Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 04/23/19 in all areas

  1. 36 likes
    Πετάχτηκα μέχρι την Αθήνα σήμερα το πρωί. Στον γυρισμό για Πάτρα σταμάτησα 3 φορές στα ουρητήρια της Ολυμπίας οδού (πρώην κωλόδρομος με κολονάκια) για να καθαρίσω με νεράκι......... την ζελατίνα....... του CB......... του 1300 ντε Μια αναζήτηση 2 χρόνων έλαβε τέλος σήμερα. Ξεκινήσαμε για Αγία Παρασκευή κατά τις 7:00 με το αμάξι του Γιώργου και τον κοπέλα του και εγώ ήμουν τόσο χαλαρός (παραδόξως) λες και πήγαινα να αγοράσω σώβρακα και σουτιέν. Αφού τελειώσαμε τα διαδικαστικά και τους καφέδες, χαιρετηθήκαμε και ξεκίνησα για Πάτρα. Είχα στο μυαλό να πεταχτώ σε 2-3 φίλους και να αγοράσω ένα σετ για σαμάρια, αλλά που μυαλό. Μόλις πήρε μπρος η "ραπτομηχανή" βγήκα αμέσως στην αττική οδό, χέστα όλα πάμε να οδηγήσουμε. Σταματώ να φουλάρω βενζίνη και αμολιέμαι. Βάζω πέμπτη και απλά ανοιγοκλείνω το γκάζι σε όλη την διαδρομή, το τερατάκι ροπής απλά γουργουρίζει. Και ξαφνικά εκεί κοντά στα διυλιστήρια, με τη κλασσική μπόχα του θειαφιού αρχίζω να γελάω, να τραγουδάω, να κλαίω με λυγμούς, να συνέρχομαι και πάλι από την αρχή. Κάθε 4-5 λεπτά το ίδιο μέχρι περίπου το Ζευγολατιό Κορινθίας που στάνιαρα, σαν άντρακλας που είμαι. Δεν περίμενα ποτέ να συγκινηθώ έτσι. Ακόμα βουρκώνω τώρα που τα γράφω. Τέλος πάντων ας συγκροτηθώ. Μόλις έφτασα Πάτρα την πήγα για φώτο στην παραλία εδώ κοντά με την συννεφιά και το αεράκι, βενζινούλα και βουρ στο πάρκινγκ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ΠΑΡΑ πολύ τον @FlyingInADream για το τρέξιμο, τον έλεγχο, τις φωτογραφίες, τις συνεννοήσεις, τον μάστορα κλπ Σιγά που θα γλίτωνες από τα ευχαριστήρια Τον "γιόκα" μου τον @Avatar για την μεταφορά, την παρέα, τα γέλια στο αυτοκίνητο, την εξυπηρέτηση με την τράπεζα, hot spot κλπ. Και τον @estebahn για την ώθηση-πίεση να πάρω το CB. Μάλλον αυτός το ήθελε το CB, βασικά πρέπει να είναι πιο καυλωμένος εεεε χαρούμενος από εμένα ΑΛΛΑ μην ξεχνιόμαστε. Τώρα την έχω μεγαλύτερη. Την μηχανή ΥΓ Πεινάω, δεν έχω φάει τίποτα από χθες με όλα αυτά.
  2. 24 likes
    Καινουριο αλογο στο σταβλο λοιπον... Μια μηχανη που αγοραστηκε για να μου καλυπτει καθαρα τις χομπιστικες αναγκες (για τα καθημερινα υπαρχει το GN250), και με βασικο κριτηριο το χαμηλο κοστος. Ο λογος δεν ηταν οικονομικος, ηθελα βασικα να εχω ενα μηχανακι που δε θα το λυπαμαι αν παθει κατι. Επειδη λοιπον καλη σουζα χωρις καπακι δεν εμαθε κανεις, το καινουριο αποκτημα επρεπε να ειναι ετοιμο για τα χειροτερα και αρα να μην ξεφευγει σε μπατζετ. Σκεφτηκα πολυ σοβαρα και την αγορα ενος RC390, αλλα μετα απο εκτενη μελετη κατεληξα πως το ρισκο μοτερικα ηταν πολυ μεγαλο. Δευτερο 636 λοιπον που αγοραζω (ειχα και ενα '05 πριν τρια χρονια, αλλα τοτε ειχα μονο μια μηχανη και δε με ειχε βολεψει στα καθημερινα χρεη). Η μηχανη αγοραστηκε εντελως στοκ, σε χαμηλη τιμη και με τη συνεισφορα του συνηθη υποπτου @giorgos.boun, καθως εγω εκεινη την περιοδο βρισκομουν αρκετα χιλιομετρα μακρια. Το αστειο ειναι οτι δεν εχω ουτε μια φωτογραφια της μηχανης οπως ηταν οταν αγοραστηκε, αλλα ηταν εντελως στοκ, οποτε καπως ετσι (με πισω καθισμα αντι για κοκοβιο). Οι παραγγελιες απο το ιντερνετ ειχαν γινει πριν ακομα δω τη μηχανη απο κοντα. Κανα μηνα μετα αρχισαν να ερχονται τα μπιχλιμπιδια απο Ευρωπη, Κινα, κτλ και αρχισε η μηχανη να παιρνει τη μορφη που ειχα στο μυαλο μου. Στη μηχανη μπηκαν τα παρακατω πραγματα: Ρυθμιζομενα κλιπ-ον (χρειαστηκε να κοπει το φερινγκ μπροστα) Race rails (crash cage που δεν περιοριζει την κλιση που μπορει να γειρει η μηχανη) Πισω subcage (παρεχει προστασια αλλα βοηθαει και στην ορθια σουζα) Σωληνακια υψηλης μπροστα (μεγαλυτερου μηκους λογω ψηλοτερων κλιπ-ον) 14αρι μπροστινο γραναζι (απο 15 μαμα) Πισω λαστιχο (Pilot Power 3 λογω ιδιου μπροστινου που ηταν σε καλη κατασταση) LED κωλοφαναρο με ενσωματωμενα φλας Κοκοβιος Σπαστες/ρυθμιζομενες μανετες Καθρεφτες με βασεις τιμονιου (οι μαμα καθρεφτες εδραζαν στο κομματι του φερινγκ που επρεπε να κοπει) Tank grips Σπαστη βαση πινακιδας Παρα τον εντονο σκεπτικισμο του μηχανικου μου για το ολο εγχειρημα, το τελικο αποτελεσμα μας δικαιωσε. Ειναι ακριβως αυτο που ειχα στο μυαλο μου και με βολεψε ακομα περισσοτερο κι απ'οσο φανταζομουν στη χρηση που ειχα κατα νου. Ειναι μια μηχανη που σε ηρεμη οδηγηση ειναι ξεκουραστη (ηρεμος χαρακτηρας του τετρακυλινδρου χαμηλα, ψηλοτερα κλιπ-ον), σε γρηγορη οδηγηση στεκεται αξιοπρεπεστατα (ss συνολο, οι αναρτησεις ρυθμιστηκαν στα μετρα μου, η θεση οδηγησης παραμενει σχετικα επιθετικη, η γωνια κλισης δεν εχει περιοριστει) και τελος δε λεει οχι και στην οποια "κακοποιηση" προκυψει, χωρις να ρισκαρω και την οικονομικη ευημερια του οικογενειακου προϋπολογισμου στην περιπτωση μιας πτωσης. Ηδη συνυπαρχουμε κοντα ενα μηνα και μπορω να πω πως τα παμε καλα... Απο πλευρας μετατροπων το μονο που εχει μεινει σε εκκρεμοτητα ειναι το θεμα της εξατμισης - σκεφτομουν μηπως την κανω κοντη (οπως αυτη πχ) . Ειναι μετατροπη που γινεται σε πολλα stunt bikes (γιατι η μαμα προεξεχει πολυ και μπορει να χτυπησει ευκολα σε μια πτωση), ωστοσο ειμαι λιγο διστακτικος. Δε θελω να μπλεξω με power commander κλπ (κραταμε το μπατζετ χαμηλα γαρ) και φοβαμαι μηπως με τη μαμα χαρτογραφηση δε δουλευει σωστα η μηχανη με μια τετοια αλλαγη. Αν εχει κανεις αποψη επι του θεματος δεκτη η οποια γνωμη.
  3. 18 likes
    Πλυσιματάκι και πρώτη βολτούλα μετά τις πασχαλινές διακοπές
  4. 18 likes
  5. 17 likes
    @pitapola τελικά την έκανα την μαλακία μου δεν άντεξα, το αγόρασα το δείγμα μοτοσυκλέτας. Στις καρτόπιστες που έχουμε, μηχανές σαν το rs του Γιώργου δεν χωράνε ούτε για πλάκα οπότε αναγκαστικά θα έπαιζα είτε σε kayo είτε σε imr. Τελικά κατέληξα στο πρώτο. Εδώ και δύο φώτο από την πρώτη προπόνηση.
  6. 16 likes
  7. 15 likes
    Μια και εδώ είναι ακόμα forum μοτοσυκλέτας, άρα συναφές προς τους αγώνες, ακόμα και την παλιά F1 κι ας μην είναι μοτοσυκλέτα, δεν μπορούσα να μην ποστάρω κάτι για το θάνατο του Niki Lauda προχθές. Εξαιρετικό κείμενο, από τον Dimitris Vasilipoulos που εγώ απλά αντέγραψα εδώ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΑΓΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕ ΜΙΑ ΠΥΡΚΑΓΙΑ. Ο Νίκι την 1η μέρα που μεταγράφηκε στην "πολύ" Ferrari και οδήγησε την 312Τ άγνωστος, άσημος, το πολύ φέρελπις όταν ρωτήθηκε από τον ίδιο τον Ενζο Φεραρι πώς του φάνηκε το αμάξι, απάντησε με αυτοπεποίθηση και θράσος μεγατόνων: "βαρύ, δυσκίνητο, βασικά σκουπίδι". Όταν 25 χρονών στην 1η σου επαφή με τον πατριάρχη του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αντί να κάνεις "κοκοκο" λες αυτό που πιστεύεις ή είσαι τρελός ή επρόκειτο να γίνεις θρύλος του σπόρ. Προφανώς στην περίπτωση του Νικι Λάουντα πραγματώθηκε το 2ο. Βέβαια επειδή η ζωή ζητάει πάντα λύτρα για την επιτυχία, ο Νικι Λάουντα ανήκε σε αυτούς που πλήρωσαν από τα ακριβότερα. Τον Αύγουστο του 1976 μέσα στο Νιρμπουργκριν ή Πράσινη Κόλαση για τους μυημένους, χάνει τον έλεγχο, καρφώνεται στις μπάρες και η Φεραρι του αναφλέγεται άμεσα. Ο ίδιος παλεύει για σχεδόν 10 λεπτά με τις φλόγες πριν τον βγάλουν απο το κοκπιτ οι άλλοι πιλότοι. Όσοι έχετε δει το ακριβέστατο "Rush" ξέρετε τι επακολούθησε. Πέραν των εγκαυμάτων που τον παραμόρφωσαν, δυστυχώς ανέπνευσε πριν απεγκλωβιστεί αναθυμιάσεις εκατοντάδων βαθμών Κελσίου από την φλεγόμενη βενζίνη με αποτέλεσμα να πάθουν εγκαύματα εσωτερικά οι πνεύμονες του. Οι γιατροί είπαν οτι θα ήταν δυνατόν να σταθεί στα πόδια του σε κάνα χρόνο. Ο Νίκι όμως 4 μήνες μετά ξαναμπήκε και οδήγησε την Φεραρι. Χάνοντας στο νήμα το Πρωτάθλημα από τον Θρυλικό Τζειμς Χάντ. Κανείς δεν ξέρει πως το έκανε. Κάθε φορά που έβαζε και έβγαζε το κράνος του η μπαλακλάβα ήταν κοκκινη από το αίμα μιας και τα εγκαύματα στο κεφάλι του και ειδικά στα αυτιά του δεν είχαν επουλωθεί. Μετά βέβαια πήρε 2 πρωταθλήματα στην F1 και έγινε μύθος πραγματικός. Ερχόμαστε λοιπόν στο ερώτημα, "από τί ήταν φτιαγμένος ο Νικι Λάουντα ;; ". Προφανώς όχι από το υλικό που φτιαχτήκαμε εμείς που μας στεναχωρεί αν το ποστάρισμα μας δεν πήρε τα likes που έπρεπε.. Ο Νίκι Λάουντα ήταν ένας από τους τελευταίους σκληρούς καριόλιδες - σοφούς δασκάλους - ατρόμητους μαχητές - παρανοϊκά γρήγορους και συγχρόνως απόλυτα ψυχρούς και εγκρατείς ήρωες μιας εποχής που περνάει ανεπιστρεπτί και στις οποίας το πτώμα ασελγεί πια η νέα τάξη πραγμάτων τoυ Politically correctness υποκριτικού καθωσπρεπισμού με νιφάδες σοσιαλμιντικής αποδοχής. Η αδυναμία που του είχα οφείλεται στην εξής ατάκα του - βιοθεωρία του : "Θα προσπαθήσω να βγω 1ος οδηγώντας όσο πιο αργά γίνεται". Αν δεν έχεις νιώσει το Need for Speed μπορείς εύκολα να παρερμηνεύσεις την φράση αυτή ως ένδειξη μαλθακότητας και δειλίας. Βέβαια η πραγματική μετάφραση της είναι πολύ πιο βαθειά. Ο Λάουντα ανήκε στο πολύ κλειστό κλάμπ των οδηγών όπου πήγαινε "μπάλα - έκοβε τα μάρμαρα" χωρίς να ασελγεί πάνω στο αμάξι του. Ήταν ευγενής με το μέσο. Ήταν κύριος ακόμα και με το τελευταίο μικρό γρανάζι. Δεν ήταν σιδεροφάγος. Δεν αντλούσε χαρά και ηδονή μεταχειριζόμενος το αυτοκινητό του σαν σάκο του μποξ. Συνεργαζόταν με αυτό για να πάει όσο πιο γρήγορα και με ασφάλεια γίνεται. Ο Σένα ήταν έτσι και μαζί και ο Σουμάχερ και ο Τζιμι Κλαρκ. Πάρα πολλοί που δεν ήταν έτσι χάθηκαν στην αφάνεια. Ο Μικελ Αλμπορέτο πχ ήταν πανγρηγορος (πιο γρήγορος από τον Σουμαχερ οι φήμες λένε στις δόκιμες) αλλά τον ξέρω μόνο εγώ και η μάνα του γιατί διέλυε το αυτοκίνητο μέσα σε 2 ώρες.Ο Αντρέα Ντε Τσέζαρις επίσης. Άνεμος πλην όμως καταστροφέας. Ακόμα και ο Ναιτζελ Μάνσελ στερησε από τον εαυτό του αλλά 2-3 πρωταθλήματα διότι συμπεριφερόταν στα μονοθέσια του όπως τα πιτσιρίκια στην Βουτα που αν δεν ακούσουν τον κοφτη 25 φορές δεν την αλλάζουν την ταχύτητα. Αυτό βεβαια ειναι χουλιγκανισμός και συμπλέγματική διαταραχή και όχι αγάπη προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ακριβώς. Από σήμερα το πρωί ο Νικι Λάουντα, ο άνθρωπος που φτιάχτηκε από πάγο και του έλαχε να καταπιεί μια πυρκαγιά και να επιβιώσει, δεν είναι πια μαζί μας. Τελικά η πυρκαγιά νίκησε μετά από 2 μεταμοσχεύσεις νεφρών και μια πνεύμονα. Της πήρε της καριολας όμως 43 ολόκληρα χρόνια να γονατίσει έναν από τους τελευταίους παιδικούς μου ήρωες εν ζωή. Νίκι, ο Τζειμς Χαντ σε περιμένει πως και πως να σε πειράξει μετά από χρόνια βαρεμάρας. Πες του Αϊρτον οτι μας λείπει, πες του Κολιν Μακρει οτι μας λείπει επίσης, πες του Ζιλ Μπιανκί του Ριτσαρντ Μπέρνς και του Μάρκο Σιμονσέλι οτι βιάστηκαν να φύγουν γαμώτο. Όλοι εμείς, οι ζώντες υπό την παράνοια και την ηδονή της μόνης που μπορεί να κερδίσει τον χρόνο, της ταχύτητας, σε χαιρετούμε. Ήταν τιμή μας να είσαι το είδωλό μας.
  8. 14 likes
    Την έκανα την απόπειρα που λέτε για να το καθαρίσω. Πήρα ένα πινελάκι κι ένα μπουκάλι παραφινέλαιο και το ξεκίνησα. Κατόπιν προτροπής του @GeorStrat, άνοιξα και το καπάκι του μπροστινού γραναζιού για να δω τι παίζει κι εκεί. Βέβαια, μη γνωρίζοντας τι και πώς, κόντεψα να ανοίξω ολόκληρη τη μηχανή... Μετά κάπως μου έκοψε και πήγα να ανοίξω το σωστό σημείο. Αλλά μέχρι τότε, εντόπισα μια βίδα Άλεν που κρατάει το πλαϊνό πλαστικό να έχει φθαρμένη κεφαλή. Δεν μπόρεσα να τη βγάλω και θα πρέπει να την αντικαταστήσω κάποια στιγμή. Αυτό που πρέπει να επισημάνω ξανά, είναι η ελάχιστη εμπειρία μου σε ό,τι αφορά τη συντήρηση (μεταξύ άλλων). Ναι, ξέρω ότι πολλοί - αν όχι όλοι - από εσάς εδώ θα κάνατε καλύτερη δουλειά από μένα, αλλά νομίζω ότι ως πρώτη προσπάθεια, δεν τα πήγα κι άσχημα. Ξεκίνησα 11.40 και τελείωσα πριν καμιά ώρα περίπου, μαζί με επανασυναρμολόγηση. Ακολουθούν τα πριν και τα μετά. Μετά: (περίπου) Αυτά έχω. Όπως είπα, ξέρω ότι δεν είναι κάτι φοβερό και ότι θα μπορούσατε να κάνετε κάτι καλύτερο οι ίδιοι, αλλά για πρώτη φορά νομίζω ότι τα καθάρισα επαρκώς. Με έπιασε και η μέση εν τω μεταξύ, νόμιζα ότι δε θα μπορούσα να σηκωθώ σε μια φάση. Τα στρώματα λαδιού και βρωμιάς ήταν τόσο παχιά, που δεν καθάριζε μόνο με το πινέλο. Έβαλα μαχαιράκι και το ξεκόλλαγα σαν βούτυρο από τον κεσέ! Ακούω σχόλια, απορίες, συμβουλές.
  9. 13 likes
    ευτυχής κάτοχος πλέον για εδω και περίπου 200χλμ και ξεκινάω με εντυπώσεις τα λάστιχα είναι λιγο,καπως...... Στα πρώτα φρεναρίσματα το πίσω μπλόκαρε ακόμα και σε ολόφρεσκη άσφαλτο. Σιγα σίγα καθώς στρώνει το φρένο (ήταν λιγο αποτομο στην αρχη) δεν μπλοκαρει τοσο εντονα. εμαθε και το ποδι μου μαλλον..... και μπορει να φταιει καπου και το γεγονος πως φτιαχτηκαν την δεκατη βδομαδα του 2019 και μαλλον ειναι ακομα ολοφρεσκα. Οι αναρτησεις , ειδικα μεχρι τα πρωτα 100 χλμ ηταν θεοσκληρες. πραγματικα ποναγα εκει πανω. τωρα εχουν μαλακωσει και ειναι πραγματικα οπως πρεπει. δειχνει οτι ειναι οσο σπορ πρεπει ναναι. Μπροστα δειχνει οτι δεν θα το χαλαγε, μαλλον θα του εκανε καλο μια γεφυρα καλαμιων. Στα πολλα φρενα πολα ομως,, νοιωθεις το τραβιγμα δεξια. με μια γεφυρα θα δεσει καλυτερα. ... ο ηχος στη αρχη σε ξενιζει. υπερβολικα ησυχο. τωρα πλεον που εχει αρχισει κ στρωνει η εξατμιση, εχει ψιλοδυναμωσει. βασικα, ακους οτι δουλευει , γιατι και παλι ειναι υπερβολικα ησυχο.... το abs πιανει καλα. πραγματικα καλα ομως. αυτα για αρχη..... α, το μηχανακι αγοραστηκε απο αντιπροσωπο στη δραπετσωνα , οπου μιου εκανε δωρο λαμπα led για μπροστα. καλο θα ειναι να την αποφυγετε. οπτικα δειχνει πολυ καλο και ομορφο, δειχνει να ταιριαζει με τα led ημερας που εχει , αλλα δυστυχως δεν εχει τοσο καλο φωτισμο οσο με καλες λαμπες η σελα ειναι καλη για οδηγο, αλλα για συνεπιβατη, μαλλον θαναι σκληρη. οι καθρεπτες, μμμμμ... παντως δεν εμφανιζουν ειδωλλα στα πολλα εχει κοντο γραναζωμα, στις 6000 στροφες, εκει που το εχω παει μεχρι τωρα βγαζει 90 χλμ και στις 7000 100χλμ. εχει ομως πολυ δυναμη, δειχνει να τραβαει πολυ καλα απο τις 6500 και πανω οπου αλλαζει κ παρα πολυ ο ηχος του απτο φιλτροκουτι πιστευω οτι θα βαραει κοφτη σε ανηφορα, Με 16/44 η 16/43 που βλεπω στα βιντεο θα του ταιριαζει περισσοτερο. δεν ειμαι φαν της ταχυτητας, αλλα δεν θελω να το δουλευω στις 8-8500 για να βγαλω 120-125χλμ. Συγκριτικα με crypton x, φαινεται σαν τερας διπλα του. καμια σχεση απτις φωτο. βλεπει ψαλιδι και αξονα πισω απο crypton x και μετα βλεπεις απτο vf και οι διαφορες ειναι πραγματικα τεραστιες. το απογευμα θα σηκωσω φωτο διπλα διπλα να δειτε διαφορα στο μεγεθος. Πραγματικο κτηνος απο θεμα διαστασεων ξεχασα κ καταναλωση. φουλαρα με 100αρα, συνολικα 6,3 λιτρα (ηταν με ρεζερβα οταν το πηρα) και μεχρι στιγμης εχω κανει 199 χλμ. τα πρωτα 100 τα πηγαινα μεχρι 5.000 . τα επομενα ανεβαινα μεχρι 6000 και στα τελευταια 30χλμ χτυπησα 7000 εχει φτασει στα μισα ο δεικτης,αλλα κατι μου λεει οτι δεν εχει και την πιο σωστη διαβαθμιση μεχρι τα 145 περιπου εδειχνε φουλ. μετα εσβησε 1 παυλα και τις αλλες μνεχρι τη μεση τις εσβησε στα 190 το απογευμα θα ξαναφουλαρω να δω ποσο εκαψε πραγματικα. αυτα για αρχη............
  10. 11 likes
    Για άλλη μια φορά συμμετείχα στο Orange Day που διοργάνωσε η αντιπροσωπεία ΚΤΜ ΑΦΟΙ Καρανικολάου στην Ξάνθη. Πέρυσι είχα οδηγήσει το Duke 790, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Από το καλοκαίρι έχω αρχίσει να εξετάζω σοβαρά την προοπτική της ερασιτεχνικής ενασχόλησης μου την πίστα. Η πίστα καρτ στο Ρύσιο είναι πολύ πιο εύκολα προσβάσιμη για εμένα σε σχέση με τις Σέρρες, οπότε ψάχνοντας για κάτι που να ταιριάζει στην πίστα αυτή αποφάσισα να δοκιμάσω το RC 390. Επιθετικό στην όψη, σε προδιαθέτει για γρήγορη οδήγηση. Αν και λέγεται 390 στην πραγματικότητα είναι 373 cc, με διαστάσεις 89x60 mm. Μονοκύλινδρο γαρ, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος από τη γεωμετρία του μοτέρ ότι είναι φτιαγμένο για απόδοση σε υψηλές στροφές. 4 βαλβίδες, DOHC, μονόδρομος συμπλέκτης και ηλεκτρόγκαζο ολοκληρώνουν το πακέτο. Πράγματι το μοτέρ αποδίδει 32 kw (44 ίππους) σύμφωνα με την εταιρία, το οποίο σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του κατατάσσει το RC οριακά στις προδιαγραφές τους διπλώματος Α2. Φρένα made in India. Σε συνεργασία με την Brembo αναφέρει η ΚΤΜ στην επίσημη ιστιοσελίδα της. Τα φρένα αποτελούνται από τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα με δίσκο 320 χιλ. εμπρός και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Αρκετά δυνατά και απότομα, σε συνδυασμό με το ΑΒS προσφέρουν σιγουριά στο φρενάρισμα. Tα USD μπροστινά είναι της WP, όπως και η πίσω ανάρτηση. Γενικά αυτό που είδα είναι μια ποιοτική κατασκευή, όμορφο για το δικό μου γούστο, χωρίς κάτι παράταιρο που να δίνει την εικόνα αχρείαστου όγκου. Σημάδι πτώσης στο καπάκι του βολάν. Στα θετικά το ότι δεν έσπασε, χωρίς βέβαια να γνωρίζω τις συνθήκες πτώσης. Μην δω θέμα τύπου '' έχω ένα 390. τί λάδια να βάλω'' Άποψη από το γραφείο. Η λειτουργία του κοντέρ δεν με ικανοποίησε. Όμορφο μούτρο Μόλις ανέβηκα επάνω του το πρώτο που κατάλαβα είναι ότι οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμία περίπτωση σωστές για το βάρος μου. Φυσικά ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΩ τον μέσο αναβάτη, μιας και ζυγίζω σχεδόν 100 κιλά με τον εξοπλισμό. Αυτό που με εντυπωσίασε είναι ότι παρά τα 2 μέτρα (παρά 14 εκατοστα) του ύψους μου, χώρεσα επάνω χωρίς τα γόνατα ή τα χέρια μου να σχηματίζουν περίεργες γωνίες ή να ακουμπάνε σε μέρη που δεν πρέπει. Λύθηκε λοιπόν η απορία πολλών για το αν σχετικά μεγάλα αναστήματα χωράνε στα μηχανάκια αυτά. Η εκκίνηση του κινητήρα είναι απλή, χωρίς να χρειάζεται το πάτημα του συμπλέκτη.Ο ήχος από την εργοστασιακή εξάτμιση είναι κακός έως απαίσιος. Akrapovic επειγόντως. Ξεκινώντας τη βόλτα και φτάνοντας στο πρώτο φανάρι αυτό που σκέφτηκα είναι ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΚΡΑ!!!!!!! Πραγματικά έκανα πάνω από 6 αποτυχημένες προσπάθειες να την βρω αλλά τίποτα. Σε σημείο να αρχίσω να την ψάχνω κάτω από την πρώτη... Ευτυχώς άναψε πράσινο και φύγαμε. Φυσικά το σασμάν είναι όπως σε όλες τις μοτοσυκλέτες αλλά η αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα θέλει δύναμη και η διαδρομή είναι μικρή. Με λίγη προσπάθεια τα κατάφερα. Το μικρό βάρος και η γρήγορη γεωμετρία επιτρέπουν την ακαριαία αλλαγή κατεύθυνσης. Στις εξόδους των στροφών ανοίγοντας το γκάζι επιταχύνει γρήγορα, εκμεταλλευόμενο τις κοντές σχέσεις του κιβωτίου. Το shift light ανάβει στις 7.000 στροφές ενώ ο κόφτης είναι στις 10.000. Το εύρος ισχύος είναι μικρό σχετικά, ξεκινώντας από τις 6.500. Χαμηλά η ροπή είναι άγνωστη έννοια.Η μετάβαση όμως από μια περιοχή στην άλλη είναι ομαλή, χωρίς να διακρίνεται το σκαλοπάτι. Συνεπώς οι πολλές αλλαγές είναι επιβεβλημένες. Άθελα μου έφτασα πολλές φορές στον κόφτη καθώς μόλις μπει στην καλή περιοχή λειτουργίας και αρχίζεις να απολαμβάνεις την επιτάχυνση, πρέπει να αλλάξεις ταχύτητα. Βλέποντας τον τρόπο λειτουργίας του, δεν μου κάνουν εντύπωση τα πολλά παράπονα για την αξιοπιστία του μοτέρ σε χρήση πίστας. Τα φρένα είναι δυνατά, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου το βύθισμα του μπροστινού. Το πλαίσιο είναι στιβαρό χωρίς περίεργες ταλαντώσεις, πράγμα που ισχύει και για τις αναρτήσεις. Η μέγιστη ταχύτητα που είδα ήταν 140 όπου ήταν απόλυτα σταθερό. Η τελική του είναι περίπου 175 χλμ/ώρα. Το κοντέρ είναι άθλιο. Πρέπει να βγάλεις τα μάτια σου να δεις τις στροφές του κινητήρα. Η ένδειξη ταχύτητας και σχέσης στο σασμάν φαίνονται καλύτερα αλλά πάλι πρέπει να εστιάσεις καλά, παίρνοντας το βλέμμα από τον δρόμο. Τα χειριστήρια είναι ωραία και σαφή στην λειτουργία τους. άτι που με παραξένεψε είναι ο μεγάλος τζόγος, τόσο της μανέτας του φρένου όσο και του συμπλέκτη. Προφανώς και θα ρυθμίζεται αλλά και προφανώς κανένας δεν ασχολήθηκε. Ένας αρχάριος σίγουρα δεν θα τρομάξει από το μηχανάκι αυτό. Ένας έμπειρος θα το βρει διασκεδαστικό. Είναι ελαφρύ και εύκολο την οδήγηση. Όποιος το θέλει για πόλη, καφέδες κλπ να το ξεχάσει. Το τιμόνι δεν κόβει πολύ για μέσα στην κίνηση και η πίσω θέση είναι διακοσμητική. Από την δεξιά πλευρά του κινητήρα εκλύεται πολύ θερμότητα σε ενοχλητικό βαθμό. Γενικά η πίστα είναι το φυσικό του περιβάλλον και δεν το προτείνω για καμία άλλη χρήση. Αν με ρωτήσει κάποιος αν αξίζει τα 4.600 ευρώ που κοστίζει θα απαντήσω αν είναι για πίστα ναι. Για οποιαδήποτε άλλη χρήση όχι. Ίσως το Duke να είναι καλύτερο για χρήση εκτός πίστας. Προσωπικά το έχω βάλει σοβαρά στο wish list. Να συγχαρώ τους διοργανωτές για την άψογη οργάνωση και εξυπηρέτηση για άλλη μια χρονιά!
  11. 11 likes
    Παντα ορθιος μου ειπαν... και καλη συνεχεια...
  12. 11 likes
    Πήγα μια βόλτα μέχρι την Δράκεια σήμερα. Η βλάστηση και η διαδρομή είναι όλα τα λέφτα εκεί πάνω. Αυτό είναι το μνημείο με τα ονόματα των 118 Ελλήνων που εκτέλεσαν οι γερμανοί SS στις 18/12 του 1943 σε μια μαζική εκτέλεση στο χωριού αφού Έλληνες αντιστασιακοί σκότωσαν 2 άτομα απο μια γερμανική περίπολο.
  13. 11 likes
    Επιτέλους μπορώ και γω να ποστάρω εδώ
  14. 11 likes
    200 στην στροφή και με ρωτάνε μάμα Μίνι βόλτα προς Άγιο Στέφανο σήμερα
  15. 11 likes
  16. 11 likes
    Ζητώ συγγνώμη για το τελευταίο ποστ, ήμουν στις αρχές ακόμα μαζί του και δεν το είχα συνηθίσει. Ποτέ σταμπιλιζατέρ σε τέτοιες μηχανές. Δεν πειράζει, ας κουνάει φορτωμένο. Αρκεί που έχει αυτή την καταπληκτικά ανάλαφρη αίσθηση στο μπροστινό σε σημείο που καβαλούσα το sh150 και μου φαινόταν βαρύ. 50κ λοιπόν με την λαδιέρα με στόχο άλλα τόσα μιας και το v4 αργεί ακόμα
  17. 10 likes
    Kαλημέρες ! ακομα το μυαλό μου κανει βρουμ βρουμ, Πως πέρασα χτές; Ξεκινώντας αντίστροφα πολύ ωραία, μιας και ξέραμε πλέον που πάμε να "μπλέξουμε" Παμε πρωί λοιπόν στα Μέγαρα, έτοιμοι για αναμονή στην ουρά, για χαβαλέ όσο περιμένουμε, και χωρiς πολλές πολλές απαιτήσεις στο τι θα δοκιμάσουμε. Εχω την εντύπωση φέτος οτι υπήρχαν πιο λίγες εταιρίες, οχι βέβαια οτι δεν είχε ενδιαφέροντα μοντέλα, κάθε άλλο. Στο μάτι είχα το V85tt, που μου φαινόταν πολύ ενδιαφέρον μοντέλο, το monster που ειναι απο τους πλατωνικούς έρωτες που δεν είχα δοκιμάσει ποτέ, το καινούριο cb 1000r που δε το πήρα χαμπάρι στη σελίδα του μοτο αλλά ηταν εκεί, και μηχανάρες οπως το tuono και το rsv4. Γραφόμαστε, και στηνόμαστε στην ουρά. Φέτος έχει 4 ομάδες που γυρνάνε στη πίστα. Μπαίνω απο τους τελευταίους. Μου απομένει το τεραστιο αυτο σκουτερ (kymko AK 550). Aπο ο,τι βλέπω, τουλάχιστον έχει φρενάρες. Ανεβαίνω πάνω, η τεχνολογία, τα έξτρα αλλα και η καλή ποιότητα ξεχειλίζουν. Μπροστά μου εχω πολυ πολύ πλαστικό, αλλά οκ σε μεγκα σκούτερ είμαι. Ο διακόπτης για να το βάλω σε θέση "stand by" μας κανει λιγο το δύσκολο και δε καταλαβαίνει τη θέση που τον βάζουμε, μετα απο κανα δυο προσπάθειες ολα οκ παιρνει μπροστά. Οθονάρες παντού, αψογα γραφικά, τοσες πολλές πληροφορίες που δε ξέρω τι να πρωτοκοιτάξω. Ξεκινάμε σε λίγο, και το μουγκανιτό που ακούω απο όλα τα σκούτερ, είναι φυσικά παρον και εδώ. Χιλιόμετρα ανεβάζει μια χαρά, αλλά ανοίγεις το γκάζι και κάνει μουυυυυυυυυ ! Μακράν ο πιο ξενέρωτος ήχος. Πω! Είναι να σα να εχεις βγεί ραντεβού με κοπέλα που έχει χαρακτήρα και ικανότητες, αλλά είστε απο άλλο κόσμο και οι δύο. Περιμένω να τελειώσουν οι 3 γύροι της πίστας (δυο δεν ήταν παλιά; ωραια εκπληξη). Ενταξει έχει φρενάρες. Ωραία ανάρτηση. Αλλα πολύ "λαθος " θέση οδήγησης, πολυ "βαρετο" για μένα, όχι σκέφτομαι, ποτε δε θα το επαιρνα. Επόμενη γύρα. Τώρα είμαι πρώτος στη σειρά. Μπροστά μου το tuono. Πάω να ανέβω, ενας τυπος εχει παει τρέχοντας απο πίσω μου να ανεβει εκεινος αλλά παει παραδίπλα οταν καταλαβαίνει απο μόνος του οτι δεν είμαστε στο δημοτικό. Αμα είσαι διάσημη και όμορφη σφάζονται για χάρη σου, τι να κάνουμε. Ανεβαίνω στο tuono 1100 factory. Πολεμικοτατη θέση οδήγησης, ελαφρύ σε αίσθηση. Δοκιμαζω να δω αν χωράω και με πιάνει κράμπα στο αριστερό πόδι. Ωραια γκαντεμιά σκέφτομαι. Ευτυχώς το πόδι μου με άφησε ήσυχο. Πανέμορφη ο οθόνη, αίσθηση ποιότητας και ομορφιά παντού. Ο ήχος του V4 στο ρελαντί πανέμοφος και άγριος. Ξεκινάμε τη γύρα. Προφανώς δε περιμένω να το ΄πάω σα όρια του, ούτε καν να καταλάβω που είναι αυτά. Μια γεύση θα τη πάρω ομως. Στριβει πολύ καλά, αλλά και πάλι,ντάξει εγω το τσουλάω απλά. Ανοίγω το γκάζι στην ευθεία. Ουαο, ευστροφία, ήχος, χιλιομετρα που μαζευονται παρανοικά γρήγορα, απλα κανει ενα περίεργο κόμπιασμα στη τροφοδοσία στο 1/3 των στροφων (οχι δεν κοιταξά καν ποσες ήταν). Στον επόμενο γύρο άρχισα να ψιλιάζομαι οτι απλά μπαίναν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στο παιχνίδι, και μετά έπάιζα με ασφάλεια καθώς μόλις άνοιγα το γκάζι με 1-2 σήκωνε ξεδιάντροπα τον εμπρός τροχό, ακόμα και με μένα που δεν έχω κάνει ποτέ σούζα στη ζωη μου. Τα ηλεκτρονικά επέμβαιναν πολύ ωραία, κατεβάζοντας το τροχό κάτω, χωρις να σου κόβει το ρυθμό. Καταπληκτικός κινητήρας, γεμάτη δύναμη απο χαμηλά θα το σκεφτόμουν με ένα ζευγάρι άλλα χέρια για να λυσσάω σε καμια πίστα. Επομενη γύρα και μου τυχαίνει πάλι το kymco, απου αφήνω τη σειρά και πολύ σωστά οι υπέυθυνοι δε με αφήσαν να παω στην αρχή της επόμενης.. Ωρα για καφε. Καπου εκεί χαζεύω το καινούριο shiver εστω στατικά. Ο έλξη που μου ασκεί αυτή η μηχανή απο τοτε που βγήκε είναι πολύ μεγάλη, τοσο για την εμφάνιση όσο και για τις διαστάσεις της. Για οποιον θέλει κατι λιγο πιο μεγάλο απο τα streetfighter αλλά όχι ον οφ, ειναι ιδανική. Δίπλα είναι το V85tt. Το περιεργάζομαι με λεπτομέρεια, Προσεγμένα τα πάντα, για μένα ειναι το πιο ομορφο ον οφ που έχω δει. Ελάχιστα πλαστικά, ωραίρες διαστάσεις, άτιμες ιταλίδες. Αν στρίβει στοιχειωδώς σβέλτα (που έτσι λενε οι φήμες) θα θελα σιγουρα ενα τετοιο στο γκαράζ μου. Πάμε στη πίστα με τα παπιά. Οδήγησα ένα beverly police κάτι. Ειπαμε δεν τα πάω καλα με τα σκούτερ, αλλα τουλάχιστον τούτο ειναι μια λογική επιλογή για τη πόλη. Για ένα όχημα για μετακινήσεις απο το Α στο Β. Φέτος κάνανε μια πολύ καλή αλλαγή κατα τη γνώμη μου στο event, και το μεσημερι λιγο πριν τις 3 δήλωνες δυο οχήματα που θες να οδηγησεις απο αυτά που ήταν σε μια λίστα, και επαιρνες ενα χαρτάκι με σειρά προτεραιότητας. Δήλωσα το monster και το cb 300 αφενώς για να μου φύγει ενα μεγάλο απωθημένο, αφετέρου για να δω πως ειναι ενα μικρο μοτοσυκλετάκι. Μόνο ουσιαστικό μελανο σημείο της διαδικασίας ηταν το οτι δεν υπήρχε μικρόφωνο στην όλη διαδικασία. Ετσι επρεπε να είσαι μπροστά στην ουρα (που πλέον λόγω ωρας ηταν μικρότερη) για να ακουσεις να φωνάζουν νουμερα για το καθε μοντέλο. Με ενα μικρόφωνο θα ηταν πολυ καλυτερη η διαδικασία. Ακομη και έτσι το event εγινε ακόμη καλύτερο, μπραβο στο Μοτο. Με αυτό το τρόπο ξέρεις τουλάχιστον οτι εστω δυο μηχανάκια που σε ενδιαφέρουν θα τα οδηγησεις, και ειδικα αν δεν ειναι στα δημοφιλή (λέγε με τουονο και RSV4) δε θα ταλαιπωρηθεις. Αναιβαίνω στο monster 821. Δε σχολιαζω εμφανιση γιατιειναιμουναραγαμωτοκερατο. Τσεκάρω λεπτομερειες οπως καλωδιακια κλπ κλπ. Αψογη. Βέβαια ο διακοπτης του killswitch στη πανω πλευρά του ηταν προς το ρόζ το χρώμα. Περίεργο. Βέβαια το ξέχασα οσο κοιταζα την υπολοιπη μοτο. Επομενη δοκιμη να δω πως χωράω (ειμαι 1.84). Στριμωγμένη και επιθετική θεση οδήγησης, κυριως για τα γόνατα. Νομίζω ένα κλικ πιο ανετη απο το μικρο τριπλ. Το κυριως στρίμωγμα το τρώνε τα γονατα μου, χωρις να ειναι βασανιστικα αβολα. Βάζω μπροστα.. Μάλιστα.. Ωραίο γουργουρητό. Ελαφρυ για το μέγεθος του μηχανάκι. Αίσθηση γυμνού μιας και μονο μπροστά σου εχεις το ψηφιακο κοντερ. Κι αυτό πολύ ωραίο, νομίζω οτι του τουονο ηταν λιγο πιο όμορφο. Ξεκινάμε τις γύρες στη πίστα. Δικαίως έχει τη φήμη που έχει, μου θυμίζει έντονα το τριπλ, εξιτάρει οπως τα άγρια κτμ. Υπόψιν ειναι το πρώτο ντουκάτι που δοκιμάζω. Fun factor πολύ ψηλά. Πέφτει πολύ ωραία, δε προκαλέι με τη θέση οδήγησης να εισαι στη πριζα, Φρένα που είναι αντάξια των υπολοιπων που νοιώθεις. Τη θέση των ποδιών μου τη ξέχασα μολις μπήκα στη πίστα, δε ξέρω τι θα γινόταν σε μεγάλη βόλτα. Αν οπως εχω διαβάσει ψηλώνει η σέλα ενα ποντο, υπάρχει προοπτική και για μεγάλες βόλτες. Αφησα το κινητήρα τελευταίο. Θέλει μανιασμένα να σε σπρώξει μπροστά, ειδικά απο τις 3κ και πάνω. Δύναμη που μπορείς να την αξιοποιήσεις και να ευχαριστηθεις ειδικά αν το χεις. Επίσης εμένα (που ειμαι αργος) μου έβγαλε μια αίσθηση που μου έλεγε μη φοβάσαι στρίβω με όσα μπορείς. Που να οδηγουσα και κανα πιο αγριο μοντέλο. Μετα έψανα να ανεβω στο χονδα. Παω στο περιπτερο της Honda και μου λενε οτι εχει βγει εκτος πιστας για καποιο λογο. Κοιταω το 125 απο κοντά. Εχω ξαναπει οτι δε μου αρεσει η στορφη της εταιριας στο να το κανουν χιπστερ μοντελο , αλλα αν μη τι άλλο ξεπερνωντας το υποκειμενικο της εμφάνισης, ξεχειλιζει απο ποιότητα. Κοιταω τη τιμή του 125 : ΠΑΡΑ ΚΑΤΙ 6000.... Παω στη γραμματεία να παρω νουμερο για άλλο μηχανάκι. Παιρνω για το zontes t310 . Εχει συζητηθει αρκετα στις παρέες, ειδικά σε μη έχοντες (πολύ) χρημα σαν εμένα. Μου ειχε κινήσει τοσο πολύ τη περιεργεια με τον εξοπλισμό και τη τιμή του στα 4.000 ευρω που λεω ευκαιρια να το οδηγήσω να δω τι γινεται. Οπως το ειχα δει και απο κοντα σε μια αντιπροσωπεια, η ποιοτητα των πλαστικων και της βαφής και συναρμογων δεν ειναι καλή. Εμφανισιακά μου δινει την εντύπωση οτι εχουν βαλει ο,τι τους εχει φανει απο αλλες εταιρες, οτι εχουν σκεφτει σε ενα καπως μη αρμονικό συνδιασμο. Αναμενομενο ομως, οκ. Τουλάχιστον αν οδηγικά ειναι καλο, ισως μπορεις να τα παραβλεψεις δεδομενου του εξοπλισμου του. Το βάζω μπροστά. Παθαινω σοκ (ναι σχεδον κυριολεκτικα) απο την οθόνη. ΑΘΛΙΑ, Γραφικά χειροτερα απο gameboy χωρις υπερβολη. Εξοπλισμος για εντυπωσιασμο στα χαρτια χωρις τη παραμικτη ουσια. Φανταστειτε οτι οσο το οδηγησα, ακομα και οταν εκανα σκια με το χερι, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΔΑ ΜΕ ΠΟΣΑ ΠΗΓΑΙΝΑ. Στο ρελαντι δεν ειχει κραδασμους, η θεση οδηγησης ειναι πολυ καλη ομως. ανετη και με το παραπανω. Στις στροφες ενοιωθα οτι δε καταλαβαινω που τι κανει ο εμπρος τροχος, και τα φρενα ειχαν πολυ πολυ μεγάλη ασάφεια. Νομιζω επιβραδυναν ικανοποιητικα (αφου ποτε δεν εμαθα με ποσα πηγα), αλλα χωρις αισθηση. Ο κινητήρας προθυμος να δουλέψει, αλλα με αρκετους κραδασμους ψηλα. Τωρα ομως φορτωμενο με δυο ατομα, δε ξερω πως θα τα πηγαινε, πιστευω θα ζοριζοταν αρκετά. Κλείνοντας να πω οτι ακομα και αν η αξιοπιστια των μηχανικών μερων του αποδειχτει καλη και ακομη και αν τα πλασικα δε ξεβάουν, θεωρω τα 4000 υπερβολικά πολλά λεφτα για αυτο που παιρνεις. Χιλιες φορες ενα καλο μεταχειρισμενο. Απο τη μια τα ποιοτικα μικρα εχουν ξεφυγει σε τιμη δυσαναλογη των επιδοσεων τους απο την άλλη τουτο με τη κρραλυτερη τιμη μου φάνηκε πολυ κακο σα σύνολο. Μπράβο στο μοτο για άλλη μια φορα! ΥΓ. αρχιζουν και με τραβανε τα ευρωπαικα. Ωχ @peterpanπου να δεις τα ψηλα οπως αυτη και το μουλτι το μεγαλο πως ηταν οταν πεσανε στατικα κα τω... τρομος
  18. 10 likes
    Μην τους ακούς, τους απο πάνω. Βαλε οτι χρωμα θες.
  19. 9 likes
    Και μια δική μου συνεισφορά, μαθαίνοντας την πρώτη μου κάμερα. (το μέρος είναι το Solothurn στην Ελβετία)
  20. 9 likes
  21. 9 likes
    Μετά το test ride της Triumph...
  22. 8 likes
  23. 8 likes
    Με μια μικρή υστέρηση, αλλά τώρα έπεσα πάνω
  24. 8 likes
    Καμμια 800ρια αλογα... διψασανε
  25. 8 likes
  26. 8 likes
    Περάσαμε και το ΚΤΕΟ μας σήμερα, ευτυχώς χωρίς παρατηρήσεις! Ωραίο άτομο ο ελεγκτής, σύντροχος της "βρώμικης" κατηγορίας.
  27. 8 likes
  28. 8 likes
    Ιταλικά ηλεκτρικά λοιπόν το ΤΤ και θέμα χρόνου ήταν να φτάσουνε σε κατάσταση που δεν επιδέχονται επισκευής. Από το καλοκαίρι λοιπόν η μηχανή έσβηνε όταν έστριβα το τιμόνι δεξιά, τα φώτα άναβαν κατά το δοκούν και όταν χρειαζόταν να φρενάρω δυνατά πάλι έσβηνε. Το παρκαρα ένα απόγευμα για να φύγω ταξίδι και όταν γύρισα δεν πήρε μπρος ποτέ. Έτσι λοιπόν ξηλωσα όλη την πλεξούδα για να την φτιάξω. Δυστυχώς η κατάσταση ήταν τραγική. Τα καλώδια έσπαζαν σαν μακαρόνια σπαγγέτι νούμερο 10. Και να τα κολλούσα, ήταν απλά θέμα χρόνου να ξανασπάσουν. Μετά από ένα τηλέφωνο στη Yamaha πληροφορήθηκα ότι το μοντέλο έχει βγει από τον κατάλογο ανταλλακτικών της εταιρίας. Στα μεταχειρισμένα έβρισκα πλεξούδα για όλα τα ΤΤ και TTR ( μιζατα-μανιβελατα) αλλά τίποτα για το μοντέλο 1995-1997. Η λύση δόθηκε από το ξαδερφάκι ΧΤ 600. Παρόλο που έχουν αρκετές ομοιότητες, τα ηλεκτρικό κύκλωμα είναι τελείως διαφορετικό. Άλλη θέση ηλεκτρονικής, ανόρθωσης, μπαταρίας και διαφορετικός τρόπος να διαβάζει νεκρά, συμπλέκτη και διακόπτη σταντ. Με αρκετό κόψε ραψε κατάφερα να φέρω την μηχανή σε κατάσταση λειτουργίας. Φωτό δεν τράβηξα γιατί δεν ήμουν σίγουρος για το τελικό αποτέλεσμα. Επίσης σημαντικό είναι ότι πέρασα τα καλώδια από εκεί που περνάνε οι ντιζες του γκαζιού και όχι κάτω από τον λαιμό για να μην τσακίζουν στο στρίψιμο. Επίσης είχα ένα θέμα με την αντλία μπροστινού φρένου. Είχε διαρροή από το έμβολο και σπασμένο διακόπτη στοπ. Όντας brembo, το ανταλλακτικό είναι ακριβό σε σημείο να είναι πιο οικονομικό να αγοράσεις μια καινούργια. Αυτό που έκανα τελικά ήταν να την αντικαταστήσω με μια που είχα αγοράσει από το Ali express. Την χρησιμοποιώ από τον Σεπτέμβριο και μπορώ να πω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα στο φρενάρισμα, εκτός από την κάπως ξερή αίσθηση, η οποία όμως συνηθίζεται. Άλλαξα την εντουρολάμπα με μια Η4 και πλέον βλέπω το βράδι. Όχι πάλι τέλεια αλλά σε σχέση με πριν υπάρχει διαφορά. Κατά τα λοιπά, λάδια-φίλτρα και συνεχίζουμε!
  29. 8 likes
    Πάμε, παρελήφθη από το αγαπητό συνεργείο και έγιναν τα εξής: Αλλαγή λαδιών. Αλλαγή υγρού ψυγείου. Μπουζί. Τσέκ βαλβίδες. Καθαρισμός μπέκ και σώματος ψεκασμού. Με τον καθαρισμό άλλαξε συμπεριφορά, έγινε πΓιό κρίσπι βρε παιδί μου! Ελπίζω να στρώσει και η κατανάλωση τώρα.
  30. 7 likes
    Ορεινά Χανιά σήμερα. Στο βάθος η θάλασσα, δε φαίνεται καλά, Τα τελευταία χιόνια στη Μαλάξα,
  31. 7 likes
  32. 7 likes
  33. 7 likes
    Υπόψιν, επειδή βλέπω πολλοί το λέτε λάθος, το χάλασμα του υλικού του ελαστικού, είναι ο ΑΠΟπολυμερισμος. Πολυμερισμός είναι η δημιουργία του υλικού, δλδ να φτιάχνεται ένα πολυμερές=μια χημική ένωση από πολλά μικρά μέρη που κάνουν ένα μεγάλο μέρος. Αποπολυμερισμός είναι που ξανασπάει το χημικό σε μικρά μέρη. Όσοι θέλουν να το ψάξουν περισσότερο, ας ψάξουν για δεσμούς θείου σε πολυμερή. Ουσιαστικά, οι δεσμοί θείου, είναι αυτοί που με το πέρασμα του χρόνου καταρέουν, και χάνει την ελαστικότητα και την αντοχή το υλικό, και μπορείτε να τους φανταστείτε, όπως είναι οι ανθρακικές αλυσίδες του πολυμερούς, κάθε τόσο στην αλυσίδα, ένα άτομο θείου κάνει μια ''παράκαμψη'' στην αλυσίδα, και δένει-ενώνει γειτονικές αλυσίδες. Σαν πολλά μακαρόνια φανταστείτε, που κάθε τόσο στο μήκος τους, ένα ''συνδετικό'' ενώνει το ένα μακαρόνι με το άλλο. Αυτό δίνει την ελαστική ιδιότητα. Οι δεσμοί θειού σπάνε ΚΥΡΙΩΣ από την ηλιακή ακτινοβολία, και τότε το ελαστικό, σκληραίνει και σταδιακά θρυματίζεται.
  34. 7 likes
    Επιτέλους κινητό της προκοπής μετά από χρόνια!!!
  35. 7 likes
    Αν και δεν ξερω κατα ποσο ειναι εδω το μερος για σοβαρη συζητηση (ισως δεν ειναι), λεω ωστοσο να πω δυο πραγματα σε λιγο πιο σοβαρη βαση σχετικα με τη λειτουργια των riding modes σε μια μηχανη και το λογο υπαρξης τους. Για τον ενα στους εκατο που θελει να το διαβασει και δεν ειναι εδω μονο για το χαβαλε. Γιατι οσο περιεργο κι αν ακουγεται ο μηχανικος της ΚΤΜ που σχεδιασε τη μηχανη μπορει καμια φορα να ξερει κατι παραπανω και να ειχε καποιο λογο που εβαλε αυτο το μαραφετι κατω απο το καθισμα. Καποιος θα πει "το μηχανακι ειναι μΠιστολι, αρα τι rain και standard, εγω ειμαι γΛηγορος και θελω μονο sport". Το sport ομως δεν ειναι απαραιτητα το πιο γρηγορο ή καταλληλο για ολες τις χρησεις. Θες να επιταχυνεις σε ευθεια στο μαξιμουμ και να μπαντιλικωνεις σε καθε ανοιγμα του γκαζιου; Οντως βολευει το sport. Θες να κινηθεις γρηγορα σε κλειστες στροφες/πιστα; Πιθανοτατα θα σε βολεψει περισσοτερο το standard γιατι δεν ειναι τοσο αποτομο στον τροπο που σου δινει τη δυναμη. Θα σου επιτρεψει να ανοιξεις το γκαζι στην εξοδο της στροφης πιο ομαλα, βρισκοντας ευκολοτερα το οριο προσφυσης του πισω ελαστικου. Ακομα και το rain μπορει να εχει χρηση που δε θα τη φανταζοταν κανεις τοσο ευκολα: στη σουζα. Αν εισαι ακομα noob στη σουζα και βασιζεσαι στη δυναμη της μηχανης για να το σηκωσεις θες μεγιστη δυναμη, αρα sport. Αν ομως εχεις πλεον την τεχνικη να το σηκωνεις οπως πρεπει (μπορεις πχ να σηκωσεις και ενα duke 200 και δε στηριζεσαι στα αλογα για να κανουν τη δουλεια σου) ειναι πολυ πιθανο να βρεις το rain το καλυτερο προγραμμα για σουζα "ακριβειας" (κοντα στο σημειο ισορροπιας). Στο πιο ηπιο προγραμμα το γκαζι δεν ειναι τοσο αποτομο και μπορεις να κανεις fine adjustments που δεν ειναι δυνατο να γινουν στο πιο επιθετικο προγραμμα. Το οτι σε βρεγμενο οδοστρωμα το rain θα σε ξελασπωσει (ειδικα αν φορας κανα semi slick τυπου Michelin Power Supermoto) δε νομιζω οτι θελει και πολλη συζητηση. Κι αν για καποιους θελει, δε θα την κανω εγω. O καθενας πορευεται οπως νομιζει. Υπαρχουν προφανως και αλλες περιπτωσεις που μπορει να γινει χρηση των προγραμματων, αυτα μου ηρθαν τωρα προχειρα. Ειναι κριμα να υπαρχει καποια τεχνολογια στη μηχανη μας και να μην κανουμε χρηση αυτης. Ειναι για μενα αντιστοιχο φαουλ με το 95% των ιδιοκτητων ss που δεν εχουν ασχοληθει ποτε με τις ρυθμισεις των αναρτησεων τους. Πολυ απλα δεν παιρνεις απο το μηχανακι σου το μεγιστο οσων εχει να σου προσφερει.
  36. 6 likes
  37. 6 likes
    καλησπερααα!!Εγώ άλλαξα φανάρι πίσω στο Tracer900 και φλασακια μπροστινα(χωνευτα μινι φιμε)ι φλας)
  38. 6 likes
    Ενδιαφερον https://www.car.gr/22267237-ktm-625-smc-competition
  39. 6 likes
    Χάνια Πηλίου (Μ.Παρασκευή) Το τζιν είναι λόγω από τις στροφές
  40. 6 likes
    Και για όσους είχαν αμφιβολίες, μετά από σειρά χειρουργικών επεμβάσεων, το μπ@ρδέλο βγήκε. Ο άξονας σώθηκε, η ζημιά στα πάσα είναι αμελητέα, θα περαστεί με μια φιλιέρα Μ20X1.5 μόλις βρω καμιά δανεική και νομίζω δεν θα έχω θέμα. Εδώ μετά το καθάρισμα: και εδώ κοντινό στο σπείρωμα. Πάμε για άλλα τώρα...
  41. 6 likes
  42. 6 likes
    Όχι σήμερα γιατί έβρεχε. Την Δευτέρα όμως πήγα μια βόλτα στο Θερμο για να παρακολουθήσω μια επίδειξη του τοπικού συλλόγου με τα 4*4, ύστερα κατέβηκα Ναύπακτο για καφέ και φαγητό και επιστροφή απο Μεσσολογγι.
  43. 6 likes
    Και τριβαλιτσο έτοιμο...
  44. 6 likes
    Το μηχανάκι είναι έτοιμο!! Κυλίνδρος, πιστόνι, μπαταρία, λαδάκια, τσιμουχάκια βαλβίδων, φλάντζες όλα αλλαχτήκανε! Ακολουθεί στρώσιμο 200 χιλιόμετρα χαλάρα εως 60-70 km/h το πολύ. Το μηχανάκι λειτουργεί επιτέλους ομαλά, ίχνος καπνού απο την εξάτμιση, τα καμμένα λάδια πλέον είναι ιστορία. Το μοτέρ απέκτησε πιο γεμάτο τράβηγμα ήδη απο τα χαμηλά και γενικώς πήρε τα πάνω του επιτέλους. Σειρά έχουνε οι δίσκοι συμπλέκτη. Επιτέλους το επισκεύασα! Απο εδω και στο εξής τα λάδια και τα μάτια μου ΔΕΝ την ξαναπατάω εγω! Τα 300€ που έδωσα για όλα αυτά συνολικά δεν ήτανε και λίγα...
  45. 6 likes
  46. 5 likes
  47. 5 likes
    Να προτείνω κάτι που στα μάτια μου φαίνεται λογικό? Με βάση τις ανάγκες του ανθρώπου πάντα... Μήπως να έπαιρνες ένα σκούτερ μικρό, μεταχείρω, 4χρονο 125αρι+ για την πόλη και ένα μικρό οικονομικό αυτοκινητάκι για αυτα τα λίγα ταξίδια? Το σκούτερ θα σε φέρει στον κόσμο των δικύκλων. Θα σε κάνει να μάθεις (δε χάρντ γουέι) τι σημαίνει οδήγηση με χιλιάδες ζωντόβολα γύρω γύρω και εν τέλει θα καταλάβεις αν γουστάρεις ή όχι τη ζωή με δίκυκλο (κ τις παραξενιές της). Το να σε σπρώξω χαλαρός στο να κάνεις 500χλμ με μοτοσυκλέτα και μέσο ρυθμό 120χλμ/ω στην εθνική (λόγω φόβου) δίπλα σε νταλίκες και λεωφορεία δε μου ακούγεται λογικό (αν δεν υπάρχει πολλή διάθεση και αγάπη στα δίκυκλα). Και ταξίδι που θα δεσμεύσει το κορμί σου να χτυπιέται επί 5 ώρες πάνω στην σέλα υπό βροχή ή αέρα ή ζέστη (που δε θα είναι καν ανεκτές αν ο εξοπλισμός σου ως αναβάτης δεν είναι τουλάχιστον στην περιοχή του χιλιάρικου). Τουλάχιστον με το μικρό αμαξάκι θα φθάσεις χαλαρός, θα πίνεις το καφεδάκι σου, μετά μουσικής, θα πάρεις και την κοπέλα σου μαζί κλπ κλπ. Εν τέλει. Για να σου πω τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θα έκανα εγώ στη θέση σου. Θα έπαιρνα ένα σκούτερ 200cc. Για τις καθημερινές μου μετακινήσεις. Εναλλακτικά παπί αν καιγόμουν να αλλάζω ταχύτητες για να συνηθίσω στην ιδέα αν πάω σε μηχανή. Και για αυτά τα λίγα ταξίδια Κτελ/τρένο. Τελεία. Ωραία είναι αυτά που βλέπουμε στα περιοδικά με τους "είμαι σκληρός καριόλης μηχανόβιος και μόλις σταμάτησα να καπνίσω ένα στριφτό, στην άκρη του βράχου με θέα την λίμνη που κοκκινίζει από τον ήλιο που δύει". Ω ναι..... Μη φάμε....Έχει γλαρόσουπα. Δεν είναι τόσο απλά. Και αν ο φόβος του αγνώστου (φόβος διαχείρισης του 2κυκλου) υπερισχύει της κ@βλας της οδήγησης, η κούραση πακέτο με την απογοήτευση, θα σου χτυπήσει την πόρτα. Σύντομα
  48. 5 likes
    Το ότι είναι από το Σάββατο παρκαρισμένο γιατί δάκρυσε η τσιμούχα της τρόμπας (μπροστινού φρένου) δεν σας το είπα. Βράζω στο ζουμί μου από την αναμονή, αλλά σήμερα στις 14:00 θα το πάρω από το συνεργείο. ΥΓ1. @Gouky7 τον λαμβάνεις γκαντέμη. Επίσης χθες σταμάτησαν να ανάβουν τα φώτα του cb400, οπότε μόλις παραλάβω την μεγάλη στο καπάκι πάω την μικρή στον ηλεκτρολόγο. ΥΓ2, @Gouky7 τον παίρνεις πατόκορφα Μητσοτάκη Νο 2
  49. 5 likes
    - Θα ήθελε τράξιον γιατί σε απότομο άνοιγμα γκαζιού το πίσω φεύγει ...μετά από 5 δευτερόλεπτα.... - Το πίσω στο πολύ νερό δεν γλιστράει. Φιλαράκι έκανες την ορθότερη επιλογή μοτοσυκλέτας για το IQ σου.
  50. 5 likes
    Εδώ και λίγες μέρες είμαι κάτοχος ενός Sym Cruisym 300. Αγοράστηκε καινούριο και έχουμε αρχίσει να γνωριζόμαστε. Ειμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου τελικά, γιατί παρόλο που το έκλεισα για αγορά, κρατούσα μια επιφύλαξη. Ολα καλα λοιπον. Νομίζω ότι θα τα πάμε καλά. Πάρτε και μερικές φωτογραφίες. Special thanks @r3negade για το τρέξιμο και γενικότερα το support