Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 02/26/19 in all areas

  1. 34 likes
    μετα απο αρκετο ψαξιμο τελικα κατεληξα σε μονοκυλινδρο... κατι το οτι δεν εβρησκα sm σε λογικη τιμη-κατασταση, κατι το οτι πιθανων δε θα με καλυπτε (commuting, κοντινες βολτες κτλ), επικρατησε η λογικη και πηρα ενα μικρο μοτοσυκλετακι, ποιο ειναι αυτο? CBR 250r 2012. αριστη η κατασταση του παρα τα χλμ (34κ), καλα λαστιχα, αλλα εχει καιρο να κανει σερβις (το εχω ηδη λυσει ολο για γενικο: λαδι, ψυκτικο, μπουζι, υγρο φρενου). μπορω να πω με σιγουρια πως ειναι πολυ ανωτερο απο αυτο που περιμενα. δυναμη το μοτερ δεν εχει (το ninja ειναι δυνατοτερο), αλλα εχει καλη αναρτηση, πλαισιο και φρενα. μπαινει με οσα του πεις σε οσες μοιρες θελεις. δε φενεται να καιει τιποτα (1 ντεποζιτο εχω καψει, ειπαμε, θελει σερβις), δε τρωει λαστιχο-αλυσιδα και η θεση οδηγησης ειναι πολυ ανετη και ξεκουραστη. χιλιομετροφαγο θα το κανω
  2. 32 likes
    Flashback 2 βδομάδες πριν στις 20 Δεκεμβρίου. Ο Βασίλης έχει ήδη αγοράσει την μότο του και έχει κάνει την μεταβίβαση μέσα σε μια ημέρα. Εγώ έχω αγοράσει την δική μου και έχω ραντεβού την επόμενη ημέρα για την μεταβίβαση. Πάμε λοιπόν στο αντίστοιχο συγκοινωνιών και ΩΧ! Το συστημα δεν λειτουργεί γιατί από εκείνη την ημέρα ξεκινάει η αναναθμιση του. Επόμενο ραντεβού στις 26. 26 πρωί πρωί είμαστε εκεί και ενημερωνομαστε ότι λόγω αναβάθμισης του συστήματος, όλες οι μεταβιβασεις συνοδεύονται υποχρεωτικά με έκδοση νέας πινακίδας, σαν τις δικές μας που γράφουν GR πάνω. Σαν να μην έφτανε αυτό πρέπει να μεταφέρω και τα χαρτιά της μηχανής από την εκδοτική αρχή του προηγούμενου κατόχου στην αρχή διεύθυνσης κατοικίας που είχα δηλώσει. Το λοιπόν. Ενώ η απλή μεταβίβαση κόστιζε 300BRL, τώρα είμαστε στα 300 + 80 η αλλαγή αρχής + 180 η νέα πινακίδα. 7 ώρες μετά στην αναμονή μας λένε ότι πρέπει να πάμε να κάνουμε κατάθεση στην τράπεζα το κόστος της πινακίδας. Δεν δέχονται τα λεφτά οι ίδιοι, θα πρέπει να τους πάμε την απόδειξη κατάθεσης. Φευγουμε, νωρίς το πρωί της επόμενης κάνουνε την κατάθεση, παίρνουμε το αποδεικτικό και ξαναπάμε στο συγκοινωνιών. Τώρα μας ενημερώνουν ότι παίρνει μια μέρα να εκδοθεί η πινακίδα. Επόμενη μέρα ξανά εκεί. Πινακίδα πουθενά. Έχει γίνει χαμός με το νέο σύστημα, δεν ξέρουν που πάνε τα 4. Κόσμος να φωνάζει, διαμαρτυρίες κλπ. Ένας πολίτης μίλησε σε έντονο ύφος στον υπάλληλο ο οποίος άρχισε να τον κυνηγάει! Σουρεαλ. Quarta feira μου λέει, Τετάρτη, δηλαδή 4 μέρες μετά. Τεράστια ξενερα, είναι λες και τo Σαλβαδορ δεν θέλει να μας αφήσει να φύγουμε. Την Τετάρτη ξανά εκεί. Αυτή την φορά δεν βρίσκουν το αποδεικτικό πληρωμής μου. Χαμουλης ξανά, η Βραζιλιανα φίλη που με συνόδευε επιστράτευσε τα μεγάλα όπλα, λέγοντας πως είναι εγγυος και δεν θα φύγει παο εκεί μέχρι να βρεθεί μια άκρη. Ανήθικο? Ίσως ναι, αλλά οι άνθρωποι στις δημόσιες υπηρεσίες του Σαλβαδόρ δεν θέλουν να βοηθήσουν ενώ έχουν τα μεσα να το κάνουν. Το αποδεικτικό μου δεν βρέθηκε ποτέ και ο υπάλληλος μας ενημερώνει ότι άλλοι συνάδελφοι του έδιναν λάθος τραπεζικούς λογαριασμούς στον κόσμο για την κατάθεση του κόστους της πινακίδας. Επίτηδες η όχι κάνεις δε ξέρει, αλλά κάποιοι πρέπει να έβγαλαν καλά λεφτά. Τελικά μας εκδόθηκε ένα χαρτί που έλεγε ότι όλα είναι καλά με την πληρωμή ακόμα και αν δεν βρέθηκε. Χαριστικά υπό την απειλή του escalation to the higher ranks. "Αύριο πρωί η πινακίδα σου θα είναι εδώ" "Σιγουρα;" "Ναι σίγουρα" Παρένθεση για ποτ πουρί φωτογραφιών. Πέμπτη 3 Ιανουαρίου. Ξανά στο συγκοινωνιών. Δίνω τα χαρτιά μου καιιιιιι Σαν να πήρα πτυχίο ένιωσα! Άρπαγμα γρήγορα πριν αλλάξουν γνώμη και καρφί για τον τύπο που τις περνάει. Καμία εμπιστοσύνη σε κανέναν μετά από όλο αυτό, κανείς δεν ακουμπάει την πινακίδα μου, φερτη να την περάσω μόνος μου! 1 μήνα + μετά είμαστε έτοιμοι να φύγουμε!!! Σήμερα, Σάββατο 5 Ιανουαρίου. Φορτωμένοι και αναχωρούντες! Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον φίλο Adriano στην μέση που μας φιλοξένησε, μας ανεχτηκε, μας βοήθησε στα ΠΆΝΤΑ και μοιράστηκε μαζί μας τις χαρές και τις λύπες μας αυτό τον 1+ μήνα. Φεύγουμε από το Σαλβαδόρ γεμάτοι μετά από συνεχές roller coaster συναισθημάτων, αλλά στην τελική this is what makes you feel alive, isn't it? ΞΕΚΙΝΆΜΕ!
  3. 28 likes
    Paso los Libertadores, Cristo Redentor, Άνδεις, σύνορα Αργεντινης-Χιλης, 3850μ υψόμετρο.
  4. 28 likes
    Χάλια το Sao Paulo λοιπόν. Μια τεράστια μεγαλούπολη με πρόβλημα λειψυδρίας. Που να το πεις και να μην γελάσουν ότι πόλη στην Βραζιλία όπου φτύνεις και φυτρώνει ποτάμι έχει πρόβλημα με το νερό. A! @FlyingInADream και @ktm power αν ξεμείνετε ποτέ από δουλειά, για να μην πάνε στράφι τα γράμματα, μπορείτε να λύνετε και εσείς μαθηματικές απορίες επί πληρωμή στον δρόμο. Τις επόμενες μέρες είχαμε: - Ένα φουιτ (μη με πεις δε ξες τι είναι) Ένα σκισμένο λαστιχο (το άλλαξα με το pirelli mt60) καιιιιι καταρράκτες Iguacu! Νταξει τι να λέμε, φοβερό θέαμα και από έξω, και από μέσα με την βάρκα. Απίστευτες ποσότητες νερού χυνονται και συνεχίζουν τον δρόμο τους. Μπορείς να δεις τους καταρράκτες από την μεριά της Βραζιλίας και της Αργεντινής, εμείς επιλέξαμε το 1ο. Το ζωάκι που βλέπετε λέγεται coati και είναι εξοικειωμένο με τον άνθρωπο εκεί. Το έχουν οργανώσει πολύ καλά το πράγμα, ακριβούτσικο αλλά τα αξίζει τα λεφτά του. Στην περιοχή κυκλοφορούν και τζαγκουαρς, μερικές εβδομάδες τουρίστες είχαν την τύχη να δουν μαμά τζαγκουαρα με τα 3 μικρά της. Εμείς δεν ήμασταν τόσο τυχεροί..
  5. 28 likes
    Και μερικές φώτο από την χθεσινή διαδρομη: Αυτα για τους κακοήθεις που λένε ότι έχω αναφυλαξια στο χώμα
  6. 21 likes
    Βολτούλα στον Βόλο. Την πρώτη μέρα είχα την διαδρομή Θεσ/νίκη Λάρισα και απο εκεί Βόλο. Την δεύτερη μέρα ξεκίνησα απο Βόλο πέρασα απο καλά νερά ανέβηκα Μηλιές και απο εκεί Βυζίτσα και όλο πίσω για Βόλο, απο εκεί Λάρισα, Νεράιδα Κοζάνης και πίσω, το τελευταίο κομμάτι ήταν όμορφο σε πολλά σημεία και αρκετά βαρετό σε άλλα. Πάμε και στα ωραία μας τώρα. Ωραίος καφές και πολύ νόστιμη ντοματοτυρόπιτα στις Μηλιές. Μία τελευταία για κλείσιμο
  7. 20 likes
  8. 19 likes
    Επιτελους βολτα μετα απο κανα 4μηνο, ξεχασα να οδηγαω...
  9. 19 likes
    Μια από τις επόμενες μέρες λοιπόν, και ενώ περιμέναμε σε κάτι έργα στον δρόμο, έσβησα την μηχανή. Όταν πήγα να ξαναβάλω μπροστά για να φύγουμε, γιοκ. Ούτε καν γυρνούσε η μίζα. Για να μην πάω σαν το σκυλί μέσα στην ζεστη, το έβαλα μπρος σκαστο και συνεχίσαμε. Κατασκήνωσαμε πάνω σε ένα χωράφι με μπιζελια, φτιάξαμε την μακαρονάδα μας, ήπιαμε την κασάσα μας και όλα καλά. Την επόμενη μέρα πααααλι τα ίδια. Και αντε βγαλ'το από εκεί μέσα μέχρι την κατηφόρα. Έπεσε σπρώξιμο, ξαναπήρε σβηστό και πήγαμε σε έναν ντόπιο μάστορα μια μικρής πόλης. Η ετυμηγορία του ήταν πηνία. Φορτίσε λίγο την μπαταρία (η οποία ήταν καινούρια) και τώρα επαιρνε, ψόφια η μίζα μεν αλλά έπαιρνε. Εγκεφαλικό. Σκέφτομαι, άστο θα το βάζω σκαστο να' σαι καλά, και πήγαμε στην Yamaha στην Florianopolis. Ο αφεντικάνος το πήρε μέσα, και μετά από καμιά ώρα μου λέει οκ, το έφτιαξα, ήθελε αλλαγή μίζας και μπαταριας. Εγκεφαλικό νο2: - Ωπα ωπα (το χρησιμοποιούν και οι βραζιλιάνοι, μη γελάς) τι εννοείς το έφτιαξες;; Πόσο κάνουν όλα αυτά; - 180 ευρώ. - Και σίγουρα τα πηνία δεν έχουν πρόβλημα; - Ναι, τα μέτρησα. - Com certeza? - Com certeza. - Άμα είναι ετσι χαλάλι. Ωραίος τύπος ο αφεντικάνος, του μάθαμε και λίγα πρόστυχα ελληνικά και με τα μηχανολογικά λυμένα (προς στιγμήν) ήταν ώρα να απολαύσουμε την Florianopolis, έναν διάσημο τουριστικό προορισμό για όλους τους Νοτιοαμερικανους. Ωραίο vibe, πολλοί χιππηδες, κόσμος στον δρόμο και ωραίες παραλίες. Εκεί βρήκαμε και τον Ισπανό φίλο μας που είχαμε γνωρίσει στους καταρράκτες και πήγαμε για μπανακι όλοι μαζί.
  10. 19 likes
    Αφου για βαλιτσα προς το παρον δεν υπαρχει προοπτικη,βγηκε η πισω σχαρα-βαση και μπηκαν χειρολαβες. Ερχεται και η κοντη βαση πινακιδας να δεσει το γλυκο....και στα νερα δωρεαν λουσιμο @Gouky7 δεν τα βγαζω τα ανακλαστικα που να χτυπιεσαι κατω
  11. 17 likes
    Έρωτας είναι λοιπόν.... Νομίζω το παρακανα με τις αλοιφές και τα κεριά και είναι αδύνατον να φωτογραφηθεί, πρέπει να βρω επαγγελματία...!
  12. 15 likes
    Νεο μελος στην οικογενεια, Suzuki GN 250 '99. Προχθες εγινε η μεταβιβαση, σημερα που ειχα ρεπο το πηγα για καινουρια λαστιχακια και βγηκαμε και μια βολτα εκτος να γνωριστουμε καλυτερα.
  13. 14 likes
    Κάναμε ένα πλύσιμο που το χρωστούσα.
  14. 14 likes
    Δεν είχα ξανακάνει λύσιμο δαγκανών, αλλά για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά. Τα αποτελέσματα ήταν υπεράνω αισιοδοξίας αφού μεταμόρφωσαν ένα κακό φρένο (που κάποτε το θυμόμουν ότι ήταν καλό) σε καλό και πάλι. Ανάλογα πράγματα γίνονται και σε διαφορετικής διάταξης δαγκάνες, εδώ το παράδειγμα έχει 4πίστονη, με αντικρυστά έμβολα, αλλά η ίδια λογική ισχύει και στους άλλους συνδυασμούς. Το προτείνω σε όλους, ειδικά αν η μοτοσυκλέτα σας έχει κλείσει δεκαετία ζωής, και τα φρένα εδώ και καιρό δεν σας φαίνονται τόσο καλά, παρόλο που έχετε καλά τακάκια, δίσκους και υγρά. teaser εικόνα εδώ Καλοδιάβαστο σε όλους >>> https://forcev4.blogspot.com/2018/09/blog-post.html
  15. 13 likes
    Καλημέρα, Μετά από αρκετά χρόνια, ένα απωθημένο, γίνεται αποτραβημένο, γίνεται αποκτημένο, και είναι ότι πιο ωραίο έχω οδηγήσει μέχρι τώρα.
  16. 12 likes
  17. 12 likes
    Τρεις ημέρες με εκκίνηση τη Χαλκίδα και διαδρομή ένα κύκλο που θα κάναμε μέσω Λαμίας, Προυσσού, Καρπενησίου, Αγρίνιου, Άρτας, Ιωαννίνων, Πάπιγκο, Καλαμπάκα-Μετέωρα και πίσω Χαλκίδα. Οδηγήσαμε σε μαγευτικές διαδρομές, είδαμε υπέροχα τοπία, νιώσαμε τη φύση, θαυμάσαμε τον άνθρωπο.. Και όταν αυτές τις εμπειρίες τις ζεις και τις μοιράζεσαι με τους φίλους σου, τότε καταλαβαίνεις πόσο απλή και γεμάτη είναι η ζωή πάνω σε μία μοτοσυκλέτα... Όλα όσα ζήσαμε δε χωράνε σε ένα βίντεο. Εμείς το απολαύσαμε... Ημέρα 1: Ημέρα 2: Από τότε ακολούθησαν κι άλλα ταξίδια, άλλα με παρέα, άλλα solo.. Το ίδιο υπέροχα όλα!
  18. 12 likes
    Το βάλαμε σήμερα για πρώτη φορά μπροστά...
  19. 12 likes
  20. 11 likes
  21. 11 likes
    Κυριακάτικη βόλτα στα γνωστά Αρναία -> Βαρβάρα -> Ολυμπιάδα Ξεκινάμε με ένα ορεινό καφέ. Ευτυχώς αν και ξεκινήσαμε με 18 βαθμούς φόρεσα βαριά χειμερινά ρούχα. Γιατί όταν λέμε στρίβουμε το κάνουμε.
  22. 11 likes
    Χρόνια πολλά σε όλους ρεε
  23. 11 likes
    Από τότε που το πήρα με ενοχλούσαν τα καπάκια. Έγινε κι αυτό!
  24. 11 likes
  25. 11 likes
  26. 10 likes
    Τοποθετηση ρευματος οργανων απο την εργοστασιακη πλεξουδα Βαψιμο ψαλιδιου κ ποδοστηριων!!
  27. 10 likes
  28. 10 likes
  29. 9 likes
  30. 9 likes
  31. 9 likes
    Άστα να πάνε φίλε βρωμοπεριοχη το Αιγάλεω, μόνο πουτάνες και ποδοσφαιριστές βγάζει. - ρε φίλε η γυναίκα μου είναι από το Αιγάλεω.... -..... Σε ποια ομάδα παίζει?
  32. 9 likes
    Προσεξτε τα λογια σας γιατι μπορει σε καμια 5-6 χρονια να απαντησει κανενας Ανδριοπουλος
  33. 8 likes
    Εντοπίστηκαν τα 2 δίκυκλα που αναστάτωσαν την πόλη της Κομοτηνής τις απογευματινές ώρες. Οι οδηγοί αναζητούνται.
  34. 8 likes
  35. 8 likes
    Πριν ένα μήνα διαπίστωσα ότι έχανε λάδια το μπροστινό και στέλνω μια φωτογραφία στον "φίλο" μου τον Στέφανο με την λεζάντα: Μετά από 25 χρόνια εντούρο έφτυσε λάδια το αριστερό καλάμι. Η απάντηση που έλαβα με πλήγωσε.......στο στομάχι
  36. 8 likes
  37. 8 likes
    Η φάση μου όταν άνοιξε τελικά η φώτο : via Imgflip Meme Generator
  38. 8 likes
    Πως φαίνεται ότι ΔΕΝ μένεις στην περιοχή. Πρωί που πάει ο κόσμος δουλειά, και απόγευμα που γυρνάει, το ποτάμι είναι ... παγωμένο, και θες 1 ώρα για 10χλμ απόσταση. Απορώ πως ενώ το ζουν, συνεχίζουν να επιλέγουν αυτοκίνητο και όχι μοτοσυκλέτα. Μιλάμε για ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ.
  39. 8 likes
    Μμμμμμ με προσπάθεια κάτι θα γίνει!!! παιδια το θέμα έκλεισε στα γρήγορα και μάνι μάνι. Πήρα το rs125!!!
  40. 8 likes
  41. 8 likes
  42. 8 likes
    θα τα γράψω μια φορά και δεν θέλω να κάνω αντίλογο σε κανέναν και το βίντεο υπάρχει ούτως η άλλος ρόμπα γίναμε παντού :P οπότε ο καθένας βγάζει ότι συμπέρασμα θέλει καθρέφτες δεν είχα και την κλήση την πλήρωσα την επόμενη μέρα κλαιν δεν ξέρω γιατί σκαλώσατε έτσι όλοι ας κράταγε το παπί την απόσταση που ορίζει ο νόμος και ας με "έδινε" μετά για τους καθρέφτες μου ! επίσης δεν πήγα ποτέ να προσπεράσω το παιδί μπροστά μου απλά τσουλάμε ήρεμα στη Βουλιαγμένης και σαν όχημα που πληρώνω τέλη κυκλοφορίας αξιοποίησα όλη την λωρίδα μου και αποφάσισα να μην είμαι πίσω από το τροχό κάποιου τώρα αν έπρεπε να είχα μάτια στη πλάτη ή καθρέπτες για να δω ποιος θα έρθει να πέσει πάνω μου δεν το ξέρω το πιο πιθανό αν είχα καθρέφτες να μην τον έβλεπα πάλι τον τύπο γιατί στο μυαλό μου δεν χρειαζόταν να κοιτάξω πίσω για να προσπεράσω κανέναν και ήξερα οτι δεν τρέχει κανείς πίσω μου γιατί όταν το πέρασα το παπί πήγαινε σαν άνθρωπος... αλλά και να τον έβλεπα το αποτέλεσμα ίδιο θα ήταν κάπου θα έσκαγε ο τύπος, πάνω μου πάνω στον μπροστινό μου στον δίπλα ποιος ξέρει.... το αποτέλεσμα είναι οτι τα μοτόρια δεν έπαθαν τίποτα και πάλι καλά γιατί είχα σκοπό να το βγάλω για πούλημα μπας και πάρω κάτι πιο μεγάλο ο κώλος μου πονάει γιατί έσκασα κάτω σα καρπούζι και ράγισα την ουρά μου το ζευγάρι μάζεψε αρκετές εκδορές ιδικά η τύπισσα πίσω τα είδε όλα δυστυχώς ( ελπίζω να έβαλε μυαλό και να φοράω τίποτα την επόμενη φορά τουλάχιστον ) και ο τύπος είναι ανένδοτος οπότε πάμε στα δικαστήρια σαν άλλη μια ιστορία μιας μηχανής που τράκαρε, τώρα το τι δούλεμα θα φάμε που είμαστε 2 μηχανάκια εμπλεκόμενοι αυτό είναι άλλη ιστορία, πάλι καλά υπήρχε και το παιδί που τράβαγε να έχουμε να γελάμε :) Αυτιά !
  43. 7 likes
    Επετειακή track-only έκδοση RSV4, 165 KG/225 HP, 40.000€ και 10 κομμάτια.
  44. 7 likes
    Βγαίνω εχθές το βράδυ με την μηχανή, πάμε σε ταβέρνα και έχω την μηχανή 5 μέτρα απο εκεί που κάθομαι, γύρισα το βράδυ σπίτι όλα καλά όλα ωραία. Παρατηρώ το πρωί οτι μου έφαγαν το βράδυ μπροστα απο τα μάτια μου το προστατεύτικο του προβολέα. https://www.ebay.com/itm/TRIUMPH-TIGER-800-XC-11-14-TIGER-1200-12-14-HEADLIGHT-PROTECTOR-ICE-BLUE-UK-MADE/253654317776?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649 δηλαδή τι κέρδισαν με αυτό απορώ. Στα θετικά της ημέρας που δεν ξεκίνησε και με τον καλύτερο τρόπο είναι η βόλτα με τον ΜΟΘ σε Χαλκιδική και Αμφίπολη. Υγ. Αν δείτε τίποτα σε καμιά αγγελία βάλτε μία φωνή.
  45. 7 likes
    190/50 ? Κάποιο 300αρι ZONTES θα είναι
  46. 7 likes
    Ναι γειά σας, είμαι ο elpimerozen, σας γράφω απο το μέλλον και η μηχανή μου μόλις έγινε 10 φορές πιο όμορφη. (συγγνωμη αλλα έπρεπε να το κάνω για λόγους ψυχικής ηρεμίας)
  47. 7 likes
  48. 7 likes
  49. 7 likes
    Σήμερα ασχολήθηκα με την περιποίηση του παπιού! Έγινε μετά από καιρό επιτέλους πλύσιμο (είχε λερωθεί αρκετά σε ζάντες, αναρτήσεις κτλ από λάσπες με τις βροχές που είχαμε εδώ και καιρό), έβαλα λιπαντικό στην αλυσίδα η οποία είχε κάνει 400km από την προηγούμενη φορά που είχε γίνει καθαρισμός και λίπανση (χρησιμοποιώ το motul c2 chain lube road, το οποίο είναι λίγο ακριβούτσικο αλλά κάνει πολύ καλά την δουλειά του, χωρίς η αλυσίδα να το φτύνει πάνω σε ζάντες κτλ.) Τέλος έλεγξα τις πιέσεις στα ελαστικά, γέμισα το ντεπόζιτο και έκανα μεγαλούτσικη βόλτα, μιας και ο καιρός ήταν αρκετά καλος σήμερα!
  50. 7 likes
    Σύνδεση για προβολάκια σε Honda CBF250 - με ξεχωριστό διακόπτη “on-off” στο τιμόνι ή στο ταμπλό / φέρινγκ - με ασφάλεια 15A - και με ρελέ για να μένουν ανοιχτοί μόνο αν έχουμε ανοιχτό τον κεντρικό διακόπτη της μοτοσυκλέτας μας (για να μην τα ξεχνάμε ανοιχτά κλείνοντας τη μοτοσυκλέτα ή να μην μας τα ανοίγει καμιά γάτα ή κανένας περίεργος ενώ απουσιάζουμε και μας αδειάσει η μπαταρία). Γουόρνινγκ - γουόρνινγκ Και Ατένσιον - ατένσιον : ΔΕΝ είμαι ηλεκτρολόγος ΔΕΝ είμαι ηλεκτρονικός ΔΕΝ είμαι ο Μπομπ ο μάστορας Εγώ είμ’εγώ και τα ‘χω βρει, με τη δική μου φάτσα…….. Η κατασκευή μου έγινε με δικιά μου ευθύνη, για τη δική μου μηχανή μόνο, με τα δικά μου χέρια και τα δικά μου μυαλά, μετά από μελέτη και ερωτήσεις στο internet και στον πωλητή ηλεκτρολογικού υλικού για πληροφορίες σχετικά με το ρελέ, τα καλώδια κλπ μέρη της κατασκευής, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της. Δεν λέω πως είναι σωστή. Μπορεί να έχει λάθη, προβλήματα, ανακρίβειες κλπ. Αναλαμβάνω την ευθύνη μόνο για τα λάθη μου στη δική μου μηχανή (και μόνο αυτά). Δεν προτρέπω κανέναν να κάνει ότι έκανα εγώ μόνος του. Δεν είναι οδηγός για το πως να το κάνετε, αλλά οι πληροφορίες / σημειώσεις για το πως το έκανα εγώ κι ας το έχω συντάξει με τη μορφή οδηγού. Άρα είναι οι σημειώσεις του “Πως σύνδεσα προβολάκια (και που τα έβαλα) στο δικό μου HONDA CBF 250” Αντίστοιχα, αν το κάνει κάποιος σύμφωνα με τα δικά μου “σχέδια” / με τον δικό μου τρόπο, αναλαμβάνει αυτομάτως εκείνος την ευθύνη για τυχόν βλάβες, λάθη, προβλήματα, ανακρίβειες κλπ Η ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ στην δική του κατασκευή και στο δικό του όχημα. Επίσης είναι δική σας δουλειά, εάν το προσπαθήσετε, να βρείτε τα κατάλληλα καλώδια, την κατάλληλη αντίσταση κλπ για την δική σας κατασκευή και τις ανάγκες της για ρεύματα, τάση, κλπ. Η ορολογία μου είναι μπακαλίστικη. Βολεύει εμένα που δεν είμαι σπουδαγμένος. Εσάς μπορεί να μην σας βολεύει. Στα επόμενα ποστ θα βάλω και φωτογραφίες, κάντε λίγο υπομονή να τις ετοιμάσω με τα κατάλληλα σχόλια και να τις ανεβάσω στον host Προσπάθησα να περιγράψω όσο πιο αναλυτικά μπορώ τις διαδικασίες, ώστε αν χαθούν / διαγραφούν οι φωτογραφίες από τον host, να βγαίνει και πάλι νόημα. Στην προσπάθειά μου αυτή, θα γίνω κουραστικός. _______________ Λαμβάνοντας τα παραπάνω υπ’όψην σας, φίλοι αναγνώστες και σύντροχοι δικυκλιστές : Στο κείμενό μου παρακάτω, όπου “-” = εννοώ κατά περίπτωση αρνητικό πόλο μπαταρίας ή αρνητικό φορτίο ή επιστροφή ή "δεν με νοιάζει αν καταλάβατε". “+” = εννοώ κατά περίπτωση θετικό πόλο μπαταρίας ή θετικό φορτίο ή τάση ή "δεν με νοιάζει αν καταλάβατε". “30”,”85”,”86”,”87”,”87a” = εννοώ τις αντίστοιχες επαφές / ακροδέκτες στο ρελέ. “Θα συνδέσουμε το “χ” με το “ψ” ” = εννοώ πως αν δεν φτάνουν να συνδεθούν όπως / όπου πρέπει, θα κάνουμε χρήση των καλωδίων που αγοράσαμε, για να τα συνδέσουμε. Θα πρέπει να κόψουμε το κατάλληλο μήκος καλωδίου, να βάλουμε τους κατάλληλους ακροδέκτες και να κάνουμε και τις μονώσεις. “Δεν με νοιάζει αν καταλάβατε” = Όποιος ξέρει ηλεκτρολογικά ή ηλεκτρονικά, θα καταλάβει και δεν θα χρειαστεί τις σημειώσεις μου, αλλά αν εντοπίσει κάποιο λάθος παρακαλώ να διορθώσει. Όπως είπα, δεν είμαι ηλεκτρολόγος. Πιθανόν το ίδιο και κάποιος που απλά “πιάνουν τα χέρια του” και “του κόβει” / ασχολείται. Αν δεν καταλάβατε, ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ να σας τα συνδέσει, γιατί κινδυνεύετε να κάψετε τη μηχανή σας !! ΜΗ μου ζητήσετε ευθύνες λοιπόν !!!