Θεμα συμπλεκτη-γρηγορης εκκινησης

12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Innova (125cc) Honda C72 Dream (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπερα παιδες μετα απο πολλα σκαλοπατια εφερα το μηχανακι μου στα ισια του...Εκρεμει ενα νομιζω θεμα 
και δεν ξερω αν οντως χρηζει προσοχης...Αρχικα η μηχανη εχει αφτερ μαρκετ levers ρυθμιζομενους(συμπλεκτη ,φρενου)...Με το φρενο να λειτουργει καλα αν και τα μπροστινα τακακια χαρζαλιζουν και κανει εναν ηχο σαν να χει στραβοσει ο δισκος παει δηλαδη και ερχεται...
Τεσπα το θεμα ειναι με τον συμπλεκτη...Αυτο που βλεπω ειναι πως το ρυθμισμα του lever ειναι τερμα ανοιχτο και επισης η βιδα-ροδελα που εχει εκει που ξεκινα το καλωδιο ειναι τερμα ξεσφιγμενη ωστε δηλαδη να τεντονει πιο πολυ το σιρματοσκινο του συμπλεκτη να πιανει πιο καλα οπως τα ποδηλατα...Το θεματα λοιπον ειναι τα εξης:
Οταν κανω απο σταση λιγο γερη εκιννηση ακουω τον ηχο που ακους οταν εχεις το μηχανακι σε ανηφορα με 2000.ρπμ και προσπαθεις να το ανοιξεις λιγακι...Σαν σκορτσαρισματακη μικρο να το πω?Οταν το ξεκιναω νορμαλ κανενα θεμα...Μηπως ειναι θεμα μη σωστης συμπλεξης αποσυμπλεξης?Αλυσιδα να πω οτι εχει σωστο τζογο και γραναζια γενικα σε καλη κατασταση.Επισης οταν παταω γκαζι και παω να πατησω τερμα συμπλεκτη πολυ απλα δεν ουρλιαζει μηχανη σαν να μην συμβαινει τιποτα...Ενω κανονικα επρεπε να μαρσαρει ασχημα σωστα?Καμια ιδεα με το τυπου σκορτσαρισμα στο αποτομο ξεκινημα και γενικα την κατασταση που σας περιγραφω του συμπλεκτη,υποψην αν ρυθμισω το lever πολυ κοντα στο κλιπ ον δεν πιανει καθολου...
Μηπως θελει καποιο σφυξιμο εκει που καταληγει ο συμπλεχτης να πιανει?Γιατι καποτε μου το πε και αυτο ενα φιλαρακι...

Τροποποιήθηκε από τον Kotsaris

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBX250RS

Δημοσιεύτηκε

Δεν μπορώ να καταλάβω από την περιγραφή σου τι σου παρουσιάζει ακριβώς, ίσως αν ανέβαζες ένα βίντεο και σωστό ήχο να βοηθούσε.

Η μανέτα του συμπλέκτη ΠΡΕΠΕΙ να έχει λίγο τζόγο, δλδ πατώντας την, τους πρώτους 1-2 πόντους κίνησης της άκρης της μανέτας, να μην δίνει κίνηση στην ντίζα και απλά να μαζεύει μπόσικο, κι από κει και πέρα, να κινείται κάτω ο συμπλέκτης. Αν την έχεις τεντωμένη χωρίς καθόλου τζόγο παίζει να δίνει μια κάποια χαλάρωση μόνιμα στους δίσκους και να σου πατινάρουνε.Δες στο μανιουαλ, τι τζόγο ορίζει ο κατασκευαστής και ρύθμισε ανάλογα.

Μια συμβουλή όμως γιατί ο διάολος κρύβεται στις λεπτομέρειες λέει μια έκφραση: Στις μηχανές, το γκάζι, το ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ. Δεν το πατάμε. Στα αυτοκίνητα το πατάμε. Πρόσεχε την έκφραση, καρφώνει από χιλιόμετρα, ότι είσαι στην σκέψη σου, βασική κουλτούρα του αυτοκινήτου με πρόσθεση την μοτοσυκλέτα, και όχι το αντίθετο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) Honda C72 Dream (250cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Μια συμβουλή όμως γιατί ο διάολος κρύβεται στις λεπτομέρειες λέει μια έκφραση: Στις μηχανές, το γκάζι, το ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ. Δεν το πατάμε. Στα αυτοκίνητα το πατάμε. Πρόσεχε την έκφραση, καρφώνει από χιλιόμετρα, ότι είσαι στην σκέψη σου, βασική κουλτούρα του αυτοκινήτου με πρόσθεση την μοτοσυκλέτα, και όχι το αντίθετο.

Φιλε fly δωσε μια εξηγηση γιατι με πιανεις σε φαση ασυνδετη εντελως....Κοιταξε εχει ενα μικρο τζογο αλλα μην φανταστεις του τυπου ενα ποντο, παντως ειδα οτι αν την ρυθμισω

τερμα κοντη δηλαδη κοντα στο χερουλι δεν πιανει μια...Τι παιζει εκει παω για συρμα??Η αλλη μανετα?

Καποιος μου πε καποτε ο συμπλεκτης καταληγει καπου...Εκει αυτο σφιγγεται μου ειπε για να πιανει καλυτερα μεχρι ενα σημειο

ομως μετα υπολειτουργει...Δεν ξερω θα ερωτησω καποια στιγμη τον μηχανικο οταν το ξαναπαω για λαδια...Γενικα ακουσα οτι οι αυτερ μαρκετ μανετες ειναι gtp...τι να πω ο καθενας...:kaaaala:

Γενικα το μηχανακι δεν δειχνει κατι πολυ σοβαρο κλπ ειναι και 9.5 χρονων και τυπου 16K rpm...Απτην αλλη αφου δεν καιει

λαδακι και ειναι δυνατο και ωραιο δεν τρελενομαι...

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR125 (125cc) BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Από όσα λες εγώ συμπαιρενω ότι δεν αποσυμπλεκει το μηχανάκι κι απλά πρέπει να ρυθμίσεις τη ντιζα του συμπλέκτη από τα ρυθμιστικά που έχει, όχι άπο τη μανέτα δλδ.

Τροποποιήθηκε από τον DIAMAPA

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) Honda C72 Dream (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Από όσα λες εγώ συμπαιρενω ότι δεν αποσυμπλεκει το μηχανάκι κι απλά πρέπει να ρυθμίσεις τη ντιζα του συμπλέκτη από τα ρυθμιστικά που έχει, όχι άπο τη μανέτα δλδ.

Kαι γω αυτο πιστευω....Αρα παω για λυσιμο δεξιου καπακιου δισκων ετσι??

Οσο για τον ηχο στυλ ζοριζεται σαν σε ανηφορα σε λιγεσ στροφες ειναι επειδη οταν παω να κανω γερη εκκινηση δεν το ρεβαρω μεχρι 9000ρπμ οπως βλεπω στο νετ και κανουν οι κουζουλοι εγω απλα το ανοιγω δυνατα με λιγες στροφες λογικο να το ακουω να ζοριζεται ετσι??

Τροποποιήθηκε από τον Kotsaris

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR125 (125cc) BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λίγο μετά από το σημείο που πιάνει η ντιζά στο μοτέρ έχει λογικα κάτι ρυθμιστικές ροδελες και παξιμάδια, δες μήπως μαζέψεις από εκεί τα όποια κενά της μανετας και μετά ψάχνεσαι για δισκάκια συμπλέκτη.

Τροποποιήθηκε από τον DIAMAPA

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBX250RS

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φιλε fly δωσε μια εξηγηση γιατι με πιανεις σε φαση ασυνδετη εντελως....Κοιταξε εχει ενα μικρο τζογο αλλα μην φανταστεις του τυπου ενα ποντο, παντως ειδα οτι αν την ρυθμισω

τερμα κοντη δηλαδη κοντα στο χερουλι δεν πιανει μια...Τι παιζει εκει παω για συρμα??Η αλλη μανετα?

Καποιος μου πε καποτε ο συμπλεκτης καταληγει καπου...Εκει αυτο σφιγγεται μου ειπε για να πιανει καλυτερα μεχρι ενα σημειο

ομως μετα υπολειτουργει...Δεν ξερω θα ερωτησω καποια στιγμη τον μηχανικο οταν το ξαναπαω για λαδια...Γενικα ακουσα οτι οι αυτερ μαρκετ μανετες ειναι gtp...τι να πω ο καθενας...

Βρε άνθρωπε του θεού, σου λέω να ρυθμίσεις την ντίζα, μην τυχόν και την έχεις παρατεντωμένη και μου γράφεις ένα σωρό πράγματα χωρίς νόημα.

Με ΝΤΙΖΑ δεν είναι το μοτό σου;

Πρώτον πάνω στην βάση της μανέτας, εκεί που φεύγει η ντίζα, έχει ένα ρεγουλατόρο. Τον βιδώνεις, και χαλαρώνει η ντίζα=αυξάνει ο τζόγος, τον ξεβιδώνεις και τεντώνει η ντίζα=μειώνεται ο τζόγος. Αυτό που δείχνει το βελάκι (1).

index.29.gif

Απο μάνιουαλ GSXR είναι η εικόνα.

Δεύτερον, αν πας να ρυθμίσεις γιατί δεν έχει τον τζόγο που λέει το μάνιουαλ και είναι ΗΔΗ τερματισμένος=ξεβιδωμένος ο ρεγουλατόρος, τότε υπάρχει και άλλος ένας ρεγουλατόρος, στο άλλο άκρο της ντίζας, κάτω χαμηλά, εκεί που πιάνει στο μοχλάκι που δίνει κίνηση μέσα στο μοτέρ. Κι από κει ρυθμίζεις λοιπόν, ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ στον πάνω ρεγουλατόρο αν χρειάζεται.

Οι ρεγουλατόροι, καταλαβαίνεις πως δουλεύουν έτσι; Το μέσα βιδώνει-ξεβιδώνει, και το απέξω απλά κρατάει κόντρα το μέσα στην θέση του να μην ξεβιδωθεί μετά από μόνο του.

Τι καπάκια λες παραπάνω να ανοιχτούν και τι μανέτες κλειστές ανοικτές λες; ΑΛΛΟ θέμα αυτά.....

Αν και οι δυο ρεγουλατόροι είναι τερματισμένοι, πάει να πει ότι η ντίζα σου έχει αρχίσει και κόβεται (και μακραίνει, οπότε έχουν τεντώσει τους ρεγουλατόρους για αντιστάθμισμα) ή μπορεί να μην είναι η γνήσια και να είναι λίγο πιο μακριά π.χ. ή έχουν φαγωθεί οι δίσκοι του συμπλέκτη, και την διαδρομή την παραπανίσια την έχουν φέρει με τους ρεγουλατόρους.

Τσέκαρε το λοιπόν για αρχή ότι είσαι σωστός από θέμα ρύθμισης ντίζας, και μετά ψαχνόμαστε και παραπέρα.

Εξακολουθώ να μην έχω την παραμικρή σίγουρη, ευκρινής και αντικειμενική αντίληψη, το τι ακριβώς σου κάνει. Αυτά που περιγράφεις είναι τόσο υποκειμενικά που κάθε ένας που ΔΕΝ είναι εκεί να δει το μοτό σου, τα ερμηνεύει και αλλοιώς. Δώσε μια περιγραφή που να μην επιδέχεται ερμηνείας, αμφιμονοσήμαντη, πως το λένε.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YBR (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Έλεγξε την ντίζα σου στα 2 άκρα της μήπως έχουν φύγει συρματάκια

Ανεβοκατέβασε την να δεις αν έχει ελεύθερη διαδρομή

Λάδωσε την

Προτίμησε την πιο πάνω διαδικασία ρύθμισης που σου γράφουν να την κάνεις μετά από μια καλή βόλτα

Κάποιες φορές λόγω διαστολής το διάκενο που ρυθμίσαμε με κρύο μοτέρ αλλάζει από λίγο έως αρκετά

Ειδικά όταν η ντίζα περνά πίσω η είναι κοντά στον κύλινδρο

Πολύ διάκενο στην μανέτα = κάθονται καλά οι δίσκοι στην θέση τους στο κάτω σημείο (Σύμπλεξη)

και ΔΕΝ κάθονται καλά στο πάνω σημείο (Αποσύμπλεξη)

Λίγο διάκενο στην μανέτα = το αντίθετο

Και τα 2 σε υπερβολικό βαθμό είναι πρόβλημα

Το διάκενο αυτό που πρέπει να αφήσεις το γράφει εκτός από το manual και στο εγχειρίδιο χρήστη

Αν κάνοντας τα πιο πάνω σωστά και είσαι εντάξει σε ντιζα μανέτα συνεχίζεις να έχεις πρόβλημα με τον

συμπλέκτη σου τότε πας για δίσκους (Μεταλλικούς + Fiber + Ελατήρια)

Αν η νττιζα σου έχει πρόβλημα άλλαξε την (Προτίμησε μια με επένδυση teflon)

Το πρόβλημα σου με τον συμπλέκτη για να είμαι ειλικρινής δεν το κατάλαβα

 Ούτε τι μοτοσικλέτα έχεις

Η απάντηση μου αφορά τυπική διαδικασία ελέγχου και συντήρησης συμπλέκτη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) Honda C72 Dream (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Έλεγξε την ντίζα σου στα 2 άκρα της μήπως έχουν φύγει συρματάκια

Ανεβοκατέβασε την να δεις αν έχει ελεύθερη διαδρομή

Λάδωσε την

Προτίμησε την πιο πάνω διαδικασία ρύθμισης που σου γράφουν να την κάνεις μετά από μια καλή βόλτα

Κάποιες φορές λόγω διαστολής το διάκενο που ρυθμίσαμε με κρύο μοτέρ αλλάζει από λίγο έως αρκετά

Ειδικά όταν η ντίζα περνά πίσω η είναι κοντά στον κύλινδρο

Πολύ διάκενο στην μανέτα = κάθονται καλά οι δίσκοι στην θέση τους στο κάτω σημείο (Σύμπλεξη)

και ΔΕΝ κάθονται καλά στο πάνω σημείο (Αποσύμπλεξη)

Λίγο διάκενο στην μανέτα = το αντίθετο

Και τα 2 σε υπερβολικό βαθμό είναι πρόβλημα

Το διάκενο αυτό που πρέπει να αφήσεις το γράφει εκτός από το manual και στο εγχειρίδιο χρήστη

Αν κάνοντας τα πιο πάνω σωστά και είσαι εντάξει σε ντιζα μανέτα συνεχίζεις να έχεις πρόβλημα με τον

συμπλέκτη σου τότε πας για δίσκους (Μεταλλικούς + Fiber + Ελατήρια)

Αν η νττιζα σου έχει πρόβλημα άλλαξε την (Προτίμησε μια με επένδυση teflon)

Το πρόβλημα σου με τον συμπλέκτη για να είμαι ειλικρινής δεν το κατάλαβα

 Ούτε τι μοτοσικλέτα έχεις

Η απάντηση μου αφορά τυπική διαδικασία ελέγχου και συντήρησης συμπλέκτη

 

Eχω ενα suzuki k7 600...

Για να σου δωσω να καταλαβεις αν πατησω γκαζι με ταχυτητα και πατησω συμπλεκτη δεν πατηναρει δεν κανει τιποτα...Σαν να μην παταω συμπλεκτη...

Και επειδη εχω αφτερ μανετες αν τις ρυθμισω να εχουν μικρη αποκλιση απτο ακρομπαρο και πατησω δεν πιανουν...Γιαυτο εχω την μανετα τερμα εξω και

τη ροδελα την πανω του συρματοσκινου ξεσφυγμενη να δινει  δηλαδη το μποσικο προς τους δισκους...Θελω αλλη ντιζα η παω για δισκους??

Δεδομενου οτι το μηχανακι παει μια χαρα σε επιταχυνση κλπ...Η δεν παιζει ρολο αυτο με τους δισκους αν θελουν αλλαγη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

τις μανησιες μανετες τις εχεις?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR125 (125cc) BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Δλδ πχ πας με 2α με 80χλμ κ χωρίς να αφήσεις γκάζι, πατάς συμπλέκτη και οι στροφές του κινητήρα δεν μεταβάλλονται καθόλου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Τι λάδια βάζεις στο μηχανάκι? 

Μπας και έχεις ρίξει κανένα plastic steel εκει μέσα???? :tooth:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα