Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 04/08/10 in all areas

  1. 6 likes
    Tωρα που οι μερες "ανοιγουν" και ολο και περισσοτεροι κυκλοφορουν με τα δικυκλα τους (και ιδρωνουν βεβαια συν τους ρυπους του δρομου) μερικες χρησιμες συμβουλες απο το mrbike.gr :) "Το κράνος είναι ο απόλυτος σύντροφος στη μοτοσικλετιστική σου ζωή. Επιπλέον, είναι το προστατευτικό μέσο που καλύπτει το πιο ζωτικό κομμάτι του σώματός σου, το κεφάλι. Είναι θέμα ασφάλειας να διατηρείς το κράνος σου σε καλή κατάσταση, ενώ είναι θέμα υγιεινής να το καθαρίζεις τακτικά και να νιώθεις άνετα κάθε φορά που το φοράς Ζελατίνα Ο καλύτερος τρόπος για να καθαρίσεις σωστά τη ζελατίνα του κράνους σου είναι χλιαρό νερό (ιδανικά απoσταγμένο) και ένα μαλακό πανί. Εάν έχει πολλή βρομιά τότε πρόσθεσε μερικές σταγόνες απορρυπαντικό για πιάτα στο νερό. ΠΟΤΕ μην χρησιμοποιήσεις πετρέλαιο, βενζίνη, διαλυτικό διότι έτσι θα καταστρέψεις τη ζελατίνα του κράνους. Πολλά από τα ονομαζόμενα ως ειδικά καθαριστικά για ζελατίνες κράνους περιέχουν διαλύτες που έχουν αρνητικές επιπτώσεις στη ζελατίνα. Διαλυτικά ή βενζίνη ή πετρέλαιο δεν χρησιμοποιούμε σε κανένα τμήμα του κράνους διότι αυτό θα προκαλέσει ζημιά. Πριν καθαρίσεις τη ζελατίνα του κράνους σου, αφαίρεσε την από το κράνος. Καθάρισέ την και στέγνωσέ την με ένα μαλακό πανί, ποτέ με χαρτί, ποτέ μην χρησιμοποιήσεις ζεστό αέρα (πιστολάκι κ.ο.κ.) για να στεγνώσεις τη ζελατίνα. Tip: Προσπάθησε να καθαρίζεις τη ζελατίνα μετά από κάθε χρήση. Ετσι φεύγουν ευκολότερα οι βρωμιές και τα υπολείματα των εντόμων. Καθάρισμα απαιτούν (σε πιο αραιά διαστήματα) και οι μηχανισμοί της ζελατίνας που βρίσκονται κάτω από τα καπάκια. Αφαίρεσέ τα και καθάρισε τον μηχανισμό. Ποτέ δεν χρησιμοποιούμε αιχμηρά αντικείμενα για να αφαιρέσουμε βρομιά από τη ζελατίνα του κράνους. Εάν κάνουμε κάτι τέτοιο θα προκαλέσουμε γραντζουνιές. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο δεν έχει νόημα να προσπαθήσουμε να γυαλίσουμε την ζελατίνα και πάλι. Είναι αδύνατον και το μόνο που θα κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε μεγαλύτερο πρόβλημα. Η αντικατάσταση της είναι η μόνη λύση. Αποθήκευση Πάντα αποθήκευε το κράνος σου σε χώρο με κανονικές θερμοκρασίες (5-30 C) μέσα στη θήκη του. Μην αποθηκεύεις το κράνος σου σε μέρη που υπάρχει υγρασία Μην αποθηκεύεις το κράνος σου σε μέρη που υπάρχουν κοντά πηγές θερμότητας Κράτησε το κράνος σου μακριά από καυσαέρια ή ατμούς βενζίνης, πετρελαίου, διαλυτικών, διότι αυτά τα υλικά έχουν την τάση να καταστρέφουν το υλικό του κράνους Ελαστική τσιμούχα ζελατίνας Στο άνοιγμα του κράνους το οποίο κλείνει με τη ζελατίνα υπάρχει μια ελαστική τσιμούχα. Αυτό είναι ένα ακόμη σημείο που χρειάζεται καθάρισμα. Επιπλέον χρειάζεται και τακτική λίπανση. Κάποιες εταιρείες παρέχουν μαζί με το κράνος ειδικό λιπαντικό για αυτή τη δουλειά. Εάν δεν έχετε αναζητήστε ένα λιπαντικό με βάση τη σιλικόνη και με το δάκτυλο αλείψτε ένα λεπτό στρώμα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η τσιμούχα της ζελατίνας του κράνους φροντίζει για την στεγανοποίηση του κράνους και επιπλέον για την ηχομόνωση. Είναι σημαντικό λοιπόν να είναι σε καλή κατάσταση. Το ίδιο λιπαντικό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και για την λίπανση του μηχανισμού της ζελατίνας, κάτω από τα πλαϊνά καπάκια. Μεταφορά ΠΟΤΕ δεν μεταφέρουμε το κράνος κρεμασμένο στους ειδικούς κρίκους που έχει η μοτοσικλέτα μας. Αυτοί οι κρίκοι είναι για να κρεμάμε το κράνος μας όταν σταθμεύουμε τη μοτοσικλέτα μας. Επίσης καλό είναι να αποφεύγεται η μεταφορά του κράνους (του δεύτερου εννοούμε) στο χέρι. Ένα ελαστικό διχτάκι μεταφοράς αποσκευών είναι το μέσο για να ασφαλίσουμε το κράνος στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας (όταν φυσικά δεν έχουμε βαλίτσα). Κέλυφος Το κέλυφος καθαρίζεται εύκολα με ένα μαλακό πανί και χλιαρό νερό. Εάν οι βρομιά δεν φεύγει χρησιμοποιούμε λίγο απορρυπαντικό για τα πιάτα. ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιούμε διαλυτικά, πετρέλαιο ή βενζίνη. Αυτά τα υλικά θα μειώσουν την αντοχή του κράνυος στις κρούσεις και, προφανώς, την ασφάλεια που προσφέρει. Βάψιμο Πολλοί θέλουμε το κράνος μας να είναι μοναδικό και έτσι επιλέγουμε να το βάψουμε στα χρώματα που μας αρέσουν. Κατά τη διαδικασία του βαψίματος είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προστατέψουμε όλα τα τμήματα του κράνους που δεν θα βαφτούν. Μεγάλη προσοχή χρειάζεται στους μηχανισμούς και τις τσιμούχες, όμως ακόμη μεγαλύτερη προσοχή χρειάζεται στο να μην πάει χρώμα στο εσωτερικό απορροφητικό υλικό του κράνους. Εάν γίνει κάτι τέτοιο το υλικό χάνει τις ιδιότητες του και το κράνος παύει να προστατεύει! Χρησιμοποιούμε χρώματα που στεγνώνουν στον αέρα και ποτέ χρώματα που χρειάζονται θέρμανση για να στεγνώσουν. Σε καμία περίπτωση: Δεν αφαιρούμε τις τσιμούχες του κράνους Δεν αφαιρούμε το εσωτερικό προστατευτικό υλικό Δεν αφαιρούμε το λουράκι Σημεία προσοχής: Το κράνος είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με προδιαγραφές ασφάλειας, χρειάζεται όμως και προσοχή από μέρους μας. Εάν χτυπάμε ή πετάμε κάτω το κράνος μας, τότε είναι λογικό ότι θα καταστραφεί το χρώμα του, το κέλυφός του και θα μειωθεί η προστασία που προσφέρει, αναξάρτητα από το πόσο ακριβό είναι… ΠΟΤΕ δεν τρυπάμε ή μετατρέπουμε το κέλυφος του κράνους μας διότι έτσι μειώνουμε την αντοχή του στις κρούσεις. Το κράνος έχει σχεδιαστεί ώστε να προστατεύει το κεφάλι μας, θυσιάζοντας την… δική του ακεραιότητα. Μετά από μια κρούση το κράνος έχει απορροφήσει μέρος της ενέργειας και πιθανώς έχει υποστεί μόνιμη ζημιά. Είτε το επιστρέφουμε στον κατασκευαστή για έλεγχο, είτε το αντικαθιστούμε. Δεν τοποθετούμε το κράνος μας σε καθρέπτες μοτοσικλέτας ή σε άλλα σημεία που θα καταστρέψουν την εσωτερική επένδυση (πέραν του ότι μεταφέρουν βρόμα στο εσωτερικό. Εάν στο σπίτι έχουμε κατοικίδια, τα κρατούμε μακριά από το κράνος μας. Για να φορέσουμε το κράνος μας κρατάμε τα δύο λουριά με τα χέρια μας, τα ανοίγουμε και φοράμε το κράνος τραβώντας τα προς τα κάτω. Πρώτα βάζουμε το πίσω άνω μέρος του κεφαλιού μας στο κράνος και στη συνέχεια το τραβάμε μπροστά και κάτω. Δεν μεταφέρουμε το κράνος από το λουράκι, καθώς αυτό μπορεί να λυθεί πολύ εύκολα. Επένδυση Ο καθαρισμός της επένδυσης είναι ιδιαίτερα σημαντικός καθώς από αυτόν εξαρτάται η υγιεινή του κεφαλιού μας. Συνιστάται καθαρισμός της επένδυσης τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Πρώτα αφαιρούμε την επένδυση και την αποσυναρμολογούμε, ώστε να έχουμε όλα τα τμήματά της ξεχωριστά. Για να καθαρίσουμε την επένδυση του κράνους επιλέγουμε ήπια απορρυπαντικά, ιδανικά τριμμένο πράσινο σαπούνι, που δεν αφήνουν κατάλοιπα και δεν είναι χημικά. Ξεβγάζουμε με ιδιαίτερη προσοχή την επένδυση και την αφήνουμε να στεγνώσει σε μέρος που έχει καλό αερισμό και ήλιο. Δεν προτιμάται το στέγνωμα σε θερμαντικά σώματα, διότι ευνοεί την ανάπτυξη μυκήτων (και μετά το κράνος μυρίζει). Εάν η επένδυση δεν αφαιρείται, η διαδικασία χρειάζεται μεγαλύτερη προσοχή. Αφαιρούμε πρώτα τα μάγουλα (που αφαιρούνται σχεδόν σε όλα τα κράνη) και στη συνέχεια με ένα πανιά βρεγμένο σε χλιαρό νερό με λίγο ήπιο απορρυπαντικό καθαρίζουμε το εσωτερικό. Ξεβγάζουμε προσεκτικά χωρίς να κάνουμε το κράνος μας κουβά με νερό… Το αφήνουμε να στεγνώσει σε μέρος με καλό αερισμό και ήλιο. Σε όσους έχουν πρόσβαση συνιστάται ο καθαρισμός με όζον αφού πλύνουμε το κράνος, ο οποίος θα εξαφανίσει μύκητες και μυρωδιές. Εάν διαπιστώσουμε ότι η επένδυση έχει υποστεί μόνιμη φθορά σπεύδουμε στον αντιπρόσωπο για την αγορά των απαραίτητων αξεσουάρ που θα την επαναφέρουν στην αρχική της κατάσταση" KΑΛΕΣ (ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ) ΒΟΛΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ-ΕΣ!
  2. 5 likes
    και που λες ρε φιλαράκι είμαι στη μεσογείων με τσίτα τα γκάζια και παω διχως αύριο, στα αριστερά μου ένα ρεισόνι ζεντεξάρι δώδεκα τούμπανο ρε το εργαλείο να με πηγαίνει με σκαστή πρώτη 124 στα κόκκινα, τονα χερι στον λεβιέ το αλλο στο μπεγλέρι! στα δεξιά μου ένας Ζητάς, κουλός στο μάτι αλλά μεγάλη κρυφοκουφάλα στις κόντρες, το αλάνι, ο μπάτσος της βούτας τον ε λενε, με σούζα ξεκινάει, με έντο σταματάει. λέω απο μέσα μου κουφάλες θα σας στείλω για τσάι απο τις 18:00 σήμερα. κανένας φλώρος δεν του βγαίνει του μήτσου του τουρμπιδι! και που λές ανάβει το πράσινο αφήνω συμπλέκτη το σηκώνω λαμπάδα και εκεί που γυρνάω να δω που ειναι τα κουλάδια, τι βλέπω? -τι βλέπεις ρε μήτσο? πωωωω, δεν βλέπω τίποτα! αυτό ειναι το πρόβλημα! τα αλάνια, πως τολμήσαν να μου ρίξουν κοοολώωωωνα... σε μέναα? τον μπαμπά του rossiiii. κατεβάζω ρόδα και βάζω την ταυτότητα στο στόμα, με πιανεις έτσιιι, -πωωω ρε μητσο, να μουνα να σε βλεπα! σωστόοοος πρώτη 150! δευτέρα 220! μπαίνω φέτα στην στροφή για σπάτα, τους βλέπω μπροστά, αριστερά ο νιντζάκιας δεξιά το "όργανοοοον". αρχίζω τις διπλοπενιές με το χιλιάρι ώσπου αρχίζουν οι ζεμπεκιέεεες, ώπα μήτσο λέω μέσα μου, άσε γκάζι γιατί σε βλέπω να φτάνεις Τόκυο σε λίγο! με παίρνει πρέφα το αλάνι το ζουξου-ρού και παέι να με κόψει, σφαλιαρίζω με το μπούτι το ντεπίζιτο και το χώνω προς τον μπάτσο, έχω κλάσει μπάμιες μέντες μέντολες και ότι άλλο φανταστείς. αλλά με λένε μήτσο έτσι? και τι τους κάνω? -τι τους κάνεις ρε μήτσο? τις πέρασα σουβλάκι τις κουλομαρίες ρε! εκεί που πήγαινα να καρφώσω τον ζητά κάνω αυτό το κάντ..ερ στιρ...κούντερ...κάουντιρ..εεε -κάουντερ στίρινγκ μήπως ρε μήτσο? ναι ρε αυτό τοοο...κάντερ ΣΤιρ, και τα ειδαν όλα τα κουλάδια! την σηκώνω λαμμπάδα και τα γιοσιμούρια βγάζουν φλόγες ρε φιλάρα, τα κορόιδα πίσω'μ βλέπαν αστεράκια σιγά μην περνούσαν τον μήτσο οι καρσιλαμάδες σ'λέω ρε φίλε! σε λίγο πλακώσαν και τα ελικόπτερα ρε φιλαράκι και κάτι ασφαλίτικα μπέ εμ βε να με κυνηγάνε! -όπα ρε μήτσο! και ελικόπτερα? ναι ρε σ'λέω δώσαν σήμα στη ΓΑΖΑ ότι βγήκε παγανιά ο μήτσος -στη ΓΑΔΑ θες να πεις ρε μητσάρα εκεί τελος πάντων, καλά που είχα φουλάρει το ντεπόζιτο ρε φιλαράκι, ε λέω ας τους τρέξω μέχρι τη Λάρισσα. εκεί έχω και ραντεβού με τον γκόστ ρίντερ να πιούμε καφεδάκι! -και τι έγινε ρε μήτσο μετά? ε, τι να γίν! ο γκόστ ρίντερ ήταν αυτός με το ζουξου-ρου που πέρασα, αλλά φορούσε κράνος και δεν τον κατάλαβα - :shock: :shock:
  3. 4 likes
    είμαι σιδεροφάγος βρόντακας στριτάς που όταν τα χώνω κοσκινίζει και έρχετε η στροφή, εκεί το βάζω, ψαλιδίζει και μετά απο λίγο αρχίζει τις ζεμπεκιές, εκεί κλάνω μαλλί και συνήθως στην αλλαγή της ταχύτητας σκάω μια κούφια , στα καπάκια κουμπώνω και κάνει παντιλίκι. Φάση πέφτω δεν πέφτω δηλαδή. Παρ'όλα αυτά με περνάνε σουβλάκι μέχρι και οι κότες.
  4. 4 likes
    Ρε συ Αλεξ! Μην τον γειωνετε τον ανθρωπο βρε φιλαρακι! Ξερεις πως σε αγαπαω αλλα δεν υπηρχε λογος να του πεις οτι εχασε 180 ευρω κλπ. Οκ, μπορει και να ειναι ετσι αλλα αφου το αγορασε τωρα, ποιος ο λογος να τον κανεις να αισθανθει ασχημα; :( Η να πεις οτι δεν ειναι και τιποτα το φοβερο σαν κρανος κλπ... Παντα υπαρχουν καλυτερα κρανη και ετσι και αλλιως καποιο κρανος κανει καλυτερα σε ενα κεφαλι απο καποιο αλλο. Τι να λεει; Πες απλα ενα με 'γεια και αγρατσουνιστο και μεχρι εκει. Ταπεινη μου γνωμη οκ; ΥΓ. Φιλε Γιαννη, καλοφορετο και αχρειαστο να ναι! Προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ σαν κρανος και ειναι best value for money για εμενα... Η HJC βγαζει εξαιρετικα κρανη (αλλο που στην Ελλαδα αν δεν γραφει Arai η Shoei το σνομπαρουμε...) Αν ταιριαζε στην κεφαλα μου θα το ειχα ηδη αγορασει...
  5. 3 likes
    Σορρυ κιόλας,είσαι 14 και θες μηχανή 125 cc?Μα τι στο καλό λένε οι γονείς σου,για όνομα του Θεού δλδ δεν παίρνεις psp μηχανή παίρνεις και μάλιστα αν κρίνω από αυτό που γράφεις,ότι το γκάζι του 50cc δεν σου φτάνει,είσαι σε μια φάση κάντε άκρη να περάσω,είμαι μάγκας κτλπ.Εγώ λέω περίμενε 3 χρόνια να βγάλεις το διπλωματάκι να πείξει λίγο και το μυαλό σου.Εγώ δεν θα μιλήσω καν για πρόστιμα,δυστυχώς με αυτά που γράφεις και είσαι επικίνδυνος για εμάς,αλλά πιθανότατα να χάσεις την ζωή σου.Ξανασκέψου,δεν χάλασε και ο κόσμος να πάρεις 2-3 χρόνια ακόμα το λεωφορείο. Υ.Γ. και πολύ κακώς κάνεις που οδηγάς ακόμα και τώρα μηχανή. Εντελώς φιλικά στα λέμε γιατί τα ματάκια μας έχουν δει πολλά,δεν θέλουμε να δούμε μετά από λίγο καιρό αγγελία στα δυσάρεστα.Ξέρω ότι είναι σκληρά,αλλά έτσι έχουν τα πράγματα.
  6. 3 likes
    Αγαπητέ Στέφανε, αν και δεν είσαι οικονομολόγος όπως λες, μια χαρά τα έγραψες. Κι εγώ που είμαι, στο ίδιο πνεύμα θα έγραφα. Όταν στη χώρα που οι λεμονιές λυγίζουν τα δέντρα απ' το βάρος, εισάγονται λεμόνια απ' την Αργεντινή και έρχονται πιο φτηνά απ' αυτά της Θήβας πχ, εεε, να τα βάλουν στον κ@λο τους οι Έλληνες. Και δεν με νοιάζει αν οι φταίχτες λέγονται παραγωγοί, πωλητές λαϊκής, μεσάζοντες, μανάβικα, super market. Ας κόψουν το λαιμό τους να τα δίνουν στην κατανάλωση σε λογικές τιμές χωρίς εξωφρενικά ποσοστά κέρδους. Προσωπικά ψωνίζω και θα ψωνίζω τα φθηνότερα (και καλής ποιότητας εννοείται). Οι ακριβοί ή θα ρίξουν τις τιμές ή θα κλείσουν. Νόμος της αγοράς είναι. Αυτές τις μέρες τσαντίζομαι με τα κανάλια που προβάλλουν επιδεικτικά τα ντόπια αμνοερίφια και παρουσιάζουν τα ξένα (Βαλκανικά συνήθως) σχεδόν σαν να είναι δηλητηριώδη. Τα οποία ντόπια φυσικά πωλούνται 3-4 ευρώ ακριβότερα το κιλό!!! Επειδή έχω ταξιδέψει σ' αυτές τις χώρες θα σας πώ ότι δε συγκρίνονται σε χορτάρι (τροφή των ζώων) με την Ελλαδίτσα. Όσο για απατεωνιές λαού, νομίζω δε χρειάζεται να το συζητάμε. Άλλωστε είναι γνωστό πλέον ότι τα μισά περίπου "Ελληνικά" είναι από Βαλκανικές χώρες "βαφτισμένα" ντόπια. Οπότε κερδίζουνε πολλαπλάσια οι έμποροι. Και καλά μας κάνουνε όμως, αφού βλέπεις το χαζοέλληνα να επιμένει να ζητάει ντόπια λες και τα Βουλγάρικα ζώα είναι λεπρά. Όποιος είναι κορόϊδο, ας ρίχνει νερό στον μύλο των κερδοσκόπων. Μόνο μετά να μη φωνάζει ότι δεν τον προστατεύει το κράτος και τις γνωστές π@π@ριές που λένε πάντα οι ίδιοι άνθρωποι. Όσο για τον φίλο που λέει ότι απλά θ' ανεβάσει τις τιμές για να κερδίζει πάλι τα ίδια, όταν φτάσει σε αδιέξοδο ας μην κλαίγεται Οι παλιοί λέγανε "επί τη καταναλώση το κέρδος". Και είναι η σοφότερη επιλογή για να υπάρχεις ως έμπορος και αύριο.
  7. 2 likes
    Nazca Το οροπέδιο του μυστηρίου... Μια πτήση πάνω από το οροπέδιο Nazca του Περού θα μας αφήσει άφωνους. Ορατά μόνο από ψηλά και χαραγμένα στην έρημο τα "γεώγλυφα" της Nazca δεν έχουν παρά να μας δημιουγήσουν τον θαυμασμό με το μέγεθος τους αλλά και ένα τεράστιο ερωτηματικό…! Σχήματα, γραμμές και χαραγμένα ζώα στην έρημο περιμένουν σιωπηλά για 2000 χρόνια τον άνθρωπο που θα δώσει λύση στο αρχαίο αυτό μυστήριο. Και μέσα σε όλα αυτά ο "αστροναύτης" με το ένα χέρι να δείχνει τον ουρανό και με το άλλο την γη! Γιατί ο αρχαίος λαός των NAZCANS τα έφτιαξε; Γιατί φαίνονται μόνο από ψηλά, κατείχαν την τέχνη της πτήσης τόσο παλιά; Με τι τεχνολογία ισοπέδωσαν κορφές βουνών για να φτιάξουν τεράστια τραπέζια; Είναι σημάδια για αρχαίους εξωγήινους αστροναύτες; Το μυστήριο είναι πάντα γοητευτικό! http://www.youtube.com/watch?v=rU-mBft1bc4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=d_72wVnc_7w&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=4VpXMsmMZDg http://www.youtube.com/watch?v=TaavW3GFaYg&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=KSpBywRij3w&feature=related Η Αράχνη O Αστροναύτης Το Κολίμπρι
  8. 2 likes
    Λοιπον μαζεψα τις εικονες απο το παραπανω λινκ σε εναν φακελο ειναι σε rar γιατι πριν δεν μπορουσα να το ανεβασω. http://rapidshare.com/files/373219086/Astrea_Manual_parts.rar.html Οι εικονες διπα απο καθε εξαρτημα γραφουν εναν αριθμο, αν θελετε να δειτε την ονομασια του εξαρτηματος δεν εχετε παρα μονο να ψαξετε εδω στην καταλληλη καρτελα αναλογος το μερος που ψαχνετε. Για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις εχω βαλει φωτο απο κομματια που ειναι ιδια και στο astrea grande & astrea supra καλοδιοσεις δεν θα βρητε στις δικες μου φωτο γιατι διαφερουν... Αντε καλα μαστορεματα!
  9. 2 likes
    κύριε cappo, αρκετό κάρβουνο εχεις φαει εδω μεσα! άντε στο θεματακι σας με τους λαγούς και τα κοτόπουλα. φέτος θα εχεις και κυπελάκι για να φας την γρανίτα σου το καλοκαιράκι
  10. 2 likes
    Ετσι σκεφτεται ο καθε παπαρακος που δεν ξερει την τυφλα του απο απλα μαθηματικα με αποτελεσμα να λενε μετα. "Εχει πεσει ο τζιρος 30-40-50% σε σχεση με περσυ" Με απλα νουμερα και 2 προχειρα παραδειγματα. Φραπες: Καποτε ηταν 3 ευρω. Ας πουμε οτι το κοστος τους για τον καταστηματαρχη (δεν μιλαω για ενοικια, μιλαω για το καθαρο κερδος απο τον φραπε) ηταν 2.5 ευρω. Δηλαδη στον καταστηματαρχη κοστιζε 0.5 ευρω (ας πουμε στρογγυλεμενα. Τοτε επινα 3 καφεδες την εβδομαδα. αρα μου εφευγαν 9 ευρω, και στον καταστηματαρχη εμεναν 7.5 ευρω (αφου 0.5χ3 = 1.5ευρω το δικο του κοστος) Ο καφες σημερα εχει παει 4 ευρω, δεν θα πιο ομως 3 την εβδομαδα πια, αλλα 2. αρα ? Δικο μου κοστος 8 ευρω, το δικο του κερδος ? 7 ευρω μονο απο τον εναν καφε που δνε θα πιω εγω. Βενζινη: Εβαζα καπου στα 30 ευρω τη εβδομαδα τοτε που ειχε η βενζινη καπου στο 1 ευρω το λιτρο. Αν υποθεσουμε οτι το κερδος τους τοτε ηταν 20 λεπτα ανα λιτρο. Αρα εβγαζε απο εμενα 6 ευρω για την βενζινη μου. Τωρα με 1.5 ευρω το λιτρο η μηχανη ειναι μονιμος στο γκαραζ και βαζω 15 ευρω την εβδομαδα βενζινες (10 λιτρα, 20 λιγοτερα απο οτι πριν), ισα ισα για τα βασικα. Τωρα βεβαια το κερδος του δεν ειναι 20 λεπτα ανα λιτρο,αλλα αφου την χτυπαει ειναι 30 λεπτα το λιτρο. Βαζω ειπαμε 10 λιτρα βενζινη, αυτος κερδιζει ανα λιτρο απο εμενα 30 λεπτα. αρα συνολο εχει παρει σε αυτη την εβδομαδα 3 ευρω . Αντε να πεις οτι βαζω κατι παραπανω και εχει κερδισει 4 ευρω. Παλι ειναι 2-3 ευρω κατω μονο απο εμενα. Μπορει να μην ειμαι οικονομολογος, αλλα θυμαμαι την πιο απλη βασικη αρχη. Αυτην εδω Και ρωτω εγω. Κανεις δεν εχει παρει χαμπαρι οτι εχουν χασει τον μπουσουλα και ο κοσμος θα περνει ολο και λιγοτερο οσο αυξανεται η τιμη ? Κατεβασε μου την τιμη και να διπλασιασω και να τριπλασιασω της αγορες. Μην μου φτανεις τις τιμες στον αδοξαστο για να καληψεις το κενο στον τζιρο σου, γιατι ετσι μονο το μεγαλωνεις. Τωρα θα πει κανεις πως ειναι φαβλος κυκλος. Δηλαδη ο περιπτερας αυξανει τις τιμες επειδη ο βενζινας του αυξησαν την βενζινη. Ο φουρναρης αυξανη την τιμη στο ψωμι επειδη ανεβηκε η τιμη στο αλευρι. Η αλλαγη πρεπει να γινει απο τους ψηλοτερους κρικους. Δεν μπορω εγω σαν τελευταιος κρικος να το παιξω χουβαρντας για να κανω αγορες κανονικα , να ερθει στα ισια του ο περιπτερας για να πει "Οκ τωρα βγαινω ας κατεβασω τις τιμες" Ακομα υπαρχουν μ@λακες καταστηματαρχες που μονοι τους διχνουν ποσο ηληθιοι ειναι. Τι εννοω. Περσυ πχ ειχαμε μαγαζατορες να κλεγονται και να λενε "Εμεις φετος ειχαμε μειωση τζιρου 40-50%" . Και λες παει ο ανθρωπος καταστραφηκε. Αυτο βεβαια το ακουγαμε και το 2005 και το 6, και το 7 και το 8..... Και φετος βγαινουν παλι στα καναλια μερικοι και λενε . ΦΕΤΟΣ ειχαμε μεισωση τζιρου 60% . Κατσε ρε μαστορα δηλαδη. εδω και 10 χρονια εχεις μειωση τζιρου 30-50%. Ε πως στον πο*τσο επιβιωνεις. Αρα καποτε που κλεγοσουν οχι μονο δεν ειχες τζιρο αλλα εβγαζες τα κερατιατικα σου. Βλεπε εκπτωσεις. Σου λενε 70% κατω. Δηλαδη κατι που εκανε 100 ευρω στο πετανε στην μουρη με 30% ευρω και ΠΑΛΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ! Πειτε με τσιγκουνι, πειτε με οπως θελετε εγω στον ΜΑΛΑΚΑ τον ελληνα που παει να κλεψει τον συνανθρωπο του δεν δινω ΜΙΑ ! Καλσες κλπ ? Κινεζους. Παπουτσια ? Απο το ιντερνετ. Εξοπλισμος μηχανης ? Απο το ιντερνετ ! Βενζινη ? Θα συνεχιζω να βαζω 1 φορα την εβδομαδα και αυτοι να περνουν τα @@ μου. Απο οπου μπορω κοβω να δινω τα χρηματα μου στην αλητια. Και για να κλεισω, την κριση δεν την εφερε μονο η κυβερνηση αλλα εμεις μεταξυ μας. Κλεγομαστε για την περικοπη και το 2% στο φπα. Το οτι εχουμε δωσει κατι χιλιαδες ευρω σε βενζιναδες,καταστηματαρχες,γιατρους κλπ ο καθενας μας πολυ ΠΡΙΝ τις αυξησεις σε φπα και περικοπες γιατι δεν το σκεφτομαστε ?
  11. 1 like
    Θα ξεκινήσω αυτή την ενότητα με απλά βήματα για να μην τρομάξετε και παρατήσετε τις κουτάλες εύκολα... ΚΑΦΕ Ω ΛΑΙ! υλικά: 2 κουταλιές σούπας (κοφτές) καφές στιγμιαίος 1 φλυτζάνι του τσαγιού ζεματιστό νερό 1 φλυτζάνι του τσαγιού ζεστό γάλα εκτέλεση: Αναμιγνύουμε τον καφέ, το νερό και το γάλα. Σερβίρουμε το "καφέ ω λαι" σε φλυτζάνια και προσθέτουμε μέσα, αν θέλουμε, από μια κουταλιά κρέμα σαντιγύ Καλά ξυπνητούρια! άκου τι λείπει από το Mybike.... τς τς τς... φεύγω τώρα να στεγνώσω τα νύχια μου
  12. 1 like
    Ωρε συμφορουμιτες, δεν ξερω αν υπεπεσε στην αντιληψη σας μια κωλοδιαφημιση που προβαλλεται απο την τελεοραση, την ειδα εχθες το βραδυ και ζοχαδιαστηκα. Εδειχνε στουκες απο μοτοσικλετες, δυσκολες στιγμες (λογω βλακα, καιρικων συνθηκων κλπ) και στο καπακι εδειχνε ενα σημα με μια μοτο κι ενα αυτοκινητο κι ελεγε για τη μοτο "μπααα, αστο" ή κατι τετοιο τελος παντων. Τι αλλο θα δουμε?
  13. 1 like
    Το να μαθεις να χειριζεσε το μηχανακι-μηχανη δεν ειναι δυσκολο. Το δυσκολο ειναι να μαθεις να οδηγας μηχανακι δηλαδη να συμπεριφερεσε σωστα στο δρομο και ιδιαιτερα στην πολη που ο καθενας κανει οτι του κατευει στο μυαλο (αν υπαρχει και αυτο) αλλα αυτο δεν μπορει να στο δειξει και να στο μαθει κανενας δασκαλος αυτο ειναι κατι το οποιο θα το μαθεις σιγα σιγα με την εμπιρια που θα αποκτας και θα δεις οτι δεν θα σταματισεις να μαθενεις ποτε στον συγκεκριμενο τομεα! Στα μαθηματα για το διπλομα θα κανεις τοσα οσο χρειαζετε για να περασεις στις εξετασεις, αυτο που θα μαθεις (και οχι τοσο καλα διστυχως) ειναι να χειριζεσε την μηχανη νατην ξεκινας χωρις να σου σβινει να κανεις ναρμαλ αλαγες κλπ Δεν θελω να σε τρομαξω αλλα πανω κατω ετσι ειναι στο ελλαδισταν!
  14. 1 like
    Οσο εχεις το μυαλο μεσα στο κεφαλι είναι εύκολο. Αν αρχίσει να πετάει τοτε δυσκολεύουν τα πραματα...
  15. 1 like
    εγω σηημερα πατησα λαδια πανω σε στροφη... ειχαν ρηξει χαλικια αντι για αμμο και ασε... γλυτωσα καλη σουπα την τελευταια στιγμη αλλα ενα καλο χτυπημα στο μαρσπιε το εφαγα... δυσκολο δεν ειναι να οδηγησει, αλλα να επιβιωσεις!
  16. 1 like
    Ο πρακτικος τροπος, που λενε, ειναι να εχεις ενα αμπερομετρο. Οταν μηδενισει η ενδειξη, πεσει δηλαδη σχεδον στο μηδεν το ρευμα φορτισης, σημαινει οτι η μπαταρια ειναι φουλ. Δεν υπαρχει στανταρ χρονος Κωστη. Γενικα, να προτιματε φορτιστη λιγων αμπερ καθως οσο πιο αργη η φορτιση τοσο καλυτερα για την υγεια της μπαταριας.
  17. 1 like
    Εκτός απ' όλα τα άλλα που κάνουν, είναι η πιο αντιμοτοσυκλετιστική κυβέρνηση από το 1974! Μην ξεχνάμε ότι Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ μόλις ανέλαβαν, ήταν να ξαμολύσουνε τους γερανούς. (τη διαφήμιση δεν την έχω δει ευτυχώς...).
  18. 1 like
    1ον τα astrea,supra,glx μοτερ ειναι 10 ετιας και ειναι σπασμενα . Εστω και να ειναι μαμα με τοσα χλμ που κουβαλαει ο στροφαλος ειναι ριψοκινδυνο.Οπως ειπε και ο black_hawk τα lifan (τα 110 τουλαχιστον) ειναι μια ακριβης απομιμηση του honda astrea grand μοτερ , αν το στρωσεις καλα και του αλλαζεις λαδι οταν χρειαζετε δεν παθενει τιποτα και μπορει να το κρατησεις και μια ζωη
  19. 1 like
    1ον ναι σου προτεινω να παρεις dy 2ον το ταμπουρο δεν ειναι ιδιο με το δισκοφρενο αλλα στα συγκεκριμενα παπακια εχει την ιδια αποδοση σε σχεση με το δισκοφρενο 3ον αυτο ειναι το μονο ευκολο δηλαδη στο αμαξι του πατερα σου η σε οποιοδηποτε αμαξι η μηχανακι πρεπει να δεις το στροφομετρο για να δεις αμα ο κινητηρας εχει ανεβασεμενες στροφες η οχι (δεν νομιζω) η ακοη και μονο φτανει
  20. 1 like
    τα λαστιχα κοστιζουν πειπου 70-80 ευρω και να βαλεις ή τα michelinΜ45 ή metzelerΜΕ22 εγω εχω βαλει τα δευτερα... απο αυτο που εγραψες καιι μονο εχεις ενα - απο μενα.... (και φαντασου εγω δεν βαζω σε κανεναν + και - εχω βαλει κανα 2 απο τοτε που μπηκε το συστημα) εσενα αυτο σε νοιαζει;;; συγνωμη κιολας κατι αλλο τα ΚΥΜΚΟ απο που ειναι ετσι για να μαθω και εγω;;
  21. 1 like
    Την είχαμε δει πριν 2-3 μήνες σε διαφημιστική μπροσούρα, ζητήσαμε από καταστηματάρχη να μας τη φέρει για να τη δούμε από κοντά... Και μετά το χθεσινομεσημβρινό τσεκάρισμα του μαυρογέρακα στο κατάστημα, φόρεσα σήμερα το λαμπερό ξώπλατο μου μπλουζάκι και βγήκα για shopping therapy για τη μικρή, μαύρη και άραχνη μπέμπα. Της αγόρασα λοιπόν ένα πανέμορφο δαχτυλίδι (κάλλιστα θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω και κοτρώνα με το βάρος που έχει, ενάμιση κιλό περικαλώ, ούτε η Liz Taylor να ήταν! ) για να το φοράει στο.. ποδαράκι να το πω? κουλουράκι να το πω? ( τέλος πάντων θα το δείτε και θα με καταλάβετε ) και έτσι από απόψε νοιώθει πιο ασφαλής, με κουδουνάκι απάνω για να την ακούσουμε αν απομακρυνθεί (ας ελπίσουμε δηλαδής :/ ) Ιδού το λοιπόν: Μια γεύση των χαρακτηριστικών τΟΥ (δαχτυλίδι είναι είπαμε!) θα πάρετε εδώ Χρησιμεύει και ως παιχνιδάκι, μιας και μάλλον που καθυστέρησα κανα μισάωρο τη μεσημβρινή σιέστα των από πάνω γειτόνων μας.
  22. 1 like
    ιδού !!! με τον ήχο ανοιγμένο τέρμα! antistress.pps
  23. 0 likes
    Σημερα οπως γυριζα ειχε αρκετα εντονους πλευρικους ανεμους σε ολη τη διαδρομη απο το Σκαραμαγκα μεχρι το σπιτι μου. Γενικα δε χαμπαριαζω (βοηθαει και το μηχανακι που ειναι σαν τραινο, παταει εκπληκτικα στο δρομο) αλλα επειδη επρεπε να καθυστερησω λιγο, εκοψα ταχυτητα και πηγαινα με 80-100χλμ. Ε λοιπον τοτε ηταν που σε καθε ριπη ανεμου τον καταλαβαινα πολυ περισσοτερο, απο οτι οταν πηγαινα με 150χλμ, και το μηχανακι κουνουσε σαφως πιο πολυ. Καταλαβαινω οτι το γυροσκοπικο φαινομενο των τροχων κανει πιο "αμεταβλητη" τη γραμμη, αλλα τοσο πολυ? Βασει θεωριας, το σωστο ειναι οτι αν για οποιοδηποτε λογω δυσχερανουν οι συνθηκες, κοβεις ταχυτητα. Δεν μπορω να πω ομως οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση βοηθαει. Για πειτε...
  24. 0 likes
    ψηνεσαι για ενα yamaha 125z και ασε τα crypton
  25. 0 likes
    ευχαριστώ παιδιά ειλικρινά δεν με έχει χαλάσει, η χαρά ειναι μεγαλύτερη. αλλά κάποια άτομα βγάζουν μία ξινίλα ώρες ώρες.
  26. 0 likes
    Οφ τόπικ, αλλά...και ον τόπικ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΤΟΠΙΚ, που ανοίγουν πιτσιρικάδες και ρωτάνε τη γνώμη μας για παπιά και πενηντάρια... Δεν τη λέω σε κανέναν... Δεν βρίζω, δεν ειρωνεύομαι, όμως ΑΠΟΡΩ: ΤΙ ΣΤΟ ΓΑΜΩΔΙΑΟΛΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ; Αυτό το πράγμα με την ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ ορθογραφία, βγάζει μάτι. Και θα μου πείτε "ε, σιγά, τι σε νοιάζει η ορθογραφία, μήπως δεν καταλαβαίνεις τι γράφουμε"; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ...
  27. 0 likes
    ελα ρε φιλε 15 ειμαι τι να παρο παλι 50cc 2+ χρονια οδηγαω 50cc town mate και δεν μ φτανει το γκαζι.....και τι ενοεις θελω μιχανακι 115 δεν ειμαι τοσο ανιωθος να μην μπορω να το κουμανταρω......εχω οδηγησει crypton r και μαλιστα ενα 54mm και δεν επεσα και μια χαρα το πηγαινα......... ναι αλλα δεν σε βαζουν και φιλακη εναν φιλο μου που εγινε αυτο ........τον εγραψαν 300$$$νομιζω......προτιμω να δοσω 300$$$ (καπου τοσα τελος παντον) παρα να γιρναω παλι με 50cc....
  28. 0 likes
    Σοβαρα ρε παιδια, βγαλανε κατι τετοιο;;; Δεν το πιστευωωωω!!!! Αλλα τωρα που το σκεφτομαι..... καλυτερα! ΝΑΙ ρε! ΜΗΝ παιρνετε μηχανες ρε! Ειναι σκοτωστρες, κρυωνεις το χειμωνα, λιωνεις το καλοκαιρι, σε φτυνουν οι γκομενες, σε στραβοκοιταζει ο κοσμος που εισαι ενα ρεμαλι της κενωνιας.... ΠΑΡΤΕ ΚΟΥΤΙΑ ΡΕ! Με 150 αεροσακους, 5απλο κλιματισμο, 15 ηχεια, μασαζ στα κ@λομαγουλα και σε 35 εκατομμυρια δοσεις! Για ασφαλη ζωουλα και για να πηγαινετε στη δουλιτσα σας σαν καλο ΠΡΟΒΑΤΑΚΙ!
  29. 0 likes
  30. 0 likes
    http://www.youtube.com/watch?v=bxaRBuOBctg μα ποσο μαγκες ειστε :tooth:
  31. 0 likes
    με την μέση που έχω, έτσι και πάμε ονοφφαδα, θα κάνω πάσχα στο Γεννηματά με τον Nefelovatis... αλλά για μπάφι, γιατί όχι...
  32. 0 likes
    Δεν υπαρχει τιποτα σε φαση block να του κανεις?
  33. 0 likes
    ΤΙ Χ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ?ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΝΥΧΙ ΑΠ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ?Η ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΙΑΛΟ ΣΤΑ ΦΩΤΑ?Η ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΗ ΣΕΛΑ???ΕΛΕΟΣ ΔΛΔ.ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΚΟΣΜΟΣ K ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΤΟΥ CRYPTON X.ΕΙΧΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ INNOVA Κ ΕΤΡΙΖΕ ΛΙΓΟ Η ΤΙΜΩΝΟΠΛΑΚΑ ΑΠ ΤΟΥΣ ΤΡΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ.82600ΧΛΜ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ,ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ!!!ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΟΛΙΚΗ ΑΠΟ ΤΡΑΚΟ,ΠΗΡΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΕ ΑΣΠΡΟ Κ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ Κ ΑΠ ΤΟ YAMAHA.ANTIKEIMENIKA,TO ΥΑΜΑΗΑ EXEI ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ(ΟΧΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ) ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.ΤΠΤ ΑΛΛΟ,ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Η YAMAHA ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ....ΟΤΑΝ ΚΥΚΛΟΦΩΡΗΣΕ ΑΔΕΡΦΕ ΤΟ INNOVA ΜΕ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ(ΝΟΜΙΖΩ) Η YAMAHA ΤΙ ΕΚΑΝΕ?ΤΟ ΕΦΑΡΜΩΣΕ 4-5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.HONDA ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
  34. -1 likes
    εσυ κατσε ακομα να νομιζεις οτι εγω πιστευω.... πιστευω οτι το εχω γνωστοποιησει οτι εχω οδηγησει Ζ σε αυτο το φορουμ.... αν ακομα εσυ νομιζεις οτι εγω νομιζω κάτσε και νόμιζε... οδηγα το απριλια η οτι αλλο θες π παει 140 κ χαζευε το Ζ να παιε 250 χαω.... αλλα ετσι ειναι... οταν δεν ξερετε απο θυριδοματα απο ριντιερες και απο ριντοφιλα και καρμπυλατερ λετε χαζομαρες εδω μιλαμε για 20 αλογα σε 100 κιλα μηχανακι....
  35. -1 likes
    γιατί το Ζ ειναι δίχρονο ενώ το fx τετράχρονο κ τωρα βλακες π κοροιδευετε νταξ εγω ανατομια το λεω σιγα μην κατσω να πω ο τροπος λειτουργιας του διχρονου κινητηρα αν δεν θελετε να καταλάβετε πάτε πνιγήται ανύπαρκτοι.....
  36. -1 likes
    Κορεατικα ΜΙΑ χαρα ειναι ΦΙΛΕ
  37. -1 likes
    Οντως εκει εχουν απαντηθει πολλα!
  38. -1 likes
    Βασικα του φιλου σου του την χαρισε αυτος που τον εγραψε και θα τον εγραψε για κατι αλλο σιγουρα... Γιατι αν δεν εχεις διπλωμα ειναι αυτοφορο και 2000€ προστημο... Αν μπλεξεις σε τροχαιο πανε μεσα τους δικους σου και τους φορτωνουν και την αμελεια ανιληκου απο πανω...
  39. -1 likes
  40. -2 likes
    Αντρεα +πολλα αλλα μαλλον τα λογια σου χανεις. Δεν το γραφω για την πω στο black, ετσι ειναι το στυλ του προφανως, αλλα εχω παρατηρησει κι αρκετες φορες αυτο που περιγραφεις παραπανω, απλα δεν το εκανα ποτε θεμα γιατι ετσι κι αλλιως ποτε δε συμμετεχω σε τετοιες βολτες/συγκεντρωσεις.
  41. -3 likes
    μου αρεσουν τα επειχηρηματα σας!!!!! φιλικα παντα!!!
  42. -3 likes
    Να σε πω εγώ που το έχω. Βασικά στο τεστ που είχαμε όλοι δει, είχε πάρει την κορυφαία βαθμολόγηση (5αστέρια) από τον κρατικό φορέα της Αγγλίας που έγινε το τεστ. (τα ΧR1000 είχαν πάρει 3 αστέρια και αρκετά πανάκριβα arai το ίδιο) Είχε γίνει μεγάλη συζήτηση επ΄αυτού κάτω πόσο σωστό ήταν το τεστ κι αν υπήρχαν σκοπιμότητες. Πέρα από αυτό.. αισθητικά με χαλάει που είναι τεράστιο! Αν το βάλεις δίπλα σε ένα Shoei XR1000 δείχνει (και είναι τεράστιο) Σε κάνει κεφάλα εν ολίγοις όταν το φοράς :D Kατά τ΄αλλα, σαν σχεδιασμός είναι όμορφος. Ο εξαερισμός του είναι μέτριος. Το XR1000 είναι πολύ καλύτερος (βασικά του Shoei δουλεύει όπως θα έπρεπε να δουλεύει ένας εξαερισμός κράνους, ενώ του HJC αλλά και των περισσότερων κρανών πλην shoei arai, δεν δουλευουν σωστά. Κάποια κράνη μάλιστα...είτε τους έχεις ανοιχτούς τους αεραγωγούς, είτε κλειστούς...ένα και το αυτό είναι Tώρα από αντοχές...δεν ξέρω, αλλά φαίνεται να έχει ποιοτικά υλικά και λογικά δεν θα έχει πρόβλημα στην φθορά του χρόνου. Αν το προσέξεις από χτυπήματα και γρατσουνιές, σε πάει άνετα στη 5ετία. (μετά θα το βαρεθείς ούτως ή άλλως! Σαν εφαρμογή και αίσθηση, είναι πολύ καλό, με καλή ορατότητα και αντιθαμβωτική ζελατίνα. Από θόρυβο είναι καλό. Δεν είναι και το πιο ήσυχο κράνος, αλλά ούτε και θορυβώδες. Στο μέσο όρο και προς το ήσυχο θα έλεγα. (το XR 1000 κάνει περισσότερη φασαρία) Η ζελατίνα μπαινοβγαίνει με μια κίνηση, αλλά η μαύρη που έχει η HJC δεν είναι όσο μαύρη θα έπρεπε. Τι άλλο? Αυτά... :D Δεν προσπάθησα να σώσω τίποτα. Από πότε γίνεσαι υπόλογος όταν πεις σε κάποιον ότι αγόρασε κάτι πολύ ακριβά ενώ θα μπορούσε να το πάρει φθηνότερα? Αν είναι δυνατόν δηλαδή!
  43. -4 likes
    Μπορω να μαθω πιος μου ακανε σε αυτο το post μειον ..... ΔΕΝ το καταλαβενω αυτο ...οπιος θελει δηλαδη να κανει - σε οπιον γουσταρει ..Διαβαστε και λιγο τους κανονες...Ελεος με εχετε στα μειον
  44. -4 likes
  45. -9 likes
    φιλε αν θες το καλο για το παππου σου μην παρεις κινεζικα(daytona) ...........Παρε ενα Kymco nexxon 50 ειναι 1250 € και ειναι και ΚΥΜΚΟ ΔΕΣ ΚΑΙ ΕΔΩ
  46. -9 likes
    εχετε πολυ γελιο αλλα καλο ειναι να μαθετε λιγη ρημαδα ΙΣΤΟΡΙΑ
  47. -14 likes
    φιλε δυπλομα δεν εχω..........και δεν μαι απασχολει να βγαλω.....οταν γινω 16 θα βγαλω 1 για 50cc αλλα μεχρι να γινω 16 δεν μπορω να μινω χωρις μιχανακι....σε 16 μερες γινομαι 15.....αν ειναι να περιμενω 1 χρονο για να παρω μιχανακι..............