Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 03/02/20 in all areas

  1. 28 likes
    Εδώ και λίγες μέρες είμαι κάτοχος ενός Sym Cruisym 300. Αγοράστηκε καινούριο και έχουμε αρχίσει να γνωριζόμαστε. Ειμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου τελικά, γιατί παρόλο που το έκλεισα για αγορά, κρατούσα μια επιφύλαξη. Ολα καλα λοιπον. Νομίζω ότι θα τα πάμε καλά. Πάρτε και μερικές φωτογραφίες. Special thanks @r3negade για το τρέξιμο και γενικότερα το support
  2. 25 likes
    Από την τελευταία βόλτα στον Υμηττό..
  3. 20 likes
    Απλά και λιτά, μήπως και ξεστραβωθεί κανένας πιτσιρικάς... Πριν από 2 περίπου χρόνια, πολύ δικός μου άνθρωπος είχε ατύχημα με τη μηχανή. Το παιδί, χεράς, πολύ καλό τιμόνι, με σχολεία, με, με, με... Αλλά κακό κεφάλι, αγύριστο. Κράνος, ποτέ. Μόνο στα ταξίδια. "στα στενάκια τι θα πάθω;"... Και έπαθε. Δεν πήγαινε με πολλά, σε λεωφόρο με κίνηση ήταν. Ακράνωτος. Και του βγήκε το αυτοκίνητο από στενάκι. Με στοπ. Και έπεσε στην πόρτα του. Η μηχανή για πέταμα. Και αυτός, μόνο ένα χτύπημα. Στο κεφάλι... Στο νοσοκομείο, οι γιατροί ενημερώνουν τους γονείς του να ετοιμάζονται... Ευτυχώς, όμως κάποιος εκεί ψηλά αποφάσισε αλλιώς. Και το παλικάρι έζησε. Με προβλήματα, αλλά έζησε. Και έρχεται η ώρα του δικαστηρίου. Ο αντίδικος παραδέχτηκε το φταίξιμο, δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς, υπήρχαν και μάρτυρες. Και πριν λίγες μέρες βγήκε η απόφαση... Το παιδί πήρε κάτι ψίχουλα μόνο για το cbr. Το δικαστήριο δεν αναγνώρισε καμία ενοχή στον οδηγό του αυτοκινήτου για τον τραυματισμό του αναβάτη. Έριξε την ευθύνη στον ίδιο, με το σκεπτικό ότι αν φορούσε κράνος δεν θα είχε τραυματιστεί, ακολουθώντας κατά γράμμα το νόμο. Και το κερασάκι στην τούρτα, έδωσε το δικαίωμα στον οδηγό του αυτοκινήτου να ζητήσει αποζημίωση για ηθική βλάβη. Και τώρα θα μπλέξουν με εφέσεις. Και είναι πελαγωμένοι. Η ιστορία αυτή, με χειρουργείο, νοσηλεία, κέντρο αποκατάστασης και φυσικοθεραπείες, συν τον ένα χρόνο περίπου που πήρε το παιδί για να σηκωθεί στα πόδια του ξετίναξε την οικογένεια οικονομικά. Μιλάμε για 5ψηφια ποσά γιατί το παλικάρι, ευτυχώς, είχε και ιδιωτική και δημόσια ασφάλεια. Αλλιώς.... Χοντρικά το συνολικό κόστος πρέπει να έφτασε το μισό εκατομμύριο... Τόσο απλά... Ο καημός της οικογένειας αλλά και του ίδιου του παιδιού όμως δεν κοστολογούνται. Οπότε, υποψήφιε καγκουράκο, την επόμενη φορά που θα πας να καβαλήσεις χωρίς κράνος, χωρίς δίπλωμα, χωρίς καθρέφτες, με παραπάνω κυβικά, μην είσαι και τόσο βέβαιος ότι αυτά δεν συμβαίνουν. Ότι η ασφάλειά σου θα σε καλύψει. Ότι η ασφάλεια του άλλου θα σε καλύψει. Ότι το δικαστήριο θα σε καλύψει. Κατάλαβες;
  4. 16 likes
    Εδώ τελειώνει ουσιαστικά η αφήγηση. Το ξέρω ότι το κείμενο είχε μήκος, μόνο το Word άνευ εικόνων είναι 127 σελίδες. Και σας ευχαριστώ που το διαβάσατε όσο τμηματικά ανέβαινε, προσπαθούσα να είμαι συνεπής στις ενημερώσεις. Ειδικά τον Οκτώβρη αφιέρωσα το σύνολο σχεδόν του ελεύθερου χρόνου μου στην συγγραφή, τώρα προς το τέλος δεν μου άφησε η δουλειά περιθώρια να γράφω συχνότερα. Προσπάθησα να το κάνω όσο μπόρεσα ενδιαφέρον και με στοιχεία χρήσιμα για όποιον ταξιδέψει. Όσο και να προσπάθησα να κρατήσω το προσωπικό στοιχείο έξω, ήταν αδύνατο να το αφαιρέσω εντελώς, θα ήταν μισό βίωμα ταξιδιού αλλιώς. Η όλη εμπειρία του να το μοιραστώ με το φόρουμ με βοήθησε και εμένα να οργανώσω αναμνήσεις και σκέψεις που μέσα στη ροή του ταξιδιού δεν είχα την ευκαιρία. Σας ευχαριστώ όλους γι αυτό. Αυτά. Από εμένα μακάρι να μπορέσετε όλοι να γίνετε Fransesco Negri. Καλούς μας δρόμους!
  5. 16 likes
  6. 15 likes
    Σήμερα είχαμε γενική.Ρεύματα,αλλαγή τα σωληνάκια της βενζίνης (είχαν αρχίσει να σκάνε) και λάδια/τσιμούχες στις μπουκάλες. Σένιος ο Dax-έας.
  7. 15 likes
    Μια δροσιά την έχει στην Ιόνια, ήλπιζα από ψηλά να δω το χάραμα στον Αμβρακικό, αλλά είναι αφενός πολύ νωρίς, αφετέρου ο δυτικός προσανατολισμός δεν βοηθά ιδιαίτερα. Αφήνω τον αυτοκινητόδρομο στην Φιλιππιάδα, είπαμε, να φύγω νωρίς, αλλά όχι να χάσω και τη βόλτα. Βέβαια με το σκοτάδι και τα πολλά σκυλιά που συναντάω δεν είναι και τα πιο απολαυστικά μου χιλιόμετρα, ευτυχώς μέχρι να βγω στο Κανάλι, στη θάλασσα έχει φέξει λιγάκι. Αγαπημένη διαδρομή από εδώ ως και την Πάργα, μες στο πεύκο με το Ιόνιο δίπλα σου. Πιτσιρίκι με έστελναν κατασκήνωση στη Λούτσα και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από αυτό το κομμάτι της χώρας, χαμογελάω περνώντας δίπλα από την είσοδο. Στις παρυφές τις Πάργας πετυχαίνω είτε ξενύχτηδες που τρεκλίζουν επιστρέφοντας από ολονυκτία, είτε φιτ μεσήλικες που έχουν βγει για τρέξιμο βγάζοντας βόλτα το σκυλί, διαφορετικές όψεις τουρισμού! Δεν έχει πάει έξι και μισή όταν σβήνω στην σχεδόν έρημη Πάργα. Πόσα καλοκαίρια που έλεγε και ο Δάκης. Αδιαμφισβήτητα εντυπωσιακή η Νορβηγία, αλλά τόσες οι αναμνήσεις σ’ αυτά εδώ τα μέρη, χάραμα στο Ιόνιο! Τη φιδογυριστή διαδρομή ως τα Σύβοτα έχω χρόνια να την κάνω, τον θυμόμουν σε καλύτερη κατάσταση τον δρόμο, αλλά είναι απολαυστική η θέα όπως και να έχει, ειδικά καθώς δειλά ανεβαίνει η θερμοκρασία και αρχίζουν και τα τζιτζίκια. Κάποτε κάποιες πρώτες διακοπές εδώ. Κάποτε. Πες μου πώς να αποφύγεις όλα τα κλισέ περί ‘αθάνατου ελληνικού καλοκαιριού’!
  8. 14 likes
    Σαν υπνωτισμένος μηχανικά διαλέγω τη διαδρομή μες στην πόλη, το μυαλό μου δεν το πολυχωράει ότι είμαι εδώ, είναι τέτοια η εναλλαγή των εικόνων, σαν ψέμα! Φτάνω σπίτι, ο πατέρας μου χαμογελαστός με περιμένει να μου ανοίξει το parking. Αγκαλιαζόμαστε και παρκάρω, πρέπει να είναι το πιο τελετουργικό γύρισμα κλειδιού έβερ καθώς σβήνω το μοτέρ. Μικρά ‘τσικ τσικ’ της εξάτμισης που κρυώνει καθώς ξεκουμπώνω τις βαλίτσες, στην γωνία το CBR σαν παραπονεμένο να λέει ‘μαζί πότε;’ Χαρές και από την μάνα μου, ρωτούν, θέλουν να μάθουν, αλλά δεν είναι τώρα η ώρα, ώρα για ύπνο. Ξαπλωμένος στο εφηβικό μου κρεβάτι με τα πόδια κλασσικά κρεμασμένα από το παράθυρο κοιτώ με υπερένταση το ταβάνι. Πόσα δωμάτια, πόσα κρεβάτια, πόσες χώρες, πόσες εικόνες για να βρεθώ εδώ; Μεγάλη η κούραση, αλλά το μάτι γαρίδα. Αγρίνιο!
  9. 13 likes
    Οταν τη σημερινη εποχη με τη βενζινη στο 1,50 βγαζεις 500αρα βολτα σε αρκετα σβελτους ρυθμους με 30 ευρω περιπου βενζινη + ενα 15αρι φαγητα και αλλα 5 καφεδες ειναι πραγματικα αξιοσημειωτο παιδια.Μιλαμε για ενα 50αρικο συνολικα (μαζι με φαγητα και καφεδες) με το οποιο πας σε μαγικα μερη και κανεις μεγαλη ολοκληρωμενη βολτα οχι μια βολτα στο Στορκ.Ακομη και ενας χαμηλομισθος χωρις αλλες υποχρεωσεις θα αντεχε ακομη και 2 βολτες το μηνα με ενα τετοιο μηχανακι,και θα εβλεπε και τις ομορφιες της Ελλαδας μας,θα ξυπναγε το ματι του.Αυτο για οσους γουσταρουν τα ταξιδιωτικα γενικως γιατι εκτος απο το γκαζι και την καυλα υπαρχει και αυτη η οψη του μοτοσυκλετισμου. Μερικες φωτο απο αρχες Γεναρη που απεκτησα το NC Προς ακρωτηριο Ταιναρο Υπνομαντειο στο Ταιναρο Καρπενησι-Τσαγκαράλωνα Και ψιλοεντουραδα στο Καρπενησι Πηλιο Παρνασσός Λιμάνι Γερακα-Λακωνια Πευκοφυτο-Νομος Καρδιτσας Λίμνη πλαστηρα Βόρεια Ευβοια
  10. 12 likes
    Επίλογος Τι επίλογο, τι απολογισμό να γράψει κανείς για όλο αυτό; Τι να ξεχωρίσεις; Τι να κρατήσεις για πάρτη σου; Να πεις ότι ήταν απλά οδήγηση είναι ψέμα, να πεις ότι είναι εμπειρία ζωής είναι προς το υπερβολή. Να πεις για την μοναξιά ή για την συντροφικότητα; Να πεις ότι κάποια πράγματα παύουν να είναι ‘σίδερα’ κάποια στιγμή; Θα διαλέξω να κλείσω με μια εικόνα από την ημέρα του Ακρωτηρίου, μια εικόνα που όταν έγραφα την διήγηση εκείνης της ημέρας διάλεξα να μην μοιραστώ. Και που για εμένα συνοψίζει την αξία του ταξιδιού, όχι του δικού μου, του ταξιδιού σαν έννοια. Εκεί πάνω στο Νόρντκαπ λοιπόν τα κλικ και τον κόσμο συγκεντρώνει προφανώς και δικαίως η σφαίρα. Κατανοητό. Στο υπόγειο, όπως έγραψα, υπάρχει έκθεση αφιερωμένη στην σημασία και την ιστορία του Βόρειου Ακρωτηρίου. Ένα από τα εκθέματα που δεν το πιάνει το μάτι σου είναι μια επιγραφή, ασήμαντη φαινομενικά. Ο Fransesco Negri θεωρείται ως ο πρώτος τουρίστας του Βορείου Ακρωτηρίου (το 1666 παρακαλώ). Ήταν ιερέας από την Ραβένα της Ιταλίας. Ο Negri ήθελε να ανακαλύψει πώς οι άνθρωποι μπορούσαν να επιβιώνουν τόσο βόρεια. Ταξίδεψε μόνος και κρατούσε αρχείο των εμπειριών του. Όταν επιτέλους έφτασε τον προορισμό του δήλωσε ‘Στέκομαι εδώ, στο Βόρειο Ακρωτήρι – το πιο απόμακρο προπύργιο του πολιτισμού- και μπορώ να πω ότι η δίψα μου για γνώση έχει ικανοποιηθεί. Τώρα μπορώ να ταξιδέψω ευτυχής για το σπίτι, Θεού θέλοντος.’ Ο άνθρωπος πήγε τον 17ο αιώνα ως εκεί για κορέσει την δίψα του, βρήκε αυτό που αποζητούσε και ευχαριστημένος επέστρεψε πίσω. Εγώ; Εγώ δυο βδομάδες μετά ξανέφυγα για Δολομίτες.
  11. 11 likes
    Που να το πετύχεις ρε αδερφέ το 50αράκι σε ταξίδι να κάνεις νεύμα; Στην Αθήνα συνήθως δεν κάνω νεύματα σε άλλες μοτοσικλέτες αλλά όταν κάνω δεν είναι για καλό.
  12. 10 likes
    Πολλές ερωτήσεις γίνονται κατά καιρούς με τι δίπλωμα μπορώ να οδηγήσω τι. Και επειδή υπάρχει μια "σύγχυση" στο μυαλό (και ενίοτε, στην πονηράδα) ας υπάρχει έτοιμος ένας σύντομος οδηγός διπλώματος. Ούτως ή άλλως καλύτερα να παράσχουμε πρώτοι τα εφόδια παρά να "κράζουμε" τον κάθε επίδοξο μηχανόβιο πιτσιρικά που βιάζεται να μεγαλώσει... - ΔΙΠΛΩΜΑ ΑΜ Ηλικία απόκτησης: Με τη συμπλήρωση του 16ου έτους με υποχρεωτική συγκατάθεση κηδεμόνα. Μετά τη συμπλήρωση του 17ου έτους δεν απαιτείται συγκατάθεση Δικαίωμα οδήγησης: Μοτοποδήλατα και ελαφρά τετράκυκλα. Δηλαδή δίτρoχo ή τρίτρoχo όχημα, του οποίου η μέγιστη εκ κατασκευής ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 45 Km/h και, εάν είναι εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο κυλινδρισμός του δεν υπερβαίνει τα 50 cc. Επίσης ως μοτοποδήλατο λογίζεται και το ελαφρό τετράτροχο όχημα του οποίου το απόβαρο κενού οχήματος, μη συμπεριλαμβανομένου του βάρους του καυσίμου ή του μίγματος καυσίμου - ελαίου ή των συσσωρευτών των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι μικρότερο των 350 kgr, η μέγιστη εκ κατασκευής ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 45 Km/h και ο κυλινδρισμός του κινητήρα του δεν υπερβαίνει τα 50 cc, προκειμένου για κινητήρα με επιβαλλόμενη ανάφλεξη ή η μέγιστη καθαρή ισχύς τα 4Κw, προκειμένου για κινητήρες άλλου τύπου. Με απλά λόγια, με δίπλωμα ΑΜ οδηγείτε μηχανάκι ΜΕΧΡΙ 50 κυβικά. Ούτε 51, ούτε 72, ούτε 110 κτλ... - ΔΙΠΛΩΜΑ Α1 Ηλικία απόκτησης: με τη συμπλήρωση του 18ου έτους. Δικαίωμα οδήγησης: Μοτοσικλέτες μέγιστου κυβισμού 125 cc, μέγιστης ισχύος 11 kW και λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,1 kW/kg, και Μηχανοκίνητα τρίκυκλα, των οποίων η ισχύς δεν υπερβαίνει τα 15 kW. Άδεια οδήγησης A1 ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας ΑΜ. Με απλά λόγια, με δίπλωμα Α1 οδηγείτε μηχανάκι μέχρι 125cc. Ούτε crypton x, ούτε zx κτλ που είναι έστω και ένα cc παραπάνω από 125. Το αν δίνουν κλήση οι αστυνομικοί ή όχι δεν σημαίνει τίποτα απολύτως. Παραπάνω από 125cc είναι παράνομο. Επίσης, υπάρχει ο περιορισμός της ισχύος (ιπποδύναμης, ντε!) Οπότε, κάτι εξοτικά δίχρονα, τα ξεχνάτε με τέτοιο δίπλωμα, υπομονή δυο χρονάκια ακόμα. - ΔΙΠΛΩΜΑ Α2 Ηλικία απόκτησης: με τη συμπλήρωση του 20ου έτους. Δικαίωμα οδήγησης: Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας. Η κατηγορία Α2, ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1 και ΑΜ. Με απλά λόγια, οδηγείτε μηχανή μέχρι 35kW ανεξαρτήτων κυβικών. Το ζουμί που για πρώτη φορά υπάρχει σε αυτή την περίπτωση είναι ότι επιτρέπεται οδήγηση μοτοσυκλέτας μεγαλύτερης ισχύος στην οποία έχει μπει νόμιμα και διαπιστωμένα, περιοριστής ισχύος (κατεβασμένα άλογα), αρκεί η μηχανή στην εργοστασιακή της μορφή να μην υπερβαίνει το διπλάσιο του περιορισμού. - ΔΙΠΛΩΜΑ Α Ηλικία απόκτησης: με τη συμπλήρωση του 24ου έτους. Με τη συμπλήρωση του 22ου έτους αν έχετε συμπληρώσει 2 χρόνια κατοχής Α2. Δικαίωμα οδήγησης: Οποιαδήποτε Μοτοσικλέτα και μηχανοκίνητα τρίκυκλα η ισχύς των οποίων υπερβαίνει τα 15 kW. Άδεια οδήγησης A ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων των κατηγοριών ΑΜ,Α1,Α2. Δεν υπάρχουν απλά λόγια... Τα όρια στα κυβικά και στην ισχύ είναι απόλυτα και δεν χωρούν αμφισβήτηση. Οτιδήποτε παραπάνω από αυτό που περιγράφεται στην κατηγορία του διπλώματός σας δεν καλύπτεστε να το οδηγείτε. Θα είστε παράνομοι με ότι συνέπειες αυτό επισύρει. Επισης, προσοχή χρειάζεται στις υποκατηγορίες της κάθε κατηγορίας (οδήγηση με συμπλέκτη, αυτόματο). Φιλικά, όσοι δεν καλύπτεστε από το δίπλωμά σας για την dream bike, κάντε υπομονή. Δεν αξίζει να μπλέξετε σε άσχημες καταστάσεις για να οδηγήσετε κάτι που δεν σας επιτρέπετε. Οι συνέπειες είναι βαρύτατες, ειδικά σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος με τραυματισμό (ακόμα και αν ο τραυματίας είστε εσείς οι ίδιοι). Δεν αξίζει...
  13. 10 likes
    Μερικές σκόρπιες απορίες 1) Που το ξέρεις πως δεν έχουν ποιότητα; Είσαι κάτοχος ή μηχανικός; Ήρεμα ρωτάω. 2) Τον κορυφαίο εξοπλισμό που τον είδες; Ένα usd από το πανέρι (no name ) και μια ηλεκτρική τάπα βενζίνης ΔΕΝ είναι κορυφαίος εξοπλισμός για την κατηγορία. Πχ το 390 adv φέρει πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό από την WP εξελιγμένο ειδικά για το μοντέλο από οδηγό αγώνων Rallye, διαθέτει IMU, 44 ίππους, cornering abs απο την Bosch, 320 δίσκο με φρένα της Bybre κοκ. Αυτά ναι, είναι κορυφαίος εξοπλισμός.
  14. 10 likes
    Η μεγάλη ιπποδύναμη απαιτεί θυσίες. Πως ένας κινητήρας βγάζει μεγάλη ιπποδύναμη; Κάνοντας όσο πιο πολλές καύσεις μίγματος στον χρόνο γίνεται. Οπότε ένας 1000ρης V2 με 150 άλογα τροχό, είναι στημένος από το εργοστάσιο να αποδίδει δύναμη στις υψηλές στροφές. Το μοτέρ στημένο για δύναμη στις ψηλές στροφές, σημαίνει ένα σύνολο πραγμάτων, όπως μεγάλη διάμετρος πιστονιών-μικρή διαδρομή, μεγάλες βαλβίδες, μεγάλης διατομής αυλοί, όλα αυτά για να γυρνάει όσο πιο γρήγορα γίνεται και για να αναπνέει στις στροφές αυτές χωρίς να λαχανιάζει... Καλό αλλά έχει συνέπειες: Στις μεσσαίες και χαμηλές στροφές, όλα αυτά γυρνάνε σε μειονέκτημα, οι μεγάλοι αυλοί και οι μεγάλες βαλβίδες περισσεύουν και το μίγμα ρέει αργά και δεν περιδινίζεται αρκετά ώστε να αεριοποιηθεί-ομογενοποιηθεί η βενζίνη, η μεγάλη διάμετρος σημαίνει αυξημένη τριβή λόγω μεγαλύτερης περιφέρειας πιστονιού που ακουμπάει στον κύλινδρο ενώ η μικρή διαδρομή σημαίνει μικρότερος μοχλός να γυρίσει τον στροφαλοφόρο άρα μικρότερη ροπή. Ο κινητήρας για 150 ίππους σκοτώνει και πυροβολάει ΑΛΛΑ στις μεσσαίες στροφές, υστερεί. Αντίθεται ο 1000ρης V2 ρυθμισμένος για 100 ίππους, έχει αυλούς-βαλβίδες-διαστάσεις, που μπορεί να τον ''λαχανιάζουν'' στις ψηλές στροφές, αλλά στις μεσσαίες η ροή του μίγματος συντονίζει τέλεια και ο κινητήρας ακούει καλύτερα στο άνοιγμα του γκαζιού, η λίγο μεγαλύτερη διαδρομή σημαίνει μεγαλύτερος μοχλός στον στροφαλοφόρο, και η μικρότερη διάμετρος σημαίνει μικρότερη τριβή, στις μεσσαίες στροφές όλα αυτά. Και εδώ έρχεται η στιγμή της αλήθειας, τι είναι χρησιμότερο στην απλή καθημερινή και ταξιδιωτική χρήση; Ένας κινητήρας τρελαμένος στις ψηλές στροφές που υστερεί όμως στις μεσσαίες ή ένας κινητήρας που ακούει στις μεσσαίες που θα περάσει το 99% της ζωής του; Όλα είναι θέμα επιλογών και ο κάθε κατασκευαστής πουλάει στον σκοπό που θέλει να πετύχει και το κοινό που ο σκοπός αυτός ανταποκρίνεται. Προσωπική γνώμη; Η μεγάλη ιπποδύναμη είναι χρήσιμη στα supersport που θα ζήσουν στην πίστα και στα ΜΧ στην χωμάτινη πίστα. Οπουδήποτε αλλού, η δύναμη στις μεσσαίες στροφές είναι πιο πρακτική, πιο ουσιαστική και παρόλο που δεν εκπληρώνει την ''γουάου φαντασίωση του έχω ένα σκασμό άλογα'', πιο αποτελεσματική.
  15. 9 likes
    πριν λιγες μερες, βολτα για ξεσκουριασμα, δικο του και δικο μου
  16. 9 likes
  17. 9 likes
  18. 9 likes
    Με υγρό διαφορικού. ΥΓ Μην πει κανένας μαλάκας, άξονα.
  19. 9 likes
    Την Κυριακή έβαλα ένα σε led λάμπες της Novsight. H διαφορά είναι εμφανής.
  20. 9 likes
    Χαλαρή απογευματινή βόλτα μετά απο νέα αντλία και νέο φίλτρο βενζίνης. Αυτή τη φορά ούτε μεταχειρισμένα, ούτε με πατέντες, απευθείας ολοκαίνουρια και τα 2 τους και πλέον προσοχή σε βενζίνη. Ο μάστορας μου έβαλε πιο ελεύθερο φίλτρο βενζίνης επίσης. Ούτε μπουκώματα πλέον, ούτε ρετάρισμα, ούτε τίποτα. Well, καλές μου βόλτες!
  21. 9 likes
    Δυστυχώς δεν την χάρηκα την Κέρκυρα όσο θα ήθελα, αλλά απ’ όλα τα σημεία του ταξιδιού, μάλλον έτυχε να αρρωστήσω σε αυτό με τις μικρότερες συνέπειες και την περισσότερη στήριξη. Χαζεύουμε από το κατάστρωμα τα πλεούμενα, η σιλουέτα του Κάστρου χάνεται σιγά σιγά. Ο ήλιος πιάνει να γέρνει, μ’ αυτό το φως η θάλασσα ανακατεμένη από τις προπέλες γεμίζει 50 shades of blue. Φεγγάρι κάπου εκεί στην γωνία, το φως λιγοστεύει. Μέχρι να φτάσουμε προς Θεσπρωτία οι αποχρώσεις αλλάζουν τελείως.
  22. 9 likes
    Έτοιμο το μωρο για βολτα με την νεα του εξάτμιση...
  23. 8 likes
    Αν είναι χαλασμένη η μηχανή και θα την πάμε σπρωχτη, αθλητική δραστηριότητα.
  24. 8 likes
    Από χθες, πήγα βόλτα στο Σαγματά. Βέβαια, στην ανάβαση θυμήθηκα ότι το λάστιχο που έχω δεν κάνει για χώμα και κόντεψα να φύγω από αρκετές πλαγιές...
  25. 8 likes
    Αυτοί που συμμετέχουν στα διάφορα μοτοσυκλετιστικά fora κατά μεγάλο ποσοστό είναι κάτοχοι μοτό αρκετά χρόνια ή έχουν αλλάξει κάμποσες στο παρελθόν και έχουν μια σχετική εμπειρία,γι αυτό λοιπόν και η διστακτικότητα σε τέτοιου είδους αμφιλαγόμενα μπιμπλίκια και φλύαρες λεπτομέρειες. Πες μου τι να το κάνω το USD σε ένα μηχανάκι 310 κυβικών,υπάρχει περίπτωση ποτέ να μπω τάπα σε μια στροφή για να μου δώσει το έξτρα πλεονέκτημα ή θα απορροφήσει τις ανωμαλίες καλύτερα από το συμβατικό? * Η ηλεκτρική τάπα βενζίνης τι ακριβώς ευκολία παραπάνω προσφέρει έναντι μιας συμβατικής? Καμμία καμμία καμμία,μόνο μπελάς είναι,εδώ ακόμα και η BMW στα keyless μοντέλα δίνει και ένα εργαλειάκι ώστε να ξεμπλοκάρει την τάπα σε περίπτωση στραβής.* Αμ το άλλο,η ηλεκτρική ζελατίνα,ποιο είναι το νόημα υπάρξεως της,να την ρυθμίζεις πάνω από τα 180-200? Στο Zontes? Εδώ στο gs και δεν χρειαζόμουν το συνεχές πάνω-κάτω,μια φορά τη ρύθμισα στα μέτρα μου και από κει κι ύστερα ακίνητη.Η μόνη περίπτωση που την απόλαυσα ήταν σε ένα FJR1300 που πάνω από τα 230 την πείραζα συνεχώς και το χαιρόμουν! * Δε λέω,καλά τα κοκοψόνια και κάποια στιγμή εκεί θα οδηγηθούμε,μέχρι και τα παπιά θα βάζουν,αλλά το ζητούμενο είναι να αξίζουν τα λεφτά τους και να λειτουργούν,όχι τα βάλαμε για να τα βάλουμε απλώς. * Μην περιμένεις να είναι ποιοτικά/αξιόπιστα αυτά τα 3 γιατί απλούστατα για να 'χωρέσουν' στο μειωμένο κ'οστος του Ζοντες αναμφίβολα είναι ευτελούς ποιότητας (και αναφέρω μόνο τρία,χώρια τα υπόλοιπα).
  26. 8 likes
    Την ψάχνουμε όλη μέρα. Την χαμογελαστή αρκούδα... Φήμες αναφέρουν πως άκουσε στο ραδιόφωνο του (κινέζικου) κινητού του για καραντίνα αλλά από την πείνα του κατάλαβε....καντίνα. Μάλλον τρώει. Σα να είναι η τελευταία της μέρα. Όπως λέει και ο Στέφανος... Θα πεθάνουμε όλοι..... Υ.Γ.: Αρκουδίτσα πουτανίτσα @klab ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΙΚΑ
  27. 8 likes
    Σήμερα είχα την τιμή να οδηγήσω για λίγο το CBR250 του @noodles Γκάζια, φρένα, θέση οδήγησης σαφώς πολύ πιο ανώτερα απο αυτά του Address. ΕΝΑ πράμα που μου έκανε πολύ καλή εντύπωση είναι το πόσο ελαφρύ είναι στον δρόμο, ειδικά στις στροφές στρίβει πανεύκολα, με την σκέψη να το πω. Το μικρόβιο μπήκε, το καλοκαίρι ο Τάσος έφυγε για Α2 και για μηχανή ASAP.
  28. 8 likes
    Μοναχική βόλτα να "καθαρίσει " το μυαλό
  29. 7 likes
    ουσιαστικα το βιντεο ειναι μια διακαιωση οσων λεω τοσα και τοσα χρονια στους "και καλα χεραδες της πιστας"... ξεκουλαθειτε και μαθετε να οδηγατε... ουτε οι αναρτησεις, ουτε τα φρενα, ουτε οι εξατμισεις, τα προγραμματα και τα φιλτρα θα σας κερδισουν δευτερολεπτα στο σκληρο περιβαλλον της πιστας... ο Sylvain Guintoli με ενα 10λεπτο βιντεο μας συγκρινει τον χρονο του στην πιστα του Donington με ενα εντελως stock gsxr 1000 2020 σε σχεση με τα υπερτουμπανα πρωτοτυπα motoGP και τα σουπερ τουμπανα SBK...χωρις να βγαλει καν καθρεφτες, λασπωτηρα και πινακιδα...χωρις μηχανικους, laptops, αναρτησεις και αναρτησαδες, εξατμισεις κλπ παραφερναλια γραφει εναν πολυ καλο χρονο.... δειτε ολο το βιντεο και ειδικα αυτα που λεει στο τελος... enjoy...
  30. 7 likes
    Ειχα βγει μια βολτα να ανεβω Υμηττο λιγο πριν μας κλεισουν μεσα, με τη λογικη οτι θα ηταν ολα αδεια και θα μπορουσα να κανω λιγο hill-climb. Αμ δε Πεζοι, ποδηλατα, αυτοκινητα. Ολη η Αθηνα ειχε μαζευτει στο βουνο. Κατεληξα να στριβω ορθιος κοιτωντας πρωτα 3 φορες τι θα βρω μεσα/μετα/μετωπικα στη στροφη. Υποψιν η καμερα βλεπει περισσοτερα απο το ματι(πιο wide). Τεσπα ειχε ωραια χρωματα και θεα ομως. So here it is.
  31. 7 likes
    Ισχύει αν και για να είμαι ειλικρινής δεν με ενδιαφέρει το ποιος θα το πάρει. Το θεωρώ κατάντια σ ενα μοτο φόρουμ να σκάει είδηση για ένα τόσο ενδιαφέρον μοντέλο και το πρώτο πράγμα που ρωτάμε να είναι η τιμή, όχι για να δούμε αν θα το παρουμε αλλά για το ποιοι δεν θα το πάρουν. Δεν είναι θέμα budget αλλά σεβασμού στους δύο τροχούς. Για αμιγώς προσιτές λύσεις μετακίνησης καθώς και γι αυτούς που βλέπουν τη μηχανή σαν δυο ρόδες μ ένα τιμόνι και μια ηλεκτρική ζελατίνα υπάρχει και το θέμα με τα Ζόντες.
  32. 7 likes
    Το ξεβράκωμα του καπιταλισμού... Για κάθε "αναποδιά" που πιάνει απροετοίμαστο το σύστημα.....μιλάνε "τα αφεντικά" για ατομική ευθύνη. Πάλι... Κάτι σα το "μαζί τα φάγαμε" του Πάγκαλου. Ατομική ευθύνη να κάτσουμε σπίτια μας να μη καταρρεύσουν τα νοσοκομεία. Καθόμαστε σπίτι...ατομική ευθυνη να μη καταρρεύσει η adsl και το 4g. Ορίστε και οι ανακοινώσεις: https://www.ethnos.gr/tehnologia/94393_atomiki-eythyni-kai-sto-internet-deka-metra-gia-na-min-katarreysei-diktyo Εν τέλει.... Τι σκατά πληρώνουμε τόσα χρόνια? Ποιες υποδομές? Κατά τ' άλλα ο καπιταλισμός μας προωθεί στην ηλεκτροκίνηση. Ηλεκτρικά οχήματα και φρου φρου κι αρώματα. Φανταστείτε κατάρρευση των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας. Πάλι ατομική ευθύνη!!!!
  33. 7 likes
    Με πρόλαβε ο Flying. Ως μηχανικός θα ξέρεις σίγουρα πως ένα usd δεν λέει τίποτα. Πχ το crossrunner έχει συμβατικό μπροστινό και το cb300r usd. Με πιάνεις, έτσι; Με συμβατικά μπροστινά έβγαιναν μηχανές με γυρολόγιο στο λεπτό στα Μέγαρα, με ατελείωτες τουριστικές δυνατότητες κτλπ. Ποιο usd τώρα σε μότα των 30 ίππων και γιατί; Ωραίο στο μάτι δεν λέω αλλά από ουσία μηδέν. Btw έχω σκούτερ με ηλεκτρική ζελατίνα και μοτοσυκλέτα με ηλεκτρικό κλείδωμα. Χωρίς να έχει χαλάσει τίποτα από τα δύο, είναι ό,τι πιο άχρηστο, ανούσιο ,πιθανώς κοστοβόρο ως και καταστροφικό (αν η στραβη κατσει σε ταξιδι ). Η μεν ζελατίνα είναι άκρως δεσμευτική ενώ ήδη τρίζει στο πάνω-κάτω ( honda, 8k km ) ενώ στη μηχανή, τη μια φορά που έμεινα απο μπαταρία, δεν γινόταν να ξεκλειδώσω το τιμόνι ώστε να την σπρώξω με αποτέλεσμα να μπω σε μια εντελώς χαζή και χρονοβόρα ταλαιπωρία. Εννοείται πως από τότε κουβαλάω μαζί μου σαν μαλάκας starter ( κι άλλο έξοδο από εκεί ). Φτάνεις δηλαδή να υπηρετείς τη μηχανή από το να σε υπηρετεί αυτή. Ε, όχι να υπηρετήσω και το Ζόντες ρε φίλε. ΥΓ: Έμεινα από μπαταρία επειδή την ξελίγωσε μια διαρροή της ηλεκτρικής τάπας βενζίνης. True story.
  34. 7 likes
    -Εχω Α2 -Παρε sv650 -Εχω Α2 ειπαμε -Παρε sv650 ή mt07 .......................................................................... Σε αλλα νεα: -Φιλε οπως τα λες για σκουτερ σε κοβω -Σκουτερ δεν θελω, συμφωνω οτι δεν χρειαζομαι μηχανη, αρα προτεινεις naked; Aυταααααα
  35. 7 likes
    Πήγα τον πατερούλη (84) στο κατάστημα, για να καταλάβει επιτέλους οτι δεν μπορεί πια να οδηγήσει δίκυκλο., αν και αρχαίος μηχανόβιος.Να κάνετε τα χιλόμετρα τώρα που μπορείτε.
  36. 7 likes
    Το R1 το εχω απο το 2010.Παλιοτερα ειχα Ζ1000 και Ζ750(τα πρωτα),με ολα αυτα τα υστερικα τετρακυλινδρα εχω γραψει αρκετα πανω απο 150.000km.Το NC αγοραστηκε για χρηση μεσα στην πολη(αντι ενος σκουτερ ή παπιου),για ήπια χρηση στο χωμα και για ταξιδια δικαβαλα αλλα και μονοκαβαλα αν δεν περιλαμβανουν διαδρομες που θελω να στριψω με το R1.Σιγουρα ανοιγονται πολλοι οριζοντες με αυτο το μηχανακι και αυτο το διαπιστωσα χθες στα 200km που εκανα.Θα μπορουσα να ξεκινησω απο Αθηνα και να φτασω Εβρο χωρις να σταματησω, ειναι πολυ ξεκουραστο και με τρομερη αισθηση.Το R1 παραμενει σαφως η ατελειωτη κ@υλ@ μου! Φωτο απο την Κυριακατικη εκδρομη
  37. 6 likes
    Διαιρούμενο κολάρο. Τα ξερει ο @klab Που συμμετέχει σε όργια BDSM
  38. 6 likes
    Ποστ, μια βδομάδα πίσω. Σημερα, αποβιβάζονται στα νησιά ενα κάρο μαλάκες/ζώα/παρτάκηδες ηλίθιοι, που θα κατακλύσουν απο αύριο τα ντόπια σουπερ μαρκετ για τροφοδοσία, θα αρχισουν να γκρινιάζουν με τα κλειστα μαγαζια (ενα καφε ρε αδερφέ?), θα μολάρουν τα παιδιά τους όξω στην κεντρικη πλατεια ή ακομη χειρότερα θα πα να ΒΡΕΘΟΥΝ/ΣΥΓΧΡΩΤΙΣΤΟΥΝ με τα ξαδερφια τους στα χωριά, θα αναζητήσουν φάρμακα, θα εμπλακουν σε εναν κοινωνικό ιστό που ισα που κρατιέται όρθιος (και με ευλάβεια ΜΕΣΑ στα σπίτια) και δεν εχει σκάσει ΑΚΟΜΗ κανενα κρουσμα. Ναι, οκ απο αυριο μονο οι μονιμοι θα μπαρκαρουν, αλλά η ζημια ΕΧΕΙ γινει ! Τα πληρωματα των πλοίων, τα λιμανια αποβιβασης, οι πρατηριουχοι, και γενικα με ΟΣΟΥΣ ηρθαν σε επαφή αυτα τα γίδια που ταξιδεψαν απο Αθηνα και αλλού, εχουν αυξησει τον κινδυνο διασποράς. Moto-Xristomou, ειναι το μόνο συνεργείο που δουλευει πλέον.
  39. 6 likes
    Οι υφιστάμενες προδιαγραφές ECE 22.05 ισχύουν από το 2000 και δεν έχουν αλλάξει από τότε.Αυτό όμως θα αλλάξει από φέτος, καθώς ο ECE ανακοίνωσε ανανεωμένους κανονισμούς και προδιαγραφές για την ασφάλεια των κρανών οι οποίες θα ονομάζονται ECE 22.06. Πολλοί θεωρούν, λανθασμένα, ότι ο ECE είναι ένα ευρωπαϊκός οργανισμός, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένας οργανισμός που υπάγεται στον O.H.E και δεν έχει καμία σχέση με την Ε.Ε. O πλήρης τίτλος του είναι “Οικονομική Επιτροπή των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη”, ενώ στα μέλη του περιλαμβάνονται και χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως το Ισραήλ, το Καζακστάν, οι Η.Π.Α. και ο Καναδάς, και ο ρόλος του είναι να καταρτίζει κανονισμούς για το σύγχρονο τρόπο ζωής, συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορών, που αυτόματα βάζει τις προδιαγραφές των κρανών στις αρμοδιότητές του.Τι είναι όμως αυτό που αλλάζει με τις 22.06 προδιαγραφές; Δύο είναι οι κύριοι παράγοντες που αναβαθμίζονται σημαντικά από αυτές. Αρχικά, είναι οι δοκιμές κρούσης, που αποτελούν το θεμελιώδες στοιχείο στις προδιαγραφές των κρανών και οι οποίες αυξάνουν δραματικά τα στάνταρ. Αυτές οι δοκιμές γίνονται τοποθετώντας το κράνος στο κεφάλι ενός “dummy” (σ.σ. οι δοκιμαστικές κούκλες που προσομοιώνουν το ανθρώπινο σώμα), το οποίο διαθέτει αισθητήρες εσωτερικά που μετρούν την δύναμη που μεταφέρεται από το κράνος κατά την διάρκεια μιας κρούσης. Στη συνέχεια, το κράνος με το κεφάλι-dummy τα ρίχνουν από ένα συγκεκριμένο ύψος πάνω σε μια σκληρή επιφάνεια και μετρούν τα δεδομένα. Με τις νέες 22.06 προδιαγραφές αυτές οι δοκιμές θα εκτελούνται σε ένα πολύ μεγαλύτερο εύρος ταχυτήτων (υψηλότερες και χαμηλότερες) και θα εξετάζονται περισσότερα σημεία πάνω στην επιφάνεια του κράνους.Μπορεί σε μερικούς να φανούν παράξενες οι δοκιμές με χαμηλότερες ταχύτητες, αλλά αυτό υιοθετείται πλέον γιατί υπάρχουν μελέτες που δείχνουν ότι ορισμένα κράνη που συμπεριφέρονται καλά σε κρούσεις με υψηλή ταχύτητα, δεν κάνουν το ίδιο σε αργές ταχύτητες, διότι η κατασκευή στο σύνολο είναι πολύ άκαμπτη και συμπαγής ώστε να παραμορφωθεί και να απορροφήσει μέρος της ενέργειας όπως πρέπει.Σε μια πτώση, συχνά τα κράνη δέχονται αυτό που ονομάζεται “δευτερεύοντα χτυπήματα”, όταν ο αναβάτης φέρνει τούμπες πάνω στην άσφαλτο χτυπώντας το κεφάλι του κάτω, με τα χτυπήματα να γίνονται πιο λίγα όσο επιβραδύνεται το σώμα του. Αυτές λοιπόν οι δοκιμές, θα διασφαλίσουν ότι ένα κράνος, ακόμη και σε τέτοιες περιπτώσεις, θα κρατάει ασφαλές το κεφάλι του αναβάτη.Στις νέες προδιαγραφές περιλαμβάνεται και μια νέα δοκιμή κρούσης, η οποία εξετάζει τις περιστροφικές δυνάμεις που μεταφέρονται από το κράνος σε περίπτωση πτώσης. Η απότομη περιστροφική κίνηση που βιώνει το κεφάλι του αναβάτη όταν χτυπάει απότομα πάνω σε μια σκληρή επιφάνεια, μπορεί να προκαλέσει χειρότερη ζημιά απ’ ό,τι θεωρούνταν παλιότερα, και οι νέες δοκιμές διαπιστώνουν το πόσο αποτελεσματικά μπορούν να μειώσουν τα κράνη την ζημιά που προκύπτει σε τέτοιες περιπτώσεις. Το κράνος με το dummy-κεφάλι, ρίχνονται πάνω σε μια αιχμηρή επιφάνεια υπό γωνία, και οι νέοι σένσορες μετρούν την περιστροφική επιτάχυνση μέσα στο κεφάλι. Τα κράνη που είναι πιο λεία και πιο στρογγυλά εξωτερικά λογικά θα συμπεριφέρονται καλύτερα, καθώς δεν θα έχουν επιφάνειες που μπορεί να “μαγκώσουν” κάπου, ενώ η έξυπνη σχεδίαση στις επιστρώσεις μπορούν να μειώσουν την κίνηση που μεταδίδεται από το εξωτερικό κέλυφος στο κεφάλι του αναβάτη.Ο άλλος κύριος παράγοντας στις αναβαθμισμένες δοκιμές, αφορά αλλαγές στην τεχνολογία των κρανών που έχει εξελιχθεί από το 2000. Σε όλο αυτό το διάστημα, χαρακτηριστικά όπως το ανοιγόμενο μπροστινό τμήμα (flip-up κράνη), εσωτερικά ζελατινάκια για τον ήλιο, Bluetooth συσκευές, action κάμερες και άλλα επιπρόσθετα αξεσουάρ, έγιναν πλέον πολύ συνηθισμένα αλλά το πώς επιδρούν στην συμπεριφορά ενός κράνους δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο.Με τις 22.06 προδιαγραφές, οι δοκιμές θα γίνονται με το ανοιγόμενο τμήμα σε διάφορες θέσεις, ενώ θα τεστάρεται το κάθε κράνος με όλα τα εργοστασιακά αξεσουάρ τοποθετημένα. Αν μια εταιρεία προσφέρει δικό της σύστημα ενδοεπικοινωνίας, ή εσωτερικά ακουστικά για κάποιο κράνος της γκάμας της, οι δοκιμές θα καταγράφουν τυχόν διαφορές στην συμπεριφορά του κράνους. Προφανώς, είναι αδύνατον να δοκιμαστούν όλα τα after market αξεσουάρ για όλα τα κράνη, οπότε οι δοκιμές θα περιοριστούν στα εργοστασιακά αξεσουάρ της εκάστοτε εταιρείας.Τέλος, υπάρχουν ορισμένες μικρές αλλαγές σχετικά με τις προδιαγραφές για τις ζελατίνες των κρανών. Τα τεστ κρούσεις γι’ αυτές, που ουσιαστικά προσομοιώνουν χτύπημα με μεγάλη ταχύτητα από κάποια πέτρα ή κάτι αντίστοιχο, γίνονται επίσης πιο αυστηρά, με αύξηση της ταχύτητας στις προσομοιώσεις. Οι ομολογκαρισμένες για το δρόμο φιμέ ζελατίνες, με την ένδειξη “Χρήση μόνο την ημέρα”, θα μπορούν πλέον να είναι λίγο πιο σκούρες, με το ποσοστό του φωτός που θα επιτρέπουν να περάσει να πέφτει από το 50 στο 35%. Οι εσωτερικές ζελατίνες για τον ήλιο θα μπορούν να είναι κι αυτές πιο σκούρες, αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται πάντα με την κανονική ζελατίνα στην θέση της.Το εύλογο ερώτημα που τίθεται, είναι το πότε θα δούμε αυτές τις νέες προδιαγραφές ECE 22.06 στα κράνη που αγοράζουμε και αν, φυσικά, θα εξακολουθούν να πωλούνται κράνη με τις προηγούμενες, ECE 22.05 προδιαγραφές. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα νέα δεδομένα θα αρχίσουν να ισχύουν από φέτος το καλοκαίρι και από εκείνο το σημείο κι έπειτα οι έμποροι θα έχουν ένα περιθώριο τριών ετών να πουλήσουν κράνη με τις ECE 22.05 προδιαγραφές, ενώ παράλληλα θα πουλούν και κράνη με τις νέες προδιαγραφές. Τα κράνη με την ένδειξη ECE 22.05 θα παραμείνουν νόμιμα για χρήση, οπότε δεν θα συντρέχει λόγος για άμεση αντικατάσταση του κράνους. Θα πρέπει βεβαίως να αναφέρουμε, ότι πολλά από τα κράνη προδιαγραφών ECE 22.05 θα περάσουν με επιτυχία και τις δοκιμές των ECE 22.06 χωρίς αλλαγές, ειδικά αυτά που ανήκουν σε κορυφαίες κατηγορίες γνωστών εταιρειών. Πηγή
  40. 6 likes
    Μιας που ο ιός αυτός μας έκλεισε σπίτι και μιας που όλες οι δουλειές υπολειτουργούν, είπα να κάτσω να ασχοληθώ λίγο. Αλλαγή μπαταρίας Αγορά φορτιστή-συντηρητή (CTEK XS 08) Πέρασμα αναμονής στην μπαταρία για φόρτιση-συντήρηση με τον CTEK Πέρασμα παροχής στην μπαταρία ενός usb για φόρτιση κινητών και cigarette outlet για σύνδεση με Air Compressor (ή ο,τιδήποτε άλλο). Αγορά Inverter 500Watt 12V to 220V (αυτόν τον πήρα γενικά και για το αυτοκίνητο) EDIT:­­­ Α, και έβαλα βενζίνη με 1.335€/lt . Αυτό ήταν το πιο συγκλονιστικό απ'όλα...
  41. 6 likes
    Σήμερα είχα την ''πρώτη νίκη''. Εδώ και λίγες μέρες, παρέλαβα για να αναστήσω ένα Χόντα ΑΧ1. Το αποκαλώ Αχ-Βαχ-ένα. H προσπάθεια να πάρεις ένα μοτό τόσο ρημάδι σε κάθε τι όπως αυτό, παρατημένο χαλασμένο για 2 χρόνια στα στοιχεία της φύσης σε μια αυλή χωρίς κανένα έλεος, και να το αναστήσεις, μπορείς να το παρομοιάζεις με ένα πόλεμο, στον οποίο μάχεσαι τις δυνάμεις που το έχουν.... καταστρέψει. Σε κάθε τέτοια προσπάθεια, αρχικά, χάνεις. Δεν ξέρεις από που να αρχίσεις, πας να πιάσεις ένα πράγμα να το ισιώσεις, και ανακαλύπτεις άλλα 2-3 χαλασμένα που δεν υπολόγιζες. Τρως την μια ήττα, μετά την άλλη. Λες σήμερα θα βγει καλύτερο στο τέλος της μέρας, και στο τέλος της ημέρας έχει χειροτερέψει. Κι έρχεται η μέρα όπως η σημερινή, που κάνεις την πρώτη νίκη, που καταφέρνεις να πεις, αυτό, το έφτιαξα, πάει αυτό. Στο μπροστινό φρένο του ΑΧ1 ήταν τελείως κολλημένη η δαγκάνα. Δεν γύρναγε καν ο τροχός, είχαν κολλήσει τα τακάκια στο μέταλο του δίσκου. Στο λύσιμο, αποδείχθηκαν κολλημένες οι βίδες, ο πίρος που κρατάει τα τακάκια, η τάπα του πίρου, τα έμβολα και οι γλύστρες. Όλα δλδ. Σε πολλές φάσεις, σκέφτηκα να τα παρατήσω, και να πω, όταν ξανανοίξει η αγορά, θα πάω να πάρω μια άλλη δαγκάνα. Δεν ήθελα να φύγω όμως από το συνεργείο με μια ακόμα ''ηττα'' σημερα. Και επέμεινα. Το φρένο του ΑΧ1 τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές δουλεύει κανονικά. Θα μπουν καινούρια τακάκια, και ένας καινουριος πίρος κάποια στιγμή (τώρα μπήκε μια μακριά βίδα σε ρόλο πίρου), αλλά η δουλειά, έγινε, το φρένο δουλεύει. Και αυτή ήταν η πρώτη νίκη, στο πόλεμο της ανάστασής του. Στο τέλος της ημέρας, το ΑΧ1 σε κάτι βελτιώθηκε.
  42. 6 likes
    Σήμερα έκανα κοντινή βόλτα σε ερημική παραλία. Είχε 17+17 χιλιόμετρα χωματόδρομο περίπου καλό. Απέναντι Λευκά Όρη
  43. 6 likes
    Η ασφαλιστική σου αποζημειώνει τις ζημειές του ατυχήματος. Τα πλαστικά που χάλασαν στο ατύχημα. Και ότι άλλη βλάβη από το ατύχημα τέλος πάντων. Τα πλαστικά που έχουν ξεβάψει, δεν έγιναν από το ατύχημα, έγιναν από την διάρκεια ζωής του οχήματος. Ο μάστορας, ναι, θα μπορούσε λόγω εμπειρίας να σου πει ότι ενδέχεται να διαφέρει το χρώμα από τα καινούρια κομμάτια στα παλιά, αλλά δεν φέρει τυπικά ευθύνη για αυτό. Μόνο εμπορική ευθύνη φέρει, δλδ δεν σε εξυπηρέτησε απόλυτα σωστά, δεν τον ξαναπροτιμάς στο μέλλον. Εκτίμησή μου, έπεσες σε άπειρους ή αδιάφορους. Στο μαγαζί που συνεργάζομαι, είχαμε τέτοιες περιπτώσεις στο παρελθόν, και έκτοτε προειδοποιούμε ξεκάθαρα, να μην έχουμε φασαρίες. Γενικά, έμπλεξες χωρίς να φταις, αλλά ούτε κι οι άλλοι έχουν άδικο. Δύσκολα θα δεχτεί ο προμηθευτής επιστροφή των πραγμάτων, γιατί αφενός τα έχεις ανοίξει από τις συσκευασίες του (αρα θα του μένουν άχρηστο εμπόρευμα αν τα πάρει πίσω), αφετέρου ούτε κι αυτός μπορεί να τα γυρίσει στο εργοστάσιο κατασκευής. Αν τόσο πολύ σε ενοχλεί η διαφορά, θα πρέπει όντως να βάλεις το χέρι στην τσέπη και να βάψεις τα ξεθωριασμένα πράγματα.
  44. 6 likes
    Πήγα κοντινή βόλτα. Απέναντι Λευκά Ορη.
  45. 6 likes
    Α-ΠΙ-ΣΤΕ-ΥΤΑ ΡΟΥ-ΧΑ Είπα να κάνω μία γερή αναβάθμιση γιατί είχα πολλά χρόνια να κάνω (10 χρόνια) και επέλεξα να στηρίξω κάτι ελληνικό και νομίζω θα τα πάμε καλά γιατί φαίνονται πολύ στιβαρά ρούχα. Η εφαρμογή τους για τον σωματότυπο μου (1.82m, 70kg) και με κανονική σιλουέτα είναι άκρως απολαυστική. Εγώ με τα παραπάνω χαρακτηριστικά επέλεξα το μπουφάν σε M και το παντελόνι σε L. Η κοπελιά (1.75m, 65kg) με κανονική σιλουέτα επέλεξε μπουφάν M και παντελόνι XL. Nordcap Adventure Evo Grey Nordcap Adventure Evo Grey Nordcap Adventure Evo Lady Grey Nordcap Adventure Lady Grey
  46. 6 likes
    Εγω ρε μαν με παπί έχω πάει μια φορά Πρέβεζα από Γιάννενα και ότι μότο συνάντησα με χαιρεταγε και τους χαιρεταγα ΑΛΛΆ ήμουν και εγώ με πλήρη εξοπλισμό... Το κάθε τσουτσεκακι που οδηγάει ένα παπί με μοναδικό προστατευτικο εξοπλισμό το ζελέ στο μαλι του το πολύ πολύ να του κάνω νεύμα για το κράνος όχι να τον χαιρετήσω γιατί απλά δεν νιώθει την έννοια του μοτοσυκλετισμου. Δεν είναι όλοι οι οδηγοί μοτοσυκλέτας μοτοσυκλετηστες και δεν έχουν ολοι αγάπη για τη μοτοσυκλέτα τους μην το ξεχνάμε αυτο
  47. 5 likes
    Ακολουθεί έργο τέχνης απ τα λίγα... Ανοίξτε προσεκτικά..
  48. 5 likes
    Πρόκειται για το CB-F Concept που σκόπευε να παρουσιάσει η Honda στην 36η έκθεση της Osaka που θα άνοιγε τις πύλες της στις 27 Μαρτίου.Λόγω των συνθηκών όμως η παρουσίαση γίνεται διαδικτυακά .
  49. 5 likes
    Καλησπερα σε ολους ..Καταρχας να πω κουραγιο και υπομονη για αυτο το νεο και πρωτοφανη νταλκα που τραβαμε,με τον κορονοιο.Θελω να ειμαι αισιοδοξος πως σε λιγες μερες θα εχει τουλαχιστον δρομολογηθει η κατασταση προς το καλυτερο.Περα απο αυτο ,εδω ειναι το τελευταιο βιντεακι μου με ενα παλιο εργαστηριο ενος φιλου που σχεδον ζει εκει μεσα,πολυ δουλεια.Σε αυτους που τους αρεσουν τα μαστορεματα με τροχους και ηλεκτροκολλησεις ισως τους αρεσει.Εγω απτην αλλη το μονο που δειχνω ειναι εναν εναλλακτικο τροπο λαδωματος της αλυσιδας αν και αρκετοι νομιζω τον ξερουν.Εδω το βιντεο, και παλι ευχομαι υπομονη και κουραγιο σε ολους
  50. 5 likes
    @FlyingInADream τι μπαλιτσα σε επαιξε εδω ρε συ;