Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 06/16/19 in all areas

  1. 47 likes
    Καλημέρα σας Οπως καταλαβαίνετε τα λόγια είναι περιττά..πήγα και την πήρα από την αντιπροσωπεία χωρίς να την έχω οδηγήσει καθόλου και έχοντας ένα πραγματικό άγχος για το αν θα είμαι οκ επάνω της, αν θα φτάνω ικανοποιητικά τα πόδια κάτω, αν θα μου αρέσει η θεση οδηγησης, αν αν αν... Ταιριάζεις επάνω της λες και την εφτιαξαν για εσένα.. Έκανα μία μικρή βόλτα μέχρι σαρωνίδα, νίωθεις ότι με την σκεψη σου στρίβει.. Ο θόρυβος που κάνει ο κινητήρας είναι απλά εκπλητικός!!! Όπου και να σταματήσω, κάθομαι σαν χαζός και την χαζεύω.. Ασυνάρτητες σκέψεις γραμμένες, δεν είμαι καλός στο γράψιμο και ο ενθουσιασμός της στιγμής το κάνει ακόμα χειρότερο.. Υ.Γ. ξεκίνησα το στρώσιμο, θέλω να της το κάνω σε μία μέρα να μπορέσω να ακουσω πως κάνει ο κινητήρας σε ψηλότερες στροφές
  2. 30 likes
    Έπαιξες μεγάλο ρόλο στην τελική απόφαση, το ξέρεις ήδη Η συνέχεια του φωτορεπορτάζ... Πρώτη σωστή βόλτα στην Πάρνηθα. "Δυστυχώς" πήγα δικάβαλος οπότε δεν είχα όση ελευθερία ήθελα στις εξόδους των στροφών... Η φράση στρίβει με το μυαλό αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα. Και δεν έχω παίξει ακόμα με ρυθμίσεις ανάρτησης. Ο κινητήρας μου φαίνεται ότι ροπιάζει από τις 1000 στροφές, λειτουργησε το traction control με 6η σε ψιλογλυστερο δρόμο (θυμίζω έχω όριο τις 5500-6000 στροφές).. Θα επανέλθω δριμύτερος! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
  3. 22 likes
    Σήμερα δοκιμάσαμε το βούνο ως πηγή δροσιάς.
  4. 21 likes
  5. 20 likes
    Ο κύβος ερρίφθη Οσονούπω φωτογραφικό υλικό..
  6. 18 likes
    ...και όμως είναι έτσι... ...και μετά από 5000 χιλιάδες χιλιόμετρα... με αρκετά powerparts (δεν είναι μαμά...)
  7. 16 likes
    Τι έχει η κεντρική; Α) Πάγο κι άλλες μπύρες Β) Λάδι κι εργαλεία
  8. 16 likes
    Τα πλαϊνά γκρι καπάκια, ήταν φθαρμένα και το ένα έχει κάποιο ποδαράκι σπασμένο που θα φτιαχτεί σύντομα. 1. λείπει το χρώμα. 2. από γκρι ματ έγινε γυαλιστερό στα σημεία αυτά από το τρίψιμο του παντελονιού. 3. κάτι λεκέδες σαν σταγόνες που δεν φεύγουν με τίποτα όσο και να πλένω. Τα πήγα και τα 2 σήμερα το πρωί για wrapping σε μαύρο γυαλιστερό για να ταιριάζουν με το υπόλοιπο και το μεσημέρι μου ήρθαν και τα αυτοκόλλητα που είχα παραγγείλει από την Αγγλία. Και το αποτέλεσμα ήταν ωραιότατο. Πριν Και μετά
  9. 16 likes
    Περιμενοντας την αυγη.... ......ο παλιος ειναι αλλιως! GSX 1100EF σε κατασταση καινουργιου,να ναι καλα ο κατοχος για το μερακι του.
  10. 14 likes
    Ήρθαν και τα κόκκινα marchesini για τις ζάντες, έβγαλα και το πίσω φως της πινακίδας για να μικρύνει κι άλλο η ουρά και ανέβασα την πινακίδα από κάτω 2-3 cm να έρθει παράλληλη και πιο συμμαζεμενη.
  11. 13 likes
    Να συμπληρώσω σε αυτό που ρωτάς, όταν ένας κινητήρας έχει μεγαλύτερη διαδρομή από διάμετρο, λέγεται υποτετράγωνος. Όταν έχει ίση διαδρομή με διάμετρο λέγεται τετράγωνος και όταν έχει μικρότερη διάμετρο από διαδρομή λέγεται υπερτετράγωνος. Το τι είναι προτιμότερο, κάθε φορά, εξαρτάται από το τι θέλουμε να πετύχουμε σε ένα κινητήρα. Τι σημασία έχει η διαδρομή; Η διαδρομή είναι ευχή και κατάρα που λέμε. Φαντάσου τον ευατό σου να κάνεις ποδήλατο. Ή να σπρώχνεις ένα μοχλό, ακόμα πιο εύκολο. Όσο πιο μεγάλο το πετάλι, ή το μήκος του μοχλού σου, τόσο πιο πολύ σου ενισχύει την δύναμη που βάζεις. Ένας μοχλός διπλάσιος, θα ενισχύσει δυο φορές την δύναμη που ασκείς. Αυτό γίνεται και με την διαδρομή του κινητήρα, όσο πιο μεγάλη η απόσταση του κομβίου πάνω στον στρόφαλο από τον άξονα, τόσο πιο μοχλός είναι και τόσο πιο ''ενισχύει'' την δύναμη του πιστονιού. Επιπλέον, αν έκανες λίγη θερμοδυναμική στο σχολείο στην Φυσική, θα θυμάσαι ότι όσο πιο μεγάλη είναι η διαδρομή της εκτόνωσης, τόσο πιο πολύ αποδίδει χρήσιμο έργο αυτή. Όσο πιο ταξίδι κάνει το πιστόνι, τόσο πιο καλά εκμεταλεύεται την ενέργεια του καυσίμου. Και να μην το θυμάσαι, δεν πειράζει, ισχύει. Οπότε αν θέλεις ένα κινητήρα που να εκμεταλεύεται ΚΑΛΑ την δύναμη που έχει, και να αποδίδει με καλή απόδοση την ενέργεια του καυσίμου, σχεδιάζεις τον κινητήρα σου, με μπόλικη διαδρομή. Αυτή είναι η ευχή. Η κατάρα όμως ποιά είναι; Η κατάρα είναι ότι κερδίζεις μεν σε μεταφορά δύναμης και απόδοση καυσίμου, όπως και με τον μοχλό του παραδείγματος, χάνεις σε απόσταση. Ναι μπορείς να βάλεις ένα μοχλό 10 μέτρα, και να σηκώσεις μια πέτρα 500 κιλά, με την δύναμη των χεριών σου που είναι π.χ. 50 κιλά. Τι έχασες όμως; Πρέπει να κάνεις ολόκληρο ταξίδι την άκρη του μοχλού. Αυτό ακριβώς είναι η κατάρα της διαδρομής στους κινητήρες. ¨Οταν το ζητούμενο είναι η υψηλή ιπποδύναμη, ο τρόπος να το πετύχεις, είναι να κάνεις όσο πιο πολλές καύσεις το δευτερόλεπτο. Άρα όσο πιο πολλές στροφές ανά λεπτό. Αν έχεις ένα κινητήρα με τεράστια διαδρομή, δεν μπορείς να δώσεις πολλές στροφές, γιατί η αδράνεια του πιστονιού να πηγαίνει πάνω κάτω σε μεγάλη διαδρομή, τα σπάει όλα. Αν όμως έχεις ένα κινητήρα με μικρή διαδρομή, η αδράνεια που δέχονται τα πιστόνια και οι μπιέλες στο μικρό πάνω-κάτω είναι κι αυτή πολύ λιγότερη, άρα αντέχουν περισσότερες στροφές, άρα υψηλή ιπποδύναμη. Για αυτό ένας μονοκύλινδρος 400 κυβικών, με διαδρομή π.χ. 60 χιλιοστά, πάει με το ζόρυ 11000 στροφές, ζορίζεται για παραπάνω. Ένα τετρακύλινδρο όμως 400 κυβικών με διαδρομή 42 χιλιοστά, πάει για πλάκα 16000 στροφές. Το μονοκύλινδρο είναι οικονομικό και έχει ωραίο μπαμ χαμηλά βγάζοντας 35 ίππους, το τετρακύλινδρο δεν έχει και πολύ ζωντάνια χαμηλά, αλλά ψηλά τρελαίνεται και βγάζει 60 ίππους. Ακόμα και παράδειγμα ίδιου κυβισμού-ίδιου αριθμού κυλίνδρων να πάρεις, πάλι δεν αλλάζει το συμπέρασμα, ισχύει το ίδιο. Συνοψίζοντας Θέλεις καλή ενεργειακή απόδοση καυσίμου(ουσιαστικά οικονομία δλδ) , δύναμη στις χαμηλές στροφές (αυτό που λέμε συνήθως λίγο λανθασμένα, ροπή); Μεγάλη διαδρομή, μικρή διάμετρος. Θέλεις μεγάλη ιπποδύναμη, δεν σε νοιάζει η απόδοση καυσίμου και η απόδοση στις χαμηλές στροφές; Μικρή διαδρομή, μεγάλη διάμετρος. Οι κινητήρες που σχεδιάζουν τα εργοστάσια, είναι πάντα ένας συμβιβασμός, τι θέλουμε να πετύχουμε. Αυτά, αν έχεις πιο εξειδικευμένη ερώτηση, ρίχτην.
  12. 13 likes
    Σαμοθράκη, Γριά Βάθρα
  13. 13 likes
  14. 13 likes
    Σε μια μηχανή που είναι γνωστό οτι πάσχει σε αναρτήσεις είναι απολύτως φυσιολογικό να θέλει κάποιος να κάνει αλλαγές κατευθείαν, οπότε όποιος έχει τα λεφτά, το κάνει... Εγώ το mt09 το πήρα κούτα, επίσης με την προοπτική να το κρατήσω. Τελικά το έδωσα με 2.5k χλμ, γιατί τελικά δεν μου έκατσε καλά. "Χέρι απο μαστόρια" που μπήκε?? Στην αλλαγή αναρτήσεων? Και τι έγινε δηλαδή που βγήκε το αμορτισέρ κ μπήκε άλλο? μαγαριστηκε η μηχανή και κάμφθηκε η αξιοπιστία της? Η στο οτι βγήκε η εξάτμιση και μπήκε άλλη? Υπερβολικό το βρίσκω. Μακάρι να είχαμε όλοι τα λεφτά να κάναμε με το καλημερα τέτοιες βελτιώσεις στις μηχανες που αγοράζουμε.
  15. 13 likes
    Δεν είναι σημερινή η φωτογραφία, αλλά με το πρόγραμμα που έχω τελευταία στη δουλειά, ακόμη και για χέσιμο μόνο ξημερώματα προλαβαίνω να πάω... Πάρνηθα, 2 στροφές κάτω από το σανατόριο. On a side note, όποιος βρει δερμάτινο ίδιο με αυτό εδώ, να έρθει να βγούμε φωτογραφία μαζί. Οπουδήποτε στον κόσμο
  16. 12 likes
  17. 12 likes
    Ορίστε και τα πειστήρια ! @ΓιωργοςΤΤ Πότε πρόλαβες κιόλας ρε αλήτη !
  18. 12 likes
    Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά, ένα τόσο δα κομματάκι μαύρο αλλάξε την μηχανή. _____________________ Έβαλα κόκκινες μπουζοπιπες και αγόρασα κάτι κομμάτια καρμπον ,εν αναμονή. Και μια φωτογραφία ακόμα!
  19. 11 likes
    Δεύτερη βάθρα του Φονιά
  20. 11 likes
    Κάποιος πάει Σαμοθράκη.... Βρείτε και κερδίσετε ένα λίτρο λάδι δίχρονου Castrol.
  21. 11 likes
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας παιδια!! Κανα δυο μερουλες ακομα στο νοσοκομειο και Σάββατο πρωι πάω σπιτι μου!
  22. 10 likes
    Να σταματήσω ή να συνεχίσω για La Dorada?
  23. 10 likes
    Μετά από απαίτηση του κοινού..! 2 ώρες μου πήρε να την βάλω...
  24. 10 likes
    Χθες είχε εξόρμηση στα Ζαγοροχώρια και συγκεκριμένα στο Μονοδένδρι για πρωινό καφέ με επίσκεψη σε ένα ελληνικό σημείο που κατέχει ρεκόρ γκινες και άλλες ομορφιές. Μόλις φτάσαμε στο χωριό ήταν ένα group με μερικά Gs 850-1260 και ο ένας από αυτούς με ένα 1260 με κοίταγε και γούρλωσε τα μάτια του !! Το χοντρό μου inazuma πάντως μια χαρά ανέβηκε καλύτερα από ότι περίμενα !!!
  25. 10 likes
  26. 9 likes
    Canon EOS M100 με 15 - 45 φακό, 279 από Media Markt + 40€ cash back απτο πρόγραμμα της Canon!
  27. 9 likes
  28. 9 likes
  29. 9 likes
    Βόλτα εχθές μετα την δουλειά για μπάνιο στο ναυάγιο επανομής. Με λίγο WD θα γίνει σαν καινούργια τι λέτε?
  30. 9 likes
    Σε παγκόσμιας-δυτικής κοινωνίας πρότυπα, λίγα είναι. Είναι σχεδόν ένα καλούτσικο μηνιάτικο σε χώρες του εξωτερικού. Στα δικά μας τα ελληνικά δεδομένα, που ο νέος θα πάει τάχα μου 4ωρο, πραγματικά 8ωρο, και θα πάρει 250 ευρώ να ζήσει, ε ναι, είναι ΠΑΡΑ πολλά. Μην ξεχνάμε ότι με την μετάβαση από δραχμή σε ευρώ, η ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ αγοραστική αξία, πήγε πολύ γρήγορα, από ότι αγόραζες 100 δραχμές, να το αγοράζεις 1 ευρώ, οπότε ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ αγοραστική αξία σε δραχμές του 1999 τα 4000 ευρώ, είναι 400.000 δραχμές, που δεν είναι δα και κανά υπερποσό, αφού τότε ένας καλούτσικος μισθός ήταν 200.000 δρχ. Δεν είναι ακριβό το Zontes στα 4000 ευρώ, ΕΜΕΙΣ δεν έχουμε λεφτά.
  31. 8 likes
    Ρε μλκες μην τα κανετε ολα αλγεβρα. Ασε απλα λιγη βενζινη μεσα να μην κλαις τα λεφτα που εδωσες οταν το ξανα παρεις και βαλεις αλλη και οκ. Δεν παθαινει τιποτα. Και το να καθεσαι να αδειαζεις το τεποζιτο λες και εμεινε ακινητο καμια 20αετια υπερβολη μου φαινεται αλλα οκ. Εγω σου λεω αν το αφηνες 6 μηνες με την ιδια βενζινη μεσα και μετα παθαινες αμνησια και το ξανα επαιρνες χωρις να ξερεις τι εχει γινει, υπαρχει καλη πιθανοτητα να μην καταλαβαινες καμια διαφορα στη λειτουργια του.
  32. 8 likes
    Το μπροστινό μου με χιλιόμετρα ανάμεσα σε 7,5κ και 8κ Η φώτο το αδικεί, είναι αρκετά χειρότερο σε real time. Είμαι στη δουλειά και δεν έχω πρόσβαση στο word που κρατάω αρχείο για τον ακριβή αριθμό. Υπάρχει μια θεωρία του @ksino1100 όπου έχει να κάνει με τις αναρτήσεις και έχει σαφέστατα μια βάση αλλά με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις και χρήση, το s21 έβγαλε σχεδόν τα διπλά χλμ ( 14κ). Από την άλλη, δεν είναι λογική τέτοια διαφορά. Όσον αφορά την πρόσφυση , προφανώς και δεν κατάλαβα καμία απολύτως διαφορά ανάμεσα σε 21 και 22. Ίσως είναι λίίίίγο πιο σταθερά υπό κλίση καθώς δεν θυμάμαι το traction να μπαίνει μετά από γκάζι σε έξοδο στροφής αλλά βέβαια είναι και κάτι που προσπαθώ να το προσέχω. Η κορώνα παραμένει γαμάτη για τα γούστα μου. Δεν είναι τόσο επιθετική όσο των TT αλλά τόσο όσο πρέπει για να σου δίνει εμπιστοσύνη σε δημόσιο δρόμο. Γενικότερα το λάστιχο γαμάει επειδή όπως και το 21, σε προειδοποιεί. Ξέρεις πότε πας για τη μαλακία ρε παιδί μου. @klab τώρα τι να σου πω ρε υπερκαύλαρε; Το χέρι μου στη φωτιά για την φθορά που είδα και το κατά πόσο είναι φυσιολογική δεν το βάζω. @klab , σου χρωστάω φώτο από την αριστερή της Κανελλοπούλου αλλά ο μινάρας μας έβαλε για βενζίνη στη Shell και κρύωσαν τα λάστιχα οπότε πάρε ένα προϊόν Γαλλικής υποκλοπής. Ο αγκώνας φυσικά και ΠΟΤΕ δεν θα βγει σωστά
  33. 8 likes
    Παραγγελία βάσης πινακίδας από carbon και έβαλα και τα πλαϊνά καπάκια που ήρθαν. Δες πως γίνεται μια μηχανή από 800 1000 κυβικά με δύο βίδες... χαχαχαχαχαχα!
  34. 8 likes
    ρε δε τρωγόμαστε με τίποτα λέμε... Είναι φορτωμένο με διάφορα καλούδια και αυτός που το είχε δεν του έχει χρησιμοποιήσει κατα πως θα θέλαμε, δε το έχει κάνει χιλιόμετρα. Μας ενοχλεί ομως γιατι θα θέλαμε να το είχε σκίσει στις άλπεις το ένα σκ και το άλλο στo Mugello. και σίγουρα δε το έχει στρώσει καλά. Έίναι φορτωμένο με καλούδια σε άψογη κατάσταση και πολλά χιλιόμετρα, δε μας αρέσει επειδή αυτός λογικά θα το έσκιζε Ρε αντε απο δώ! Διπολικοί όλοι!
  35. 8 likes
    Μόνο εγώ βρήκα ενδιαφέρον από όλο το βίντεο...την Γεωργία;
  36. 7 likes
    Γιάννο μου, τρώγονται τα λάστιχα άμα κυνηγάς τα cb.
  37. 7 likes
    Είσαι τυχερος που δεν έχουν zontes τα παιδιά,αλλιώς θα σας περίμεναν αυτοί
  38. 6 likes
  39. 6 likes
    Μιας και οι βόλτες που κάνω είναι άπειρες και επειδή δεν θέλω να σπαμάρω το thread "Τι έκανες με την μηχανή σου σήμερα" είπα να φτιάξω ένα ξεχωριστό thread για βόλτες και μέρη. Ο οποισδήποτε με παπί μπορεί να ποστάρει εδω πέρα ελεύθερα. Το λοιπόν "βάζω μπρος" το thread αυτό με μια βόλτα προς τα Χάνια. Ο καιρός ωραίος και απο την Πορταριά και πάνω επικρατούσε μια ευχάριστη δροσιά. Μια ελαφριά ζακετούλα την ήθελε βασικά άρα καλά το σκέφτηκα και πήρα μαζί μου. Στην πλαγιά είναι η Δράκεια, ο Άγιος Λαυρέντιος και ο Άγιος Βλάσιος στο τέρμα βάθος. Εκεί πέρα είναι και το μοναστήρι των Αγίων Ταξιαρχών. Το πράσινο κυριολεκτικά σε πνίγει σε αυτή τη περιοχή... Στον δρόμο για Κισσό, Μούρεσι και Άγιο Ιωάννη Και στον δρόμο για Χορευτό, Ζαγορά και Πουρί
  40. 6 likes
    Έχω το CBR600F που σου πρότεινε ο Μιχάλης πιο πάνω εδώ και μια πενταετία. Στο διάστημα αυτό έχω κάνει 2 δικάβαλα φορωμένα ταξίδια εκτός Ελλάδας, commute στη δουλειά, 1100km σε μια μέρα σερί, ένα trackday, το πήγα Χειμώνα στη Σκωτία, θέλω να πω πραγματικά μεικτή χρήση, αλλά με χαμηλές σπορ απαιτήσεις. Στο τονίζω αυτό μόνο για να σου πω ότι με πολύ μικρές παραχωρήσεις το μηχανάκι κάνει για all-arounder. Αν υπάρχει ένα πράγμα που με ενοχλεί στην κατηγορία και δυστυχώς δεν είναι από τα μειονεκτήματα που ακούς συχνά είναι το γρανάζωμα: Η διακεδαστική δύναμη βρίσκεται οχι μόνο ψηλά στο στροφόμετρο το οποίο είναι αναμενόμενο και κατ' εμέ ευχάριστο, αλλά δυστυχώς βρίσκεται και ψηλά στο κοντερ: Με την πρώτη να βγάζει κοντά 100 το διασκεδαστικό powerband βρίσκεται πχ μετά τα 70 (πρόσεξε, με πρώτη αυτό!). Οπότε αν θες μες στην πόλη πχ να κάνεις ένα σβέλτο ξεκίνημα από το φανάρι η να επιταχύνεις από εκεί που απλά ρολάρεις με μια/δυο πάνω δεν θα βρίσκεσαι στις διασκεδαστικές rpm ή για να βρεθείς εκεί θα θέλεις χώρο. Πρόσεξε, δεν λέω ότι θα σε περνάνε τα σκουτερ, αλλά δεν θα νιώθεις αυτή την τετρακύλινδρη λύσσα. Σαν αρχάριος αυτό καθιστά την ιπποδύναμη ελέγξιμη, αλλά δεν θα αργήσει η στιγμή που θα διαπιστώσεις ό,τι σου γράφω και ίσως αρχίσουν να σου μπαίνουν σκέψεις για να το κοντύνεις. Μόνο γι' αυτόν τον λόγο ένα δικύλινδρο ή η street detuned εκδοχή ενός 4κύλινδρου 600SS είναι ίσως εν τέλει πιο fun επιλογή και πιο οδηγήσιμη σε καθημερινές συνθήκες. Αλλά από πού κι ως πού αγοράζονται οι μοτοσυκλέτες με ορθολογικά κριτήρια;
  41. 6 likes
    απο τον τροπο που γραφεις, φαινεσαι συνειδητοποιημενος χρηστης... επισης μου εκανε εντυπωση οτι αναφερεις ss 600 cc και οχι 1000 (που ολοι εκει πανε γιατι την εχουν δει χεραδες)... δεδομενου οτι ειχες καποια στιγμη (εστω και για λιγο) ενα ready to race μηχανακι, οπως το rs125 της aprilia, θα σου ελεγα να πας βουρ στον πατσα με τα 600ss και να μην κοιτας για μειωση ιπποδυναμης... δεν ειναι τοσο "σκοτωστρες" οσο τα θεωρουν... ειδικα στα χαμηλα, περισσοτερο σαυρες θα τα ελεγα παρα οτιδηποτε αλλο... δλδ αν καποιος σκεφτει λογικα θα προτιμησει να οδηγησει ενα τετοιο μηχανακι στα πρωβτα του βηματα παρα ενα μονοκυλινδρο ΚΤΜ >600cc που "στα σκαει" με το καλημερα και μεχρι τα 120 ανοιγει χωρις αυριο... οσον αφορα τους δρομους εντος λεκανοπεδιου, θα σου προτεινα να μην προσπαθησεις να στριψεις ...εχει δρομους...εσυ ομως δεν εχεις την εμπειρια... οποτε για αρχη πηγαινε στα Μεγαρα και παρακολουθησε και ενα σχολειο ασφαλους οδηγησης....θα σου ανοιξει φοβερα τους οδηγικους σου οριζοντες... αργοτερα πηγαινεις στους (γνωστους) δρομους εντος και εκτος λεκανοπεδιου και κανεις χαλαρη προπονησουλα σ'αυτα που εμαθες ...ολα αυτα στην περιπτωση που εχεις βαρεθει την πιστα ή την θεωρεις καπως πολυεξοδη... η πραγματικη προπονηση ομως και βελτιωση ειναι εκει μεσα (Μεγαρα)...και αργοτερα ανεβαινεις και level πηγαινοντας Σερρες... +1000 για το 636....ειναι καταπληκτικο μηχανακι και θα το ευχαριστηθεις τα μαλα... καλες αγορες...
  42. 5 likes
    Να σταματησεις εννοειται!!!!! Για κατουρημα
  43. 5 likes
    Σας αναφέρω παρακάτω τη δική μου εμπειρία στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ και ποσο καλά εκπαιδευμενοι στην απάτη ειναι ολοι οι εργαζόμενοι εκει. Την Παρασκευή στις 28 - 6 2019 και ώρα 19.30 επισκέφτηκα μαζί με τον εννιάχρονο γιο μου το κατάστημα Πλαίσιο της οδού Εθνικής Αντιστάσεως 131 στη Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, όπου και πωλητής του καταστήματος, αφού του ανέφερα τον τύπο του ο υπολογιστή μου (windows 10) μου συνέστησε τα εξής εξαρτήματα pc gaming για τον γιο μου: 1. μια τιμονιερα πεταλιερα της εταιρίας LOGITECH wheel G29 και 2. ένα λεβιέ ταχυτήτων της εταιρίας LOGITECH Driving Force shifter, καθώς και 3. παρελκόμενα (καλώδια κτλ) για την σύνδεση των παραπάνω εξαρτημάτων. Δυστυχώς κατά τη σύνδεση των εν λόγω εξαρτημάτων την ίδια μόλις ημέρα αντιληφθηκαμε ότι το δεύτερο εξάρτημα, ο λεβιές ταχυτήτων LOGITECH Driving Force shifter δε λειτουργεί. Σε τηλ επικοινωνία που είχαμε την επόμενη μέρα με το Πλαίσιο, μας ενημέρωσαν ότι δε πρέπει να ανησυχούμε και ότι θα πρέπει να επισκεφθούμε το κατάστημα που κάναμε την αγορά ώστε να το ελέγξει ένας τεχνικός. Επισκεφθηκαμε λοιπόν το κατάστημα Πλαίσιο της οδού στη Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, μεταφέροντας 1. την τιμονιερα πεταλιερα LOGITECH wheel G29 και 2. το λεβιέ ταχυτήτων LOGITECH Driving Force shifter για να ελέγξουν οι τεχνικοί γιατι η εν λόγω συσκευή δε λειτουργεί. 3. Δια παν ενδεχόμενο και τον υπολογιστή μας. Μέχρι εκείνο το σημείο σαφώς και δε κάναμε δεύτερες σκέψεις, ούτε περνούσε καν από το μυαλό μας ότι το Πλαίσιο λειτουργούσε με δόλο. Στο κατάστημα, κατά την παραλαβή των εν λόγω εξαρτημάτων στο τμήμα του service και καθώς τους ενημερώναμε ότι η τιμονιερα - πεταλιερα LOGITECH wheel G29 λειτουργεί κανονικά αλλά ο λεβιες ταχυτήτων LOGITECH Driving Force shifter δε λειτουργεί, αρχίσαμε να έχουμε την αίσθηση -από τη συμπεριφορά των υπαλλήλων - ότι κάτι δε πάει καλά.... Λίγο το γεγονός ότι ο ένας τεχνικός κοιτούσε τον άλλον, καποια μισόλογα μεταξύ τους, λίγο κάποιες γενικολογίες από τους τεχνικούς ότι ο λεβιές LOGITECH Driving Force shifter ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να έχει πρόβλημα αφού... ειναι καινούργιος κτλ, στο τέλος μας είπαν ότι ίσως ο υπολογιστής μας έχει πρόβλημα!! Και ολα αυτά, χωρίς να μπουν καν στη διαδικασία να συνδέσουν τα εν λόγω εξαρτήματα σε έναν υπολογιστή. Άκρως περίεργο και εξαιρετικά ύποπτο να γίνεται διάγνωση πριν - αν μη τι άλλο - ελεγχθεί μια συσκευή. Δυστυχώς όμως γι`αυτούς και προς μεγαλη τους έκπληξη, τους ενημερώσαμε ότι έχουμε έρθει μεταφέροντας και τον υπολογιστή μας μαζί μας και αν νομίζουν ότι ο υπολογιστής μας (καινούργιος 6 μηνών) έχει το πρόβλημα και όχι το εν λόγω εξάρτημα, τότε να πράξουν ότι ειναι απαραίτητο στον υπολογιστή μας. Στη δε προτροπή μας - τι ποιο λογικό - να συνδέσουν τα εν λόγω εξαρτήματα σε ένα δικό τους υπολογιστή ώστε να εξακριβωσουμε του λόγου του αληθές, τον ισχυρισμό τους δηλαδή ότι τα εξαρτήματα λειτουργούν κανονικά, μας ανακοίνωσαν ότι δεν έχουν το χρόνο να συνδέσουν τα εξαρτήματα σε έναν υπολογιστή εκείνη τη στιγμή. Έτσι λοιπόν, μη μπορώντας να κάνουμε κάτι άλλο, ρωτήσαμε τον εν λόγω τεχνικό πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να... συνδέσει σε ένα υπολογιστή τα εν λόγω εξαρτήματα ώστε να εξακριβωσουμε δηλαδή ότι τα εξαρτήματα λειτουργούν κανονικά. Φύγετε, μας ανταποκριθηκε ο τεχνικός, μην ανησυχείτε, θα σας καλέσουμε εμείς σε εύλογο χρόνο. Ακολουθήσαμε λοιπόν την προτροπή τους και αποχωρίσαμε από το κατάστημα περιμένοντας... τηλεφώνημα. Μετα από 2 ώρες και χωρίς να λάβουμε κάποιο τηλεφώνημα αρχίσαμε πλέον να σκεφτόμαστε πάλι ότι κάτι δε πάει καλά... Έτσι λοιπόν μετά από 2 ώρες αναμονής επισκεφθηκαμε το κατάστημα ξανά. Ο εμπαιγμός ειναι πλέον προφανής. H απάντηση από το service: Οι συσκευες σας λειτουργούν κανονικά! Υπέροχα, τους απαντώ, μπορω να δω λοιπόν σε έναν υπολογιστή σας ότι ο λεβιές LOGITECH Driving Force shifter λειτουργεί? Εεεε όχι, δε μπορούμε μας απαντάει ο τεχνικός, δε μπορούμε να το κάνουμε αυτό γιατί... δεν έχουμε κάποιο παιχνίδι στον υπολογιστή για να το δοκιμάσουμε!!!!! Να, κατεβάζουμε ένα από το διαδίκτυο, περιμένουμε να κατέβει, κατεβαίνει ακόμα!!!! Εμπαιγμός σε όλο του το μεγαλείο. Παρ`ολα αυτά, δεν μπορούμε να καταλάβουμε - ακόμη - γιατί συμβαίνουν ολα αυτά. Τι λόγο θα είχε ένα κατάστημα να εμπαίζει ένα καταναλωτή με τέτοιο απαράδεκτο τρόπο, με δικαιολογίες και υπεκφυγές που δε θα μπορούσαν να γίνουν πιστευτές ούτε από ένα εξάχρονο παιδί? Αν εν κατακλείδι, ένα προϊόν έχει πρόβλημα, γιατί να μη θέλει να το αλλάξει η εν λόγω εταιρία αφού και εγγύηση έχει και ο εν λόγω προμηθευτής του (Logitech Hellas) σίγουρα θα το άλλαζε? Αφού λοιπόν ακούσαμε ολα αυτά τα..... απίστευτα, ζητήσαμε, οπως ήταν φυσικό, να κρατήσουν το προϊόν και να μας επιστραφούν τα χρήματα μας πίσω. Ο υπεύθυνος του καταστήματος - που μέχρι τότε παρακολουθουσε - και προφανώς κατεύθυνε - το όλο απίστευτο σκηνικό με τις... διαπιστώσεις του service, αρνήθηκε την επιστροφή του προϊόντος ( που σημειωτέον αγοράστηκε πριν 3 μέρες και ειναι DOA - Dead on arrival) λέγοντας ότι οι νόμοι έχουν αλλάξει και ότι δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα της επιστροφής του προϊόντος. Ο εμπαιγμός με προφανή δόλο συνεχίζεται, τα ψέμματα διαδέχονται το ένα το άλλο. Το ερώτημα όμως παραμένει: Τι κρύβεται πίσω από ολα αυτά? Γιατί το ΠΛΑΙΣΙΟ αποφεύγει με δόλιες κινήσεις, αστείες δικαιολογίες και γελοία ψέμματα να αντικαταστησει ένα προϊόν που δε λειτουργεί? Τι κρύβεται πίσω από ολα αυτά? Δεν περνούσε από το μυαλό μας, αλλά τελικά ανακαλύψαμε το λόγο αφού τραβήξαμε μέχρι τέλους το νήμα. Ο υπεύθυνος του καταστήματος Πλαίσιο στη Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, μας προτείνει μια άλλη λύση - αφού αρνείται την επιστροφή χρημάτων - προφανώς για να ροκανίσει το χρόνο η να μας κάνει να... κουραστούμε: θα στείλουμε στον προμηθευτή μας, στη LOGITECH HELLAS, το λεβιε LOGITECH Driving Force shifter και θα το ελέγξουν αυτοί εκεί..... (αυτοί εκεί μάλλον έχουν... παιχνίδια στον υπολογιστή τους) Αποχωρούμε λοιπόν από το κατάστημα, φανερά απογοητευμενοι, μη μπορώντας να συνειδητοποιήσουμε το μέγεθος του εμπαιγμού στο πρόσωπο μας από μια τόσο γνωστή εταιρία. Μετα απο 2 ημέρες, την 4/7/2019 δεχόμαστε sms από το ΠΛΑΙΣΙΟ: Η συσκευή σας ειναι έτοιμη, μπορείτε να την παραλάβετε από το κατάστημα μας - Μπράβο, σκεφτήκαμε, επιτέλους λύθηκε το πρόβλημα μας. Επισκεφτομαστε λοιπόν ξανά το ΠΛΑΙΣΙΟ την ίδια μέρα που λάβαμε την ειδοποίηση, παραλαμβανουμε λοιπόν τη συσκευή όπου - χωρίς να εκπλαγούμε αυτή τη φορά, μιας και συνηθίσαμε στον εμπαιγμό - μας ενημερώνουν από το service ότι... δεν έστειλαν το εν λόγω προϊόν στη LOGITECH γιατί... δεν χρειάζεται, απλά ελέγχθηκε στο... κεντρικό service του ΠΛΑΙΣΙΟ και βρέθηκε ΟΚ. Η ερώτηση μας ειναι η ίδια: Υπέροχα, τους απαντούμε, μπορω να δω λοιπόν σε έναν υπολογιστή σας ότι ο λεβιές LOGITECH Driving Force shifter λειτουργεί? Μαντέψτε λοιπόν, η ίδια εμπαιχτικη απάντηση: Εεεε όχι, δε μπορούμε να το ξαναδοκιμάσουμε!!!!! Έτσι λοιπόν, ως επόμενη κίνηση, απευθύνομαι κατ ευθείαν στη LOGITECH, για να "παραπονεθώ" ότι ένα εξάρτημα τους δε λειτουργεί, αν και το εν λόγω service του ΠΛΑΙΣΙΟ θεωρεί ότι ειναι ΟΚ. Εκεί λοιπόν στη LOGITECH, με ενημερώνουν πλήρως για τη συσκευή και αντιλαμβανομαι πλέον ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ - και έτσι εξηγούνται ολα: 1. Ο κατά τα άλλα πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός πωλητής στο ΠΛΑΙΣΙΟ στη πρώτη μας επίσκεψη, μας πούλησε - απ`ότι αντιλαμβανομαστε τώρα εκ των ύστερων, προφανώς εν γνώση του - το προϊόν LOGITECH Driving Force shifter, το οποίο δεν ειναι συμβατό στον υπολογιστή μας γιατί - οπως, με έμφαση επανειλημμένως τονίσαμε - ο υπολογιστής μας τρέχει με windows 10 ενώ η συγκεκριμένη συσκευή ειναι παλιάς έκδοσης και συμβατή με windows 8. Μετα από όσα ακολούθησαν έχουμε πολύ βάσιμες υποψίες ότι ο εν λόγω πωλητής λειτούργησε με δόλο. 2. Η όλη αντιμετώπιση από τον υπεύθυνο του Πλαίσιο στη Καλαμαριά Θεσσαλονίκης δείχνει ότι όχι μόνο ήταν σε γνώση τους αυτό το γεγονός (πολιτική της εταιρίας?) αλλά και ότι συνειδητά έπραξαν ότι ήταν δυνατό από την πλευρά τους για να καλύψουν αυτή την εξαπάτηση στο πρόσωπο μου με φτηνές υπεκφυγές και απαράδεκτο εμπαιγμό. Η δε πολιτική τους με συνεχή ψέμματα, υπεκφυγές, ροκάνισμα του χρόνου με συνεχή πήγαινε-έλα στο κατάστημα τους και την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστην, στόχο έχει προφανώς την παραίτηση μου από τα δικαιώματα μου και την απώλεια των χρημάτων μου. Η πολιτική μιας εταιρίας που σκοπό έχει να "πουλήσει" για το κέρδος και μόνο, εξαπατώντας τον καταναλωτή, χρησιμοποιωντας δόλο, ψέμματα και υπεκφυγές, δεν ειναι μόνο παράνομη αλλά και άκρως ανήθικη. Ίσως το ανήθικο της υπόθεσης εδώ ειναι ποιο σημαντικό από το παράνομο. Σκεφτείτε ότι το προϊόν που αγοράστηκε ήταν ένα εξάρτημα παιχνιδιού και ο χρήστης του ειναι ένα παιδί 9 ετών, το οποίο προσγειώθηκε απότομα στον στυγνό κόσμο "των μεγάλων" Στα συνεχή πήγαινε-έλα στο εν λόγω κατάστημα της Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη, σε ολες τις συνομιλίες που είχαμε με τον υπεύθυνο του καταστήματος παρατήρησα ότι ο εν λόγω υπεύθυνος απέφευγε να ρίξει ακόμη και μια ματιά στο εννιάχρονο παιδί που τον κοιτούσε με απορία - και είμαι σίγουρος ότι ο εν λόγω υπεύθυνος δε θα μπορούσε να το κοιτάξει στα μάτια ούτε για ένα δευτερόλεπτο. Έχω ήδη καταγγείλει το περιστατικό εξαπάτησης στο πρόσωπο μου καθώς και την πολιτική της εταιριας ΠΛΑΙΣΙΟ ως προς την εξαπάτηση των καταναλωτών, σε ολες τις υπηρεσίες και ολα τα forums. Έχω κοινοποιήσει το περιστατικό αυτό σε: 1. ΙΝΚΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ 2. Συνήγορος του καταναλωτή 3. ΚΕ.Π.ΚΑ. κέντρο προστασίας καταναλωτή ( και αναμένουμε τις απαντήσεις τους σε συνεργασία με το συνήγορο του καταναλωτή για τα επόμενα βήματα) 4. σε forums, blogs και οπου αλλου θα μπορουσα να το γνωστοποιήσω ώστε να μην υπάρξουν άλλα θύματα εξαπάτησης από την εν λόγω εταιρία. Αν έχετε πέσει και εσείς θύματα εξαπάτησης από το ΠΛΑΙΣΙΟ, μην το αφήσετε, γνωστοποιηστε το όπου μπορείτε!!!
  44. 5 likes
    Πρωϊνές ανησυχίες Ίσως οτι καλύτερο υπάρχει μια βόλτα τέτοια ώρα το πρωί. Το Πήλιο απο Πορταριά και πάνω έχει ένα τέλειο φυσικό "air condition" και η θερμοκρασία στα Χάνια έδειξε 17 βαθμούς! Σε σημείο να χρειαστώ αναγκαστικά μπουφάν συν ζακέτα μαζί με το κοντομάνικο. Υπέροχη διαδρομή και πανέμορφο τοπίο.
  45. 5 likes
    @giorgos.boun Τι το ήθελες και το ανέφερες.... Με έβαλες στην πρίζα
  46. 5 likes
    Ψηφίζω Μπυρωίνη Χώρο για καφέ και τσιγάρο έχεις;
  47. 5 likes
    Εμενα αλλο με ανησυχει. Το οτι ολοι θεωρουμε οτι 4000 ευρω για 300 κυβικα ειναι λιγα αυτο καπου με κανει να τρομαζω. Το οτι επισης θεωρουμε π.χ καλα λεφτα 13.000 ευρω για ενα gs800 παλι με κανει να τρομαζω. Το οτι ακομα η honda εβγαλε παπι με 3000 ευρω αυτο δε με τρομαζει με στελνει Χαιδαρι. Μια παρενθεση ολο αυτο γιατι καταντησαμε να θεωρουμε λιγα τα 4000 ευρω....
  48. 5 likes
  49. 5 likes
    Βόλτα μέσα στην πόλη μετά απο καταιγίδα
  50. 5 likes