Δωράκι Χριστουγέννων... Σε μοντέλο 1 προς 12 Πλέον κοσμεί το δωμάτιο δίπλα στη σημαία του μεγάλου έρωτα...
  23. 4 likes
  24. 4 likes
    Σαν έκφραση μου θυμίζει το μαζί τα φάγαμε, του κήτους. Και λέω σαν έκφραση, γιατί ελπίζω πως καταλαβαίνω το σκεπτικό πίσω της, όμως η έκφραση είναι ατυχής. Δεν έχει σχέση το πολυτεχνείο και δεν ευθύνονται οι τότε φοιτητές που το έκαναν στο σύνολό τους γιά την καταστροφή της χώρας. Η ανθρωπότητα στην πλειοψηφία της είναι διαχρονικά σκατένια, δεν βγήκε μόνο μιά γενιά σκατά που έλαχε σε μας και μας κατσικώθηκε στο σβέρκο.. Πάντα υπήρχαν αυτοί που οικοιοποιούνται ξένους αγώνες και ξένες δημιουργίες και πάντα θα υπάρχουν, σε κάθε τομέα δραστηριότητας. Δεν διαφέρει σε τίποτα εκείνη η γενιά από τις άλλες, παρά μόνο στο ότι της δόθηκε μοναδική ευκαιρία να εκμεταλλευτεί ένα κορυφαίο γεγονός, και μάλιστα σε μιά περιρέουσα ατμόσφαιρα που διψούσε γιά "επαναστατικότητες" ή/και "αλλαγές". Κάποιες λίγες ομοιότητες υπάρχουν με τη σημερινή, με τη διαφορά ότι α) δεν είμαστε ΤΟΣΟ αφελείς πλέον, και β) δεν υπάρχει κανένα αναμφισβήτητα επαναστατικό γεγονός τέτοιου βεληνεκούς ώστε κάποιοι να το εκμεταλλευτούν καταλλήλως. Αν υπάρξει, μην έχεις καμία αμφιβολία ότι θα ζήσουμε το σίκουελ.. Ουσιαστικά νομίζω ότι συμφωνούμε, αλλιώς δεν θα είχε νόημα το επόμενο ποστ σου απλά θεώρησα ότι οφείλω να το επισημάνω, μιάς και ένας απ' όλους αυτούς τους χιλιάδες ανώνυμους αφελείς "ηλίθιους" ρομαντικούς, ήταν και ο μακαρίτης ο θείος μου ο Νικόλας. Ο οποίος όσο ζούσε, τολμούσε ο μπαγάσας να σκέφτεται, να έχει δική του άποψη, να την εκφράζει και να ασκεί δημιουργική κριτική. Εξ ού και η διαγραφή και ο πόλεμος μαζί με άλλους εκατόν-τόσους απ' το επαναστατικό πρώην κόμμα του, αυτό το ένα το γνωστό, το γνήσιο, το ορίτζιναλ και με τη βούλα λαικό και αγωνιστικό.. Γιατί σου φαίνεται περίεργο; Κυβέρνηση σχηματίστηκε με λιγότερο απ' το 42% απ' το λιγότερο από 62,5% του πληθυσμού που πήγε και ψήφισε.. Αυτό μας κάνει αν δεν απατώμαι λιγότερο από 27% του πληθυσμού.. Που είναι το παράδοξο; Μέσες άκρες σε αντίστοιχα ποσοστά κυμαίνονται οι διάφορες στάσεις ζωής και απόψεις, ακόμα και στο φόρουμ.
  25. 4 likes
  26. 4 likes
    Καλησπέρα κυρίες μου και συγγνώμη αν διακόπτω από το βραδινό σας κουμ-καν. Αν κάποιο λιπαρό τομάρι ανάμεσά σας για κάποιον περίεργο λόγο δεν βρει την εσωτερική δύναμη να συμπληρώσει 135 συνεχόμενες ώρες στον καναπέ τρώγοντας τυρογαριδάκια, λιμάροντας τα νυχάκια του και ψάχνοντας την αναγραμματισμένη λέξη στο Europe1 μπορεί να έρθει 11 στην Περραιβού για μια εμπειρία ζωής που θα δώσει (νέα) προοπτική στην ύπαρξή του. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τεχνικά ανηφορικά έντονου αγκαλιάσματος(με το πάτωμα), τεχνική οδήγηση κρατώντας χεράκια με τον διπλανό μας κι ανταλλαγή ψεύτικων φιλοφρονήσεων σε βαθμό ναυτίας.
  27. 4 likes
    Λοιπόν, πρέπει να πούμε και 2-3 πράγματα για τα Ευρωπαϊκά και τα Ιαπωνικά εργαλεία! Αρχικά, τα ιαπωνικά ήθελαν συνέχεια βοήθεια για να βγουν από τις λάσπες ενώ αντίθετα τα Ευρωπαϊκά τα κατάφερναν μόνα τους! Στη συνέχεια υπάρχουν αποδείξεις ότι κάποιος Japanόφιλος μόλις έσπασε το φτερό από το τριμπούρδελό μου, εεεε εργαλείο ήθελα να πω, το έβαλε με καμάρι πάνω στο κίτρινο κόπρο του! Δεν λέω ποιος είναι αλλά έχω αποδείξεις. Κλείνω με μια φώτο του εν λόγω κυρίου όταν έμαθε ότι η φώτο του θα κυκλοφορήσει στο νετ ΥΓ. Δεν αναφέρω κάτι χαλασμένες τρόμπες φρένων και κάτι καλάμια χωρίς λάδια γιατί προβλέπετε να ζητάω γονιπετής συγγνώμη σύντομα αν χρειαστεί κάτι το τριμπούρδελό-εργαλείο μου
  28. 4 likes
    οποιος τους προλαβε live ξερει...
  29. 3 likes
  30. 3 likes
    Τσ τσ τσ και μετά σου λέει ο γιατρός να προσέχετε τι πίνετε:D
  31. 3 likes
    Έχω να γράψω πολύ καιρό γιατί εδώ και εννέα μήνες ήρθε στη ζωή μας ένα ζουζουνάκι και ο ελεύθερος χρόνος μου έχει περιοριστεί έως και μηδενιστεί! Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας! Θανάση μου να 'σαι καλά που άνοιξες το θέμα γιατί η αλήθεια είναι οτι η γιορτή μας χάνεται λόγω Παραμονής! Λίγοι μας θυμούνται! Καλά Χριστούγεννα σε όλους! Υγεία, τύχη και με το καλό να δεχτούμε το νέο έτος!
  32. 3 likes
  33. 3 likes
  34. 3 likes
    Παμε και για εναν συντομο σχολιασμο για το lenovo A806(A8 ή golden warrior). Το κινητακι μαζι με θηκες,2η μπαταρια προστασιες οθονης στοιχισε 148 ευρω και ηρθε σε εμενα μετα απο 17 μερες. Ηρθε ρουταρισμενο με την Ρομ του Vickmall ,οχι κατι το ιδιαιτερο αλλα χωρις μεγαλα προβληματα και φυσικα για καποιον που θελει χρηση κινητου+καμερας και δυνατοτητας περιηγησης στο νετ ηταν ταμαμ. Εγω περασα την νεα 1447 ρομ της λενοβο,το ρουταρα,περασα ελληνικα,και απλα εχω ΑΛΛΟ κινητο. Δυσκολευομαι καν να βαλλω στην εξισωση το προηγουμενο μου(S4). Καμερα ΠΟΛΥ καλη,ποιοτητα υλικων αριστη,σμουθ,ηχεια δυνατα και πολυ-δουλεμενο παγκοσμιως,πραμα που μας λυνει τα χερια σε θεμα software. Για μενα οποιος το θελει το παιρνει χωρις 2η κουβεντα!
  35. 3 likes
    Που ειμαι αυτή η ανηφορα Sent from my iPhone using Tapatalk Χρόνια μου πολλα με ενα ωραίο δωράκι.
  36. 3 likes
    Σαφώς καλύτερο από το γιουτιούμπ αλλά πάλι πιξελιάζει η μλκία! Παίζει να το συμπιέζουν για να μην πιάνει τόσο χώρο :/
  37. 3 likes
  38. 3 likes
    Aυτό, κυρίες και κύριοι, ειναι αυτό που ονομάζουμε "υπερβολή"... Προσοχή, ακολουθούν πολύ χάλια μηχανάκια της συγκεκριμένης εταιρίας : ΥΓ : sorry για το off, δώσε φωτο-πονο Ωρι...
  39. 2 likes
    Για τη γιορτή σας, σήμερα ! ξεκινω να απαριθμώ (και συμπλρωστε, διοτι καποιον θα ξεχνω...) xristina 07 Easy_Rider_GR to Katourisa to Yamaha (επιτελους, εμαθα να το γραφω σωστά.... :grin: :grin: ) Ladau Dik
  40. 2 likes
    Χρόνια πολλά tzoutz, χρόνια πολλά busagirl, για την γιορτή σας ! Κεραστε τίποτα ορέ, τα πίνετε μόνοι.... :mB_kalo_e: :mB_kalo_e:
  41. 2 likes
  42. 2 likes
    Έχεις βγάλει την πιο κάτω;;;;; Είσαι θεός!!! Σήμερα πάλι παλεύαμε το κάτω το κομμάτι, δεν παλεύεται!!! Θα ανεβάσω και σχετικό βίντεο (θα ανέβει του χρόνου)! Χρόνια πολλά και πάντα όρθιοι(εκτός αν μιλάμε για χώμα, να έχουμε μικρές και ελαφριές πτώσεις)!!
  43. 2 likes
    Χ@στήκαμε για το στήσιμο και την σεξουαλικότητα... :P Δεν θα γίνει το κορίτσι μας :P Με τέτοιες καμπύλες και τέτοιο κορμί να την βράσω την σεξουαλικότητα. Την ρίχνεις ένα ξεγυρισμένο, ένα βράδυ και την στέλνεις στην ευχή της Παναγιάς να βρει την σεξουαλικότητά της. χαχαχαχαχαχαχαχαχααχ
  44. 2 likes
    ξεχασες να αναφερεις οτι στην χαλκιδα ειχε και ενα ψιλοτρακαρισμα με ενα φορτηγακι και ολοι ρωταγαν εαν το φορτηγακι επαθε ζημια και νομιζω απο οτι μου ειχε πει ο helman εβρεχε σε ολη την επιστροφη
  45. 2 likes
    Χρονια πολλα μαγκες! Καλες βολτες και παντα ορθιοι!
  46. 2 likes
  47. 2 likes
    Ορθώς αντιλήφθηκες. Η έκφραση μπορεί να είναι «ατυχής», αλλά περνάει το μήνυμα που θέλω. Τουλάχιστον περνάει αν κάποιος κάτσει και το διαβάσει το κείμενό μου! Την αξία στη ζωή και τις πεποιθήσεις του, ο θείος Νικόλας, την έλαβε και την λαμβάνει μέσα από τα λόγια σου! Που ηχούν δυνατότερα και με μεγαλύτερη διάρκεια, απέναντι στην «αξία» των μπαγλαμάδων. Να ζήσετε να τον θυμόσαστε. Και να αισθάνεστε περήφανοι για εκείνον! :) Λυπάμαι που θα αντιστρέψω την σκέψη σου. Αλλά δεν εννοούσα τίποτα από όσα έγραψες. Κι εγώ αγαπώ την χώρα μου, αλλά χωρίς κάποιους ήρωες του πολυτεχνείου, αυτή τη στιγμή moderators στο mybike θα ήταν ασφαλίτες. Και αντί για ban θα τρώγαμε ξύλο (πολλοί εδώ μέσα) στα υπόγεια κάποιου μεγάρου Αστυνομίας. Θαρρώ δε, πως υπάρχουν και ενδιάμεσοι δρόμοι στη ζωή. Ούτε χούντα, ούτε αλήτες βο(υ)λευτές που μας καταστρέφουν μέρα με τη μέρα. Θέλω να αγοράζω την εφημερίδα μου άνετα (χωρίς να χρειάζεται ο περιπτεράς μου να υποχρεώνεται να κρατάει μπλοκάκι για το τι αγόρασε ο καθένας μας, για να το παραδίδει στον ασφαλίτη), αλλά θέλω και να ζω με αξιοπρέπεια, χωρίς να πληρώνω νοίκι για το σπίτι που έχω πληρώσει και είναι δικό μου, χωρίς να θεωρώ πολυτέλεια το να ρίχνω έναν τόνο πετρέλαιο για να ζεσταθώ, ή να λυπάμαι να κυκλοφορήσω το μηχανάκι μου...... Ευτυχώς, τόσο ο sfi-ka, όσο και ο Γιάννος (Gouky7) κατάλαβαν τι ήθελα να πω. ....και τους ευχαριστώ γιαυτό! :)
  48. 2 likes
    Επιτέλους πήγα να παρω κράνος :-D http://www.motoexpert.gr/images/prods/blade%20sv%20red.jpg Και γαντακια ( δεν βγάζω όμως το όνομα θα τα βγάλω φωτογραφία;για και θα τα ανεβασω ) Και λάμπα για την μηχανή γιατί κάηκε.
  49. 2 likes
    Στο ίδιο μήκος κύματος..... Και απ' την άλλη μεριά για τους μερακλήδες. :lol: Ή κάνουμε δουλειά επαγγελματική, ή δεν κάνουμε...... Και άααντε γειά......
  50. 2 likes
    Το πρόβλημά σου είναι ότι είχες τη δυνατότητα να πάρεις καινούριο μηχανάκι πάνω από 1000 κυβικά, γιατί μετά είναι σαν να έχεις μόνιμα λεφτά στην τράπεζα για μεταχειρισμένο και αλλάζεις συνέχεια. Βαρέθηκα το GS? E, το πουλάω, κολλάω μεροκάματα μερικών εβδομάδων/μηνών και τσουπ, να το Multi. Βαρέθηκα και το Multi? Ίδια συνταγή, να το Tiger, κλπ. Προφανώς δε σε ειρωνεύομαι ούτε το λέω για κακό, μακάρι να μπορούσα να το κάνω κι εγώ. Αυτό που εννοώ είναι ότι άπαξ και πάρει κανείς το πρώτο 1000+ και είναι διατεθειμένος να κάνει λίγη οικονομία, μετά είναι αρκετά εφικτό να αλλάζει συχνά μηχανάκια αν παίζει σε μεταχειρισμένα και μάλιστα σε καλή κατάσταση ή με έξτρα. Απλά, καινούριο = παλιό + 2-3 μηνιάτικα. Και επειδή ξέρω, όπως πολλοί, ότι το "πας" το όχημα και το καταλαβαίνεις αρκετά ώστε να το "βαθμολογήσεις", μπορείς να βρεις τα καλά και τα στραβά του καθενός. Συνεπώς, αν δεν είχες πάρει το GS, δε θα είχες τη δυνατότητα να αλλάξεις τόσα μηχανάκια. Και αν δεν είχες δοκιμάσει τόσα μηχανάκια που όλα έχουν από κάτι που σου αρέσει αλλά κανένα δεν έχει τα πάντα, δε θα ήσουν μπερδεμένος. Θα ανέβαινες στο πρώτο που θα σου γυάλιζε και αν κούμπωνες καλά θα έλεγες απλά "τι εργαλείο είναι αυτό; πόσα θες να το πάρω να φύγω", γιατί δε θα είχες μέτρο σύγκρισης με άλλα μηχανάκια. Τώρα λογικό είναι να είσαι σε μια φάση που θες το μοτέρ του ενός στο σασί του άλλου με τις αναρτήσεις του παράλλου, κλπ κλπ, γιατί τα έχεις δοκιμάσει όλα ρε αδερφέ :lol: