golf tsi 140 hp vs colt czt 150hp

109 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

καλησπερα στη παρεα και καλη χρονια.ειμαι στο εξης διλλημα μεταξυ των 2 αυτοκινητων.εχει κανεις εμπειρια για καποιο απο τα 2?σιγουρα το golf κερδιζει σε χωρους και σε ανεση ενω το colt πιο μαζεμενο και μαλλον λιγο πιο γρηγορο επισης φανταζομαι και η αξιοπιστια του λιγο πιο μεγαλη μιας και γιαπωνεζος αν και απο golf tsi δεν εχουν ακουστει και τπτ σοβαρα θεματα.ως προς το θεμα καταναλωσης πιο πιστευεται θα να καλυτερα?εμπειριες και αποψεις θα ηταν χρησιμες.....ευχαριστω!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

το colt ειναι αρκετα μεγαλο μεσα στο χωρο επιβατων αλλα απο αποσκευες σιγουρα το golf (γενικως)θα σε βολεψει καλυτερα!

τωρα τι να σου πω? Το golf ειναι τοσο ωραιο αυτοκινητο μεσα εξω,ειδικα απο μεσα σε σχεση με το colt που δειχνει αρκετα σπαρτιατικο και πλαστικουρα!

στα χρηματα ποση διαφορα εχουνε?

το colt σιγουρα αρκετα αξιοπιστο αυτοκινητο χωρις να εχει μελανα σημεια το golf απ οτι ξερω! στο ερωτημα σου απορω κι εγω τωρα:biggrin:

για καινουριο θα επερνα το golf μαλλον αλλα για μεταχειρισμενο θα επερνα πολυ σοβαρα να αφησω τα φουρφουρια και τα αρωματα στην ακρη και να επερνα τον ιαπωνα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο!!(δεν ειναι εποχες για να τρεχεις συνεχεια στα συνεργεια(μιλαω για μεταχειρισμενα τωρα))

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet

Δημοσιεύτηκε

καλησπερα στη παρεα και καλη χρονια.ειμαι στο εξης διλλημα μεταξυ των 2 αυτοκινητων.εχει κανεις εμπειρια για καποιο απο τα 2?σιγουρα το golf κερδιζει σε χωρους και σε ανεση ενω το colt πιο μαζεμενο και μαλλον λιγο πιο γρηγορο επισης φανταζομαι και η αξιοπιστια του λιγο πιο μεγαλη μιας και γιαπωνεζος αν και απο golf tsi δεν εχουν ακουστει και τπτ σοβαρα θεματα.ως προς το θεμα καταναλωσης πιο πιστευεται θα να καλυτερα?εμπειριες και αποψεις θα ηταν χρησιμες.....ευχαριστω!!!

Παρε οποιο θελεις εκτος απο golf

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

στα ιδια χρηματα ειναι και τα 2(6.800-7.100) ιδια χλμ(60.000-71.000) και σχεδον ιδιας χρονολογιας του 06 το colt- golf 07.και γω προς colt κλεινω απλα δν ξερω μηπως εχει λιγο παραπανω καταναλωση το colt λογω του οτι δουλευει με τουρμπο μετα τις 3,500στρ/λεπτο ενω το το golf εχει και κομπρεσορα που το βοηθαει λιγο στα χαμηλα(να μν ζοριζεται)απο την αλλη το golf πιο βαρυ αρα..........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR

Δημοσιεύτηκε

μακρια απο Golf,εινα μυθος περι αξιοπιστιας,βγαζουν ολα προβλημα στην τουρμπινα (εκτος πολλων αλλων).Και εγω ειμουν σε διλημα μεταξυ Golf 1.4 TSI και Opel astra GTC 1.6T και τελικα επελεξα το δευτερο,οποτε θα σου προτεινα και το Opel.Εναλλακτικα τσιμπα το Coltaki. :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati 848

Δημοσιεύτηκε

Εγω εχω ακουσει για τα γκολφ οτι ακομα και τα ατμοσφαιρικα βγαζουν προβλημα στην τουρμπινα.

 

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR125 (125cc) BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μακριά από το χαρχαλο το γκολφ που καίει λάδια χειρότερα κι από tdm 850

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet

Δημοσιεύτηκε

Εγω εχω ακουσει για τα γκολφ οτι ακομα και τα ατμοσφαιρικα βγαζουν προβλημα στην τουρμπινα.

 

Να σου πω, με την vw πλέον τίποτε δεν με εντυπωσιάζει

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBX250RS

Δημοσιεύτηκε

Εγω εχω ακουσει για τα γκολφ οτι ακομα και τα ατμοσφαιρικα βγαζουν προβλημα στην τουρμπινα.

 

χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fazer s2 Suzuki /GSX-S/BusaGen2

Δημοσιεύτηκε

Τα ατμοσφαιρικα...παιζει πολυ να βγαλουν προβλημα στο σαλιγκαρι εαν ο βελτιωτης βαλει μεταχειρισμενο!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ-07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Μια παραμετρος που δεν εχει αναφερθει καθολου ειναι η μεταπωλητικη αξια καθως και η ευκολια μεταπωλησης. Το golf το στελνεις ευκολα οποτε το αποφασισεις. Με το colt παιζει να ανταλλαξετε ορκους αιωνιας αγαπης. Δυσκολο μοντελο που δεν κινηθηκε πολυ στη αγορα και με την πορεια της mitsubishi  στα αυτοκινητα (σταματαει και τα evo πλεον) η κατασταση μονο να χειροτερεψει μπορει. Αν το παιρνεις για να το κρατησεις παω πασο, απλα επειδη εγω βαριεμαι ευκολα τα οχηματα και αλλαζω συχνα ειναι κατι που παντα το λαμβανω υποψιν.

 

Το ποσο εχει κινηθει ενα μοντελο στην αγορα εχει και αλλες προεκτασεις βεβαια, οπως η ευκολια ευρεσης ανταλλακτικων (καινουριων και μεταχειρισμενων), η υποστηριξη απο την αντιστοιχη κοινοτητα (βλ. φορουμ), κτλ. 

 

Συμπερασματικα, αν και προσωπικα εχω κακη εμπειρια απο VW TSI (χρειαστηκε ανακατασκευη κινητηρα στα 80000χλμ), δυσκολα θα αποφασιζα να δωσω τα ωραια μου λεφτακια για να παρω Colt.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsx650f Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

ρε φιλε τι του εκανες και χρειαστηκε ανακατασκευη κινητηρα στις 80.000 χλμ????

εκανα 50.000 χλμ σχεδον σε ενα χρονο με το tsi 140 μου χωρις κανενα προβλημα. 

καθε αλλαγη λαδιου μετα απο 15000 χλμ ελειπε λιγο λαδι μονο αυτο.

μετα το πουλησα για να παρω καινουριο το polo gti. οκ ειχα ενα θεμα εξ αρχης με αυτο αλλα με καλυψε πληρως η αντιπροσωπεια. τωρα εχω 80.000χλμ και ολα καλα.

το θεμα με τα tsi ειναι οτι οσοι τα παιρνουν νομιζουν οτι παιρνουν διαστημοπλοια και ειναι και οι πρωτοι κοντρακηδες.

το οτι σου δινει 140 η 180 αλογα σε 1400 κυβικα τουρμπινα στα δινει για καποιο λογο ο οποιος σιγουρα δεν ειναι να το πας κοφτες ολη την ωρα.

τελος παντων....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ-07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ρε φιλε τι του εκανες και χρειαστηκε ανακατασκευη κινητηρα στις 80.000 χλμ????

εκανα 50.000 χλμ σχεδον σε ενα χρονο με το tsi 140 μου χωρις κανενα προβλημα. 

καθε αλλαγη λαδιου μετα απο 15000 χλμ ελειπε λιγο λαδι μονο αυτο.

μετα το πουλησα για να παρω καινουριο το polo gti. οκ ειχα ενα θεμα εξ αρχης με αυτο αλλα με καλυψε πληρως η αντιπροσωπεια. τωρα εχω 80.000χλμ και ολα καλα.

το θεμα με τα tsi ειναι οτι οσοι τα παιρνουν νομιζουν οτι παιρνουν διαστημοπλοια και ειναι και οι πρωτοι κοντρακηδες.

το οτι σου δινει 140 η 180 αλογα σε 1400 κυβικα τουρμπινα στα δινει για καποιο λογο ο οποιος σιγουρα δεν ειναι να το πας κοφτες ολη την ωρα.

τελος παντων....

Δεν του εκανα τπτ ρε φιλε και δεν χρειαζεται να βγαζεις συμπερασματα χωρις να ξερεις για τι μιλαω.

 

Προκειται για το αμαξι της αδερφης μου, Seat Altea 1,8 TSI, οικογενειακο με δυο παιδικα καθισματακια πισω, οποτε κοφτες και τετοιες μαλακιες δεν παιζαν με την καμια. Ειναι μαλιστα και DSG οποτε ειναι πρακτικα αδυνατο να το κακομεταχειριστεις (εκτος και αν το βαζεις επιτηδες στο manual, κατι που δεν εχει γινει ποτε γιατι η αδερφη μου το πηρε ακριβως επειδη ηθελε αυτοματο).

 

Οπως και το δικο σου εκαιγε λιγο λαδακι απο την αρχη, μονο που οταν εφτασε στις 80000 το λαδακι αυτο εγινε μισο λιτρο ανα γεμισμα. Κυκλοφορουσε με μπετονακι λαδιου πισω να συμπληρωνει... Αστεια πραγματα δλδ για καινουριο αμαξι. Πιθανοτατα αν το κρατουσες κι εσυ το δικο σου κανα δυο χρονια να σου το εκανε κι εσενα, ισως παλι οχι. Το οτι αλλα δε χαλασαν (τα δικα σου δλδ) δε σημαινει πως δεν εγινε στην περιπτωση της αδερφης μου, ουτε σημαινει πως πρεπει να ειμαστε και χαρουμενοι που αυτοκινητο των 25000€ χρειαστηκε ανακατασκευη στα 3 χρονια. By the way, στα δυο χρονια χαλασε και το DSG αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια...

Τροποποιήθηκε από τον pitapola
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

και εμενα ενας γνωστος που το χει σε καθε αλλαγη παρατηρει οτι του τσιμαπει λιγο λαδι (και ειναι και λιγο λογικο μιας και φοραει τη πιο δυνατη εργοστασιακη τουρμπινα νομιζω στο gt δουλευει στα 2,5 bar)αλλα το προσεχει οσο μπορει και το καλομεταχειριζεται. σε μια γνωστη εβγαλε το dsg αλλα σε αυτο με τα 125 αλογα προβλημα 700 ευρω ζημια.γενικα ακουγoνται διαφορα.......ισως ειναι και τυχη τι να πω.το κολτακι απο την αλλη πιο safe αλλα υσχιει οτι θα εχει δυσκολη μεταπωλητικη μιας και ειναι μεχρι τον 30αρη και τον ψιλογκαζακια δεν εχει αλλο κοινο σε σχεση με το γκολφ.Παντως εχτες μ εβαλε στο παιχνιδι ενας φιλος και το mazda 2 1.5 το οποιο πρακτικα ειναι σα το κολτ πιο αδυναμο νομιζω βγαζει 110 αλογα σιγουρα πιο καλοφτιαχμενο το κολτακι ειναι λιγο πλαστικουρα μεσα, και μαλλον λιγο πιο οικονομικο απο το κολτ μιας και ειναι ατμοσφαιρικο...............στο τελος με βλεπω να καταληγω με κανα γιαρις 1.3 αυτοματο και να παει να μαμηθει αχχαχαχααχαχαχχαχαχαχαχαχαχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ-07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Σιγουρα ειναι πουσαρισμενα μοτερ και δεν περιμενεις τη μακροβιοτητα ενος Toyota Celica πχ που απο 1800 κυβικα εβγαζε 116 αλογα. Αλλα αυτο που μας ετυχε θα το περιμενα μονο απο κανενα mazda RX που ειναι rotary,οχι απο μοτερ που το βαζουν και σε οικογενειακα αυτοκινητα. Σε καποιον που παει συνειδητοποιημενα για σπορ αμαξι (με ο,τι αυτο συνεπαγεται) και ξερει που μπλεκει δε θα ελεγα πως ειναι κακη λυση. Οπως ειδες κι εγω αναμεσα στα δυο το VW προτεινα, απλα προσφερω μια εξτρα πληροφορια ωστε να εχεις πιο σφαιρικη γνωμη για να παρεις μια πιο συνειδητη αποφαση.

 

Τωρα αν καποιοι ενοχλουνται απο την αληθεια, τι να πω, προβλημα τους. Σε οποιο σχετικο φορουμ και να μπεις παντως θα δεις πως δεν ειναι λιγοι οι "τυχεροι" ιδιοκτητες TSI που τους κληρωσε το τζακ ποτ. 

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ωχ παναγία μου... και θελω να παρω και γω το 1.4TSI με τα 122... Μηπως να στραφω σε TDI? απλα αν αρχισουν αναγουλες στο πετρελαιομοτερ το κλαμα θα ειναι πικρο...

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ψηφος στο γκολφ κι απο μενα.καλυτερο σε ολα.Μεταπωληση καλη,βελτιωσιμο ειναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-09 Tracer Shoei GT-Air

Δημοσιεύτηκε

 Έχω γράψει στον  1.4TSI (122hp-passat) 65000χλμ μεχρι τώρα χωρίς κανένα προβλήμα κ συντήρηση τα απαραίτητα. Δεν παρακολουθώ καθόλου τα vw φόρουμ να δώ αν και τι βγάζει σε άλλους απο ζημιές.Ωστόσο, μέχρι τώρα τίποτα και ευελπιστώ να παραμείνει έτσι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet

Δημοσιεύτηκε

Να σας πω εγω τι βγαζουν

 

Συγχρόνιζε σασμάν (ολα)

Βαλβίδες Νχ Νψ (ολα)

Καδένα (ολα)

Αντλία νερού με μαγνητική του κομπρεσορα, ή το αντίστροφο (τα περισσότερα)

Ανοιγμα κινητήρα, καθαρισμός βαλβιδων (αν οχι ολα, τα περισσότερα)

επιπλέον το δικο μου δεν ξεκλείδωνε η πορτα

...και μερικά αλλα μικρά όπως λάμπες ...κλπ

 

Το αυτοκίνητο απο αξιοπιστία τα σπάει, μακρια, το λεω για οσους θελουν να προστατέψουν τα χρήματα τους και την υγεία τους, οι fun της εταιρεία εξαιρούνται και μπορούν να πάρουν ενα tsi ιδικά 140 ή 170 του 2007, μετά ας μου στείλουν πμ εχω καλα συνεργεία με καλές τιμές

 

Καλη χρονιά

Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωχ παναγία μου... και θελω να παρω και γω το 1.4TSI με τα 122... Μηπως να στραφω σε TDI? απλα αν αρχισουν αναγουλες στο πετρελαιομοτερ το κλαμα θα ειναι πικρο...

Αν και το πετρέλαιο δείχνει πιο οικονομικό, για κάποιον που κάνει το πολύ 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο, ένα σύγχρονο βενζινοκίνητο μικρού κυβισμού μακροπρόθεσμα θα αποδειχθεί πιο οικονομικό, λόγω λιγότερων πιθανών βλαβών. 

Η ποιότητα diesel στην Ελλάδα και γενικά στις Βαλκανικές χώρες είναι τραγική. Υπάρχει κάθε πιθανή μορφή νοθείας. Αποτέλεσμα είναι να προκαλούνται φθορές στο σύστημα τροφοδοσίας των κινητήρων ( αντλία-μπεκ-σύστημα common rail, φίλτρα σωματιδίων, καταλύτητες) που όταν έρθει η λυπητερή είναι πολύ λυπητερή...

Τώρα για τα περι βελτιώσεων, να θυμήσω ότι ζούμε στο 2017 , οπότε και οι αγελάδες  δεν είναι απλά ισχνές αλλά κοντεύουν να ψωφίσουν από την πείνα. Τα καύσιμα τρώνε τα καπέλα, των καπέλων, ώ καπέλα και πάντα θα κλείνουν τις μαύρες τρύπες του προυπολογισμού. Πάρτε κάτι οικονομικό. Και τα 140 άλογα αρκετά ζωηρά είναι!!!! Όσα και να έχεις πάντα κάποιος θα βρεθεί να σε περάσει...

Αυτά από εμένα και καλή χρονιά σε όλους

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Αν και το πετρέλαιο δείχνει πιο οικονομικό, για κάποιον που κάνει το πολύ 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο, ένα σύγχρονο βενζινοκίνητο μικρού κυβισμού μακροπρόθεσμα θα αποδειχθεί πιο οικονομικό, λόγω λιγότερων πιθανών βλαβών. 

Η ποιότητα diesel στην Ελλάδα και γενικά στις Βαλκανικές χώρες είναι τραγική. Υπάρχει κάθε πιθανή μορφή νοθείας. Αποτέλεσμα είναι να προκαλούνται φθορές στο σύστημα τροφοδοσίας των κινητήρων ( αντλία-μπεκ-σύστημα common rail, φίλτρα σωματιδίων, καταλύτητες) που όταν έρθει η λυπητερή είναι πολύ λυπητερή...

Ειλικρινα με ολα οσα διαβαζω θα μεινω με το 1.2 polo της γυναικας μου. Και γω αυτο το σκεπτικο εκανα Γιωργο και εκει που ελεγα στην αρχη να δω για ντιζελ στραφηκα σε βενζινη και ωρα που διαβαζω οτι και τα TSI εχουν θεματα ειπα να ξαναγυρισω δε ντιζελ.

Η επιλογη του Golf ειναι καθαρα και μονο για την εμφανηση και γενικα το λιτο εσωτερικο, δε γουσταρω πολυ φαρμπαλα και καντραν ψηφιακα, απο την αλλη ως μισοκαμμενος απο τα Citroen λεω μηπως να δω για κανενα C4 αλλα δε με ψηνει τοσο.. Μοντελα απο 11 και μετα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsx650f Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

πανε κανε αεριο το πολο να ξεμπερδευεις. εγω αυτο εκανα με το αμαξιβτης γυναικας.

σκεψου οτι το αεριο απο 71 λεπτα πηγε 80 και η βενζινη απο 1.39 πηγε 1.60  

με 23 ευρω αεριο με την παλια τιμη καναμε 400 εως 420 χλμ.. κατι πιο οικονομικο δεν θα βρεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

για το golf θα χρειστεις σε αποθεμα αυτα τα 2 ανταλλακτικα: 

20150209173023_16771511-orig.jpg  POL4-700x500.jpg

 

δεν ειμαι σιγουρος ομως για το ποια μοτερ ειχανε το προβλημα. σιγουρα δεν το εχει το 2λιτρο gti και νομιζω το 1.4 122hp.

 

οτι και να παρεις επιβαλλεται να γραφτεις στο αναλογο φορουμ, στο kontres-dragster sto fb, να το χαμηλωσεις τερμα μπροστα και να το ψηλωσεις πισω οπως επισης και να βαλεις δυνατα φρενα, για να κοκκαλωνεις αφοβα πριν απο καθε στροφη.

 

Και εγω ειμουν σε διλημα μεταξυ Golf 1.4 TSI και Opel astra GTC 1.6T και τελικα επελεξα το δευτερο,οποτε θα σου προτεινα και το Opel.Εναλλακτικα τσιμπα το Coltaki. :)

για ευθεια αριστο θα ελεγα. πριν απο καθε στροφη ομως τραγουδας το "υποστροφη θελεις εσυ και εγω επανασταση, απ τους 2 μας θα το δουμε ποιος θα χασει"...

 

 

 

@zaxas87 2017 εχουμε αδερφε, κοιτα για κανενα fiesta (1000 ecoboost, 1.6s), grande punto (tjet 1.4). πολυ καλα και αξιοπιστα αυτοκινητα!

 

Τροποποιήθηκε από τον noodles
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πανε κανε αεριο το πολο να ξεμπερδευεις. εγω αυτο εκανα με το αμαξιβτης γυναικας.

σκεψου οτι το αεριο απο 71 λεπτα πηγε 80 και η βενζινη απο 1.39 πηγε 1.60  

με 23 ευρω αεριο με την παλια τιμη καναμε 400 εως 420 χλμ.. κατι πιο οικονομικο δεν θα βρεις

Δεν κανουμε πολλα χιλιομετρα το χρονο, ειμαστε κατω απο 15Κ, η καταναλωση του δε με πειραζει, ουτε οτι εχει μονο 69 αλογα με πειραζει, αυτο που πραγματικα με πειραζει ειναι οτι ειναι τριπορτο και με το bebe κοψομεσιαζομαστε να το βαλουμε και να το βγαλουμε, αν ηταν πενταθυρο ουτε για πλακα δεν θα το εδινα, αγορασμενο καινουριο και μοναδικη βλαβη που παρουσιασε ηταν 2 καμμενοι πολλαπλασιαστες μεσα σε 10 χρονια και 115Κ χιλιομετρα.

 

για το golf θα χρειστεις σε αποθεμα αυτα τα 2 ανταλλακτικα: 

20150209173023_16771511-orig.jpg  POL4-700x500.jpg

 

δεν ειμαι σιγουρος ομως για το ποια μοτερ ειχανε το προβλημα. σιγουρα δεν το εχει το 2λιτρο gti και νομιζω το 1.4 122hp.

 

οτι και να παρεις επιβαλλεται να γραφτεις στο αναλογο φορουμ, στο kontres-dragster sto fb, να το χαμηλωσεις τερμα μπροστα και να το ψηλωσεις πισω οπως επισης και να βαλεις δυνατα φρενα, για να κοκκαλωνεις αφοβα πριν απο καθε στροφη.

Αυτο φοβαμαι και το σκεφτομαι... Αντε πολλαπλασιαστη θα παρω να εχω καβατζα, μικρος ειναι, αλλα το 200 λιτρα βαρελι με το λαδι που θα το εχω?

Στο FB ειμαι ενγεγραμμενος στο "SAXORALLA leme gt to isiadi ti na sou kanei" ξερω απο τετοια!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πι Τσι Εξ (153cc) Shoei NXR

Δημοσιεύτηκε

Πάρτε κάτι οικονομικό. Και τα 140 άλογα αρκετά ζωηρά είναι!!!!

Σωστός. Ο 1000ρης Ecoboost έχει 100, 125 και 140 άλογα (αν και το τελευταίο το βλέπω πολύ πουσαρισμένο). Μια χαρά είναι. Και τον βάζει σε πολλά αμαξώματα η Ford

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα