Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 01/18/11 in all areas

  1. 27 likes
    αν και πρέπει να έχει ξαναπαίξει το θεμα πιστεύω οτι πάντα είναι επίκαιρο Μύθος 1: Τα κράνη προκαλούν τραυματισμούς στον αυχένα και το κρανίο. Πραγματικότητα 1: Έρευνες δείχνουν ότι τα κράνη μειώνουν τους τραυματισμούς στο κρανίο και τη συχνότητα σοβαρών τραυματισμών του αυχένα. Τα κράνη ευθύνονται μόνο για τους 4 στους 100 τραυματισμούς κρανίου και αυχένα που είναι συνήθως μικρής βαρύτητας. Η ανάλυση αυτών των τραυματισμών δείχνει ότι η χρήση του κράνους είχε ως αποτέλεσμα την προστασία από ένα θανατηφόρο ατύχημα με μόνο αντάλλαγμα μια απλή θλάση ή μωλωπισμό. Μύθος 2: Τα κράνη μειώνουν την ορατότητα. Πραγματικότητα 2: Τα κράνη που τηρούν τις προδιαγραφές παρέχουν 2100 ορατότητα, ποσοστό που ισοδυναμεί με τη φυσιολογική περιφερική όραση. Στην πραγματικότητα, λιγότερο από 3% της περιφερική όρασης περιορίζεται από ένα κράνος. Ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές απλά στρέφουν το κεφάλι τους λίγο παραπάνω αν χρειαστεί, για να ελέγξουν την κίνηση. Μύθος 3: Τα κράνη μειώνουν την ακουστική οξύτητα. Πραγματικότητα 3: Ένας μοτοσυκλετιστής που φοράει κράνος ακούει το ίδιο καλά ή ακόμα καλύτερα από κάποιον που δεν φοράει. Ο θόρυβος του ανέμου ή της μηχανής είναι ισχυρός και άλλα σημαντικά ηχητικά μηνύματα πρέπει να είναι πιο δυνατά για να ακουστούν από κάποιον που δεν φοράει κράνος. Αυτό σημαίνει ότι, οποιοδήποτε ήχος μπορεί να ακουστεί πάνω από τον αέρα και τη μηχανή χωρίς το κράνος, μπορεί να ακουστεί και αν φοράει κράνος. Μύθος 4: Τα κράνη προστατεύουν μόνο μέχρι την ταχύτητα των 20 χλμ/ώρα, αφού σε αυτή την ταχύτητα γίνονται οι δοκιμασίες σύγκρουσης. Πραγματικότητα 4: Τα κράνη δοκιμάζονται σε αυτή την ταχύτητα, αλλά σχεδιάζονται για να αντέχουν σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα. Οι δοκιμασίες σύγκρουσης γίνονται με ταχύτητα 50 χλμ/ώρα, οι ζώνες ασφαλείας όμως μας προστατεύουν και σε ατυχήματα με μεγαλύτερη ταχύτητα. Μύθος 5: Τα ατυχήματα με μοτοσυκλέτες αντιπροσωπεύουν το μικρότερο ποσοστό των ατυχημάτων, αφού οι μοτοσυκλέτες αποτελούν το μικρότερο ποσοστό των οχημάτων. Πραγματικότητα 5: Οι μοτοσυκλέτες αποτελούν στη χώρα μας το 37% όλων των κυκλοφορούντων οχημάτων (επιβατικά, λεωφορεία, φορτηγά κλπ), ενώ τα θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσυκλέτες ξεπερνούν το 20% ποσοστό κατά πολύ μεγαλύτερο σε σύγκριση με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επίσης, ο κίνδυνος θανατηφόρου ατυχήματος υπολογίζεται ότι είναι 20 φορές μεγαλύτερος στους μοτοσυκλετιστές από ότι στους επιβάτες αυτοκινήτων. Μύθος 6: Ο νόμος για τη χρήση του κράνους είναι παρέμβαση στην ελευθερία του ατόμου. Πραγματικότητα 6: Στην πραγματικότητα η μη χρήση κράνους δίνει την ελευθερία στο μοτοσυκλετιστή να ρισκάρει και να παίζει με το θάνατο και την αναπηρία. Μπορούν όμως οι οικογένειες των τραυματισμένων και η κοινωνία να αντέξουν το τεράστιο οικονομικό, ψυχολογικό και ιατροκοινωνικό κόστος; Πως μπορούμε να ανακουφιστούμε από την αιμορραγία που προκαλεί η απώλεια τόσων ζωών; Από τη στιγμή του ατυχήματος η κοινωνία του παρέχει ιατρική περίθαλψη, του δίνει άδεια από την εργασία για το χρόνο αποκατάστασης της βλάβης και αν ο τραυματισμός του προκαλέσει μόνιμη αναπηρία, έχει ισόβια την ευθύνη. Είναι αδιανόητο λοιπόν να κατανοούμε κάποιον που σκέφτεται ότι ένας τέτοιος νόμος αφορά μόνο αυτόν. Πηγή: Kέντρο Έρευνας και Πρόληψης Ατυχημάτων – Κ.Ε.Π.Α.
  2. 19 likes
    Μια πανευκολη εργασια που μπορουμε να κανουμε στην μοτοσυκλετα μας, ειναι η αλλαγη των τακακιων. Μια εργασια που δεν θελει πολυ χρονο, αφου τα πραγματα ειναι απλα. Πολλοι στο ακουσμα και μονο της προτροπης να αλλαξουν μονοι τους τα τακακια, αλλαζουν 10 χρωματα και μετα σου λενε..."ασε...δεν επεμβαινω στα φρενα...φοβαμαι" Οντως το συστημα των φρενων ειναι ζωτικης σημασιας και καλο θα ειναι να μην παιζουμε μαζι του αν δεν ξερουμε τι να κανουμε,ή δεν μας εχει δειξει καποιος. Οταν ομως μας δειξουν,τοτε ειναι πανευκολο,αρκει να εχεις και δυο τρια απλα εργαλεια που θα χρειαστεις. Μονο και μονο η ικανοποιηση που θα παρεις οταν το κανεις για πρωτη φορα μονος σου,δεν συγκρινεται με τιποτα! Ξεκιναμε λοιπον. Στην φωτο βλεπουμε την δεξια μπροστινη δαγκανα (στην περιπτωση μας....του GS) Mε τα κοκκινα βελακια εχω σημαδεψει τα μερη με τα οποια θα ασχοληθουμε κατ αρχην. Με το σωστο κλειδι "αλεν" λυνουμε τις δυο βιδες που συγκρατουν την δαγκανα πανω στην "μποτα" του μπροστινου συστηματος. (Ισως χρειαστει να χρησιμοποιησουμε ενα σωληνα ή ενα σωληνωτο κλειδι για να μεγαλωσουμε το μοχλο μας στην περιπτωση που οι βιδες (μπουλονια) δεν λυνουν ευκολα και μονο με το κλειδι.) Η επομενη κινηση πριν βγαλουμε την δαγκανα απο τον δισκο, ειναι να την πιεσουμε δυνατα πανω στην δισκοπλακα ωστε να πιεστουν προς τα μεσα τα εμβολα της και να μας επιτρεψει ετσι να κανουμε πιο ευκολα την αλλαγη των τακακιων και να την ξαναβαλουμε στην θεση της με ευκολια. Αφου τραβηξουμε προς τα πισω την δαγκανα και βγει απο την δισκοπλακα βλεπουμε στο πανω μερος της ή στο πισω (αναλογα την μοτοσυκλετα)....μια μικρη συρματινη αλλα απο ατσαλι,ασφαλεια που συγκρατει τον πυρο της δαγκανας. Ο πυρος με την σειρα του, συγκρατει τα τακακια στην θεση τους. Μεγαλη προσοχη εδω!!!!! Οταν αφαιρεσουμε την δαγκανα πανω απο την δισκοπλακα,σε ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΕΤΑ ή ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ (αν προκειτε για πισινη δαγκανα) Υπαρχει κινδυνος να πεταχτουν εξω τα εμβολα της και να χυθουν τα υγρα. Εδω να σημειωσω επισης πως δεν ειναι ολες οι δαγκανες ιδιες. Μπορει ο πυρος που στο BMW ειναι στην μεση,σε μια αλλη μοτοσυκλετα να ειναι στην ακρη της δαγκανας. Μπορει να εχει άλλο τροπο ασφάλισης επισης. Γενικως μπορει να υπαρχουν μικροδιαφορες στις δαγκανες απο μοτοσυκλετα σε μοτοσυκλετα, αλλα η φιλοσοφια ειναι ακριβως η ιδια. Αφου τραβηξουμε με ενα μυτοτσιμπιδο ή μια πενσα την ασφαλεια και την βγαλουμε, γυριζουμε την δαγκανα απο το πισω μερος και βλεπουμε την οπη που καταληγει ο πυρος. Επειδη αυτος εχει και μια δευτερη δικη του ασφαλεια για να συγκρατειται και αφου δεν υπαρχει αλλος τροπος να τον τραβηξουμε, παιρνουμε ενα "σουβλι" ή ενα λεπτο κατσαβιδι το οποιο χωραει στην οπη,το προσαρμοζουμε εκει (φωτο) και χτυπαμε ελαφρα με ενα σφυρακι μέχρι αυτος να βγει. Σε αλλες μοτοσυκλετες, εχω δει πως αυτος ο πυρος είναι βιδωτος, οποτε αν δειτε βιδα, φυσικα δεν τον χτυπατε, αλλα τον ξεβιδωνετε :-O Εδω προσεξτε. Επειδη θα ειναι η πρωτη σας φορα, πριν βγαλετε εντελως τον πυρο και ελευθερωθουν τα τακακια,προσεξτε πως αυτα ειναι τοποθετημενα ωστε να μην κανετε καποιο λαθος και ψαχνεστε μετα την αλλαγη τους. (Δεν ειναι και τιποτα σπουδαιο, αλλα ισως αγχωθειτε μετα μεχρι να βρειτε τον σωστο τροπο που μπαινουν) Οταν αφαιρεσετε τον πυρο τα τακακια οπως ειπα θα ελευθερωθουν κι ισως πεσουν μονα τους απο την δαγκανα...αν οχι...απλα τραβηξτε τα. Εδω βλεπετε το παλιο τακακι και την φθορα που εχει. Βεβαια εχει αρκετο υλικο τριβης ακομα κι αυτο σημαινει πως βιαστηκα λιγο να τα αντικαταστησω (αλλα ειχα τους λογους μου να θέλω καινούρια τακάκια) Εδω φαινεται η φθορα σε σχεση με το καινουριο τακακι. Αφου λοιπον αφαιρεσουμε και τα τακακια, πρεπει απαραιτητως να καθαρισουμε την δαγκανα μας και τα εμβολα της απο τα καταλοιπα των τακακιων.Με ενα ειδικο σπρει καθαρισμου δαγκανων που μπορουμε να βρουμε στο εμποριο ή και με σκετο αφθονο νερο και την βοηθεια ενος πινελου. Αν δεν το κανουμε, υπαρχει κινδυνος να συσσωρευτουν πολλα καταλοιπα απο τα τακακια γυρω απο τα εμβολα και να δυσκολευουν την κινηση τους ή ακομα και να επηρεασουν σημαντικα την αποδοση των φρενων! Καθαριζουμε προσεκτικα και καλα την δαγκανα και ειδικα περιμετρικα των εμβολων της ωστε να απομακρυνθουν τα καταλοιπα σκονης που εχουν αφησει τα τακακια απο την τριβη τους με τον δισκο. (Εχετε δει πολλους μαστορους να καθαριζουν ετσι την δαγκανα οταν πατε για αλλαγη τακακιων?) Οταν η δαγκανα εχει καθαρισει εντελως, ανοιγουμε το καπακι των υγρων στο τιμονι (για να εκτονωνεται η πιεση όταν πιεσουμε τα έμβολα) και πιεζουμε με τα χερια μας τα εμβολα της δαγκανας ή με ενα λεπτο κομματι ξυλου (που θα το βάλουμε ανάμεσα στα έμβολα όπως μπαίνει το τακάκι) προς τα μεσα ωστε να δουμε αν αυτα λειτουργουν σωστα και δεν ειναι κολλημενα απο καποια αιτια. Αν ολα ειναι καλα, προχωραμε. Παιρνουμε τα καινουρια τακακια και τα τοποθετουμε μεσα στην δαγκανα οπως ηταν και τα παλια και κανουμε αντιστροφα την εργασια μας. Κρατωντας με το ενα χερι μας τα τακακια ωστε να μην φυγουν απο την σωστη τους θεση,βαζουμε τον πυρο στην θεση του (χτυπωντας τον ελαφρα προς το τελος της διαδρομης του ωστε να σφηνωσει), προσεχωντας την θεση που θα παρει η τρυπα για την ασφαλεια του ωστε να μην παιδευομαστε μετα. (φωτο) (αν είναι βιδωτός, απλα τον βιδωνουμε) Τοποθετουμε και την ασφαλεια συγκρατησης του πυρου και ημαστε ετοιμοι να προχωρησουμε στην εισαγωγη της δαγκανας στην δισκοπλακα. Επειδη ηδη ειχαμε πιεσει τα εμβολα της δαγκανας προς τα μεσα, υπαρχει αρκετος χωρος μεταξυ των δυο τακακιων ωστε να περασουν αυτα ανετα εκατερωθεν της δισκοπλακας. Αφου το καταφερουμε κι αυτο, φερνουμε την δαγκανα στην ιδανικη θεση για να βιδωθει. Σφιγγουμε αρχικα μονο με το "αλεν" κλειδι κρατωντας το απο την μακρια πλευρα του οσο δυνατα μπορουμε. Μετα με την βοηθεια του σωληνωτου κλειδιου ή κατι αντιστοιχου σφιγγουμε λιγο ακομα. (Προσεξτε...ΛΙΓΟ ακομα...γιατι υπαρχει κινδυνος να κλωτσησουμε το σπειρωμα της βιδας ή της δαγκανας) (Τωρα βεβαια, καλο θα ηταν να υπαρχει ενα δυναμοκλειδο για τα σφιξιματα. Ειναι ενα απο τα σημαντικα εργαλεια που πρεπει να εχουμε αν ασχολουμαστε με συντηρηση ή επισκευες στην μοτοσυκλετα μας. Και καλο είναι να υπάρχουν δυο. Ενα για μικρες δυναμεις κι ενα για μετριες. Για τις μεγαλες δυναμεις δεν νομιζω οτι θα ειναι τοσο χρησιμο. Οι τιμες τους παιζουν απο 50€ για κατι σχετικα καλο και ανεβαινουν αναλογοως της ποιοτητας) Μην νιωθετε ανασφαλεια για το σφιξιμο διοτι οι βιδες που συγκρατουν τις δαγκανες, ακομα και με λιγο σφιξημο δεν λυνουν ευκολα απο μονες τους. Ακριβως την ιδια εργασια κανουμε και για τις υπολοιπες δαγκανες της μοτοσυκλετας μας. Εδω η δαγκανα εχει τοποθετηθει ξανα εχοντας πια τα καινουρια τακακια της Κι ένα video της εργασίας στα γρήγορα με λεζάντες... Μετα το τελος της εργασιας,τρομπαρουμε την μανετα (ή το πενταλ) ωστε να πατησουν τα τακακια στην δισκοπλακα και να επανελθει η σωστη πιεση των υγρων. Αν νιωθετε την μανετα να "λαστιχαρει", μην φοβηθειτε...δεν ειναι τιποτα. Μετα απο μερικα φρεναρισματα, η αισθηση θα γινει και παλι φυσιολογικη. Προσοχη στα πρωτα χιλιομετρα ομως που θα κανετε μετα την αλλαγη των τακακιων γιατι η σωστη αισθηση και πιεση στα φρενα θα ερθει γρηγορα μεν αλλα εσεις καλο ειναι να μην πλακωθειτε στα γκάζια. Επισης πρεπει να ξερετε πως τα τακακια οσο ειναι καινουρια δεν αποδιδουν αυτα που μπορουν διοτι δεν εχουν πατησει ακομα σωστα πανω στην δισκοπλακα. Εκτος κι αν αυτη ειναι καινουρια. Μετα απο καμια 100αρια χιλιομετρα το πολύυ, τα τακακια θα πατησουν σωστα ωστε να αποδωσουν πλεον το μεγιστο φρεναρισμα. Εννοειται πως αναλογως της καταστασης που ειναι η δισκοπλακα, τοσο πιο γρηγορα ή πιο αργα θα πατησει το τακακι σωστα. Μεσα σε αυτα τα πρωτα χιλιομετρα, προσπαθειστε να ειστε συνετοι με το γκαζι και δωστε την ευκαιρια στα τακακια να ζεσταθουν σιγα σιγα κι οχι αποτομα. (Εννοω μην τσαρουχωνετε τα φρενα χωρις λογο γιατι θα κανετε κακο στο καινουριο και αδουλευτο ακομα υλικο των τακακιων σας) ...κι ένα πιο αναλυτικό με φωνητικές οδηγίες.. (Για τα σαρδάμ, δεν θέλω σχόλια :P ) Αυτα και ελπιζω να βοηθησω καποιους "ανησυχους" νεους! YΓ: Παρακατω θα διαβασετε κι εναν ευκολο τροπο για να αλλαζετε μονοι σας τα υγρα των φρενων (ισχυει και για φρενα με ABS αλλα οχι για συστημα CBS) Παιρνετε ενα διαφανες σωληνακι και το τοποθετειτε στο εξαερωτηρακι της δαγκανας και στην ακρη του ενα δοχειο για να συλεγει τα παλια υγρα. Ανοιγετε το καπακι απο το δοχειακι των υγρων αφου το εχετε καθαρισει πολυ καλα πριν γυρω γυρω για να μην πεσει τιποτα μεσα.Θα βγαλετε την ελαστικη μεμβρανη που εχει και μετα θα ξεσφιξετε το εξαερωτηρακι ωστε να αρχισει να τρεχει τα υγρα με φυσικη ροη (ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΜΑΝΕΤΑ). Εσεις θα ειστε συνεχως "απο πανω" και θα συμπληρωνετε συνεχως υγρα στο δοχειακι ωστε να μην αδειασει σε καμμια στιγμη και σας παρει αερα. Τα υγρα σας επειδη ειναι παλια θα εχουν ενα πιο σκουρο χρωμα απο τα καινουρια που θα βαζετε,οποτε οταν δειτε απο το διαφανες σωληνακι που εχετε βαλει στον εξαερωτηρα να βγαινουν καθαρα πλεον υγρα,αφηνετε να τρεξουν λιγα καινουρια και σφιγγετε τον εξαερωτηρα.Μετα και χωρις να πατησετε την μανετα συμπληρωνετε το απαιτουμενο υγρο που χρειαζεται ωστε να φτασει η σταθμη στο επιθυμητο υψος στο δοχειακι και βαζετε ξανα την μεμβρανη και το καπακι. Τρομπαρετε μερικες φορες ωστε να επανερθει το φρεναρισμα και τελειωσατε. Μια πολυ σιγανη βολτα θα σας διαβεβαιωσει οτι κανατε σωστα την δουλεια και εχετε σωστα φρενα! ALX ©
  3. 19 likes
    Πριν πιασετε τις ντοματες ανεχτειτε με για λιγο... Τα παρακατω γυριζουν στο μυαλο μου εδω και καιρο και ηθελα να τα μοιραστω με τους φιλους μου εδω... Απο πιτσιρικας ως "καλυτερη μηχανη" ειχα στο μυαλο μου την νεα, την καινουργια, αυτη που θα εβγαζε ο αγαπημενος μου κατασκευαστης στην επομενη εκθεση μοτοσυκλετας, η στο επομενο τευχος του ΜΟΤΟ κλπ... Αν καποιος γνωστος ειναι το Κ1, τοτε το Κ2 σαφως ηταν καλυτερο και χωρις να χωραει κουβεντα. Απο τοτε πολυ νερο μπηκε στο αυλακι. Μηχανες ηρθαν και εφυγαν, αλλες καινουργιες, αλλες μεταχειρισμενες, αλλες απο αναγκη, αλλες απλα απο τ@υλα... Και σε πολλες εκανα τα δωρακια τους, οπως κανουμε ολοι: εξατμισεις, αξεσουαρ, αναβαθμισεις κλπ κλπ... Ομως με την κινηση μου στις αγορες ολα αυτα τα χρονια αρχισα να διακρινω μια αληθεια που δεν (ηθελα να) εβλεπα παλιοτερα. Στην αρχη εκανα απλα το χαζο και δεν το πολυβασανιζα. "Το νεο ειναι το καλυτερο. Αφου το ειπαν και τα τεστ, εχει και +5,2 αλογα παραπανω, ασε που εχει και το νεο τζιβιτζιλονι-κοκοκοψαρο που κανει παπαδες!" Ομως επρεπε να φτασω να αγορασω την πολυαγαπημενη μου Αυρα για να μου ανοιξει διαπλατα τα ματια. Η αγορα της ηταν η πραγματοποιηση ενος παιδικου ονειρου, αλλα διαβαζοντας με προσοχη τα χαρακτηριστικα της δεν κυλιομουν και στα πατωματα! Εξαλλου τι να πει ενα 750αρι δεκαετιας και βαλε μπροστα στο ιταλικο τερας που ειχα στο γκαραζ; Σιγα μην συγκρινουμε μια παλια μηχανη -που ποτε δεν το επαιξε και Superbike εξαλλου- με το κοφτερο σαν μαχαιρι 999 που μεχρι προτινος αποτελουσε την κορωνιδα της Ducati στις σπορ/αγωνιστικες μηχανες; Η τα φρενα; Οι αναρτησεις; Το στησιμο; Το γκαζι; Και ηρθε η ωρα που καβαλησα την VFR τη βραδια που την παρελαβα στην Αττικη Οδο. Μεσα σε 5 μολις χιλιομετρα το συγκαταβατικο χαμογελο μου ειχε κοπει μαχαιρι. Τα παντα στο στησιμο της, στο τραβηγμα της, στο δουλεμα της μου θυμιζαν 100% οποιοδηποτε συγχρονο μηχανακι και ακομα περισσοτερο! Σε πολλα πραγματα ξεπερνουσε πολλες παλιοτερες μηχανες που ειχα! Θεεικο "βουτυρενιο" κιβωτιο, ροπη απο χαμηλα, δυναμη ψηλα, ηχος πορωτικος, στησιμο βραχος στις στροφες με οσα και να τολμουσα να τη βαλω, κραδασμοι ΜΗΔΕΝ, συντονισμοι ουτε για αστειο, μοτερ "βελουδινο". Το παλιο μου Ζ μπροστα της θυμιζε πλαστικο κινεζικο μηχανακι σε ποιοτητα, δουλεμα, στησιμο! Ηταν τοσο καλη που ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ να το πιστεψω! Ειλικρινα εφτασα στο σπιτι και το μονο που τριγυριζε στο μυαλο μου ηταν μια φραση "μινι 999". Με τη διαφορα οτι αυτη δεν σε εκανε να φτυνεις αιμα αν την πηγαινες αργα και χαλαρα σε ορεινες διαδρομες, ουτε σου προκαλουσε εγκαυματα αν τομλαγες να περασεις μεσα απο την κινηση της πηγμενης πολης... Ουτε χρειαζοσουν χειροπρακτικο μετα απο ενα ταξιδι χιλιομετρων. Ναι αλλα δεν μπορει, στη σπορ οδηγηση θα εχανε απο ενα καθαροαιμο ετσι δεν ειναι; Στα χερια ενος αγωνιζομενου σιγουρα. Στα χερια τα δικα μου οχι. Την πρωτη φορα που την πηγα μια επισκεψη προς Επιδαυρο που ξερω τη διαδρομη σαν την παλαμη μου επιασα τον εαυτο μου να κινειται σε ρυθμους ανετα αντιστοιχους με της Ducati, μονο που το εκανα λιγοτερο αγχωμενος και με μεγαλυτερη ευκολια! Ε; Πως; Αν δεν εμενε ουτε η σπορ οδηγηση ως προνομιο σε μια απο τις κορυφαιες και πιο συγχρονες μηχανες που ειχε να επιδειξει η βιομηχανια τοτε ΤΙ εμενε; Ολα αυτα ηταν ενα πραγματικο αποτομο ξυπνημα για μενα! Τι μας πουλανε τοσα χρονια οι κατασκευαστες; Προφανως οι μηχανες εξελλισονται και πανε μπροστα, αλλα ΠΟΣΟ μπροστα πανε οταν μια μηχανη 14 χρονων ξεβρακωνε ενα σημαντικο ποσοστο συγχρονων μηχανων και εφτανε στο 90% μιας απο τις καλυτερες μηχανες του κοσμου; Μηπως ποιοτητα; 3 χρονια ειχα το Ζ και ετριζε σαν κουμπαρας, ενω ενα σωρο πλαστικα ειχαν αρχισει να φθειρονται λογω τριβης (ποδια πχ) η απο τον ηλιο (Pegaso, Transalp κλπ), η απλα εσπαγαν με το παραμικρο, και να σου το VFR μετα απο 14 (ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ!) χρονια να μην εχει επανω ουτε ΜΙΑ σκουρια, ουτε ΕΝΑ ξεθωριασμενο πλαστικο, ουτε ΕΝΑ σπασμενο πλαστικο πουθενα.... Ακομα και τωρα ερχονται ανθρωποι και με ρωτανε αν η VFR μου ειναι το νεο μοντελο της Honda, και απολαμβανω την χαζη εκφραση τους οταν τους λεω οτι ειναι 15 (πλεον) χρονων... Με αυτα τα παραπανω αρχισα να αναθεωρω πολλες αποψεις περι τι τελικα δινουμε και τι ακριβως παιρνουμε... Στην Ducati ενα σερβις για λαδια μου κοστιζε 140 ευρω... ("φιλε ειναι Ducati!") Eνα σερβις των 10,000 χιλιομετρων εκανε 380 ευρω... ("φιλε ειναι Ducati!") Ενα πλαινο fairing 600 ευρω ("φιλε ειναι Ducati!") και το καντραν 950 ευρω! ("φιλε ειναι Ducati!") Το δικαιολογουσα γιατι "φιλε ειναι Ducati!", αλλα η VFR μου ανοιξε τα ματια... Με αρχη την τιμη αγορας της: 2950 με ολη της την προικα, και ανετα εβρισκες και πιο φτηνες στην αγορα. Και σε κατασταση που θα ζηλευε ακομα και ολοκαινουργια μηχανη (οπως το ολοκαινουργιο Honda Hornet '08 με τις σκουριες στο λεβιε ταχυτητων & τις ψωριασμενες βιδες στην τιμονοπλακα, η το νεο VFR1200 με τις σκουριες μεσα στο λαιμο και το σπασμενο πλαστικο καπακι...) Ψαχνοντας να παρω μια ανοιχτη εξατμιση για να απολαμβανω τον V4 εμεινα Μ@Λ@Κ@Σ στις τιμες που εβρισκα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ηθελα στο ebay και αλλου! Η εξατμιση μου κοστισε 110 ευρω και ηταν με τις ζελατινες. Θελετε ολοκληρο μοτερ με 25,000 χλμ με 99 λιρες αγγλιας;! Μιλαμε για ΟΛΟΚΛΗΡΟ μοτερ! Πλαστικα με 100 ευρω; Κομπλε υποπλαισιο με 25 λιρες;; Πισω ζαντα αγρατζουνιστη με 100 λιρες; Μπροστινο με 50 λιρες; Θα μου πειτε, ναι λογικο να τα βρισκεις τοσο γιατι ειναι παλια η μηχανη. Εμ ΕΚΕΙ ειναι το αστειο! Στην πραξη δεν εχει τιποτα που να θυμιζει παλιο μηχανακι επανω της! Ακομα και το design -που οκ, το θεμα ειναι υποκειμενικο- εγω το βρισκω ακομα και σημερα υπεροχο και να μην εχει τιποτα να ζηλεψει απο πολλες αλλες μηχανες της αγορας... Ολα τα παραπανω τελικα με εκαναν να μην εχω επιλογη παρα να αποδεχθω την ηττα μου. Δεν μπορω να φαω πια την καραμελα "νεο=καλυτερο"... Σαφως ολο αυτο το κειμενο ειναι μια ταπεινη προσωπικη αποψη, αλλα οι εχοντες παλιοτερες μηχανες που ειχαν κατι να πουν σιγουρα θα με καταλαβουν... Για εμενα η Honda VFR750 RC36 (aka Αυρα) ειναι η καλυτερη μηχανη που ειχα ποτε: - Γιατι ακομα και 15 χρονια μετα επιμενει να μην θελει να κανει ουτε τσικ! Δεν καιει λαδι, δεν τριζει, δεν κοπαναει, δεν σβηνει, δεν μενει στη μεση της ερημιας... - Γιατι κανει 8000 χιλιομετρα σε οτιδηποτε συνθηκες μπορει να αντιμετωπισει ενας αναβατης και δεν καιει ουτε μια λαμπιτσα. - Γιατι φορτωνεται σε βαθμο σαδισμου, περναει απο δρομους που θα εκαναν Hummer να δακρυζει και δεν λασκαρει ουτε βιδα, ενω στριβει με οσα χωρις να κουνησει ουτε για αστειο. - Γιατι πιανει τα 240 χλμ ακομα και σε ελαφρα ανωφερεια, και δεν ντρεπεται να ακολουθησει κολλημενο στις ροδες των πιο συγχρονων sport μηχανων. - Γιατι μπορει να μπει στην πιστα το πρωι, να κανεις τα ψωνια σου το μεσημερι και μετα να φορτωσεις βαλιτσες και να φυγεις για το γυρο του κοσμου. (Και κυριολεκτω: Φιλος αυτη τη στιγμη βρισκεται στην Νοτια Αμερικη εχοντας ηδη διασχισει Ευρωπη, Αφρικη απο Σαχαρα μεχρι το Cape town, και συνεχιζει για να διασχισει Β. Αμερικη και Καναδα προς Αλασκα...) - Γιατι μπορεις να την αφησεις 2μιση μηνες ακινητη και να παρει μπροστα με μιση μιζια. - Γιατι μπορεις να τη σκιζεις ανελεητα στον κοφτη, η να την εχεις για παπι στην πολη ολη μερα και δεν θα διαμαρτυρηθει ποτε. - Γιατι ακομα και ΑΝ σπασεις κατι μπορεις να βρεις τα παντα σε τιμες χαρισματος... - Γιατι μετα απο τοσα χρονια το design της με κανει να γελαω σαν χαζο παιδακι καθε φορα που της βγαζω την κουκουλα... - Γιατι οσοι την καβαλαν μου λενε το ποσο εκπληξη τους εκανε το ταδε η το αλλο, η το τριτο και ποσο δεν το περιμεναν... - Γιατι μπορω να το παιξω μπρουκλης και να χ@στω στα καλουδια για τη μηχανη στην τιμη στην Ducati θα επαιρνα ενα σετ γκριπ και μια τρομπα συμπλεκτη... - Γιατι ξερω οτι ακομα και σε αλλα 15 χρονια θα ειναι ακριβως οπως ειναι τωρα -λες και βρηκε μολις απο το εργοστασιο. - Γιατι τα 100,000 χλμ ειναι το πρωτο στρωσιμο για αυτη τη μηχανη και το δειχνει! - Γιατι εν ετη 1996 ειχε υδραυλικο συμπλεκτη, περιμετρικο πλαισιο, πλευστα δισκοφρενα, μονομπρατσο, V4 κινητηρα, κινηση εκκεντροφορων με γραναζια (!), σχεδιαση παρμενη απευθειας απο το "διαστημικο" NR που παραμενει συγχρονη μεχρι σημερα... Και συμπαθατε με αν τα παραπανω ειναι τα χαζα λογια ενος ερωτευμενου αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα με καταλαβετε... Και αν οχι, ε τοτε βαρατε ελευθερα... Δεν πειραζει καθολου... Αν ομως τα παραπανω κανουν καποιο νεο φιλαρακι να ξεφυγει απο το τριπακι της ποζεριας του "νεου" (που ολοι ειχαμε πεσει καποτε) και καταλαβει οτι το "παλιο" καποιες φορες ειναι μονο στο ονομα και αξιζει 100 φορες παραπανω απο ενα "νεο" με διπλα λεφτα τοτε αξιζε τον κοπο να τα μοιραστω εδω...
  4. 9 likes
  5. 8 likes
    Καλησπερες σε ολους, εβαλα την σακαρακα μου :P συνεργειο για φτιαξιμο και ειχα στο μυαλο μου πως εχουν γινει αθλια τα καπακια του μοτερ και ετσι τα ζητησα πριν ετοιμαστει το μηχανακι για να τα σουλουπωσω οσο γινεται μονος μου.Λοιπον εχουμε και λεμε. Υλικα: -Durostick D-26 500 ml(remover) --10€ -Γαντια (οχι χειρουργικα) --υπηρχαν -Γυαλοχαρτα νερου 400,600,1000 --υπηρχαν -1 σπρει φωτιας CosmosLAC high heat 5,30€ -1 μονοτικη ταινια --υπηρχε -1 αχρηστο πινελακι χοντρο Διαδικασια: Καθαρισμα των κομματιων απο την σκονη και την μπιχλα με ζεστο νερο και πρασινο συρμα κουζινας,τα γραμματα honda made in japan με οδοντογλυφιδες.Επειτα καλο σκουπισμα και σειρα ειχε το διαβρωτικο D-26.Περασα μια πολυ χοντρη στρωση με την βοηθεια του πινελου σε καθε κομματι, αφου πρωτα ειχα μαζεψει ολα τα καλωδια με ταινια και τα ειχα βαλει στην κατω μερια ωστε να ειναι οσον το δυνατον ανεπαφα με το το νερο, το διαβρωτικο και το χρωμα.Στην συνεχεια με ενα πατσαβουρακι πηρα τα απομειναρια . Μετα χρησιμοποιησα τα γυαλοχαρτα με σειρα 400,600,1000 για να καλυτερο αποτελεσμα. Σειρα ειχε ενα πολυ καλο καθαρισμα παλι με την ιδια διαδικασια νερου και συρματος. Πολυ καλο στεγνωμα και δημιουργια ενως σημειου οσο γινοταν απομακρεισμενο απο σκονες και αερα. Περι βαψιματως: 4 στρωσεις χρησιμοποιηθηκαν με διαφορα 5λεπτων στο καθε κομματι.Το αποτελεσμα Αυριο ειναι η τελευταια διαδικασια του βαψιματος στον φουρνο της κουζινας μολις φυγει η ιδιοκτητης της και μετα το τελικο αποτελεσμα πανω στο παπι -Σορυ για τυχον ορθογραφικα-
  6. 4 likes
    Παιδες σας παραθετω 2 ποστ απο αλλο μοτοφορουμ που εχουνε σχεση με ολοκληρο κυκλωμα κλεμμενων οχηματων (απο μοτοσυκλετες μεχρι κουτια πολυτελείας!!) Για ριχτέ μια ματιά όσοι έχετε χάσει την καλή σας... Ποτέ δεν ξέρετε...
  7. 4 likes
    Δε μου λεει και πολλα ρε παιδια... Και Ε.Δ. να πηγε τι εγινε δλδ? Προσωπικα δε περιμενω να κρινω το Παγκαλο με το αν και κατα ποσο πηγε στρατο... Δλδ αν υπηρετουσε συνορα, αν πηγαινει καθε Κυριακη εκκλησια, αν κοιμοταν απο τις 9 κλπ κλπ θα τον εκανε καλυτερο ΠΟΛΙΤΙΚΟ? Στα @@ μου αν πηγε η οχι... ειλικρινα, ολοι ξερουμε ποσο χρησιμος η αχρηστος ειναι ο στρατος, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα. αφορμη για να τους κραζουμε, εχουν φροντισει να μας δινουν πολυ συχνα, δε περιμενω απο τη στρατιωτικη τους θητεια... ΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ και δε θα εδινα δεκαρα για το αν πηγε και κατα ποσο στρατο. Ο τυπος (και καμμια 300 ακομα) ειναι παντελως αχρηστος για την πολιτικη αυτης της χωρας και δε περιμενω απο κανενα αρθρο να μου το αποδειξει. Δε με νοιαζει. Καλυτερα ανυποτακτος, αθεος, πουστης, αλκοολικος, ασφαιρος και πολιτικος με @@... παρα πρασινοσκουφης, πιστος, γαμικος, αθληταρας, πολυτεκνος και @@ πολιτικος !!
  8. 4 likes
    το Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας
  9. 3 likes
    Μην τις βάζουμε όλες σε ένα τσουβάλι, πολλά τα είδη που κυκλοφορούν...... Υπάρχουν γυναίκες που δεν θέλουν να δούν μηχανή ούτε ζωγραφιστή. Θεμιτό, μας αποφεύγουν και τις αποφεύγουμε, και είμαστε όλοι ευτυχισμένοι. Υπάρχουν γυναίκες που καβαλάνε μηχανή. Το καλύτερο αλλά και σπανιότατο είδος, ειδικά στην επαρχία που γενιές και γενιές μεγάλωσαν με το σύνδρομο του "τί θα πεί ο κόσμος". Πολλοί τις ψάχνουν, λίγοι τις βρίσκουν. Υπαρκτός όμως είναι ο κίνδυνος να σου ρίχνει στα αυτία, οπότε προσοχή. Υπάρχουν γυναίκες που πραγματικά γουστάρουν την μηχανή. Ακολουθούν, γουστάρουν, και καταλαβαίνουν. Λίγες, αλλά με αυξητικές τάσεις. Τέλος, υπάρχουν και οι ονειροσκοτώστρες............ Ύπουλη ράτσα, που σκοπό έχει να σε μετατρέψει σε κατοικίδιο. Σε γνωρίζει σαν τον Marlon Brando στον Ατίθασο, και θέλει να σε βάλει στο καθωσπρεπικό στερεότυπο "πολυθρόνα - παντόφλα - τηλεοραση και ΜπεμΒέ". Στο πρώτο ραντεβού είναι η αμαζόνα που πάντα ονειρευόσουν, και σιγά - σιγά, βήμα-βημα, μέρα με την μέρα, αρχίζουν να εφαρμόζουν το σατανικό τους σχέδιο. Ζαλίζονται στις στροφές, πονάει η μέση τους, φοβούνται την ταχύτητα, όλα με μια διαρκή και ύπουλη γκρίνια που φτάνεις κάποια στιγμή και λές: "Άι-σιχτίρ (μεγάλη η χάρη του), θα πάρω το αμάξι, να ησυχάσω απο την γκρίνια". ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΕ. Εδώ ακριβώς είναι που το έχεις χάσει το παιχνίδι, που πήρες τον δρόμο χωρίς επιστροφή. Σύντομα το μηχανάκι θα γίνει προκαταβολή για κουτί, και τα Shoei και Dainese, γραβάτες και λουστρίνια, για να μην σου πω σεμεδάκια και κουρτίνες. Καημένε........ Η σωστή λοιπόν αντίδραση δεν είναι να παρατήσεις την μηχανή. Η σωστή αντίδραση είναι να πείς "άι-σιχτίρ" (ξανά μεγάλη η χάρη του) στην γκόμενα....... You have been warned........
  10. 2 likes
    Eδω φιλτατε, εδω (πρν 2 χρονακια που ειχα παει) Αυτο ειναι το Πηλιο μου κυριοι
  11. 2 likes
    αυτα δεν ειναι chopper... ola virago magna shadow eliminator harley ΟΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ στην κατηγορια custom ειναι τα chopper ειναι αυτα
  12. 2 likes
    Η περιγραφή του είναι όλα τα λεφτά!
  13. 2 likes
    τι να την κανεις την αναβαθμιση (update) αν δεν έχεις τους σωστούς drivers!
  14. 2 likes
    αναβαθμιση λογισμικου ecu που αφορα την ομαλοποιηση ψεκασμου μεταξυ 2000-3000 στροφων ειναι.Καλοδεχουμενη παντως και ας αργησε
  15. 2 likes
    Όνειρο κίνητρο ένα καταπληκτικό άρθρο μάλλον editorial του πρώτου τέυχους του Moto που αγόρασα.Ιανουάριος του 2003 ήτανε πήγαινα ακόμα γυμνάσιο.. Μου δίνει το χαρτζιλίκι η γιαγιά πάω περίπτερο βλέπω εξώφυλλο το 600rr και τίτλος "Ένας Rossi θα μας σώσει.." το αγοράζω...μέχρι να πάω σπίτι είχα σκίσει τη ζελατίνα και είχα αρχίσει το ξεφύλισμα.. κάθομαι στο τζάκι και αρχίζω να διαβάζω//editorial νομίζω ήτανε...για την πρώτη βόλτα της χρονιάς...το πρώτο ξημέρωμα... κόλλησα τόσο πολύ που το διάβασα αμέτρητες φορές...μετά σε μετακόμιση που πετάχτηκαν πολλά έσκισα τη σελίδα και την έχω ακόμα... Αυτό ήτανε το πρώτο όνειρο μ με μοτοσυκλέτα...μια βόλτα μόνος στο πρώτο ξημέρωμα του χρόνου... Φέτος μετά από 6 χρόνια θα το πραγματοποιήσω.Αύριο πρωί πρωί θα βγω με το 7άρι και θα το πραγματοποιήσω...αυτό θα είναι το πρώτο όνειρο που θα πραγματοποιήσω... έπειτα και μόλις βγει το δίπλωμα έχουμε Νordkapp,Moto Gp κλπ κλπ κλπ...
  16. 2 likes
    Ενα θα σου πω.. Μακρια απο VW!! Εμεις ηταν να παρουμε το VW Tiguan και απο θεια τυχη δεν το πηραμε λογω του οτι αργουσε πολυ να ερθει. (1 χρονο αναμονη). Και τοτε, μας ειπε ο νονος μου που ειναι αντιπροσωπος (Fiat-Lancia-Alfa), παρτε RAV4!! Φυσικα εμεις φερναμε αντιρρησεις γιατι μας ειχε γυαλισει για τα καλα το VW. Ωσπου πηγε ο πατερας μου να το παραγγειλει και ενω τοτε εκανε 28.500 του ειπε ο πωλητης οτι οταν ερθει μπορει να εχει υψηλοτερη τιμη. Ο dad μου του ειπε, εγω ηρθα να το παραγγειλω τωρα, για να το κλεισω με την τωρινη τιμη. Του λεει ο πωλητης αυτο δεν γινεται. Και τοτε ειπε ο πατερας μου αντε γεια. Πηγε στην τουοτα, το ειδαμε, το οδηγησε, μας εξηγησαν τα παντα και το κλεισαμε. Καμια σχεση με VW. Εκει δεν σε σεβονται και νομιζουν οτι πουλανε χρυσο..(μπαινω στο φορουμ του tiguan και το τι προβληματα εχει βγαλει δεν παιζεται) Τελικα καθε εμποδιο για καλο.! Τελος παντων, μετα απο 2 χρονια συμβιωσης με το τουοτα δεν εχω να πω κατι αρνητικο. Προβληματα μηδεν και καταναλωση 9.5 λιτρα/100χμ. (2000 κυβικα αμαξι.!!, και 1.5 τονοι).. Ολα αυτα για καινουριο και απο προσωπικη εμπειρια. Ωραιο το touran, δεν αντιλεγω. Το χω δει απο κοντα, εχει χωρους αλλα εγω στη θεση σου θα το φοβομουνα.. Πηγαινε σε κατι ιαπωνικο (toyota, mitsubishi, mazda,) Το verso της τουοτα ειναι ιδια κατηγορια. Τσεκαρε το και αυτο. Επισης και το picasso ειναι πολυ καλο αλλα απο προβληματα δεν ξερω. Τελος, το c max ειναι απο τα καλυτερα αυτοκινητα στην κατηγορια του αλλα υπολειπεται λιγο σε χωρους σε σχεση με το τουραν. Αυτα απο μενα.. Σκεψου καλα πριν κανεις οτιδηποτε..
  17. 1 like
    Λαθος κανεις φιλε απεχω πολυ απο τον Μιχαλολιακο........ Αλλα δεν μπορω να βλεπω και την χωρα να βουλιαζει....... Δεν σου λεω οτι το πιο σωστο ειναι να τους παρουμε στο κυνηγι..... Αλλα κατι πρεπει να κανει η πολιτεια και να τους στειλει πισω στις χωρες τους ή οπου αλλου θελει αλλα οχι εδω......
  18. 1 like
    γιατί εμένα μου θυμίζει ντίαβελ;
  19. 1 like
    309 Δ' ΕΣΣΟ 10 Νοέμβρη 2009 παρουσιάστηκα στο 505 Τάγμα Πεζοναυτών στον Βόλο, πέρασα την βασική εκπαίδευση, μετά πήγα Σπάρτη στο ΚΕΕΜ για ένα μήνα για ειδικότητα (οδηγός), μετά Αυλώνα στο 575 Τάγμα πεζοναυτών για ΠΕΝ (προχωρημένη εκπαίδευση νεοσυλλέκτων) και μετά επέστρεψα Βόλο στο 521 Τάγμα Πεζοναυτών από όπου και απολύθηκα! ΨΗΛΑ ΨΗΛΑ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΠΕΡΕ!!!
  20. 1 like
    @VIPER ΑΚΟΜΑ απαντάς?? αστο παιδί μου δεν έχεις καταλάβει τι παίζει?? δεν ζουνε μερικα πραγματα δεν μπορουν να καταλαβουνε.. οι κομματικές αμπελοφιλοσοφίες στις φοιτητικές καφετέριες VS πραγματικη ζωη.... αστο μωρε να παει
  21. 1 like
    στην κάμερα παντα φαίνεται σαν να πηγαίνεις πιο αργά απ'οτι έτρεχες στην πραγματικότητα. φανταστήτε πόσο πήγαινε... μόνο μια κάμερα πολύ μεγάλης ανάλυσης μπορεί να καταγράψει σωστά την πραγματική ταχύτητα.
  22. 1 like
    χμμμ... Κι εγώ όταν ήμουν στην ηλικία σου, το μάτι μου έπεφτε σε τέτοιες μηχανές. Με χαμηλό κόστος έπαιρνες τότε κάτι customies CN και CM κάπως έτσι. Ωστόσο, φίλε μου, μάζεψα λίγα λεφτά ακόμα, αγόρασα ένα μεταχειρισμένο XT-250 και βρήκα την υγειά μου. Το κράτησα δέκα χρόνια και το καταχάρηκα!
  23. 1 like
    ο στοχος ειναι το ευρυ κοινο αν βαλουμε μηχανες ειναι δυσκολο να διαλεξεις 20 φωτο απο 80 ατομα ενω οι ομαδικες συνδιαζουνε πολυ παραπανω ατομα σκεφτομουν 1 ομαδικη και 1-2 μηχανες σε μια σελιδα ωστε να χορεσουν οσοιιιι περισσότεροι μπορουν!
  24. 1 like
    Τα δελτία ειδήσεων είναι πολύ χρήσιμα. Βεβαίως. Εχει αποδειχτεί αυτό και επιστημονικά, από πλευράς ψυχολογίας. Βλέπεις, κατ' αρχήν, πόσο χάλια ζουν οι συμπολίτες σου. Λουκέτα, ανεργία, φτώχεια, μιζέρια, ιός H1N1 (ναι ναι τον ξεθάψανε κι αυτόν πάλι), κλοπές, ληστείες, ανθρωποκτονίες, φοβισμένα (αδίκως ή δικαίως) ανθρωπάκια και πάει λέγοντας. Και μετά λες από μέσα σου: "Τελικά, μια χαρά είμαι". Και τρως την επόμενη μπουκιά από τη μακαρονάδα σου. Είναι όπως στις ... κηδείες. Χαλιέσαι αλλά μετά λες "αυτός πέθανε, εγώ ζω". Θα το πω όσο πιο απλά μπορώ: Αμα δε μπορείς να χαρείς με τη ζωή σου, "χαίρεσαι" με την κατάντια των άλλων. Κυρίες και κύριοι, καληνύχτα σας!
  25. 1 like
    Απαράδεκτη φάση, δεν σηκώνει καθόλου συζήτηση! Ιδίως άνθρωποι οι οποίοι καίνε βενζίνη για να κάνουν το χόμπι τους θα ΄πρεπε να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί πού και πως οδηγούν και να μην αφήνοθν πίσω τους τα σκουπίδια τους. Αλλά τι να λέμε τώρα, οι άλλοι πάνε και μπαζώνουν το δέλτα....
  26. 1 like
  27. 1 like
    Νοέμβριος του '78 Σ ένα μικρό καφενέ, σε μια πλατεία, έξω απο το στρατόπεδο νεοσυλλέκτων Καλαμάτας. Πολλά παιδιά, όπως και εγώ, τρώνε στο ταβερνάκι με τους δικούς τους πριν χωθούν για καμιά 30αριά μήνες στο στρατόπεδο. Βαρύ το κλίμα. Ξαφνικά, 3-4 λιμουζίνες,όλες μαύρες, έρχονται, και κατεβαίνει ο Γιώργος Παπανδρέου (να φανταστείτε το Πασοκ δεν ήταν τίποτα ακόμα). Κατεβαίνει και μπαίνει στην πύλη. ΟΛΟΙ τρέξαμε απο πίσω του, για να γραφτούμε στον λόχο που θα πήγαινε. (9ο σύνταγμα πεζικού , 3ος λόχος). Μπροστά αυτός, πίσω εμείς, νομίσαμε πως γραφτήκαμε στον λόχο που θα είχε την καλύτερη διαμονή. Απο τότε, νεοέλληνες κορόιδα ήμασταν. Το βράδυ που τελείωσαν τα διαδικαστικά, φάγαμε γκοτζίλα (ανα δύο, μισό μισό) στην βροχή έξω. Ένας μόνο έλειπε. Ναι αυτός. Έφυγε αμέσως για επιστροφή στο αεροδρόμιο και απο εκεί Αθήνα. Εμείς φτύσαμε αίμα στον 3ο λόχο. Κι όμως...... πέρασαν τόσα χρόνια, και παρ όλα αυτά ...κάποτε παραμυθιάστηκα και ψήφισα Πασόκ. Ναι ξέρω τι λέτε... πώς υπήρξα μ@λ@κ@ς.!!! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.!!!
  28. 1 like
  29. 1 like
    Πόσοι απο εμας είναι αυτοί που πανε κάθε βδομάδα και παίρνουν test-ride μοντελα? μονο οι δοκιμαστες μπορουν να κανουν κατι τετοιο συνεχεια γιατι αυτη ειναι η δουλεια τους. και καλα, λεμε δεν πρεπει να μιλαει κανεις που δεν εχει οδηγησει το μοντελο στο οποιο θελει να εκφερει γνωμη τότε εγω που εχω οδηγησει μεχρι τωρα μονο 3 μοτοσυκλετες για πολλα χιλιομετρα, να το βουλωσω καλυτερα. και τα περιοδικά...είπαμε ενταξει τα παιρνουν, αλλά δεν είναι καιχθεσινό το συγκεκριμενο...25 χρόνια πουλαει στην Ελλάδα δεν μπορεί να γραφει ΜΟΝΟ ΨΕΜΑΤΑ έχουμε κρίση και φιλτράρουμε τις πληροφορίες (όπως συμφερει τον καθένα )
  30. 1 like
  31. 1 like
  32. 1 like
    Και γω θα σου έλεγα να κάνεις την μετατραπεί σε συνεργείο της Kymco για να μην χάσεις την εγγύηση.
  33. 1 like
    Κυλινδροπιστονο,καρπυρατερ..100 ευρω απο την Kymco..
  34. 1 like
    καλησπερα σας ... Οτι πληρωνεις αυτο παιρνεις.. Οταν μιλαμε για παπακια μην αναφερεται scooter γιατι απλα ειναι πιο γρηγορα τι αλλο καλο εχουν ..οτι χαλανε πιο γρηγορα...πηγαινεται να ρωτησεται μηχανικους "τι προτιμας παπακι η scooter" να δειτε την απαντηση" εσεις οταν βγαινε μια νεα μαρκα πρεπει να ειναι κινεζικια,εχετε ακουσει για την πιστα daytona και την πολη daytona επισης στην Αμερικη.. το μηχανακι ειναι αμερικανικης καταστκευης με κινεζικα πλαστικα ...Ακουγεται τωρα οτι η εταιρια dayang(που λεγεται κανονικα αλλιως στην ευρωπη ετσι τα λεμε..νομιζω ετσι λεγεται taiwan)που ειναι στην ανατολη(βρηκα μια ετερια με το ιδιο ονομα στην ΚΙνα αλλα δεν ξερω αμα ειναι αυτη που πουλαει τα μηχανακια) αγορασε τα μηχανακια αλλα αυτα ακουγονται δεν μπορει να τα αποδειξει κανεις... επιπλεον ολα τα πλαστικα πλεον απο τα μηχανακια κατασκευαζονται στην ΚΙΝΑ ακομα και απο τα γιαπωνεζικα honda γιατι ολα τριζουν... τα παλια τα μηχανακια (glx,town mate (taf),astra ) δεν συγκρινονται με τα σημερινα καθως ειχαν πολυ καλυτερες προδιαγραφες για αυτο και υπαρχουν ακομα δεν μπορεις να τα συγρινεις αλλα τα σημερινα μηχανακια ειναι χιλιες φορες πιο ομορφα απο εκεινα και αυτο ειναι που μετραει.. οταν εχεις εσυ ενα 50αρι και θελεις να το κρατησεις τοτε θα κανεις ενα καλο στροσιμο αργα αργα δεν θα το ζοριζεις δεν θα το τρεχεις σε κοντρες οχι τις ταχυτητες "καρφωτες" αφηνεις το γκαζι πριν αλαξεις ταχυτητα δεν ανεβαζεις στροφες στο κοκκινο γιατι χανει ιπποδυναμη και επηδει τα 50αρια οπως ολοι ξερουν οσο να τα κανεις γρηγορα δεν εχουν τραβηγματα σε ανηφορα θα πας με οτι χρειαζεται(την καταληλη ταχυτητα ) και μην απιτεις να πας γρηγορα. Πλεον 50αρια δεν βγαζει η honda yamaha που ειναι καλυτερες ετεριες οσο αναφορα την αξιοπιστια βγαζει η kymco που ειναι στην ταιβαν και εχει λιγο αξιοπιστα μηχανακια και αμα θεωρειται οτι τα daytona καλα μηχανακια και τα λετε κινεζικα τοτε γιατι κανει ενα 1300 ευρω και ενα lifan κανει 800 η ενα yin han .cheetah και αλλα τετοια που εχουν κινεζικα ονομα εχουν τιμη 900-1000 ευρω φυσικα γιατι ειναι χειροτερα και οσο αναφορα τα modenas που ειναι απο τα πιο γρηγορα δεν μπορεις να τα συγρινεις με τα yamaha zet διοτι ειναι πολυ κατωτερα(ανοικουν στην ιδια κατηγορια ,παπια με συμπλεχτη 6 ταχυτητες) σκεφτηται λιγο τα παραπανω και μετα πειτε μου εαν λεω μακακιες...
  35. 1 like
    Όχι, έχει καλή........καλντέρα (την μεγαλύτερη παγκοσμίως, νομίζω).... Πως θα αισθανόσουν όμως άν έμεναν έξω τα Μετέωρα π.χ. για μία ψήφο, και έμπαινε η λίμνη Οχρίδα (Macedonia (FYROM)); Εκτός απο παγκόσμια προβολή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, παίζουν και πόροι και κονδύλια για την συντήρηση....
  36. 0 likes
    συγγεντρωση-συλλαλητηριο-διαμαρτυρια το σαββατο 15-01-2011 και ωρα 12 το μεσσημερι στην πλατεια του αγιου παντελεημωνα κανουν οι κατοικοι με συνθημα και αιτηματα οχι στην οικονομικη εξαθλιωση των ελληνων οχι στο διωγμο των ελληνων απο τις γειτονιες της αθηνας οχι στα παρανομα αφορολογητα μαγαζια των αλλοδαπων καθως επισης να φυγουν οι παρανομοι λαθρομεταναστες απο την ελλαδα!!!
  37. 0 likes
    Ξέρετε τι μου θυμίζετε? ξέρετε τι σας λεω? http://www.youtube.com/watch?v=fx0qpTw4VDs
  38. 0 likes
    Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος . Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα ,αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου ... " Μπέρτολ Μπρεχτ" Θαναση1983 σημερα ειναι οι ξενοι. αυριο οι αριστεροι. μεθαυριο οι συνταξιουχοι. παραμεθαυριο οι δημοσιοι υπαλληλοι. νομιζεις δε θα ερθει και η σειρα σου?καποια στιγμη θα εισαι και 'συ στη πιο αδυναμη κοινωνικη ομαδα.τοτε ομως θα ειναι αργα.
  39. 0 likes
    ναι αλυσιδα φουρνων με αρκετα καταταστηματα μεσα στις σερρες ΓΑΤΙΔΗΣ http://www.gatidis.gr/files/profile_all.htm Εδω η σελιδα του που θα εχει και τηλεφωνο λογικα, καποιο αλλο δε μου ερχεται στο μυαλο.. αν σε περιπτωση δε γινει η δουλεια με το γατιδη θα ψαχτω να προτεινω καποιο αλλο και που λετε ειμαι σε δηλλημα, εδω πιθανον να μην κοψουμε βασιλοπιτα την κυριακη , οποτε μπορω να ερθω, αλλα λυπαμαι τα λαστιχα.. την ακουνε ασχημα στην ασφαλτο, πολλυυ δυσκολα θα το χασω παντως
  40. 0 likes
  41. 0 likes
    1)χειμώνας στον κάλαμο αττικής, με χιόνια απέναντι στην Εύβοια 2)μια καλοκαιρινή
  42. 0 likes
    Αν μιλαμε ΜΟΝΟ για τις on εκδοσεις παω πασο... ΟΜΩΣ:Επειδη μιλαμε για δυο μοντελα που ειναι σε απευθειας αντιπαραθεση(αλλωστε και η TRiumph αυτο στοχευε οταν εφτιαξε τον μικρο Τιγρη)τοτε να πω ενα δυο πραγματακια... Αν το 800ΧC ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ απο Vstrom και TDM μες την πολη...και "κλαινε οι κατοχοι",τοτε για το F800 τι πρεπει να πουμε;Που εχει ολους τους λογους να αισθανεται καλυτερα μεσα στην πολη(αισθηση βαρους-ροπη χαμηλα-ομαλοτητα χαμηλα...τα ξαναειπα πιο πανω).... Ok στην τελικη...κατσε και λαβε υποψιν τι λενε τα περιοδικα εσυ.Δεν εχω καμμία αντιρρηση. Δηλαδη μονο στην πολη καλυτερο το GS ε;...Και στο χωμα ειναι καλυτερο λες το XC800 ε;Πιο χαμηλα η ροπη του GS πιο ροπατη εκει,πιο ΟΜΑΛΟ,καλυτερη αισθηση ελεγχου βαρους.Και αυτα ειναι ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ σε κινηση στο χωμα!.....και κατα τ'αλλα ειναι καλυτερο το GS μονο στην πολη ε;...Και απο κινητηρα χανει ε;Πιστευεις οτι 2-3 ιπποι παραπανω ειναι η ΧΑΩΤΙΚΗ διαφορά για να επιλεξει καποιος το XC;Ειδικα σε αυτη την κατηγορια;Αλλά και η καταναλωση ειναι παλι ατου του Tiger ετσι;1.2 Lt πιο κατω κατα μεσο ορο το GS και παλι μονο στην πολη κερδιζει;Τι να πω απο κει και μετα.Μια πολυ καλη μοτοσυκλετα και για μενα το XC800 αλλά μην τρελλαθουμε κιολας επειδη "ειπαν στο ΜΟΤΟ"................................... Εγω φιλε δεν κρινω απο τα περιοδικα αν μια μοτοσυκλετα ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ή οχι.Παω τη δοκιμαζω κι αν εχει αυτα που θελω την αγοραζω.Δεν δινω ΜΙΑ για το τι θα πει το ΜΟΤΟ ή το 0-300 ή το καθε μοτοπεριοδικο.Εγω δεν εχω να κερδισω τιποτα απο διαφημισεις και σπονσορες και εταιρειες.Εγω θελω μια μοτοσυκλετα για παρτη μου χωρις να δινω βαρυτητα σε τι γραφουν.Πιο πολυ θα μετρησει για μενα η αποψη ενος αντικειμενικου κατοχου μιας μοτο που με ενδιαφερει παρα τι θα διαβασω σε ενα μοτοπεριοδικο! Αυτα εγραφα πιο πανω,τα ξαναγραφω για να δεις αν εχω καταλαβει ή οχι.
  43. 0 likes
    Motul 710 the best! ΝικοςΠατρας Οσο για τις μλκιες που λες, δεν εχω λογια!Ειμασταν καθε μερα μαζι λες να μην ξερω ποσο εκαιγε?
  44. 0 likes
    τοτε φιλε εσυ μην ερθεις και αλλοι που ειναι να δημιουργησουνε προβληματα.αφιερωνο και το βιντεο σαν προεικονομια.
  45. 0 likes
  46. 0 likes
    Ωραίος Θανάση, με γειές το καγκουρομηχάνημα. Μόνο..κρίμα που το έχεις έτσι στην πένα, γιατί θα λυπηθώ όταν του κάνω ροδιές με τακούνια στα πλαστικά, αν σε πετύχω σε κανά βουνό.
  47. -1 likes
  48. -1 likes
  49. -1 likes
    οχι δεν αρχισαμε αλλα τελειωσαμε.αφιερωσα και το μουσικο τραγουδι.
  50. -1 likes