Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. Παιζει παντα το ενδεχομενο να μη συνδεονται καν μεταξυ τους η μιζα και οι λαμπες. Μπορει απλα να θελει καρβουνακια και η λαμπα να καιγεται απλα γιατι εχει υγρασια καπου η καλωδιωση της. Και εμενα μου καιει του parking ενα λαμπακι και απλα το αφηνω καμμενο,δε χρησιμοποιειται πουθενα.
  3. Σήμερα
  4. Το GSXR750 που λες, είναι αναβάθμιση σε δύναμη, και δεν ανεβαίνει και κατηγορία τέλους κυκλοφορίας, πάλι στο 55ρι θα είσαι. Απλά θα είναι κάπως* εκτός των νερών του στην Ήπειρο με τις αργές κ σφιχτές διαδρομές. Το Daytona 675 είναι σκληρό σε θέση οδήγησης, ο μόνος λόγος που δεν θα το έπαιρνα. Θα έπαιρνα όμως (ξανά) το street triple 675, που είναι ότι πρέπει. Αν τόσο πολύ καίγεσαι για clipons** , ε , του βάζεις από Daytona. Συν για το Triumph, αν το πάρεις μεταχείρω, ότι ασχολείται ακόμα ο πάλε ποτέ εξουσιοδοτημένος εκεί, και έχει την τεχνογνωσία και τον εξοπλισμό να στο συντηρήσει. Ducati και αξιοπρέπεια στα κόστη, δεν πάνε μαζί. Και που θα πρέπει να τρέχεις για συντήρηση; *Βίτσια και χέρια είναι αυτά... **Συγχαρητήρια, είσαι φυσιολογικός άνθρωπος. Δεν σε έπιασε η προπαγάνδα των τελευταίων χρόνων του ''μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι άνετη σαν καναπές lazyboy αλλοιώς δεν αξίζει dude''
  5. να κατσεις οπως εισσια μιας και ξερεις το μηχανακι σου τη κατασταση του κλπ. τπ μηχανακι σου ειναι καινουριο με 7000 θα πας σε δυνατοτερο μεν σε παλαιοτερο δε δικη σου η αποφαση
  6. Επιτέλους ήρθαν τα s22!! Φοριούνται σήμερα και εντυπώσεις με το καλό το άλλο ΣουΚου στην πίτα του Λεωνιδίου.
  7. Η αλήθεια είναι ότι ισχύει ότι το μοτέρ της daytona τα καινούρια από τότε που την αγόρασε ιαπωνεζικη εταιρεία είναι πραγματικά απομίμηση Honda όλα γιατί και η εξάτμιση μου είναι για supra και έμπαινε κανονικά και γενικά από ότι μου είπε ο μάστορας
  8. Πολυ καλο αποτελεσμα, μπραβο. Το προγραμμα μπηκε σε καινουργιο εγκεφαλο; Για δωσε λιγες πληροφοριες. Το μηχανακι, καλυτερα να μην το πουλησεις. Θα εχεις για παντα ενα οχημα που δεν χρειαζεται ΚΤΕΟ.
  9. Μωρέ σίγουρα δεν θα φαίνεται τίποτα, και ναι το ψεκαστό 125αρι μοτέρ της Daytona είναι αρκετά καλό απο όσο ξέρω (υπερκυβισμένο μοτέρ Supra με injection είναι στην πραγματικότητα). Απλά αν σε πάρουνε χαμπάρι (πράγμα αδύνατον κατά 99%) τότε την γ@μησες. Εγω απλά στα λέω απο εκεί και πέρα δικό σου είναι. Και εγω στο Λύκειο δεν πήγαινα πίσω που χωρίς κανένα δίπλωμα οδηγούσα στο Address για να πηγαίνω σχολείο...
  10. Δεν πρόκειται να δώσω λεφτά για λιφαν απλά θα αγοράσω ένα μοτέρ daytona 125 με το σύστημα ψεκασμού και τα λοιπά και δεν θα φαίνεται η διαφορά έτσι κι αλλιώς τα πλαστικά τα έχω όλα φορεμένα δεν φαίνεται τίποτα
  11. Αν βρεθεί ενδιαφέρομαι και εγω. Δεν λέω το κόλπο με το ξύδι μου το είπε ο πατέρας μου που στο παπί του (ως καγκουρό και αυτός κάποτε στα 20κατι του) είχε μια παρόμοια εξάτμιση με το δικό μου (Kerker νομίζω την λέγανε; Δεν θυμάμαι) και έκανε καλή δουλειά. Και όντως και στο δικό μου τώρα γυάλισε πολύ καλά αλλά ένα γυαλιστικό πιστεύω θα έκανε καλύτερη δουλειά.
  12. Keep in mind οτι είσαι ακόμα 16 χρονών και ουσιαστικά θα είσαι φουλ παράνομος με το 125 μοτέρ πάνω. Βέβαια ένας φίλος με 50αρι Sprinter εδω πέρα έχει ένα Lifan 110 πάνω (με καπάκια Daytona) τα τελευταία 2 χρόνια. Το μηχανάκι είναι δηλωμένο 50αρι με πινακίδες ΝΗΕ κλπ κλπ αρα οκ δεν νομίζω να σε πάρουνε πρέφα. Απλα να το ξέρεις μόνο οτι θα θεωρηθεί "παράνομο"
  13. Το λοιπον Εχω ενα cbr600f του 14 το οποιο γενικα με καλυπτει σχεδον σε ολα και δε θα λεγα οτι το χω βαρεθει ιδιαιτερα ακομη , ΑΛΛΑ σα γνησιο χοντα εχεις την αισθηση οτι σου λυπει λιγο γκαζι ακομη Τα μονα μειον αυτη τη στιγμη που του προσάπτω ειναι το λιγο εξτρα γκαζι που θες και οτι ε δεν το λες οτι φορτωνεται ιδιαιτερα ικανοποιητικα , και ερχεται τωρα το ερωτημα , αν το εδινα και επαιρνα καποιο αλλο τι θα μπορουσα να παρω ;;; οεο Προσπαθω να βρω κτ αλλα δε βρισκω κτ που να υπαρχει αυτη τη στιγμη στην αγορα που να ειναι μεσα στο μπατζετ , αν πουμε οτι πιανει 5-6000 βαρια το cbr και αντε βαζω αλλα 1000 και παμε στα 7000 τι υπαρχει που να καλυπτει τα θελω μου σε αυτα τα λεφτα? Πρεπει υποχρεωτικα : Να εχει σκυφτη θεση οδηγησης , βσκ να ειναι κλιπονατο εχω οδηγηση αρκετα ορθια τον τελαιυταιο καιρο (TDM,vstrom,Fazer) και δεν μου αρεσανε καθολου , να μην ειναι σκληροπυρινικο ςς η αληθεια ειναι πως δεν βολευουν ιδιαιτερα για την πιο all around σπορ χρηση που θελω αν και κατα καιρους ζαχαρωνω το 675 και το gixer 750 , απο αναρτησεις και στησιμο φρενα να μην ειναι λες και κανω downgrade οδηγωντας ενα Ζ1000 πρωτης γενιας λατρεψα την δυναμη του μοτερ αλλα το στησιμο του δε μου αρεσε καθολου κτ στο ιδιο η ελαφρως καλυτερο επιπεδο απ το δικο μου θα μου επαρκουσε δεν ειμαι και ο ροσι , στη συντηρηση να μη πουλαω νεφρα με παραπανω κυβικα ειναι λογικο να ανεβουν τα κοστη αλλα δεν θελω κτ σε επιπεδο bmw , να μην ειναι ειναι πολυ βαρυ το cbr στα 205 κιλα δεν ειναι και πουπουλο αλλα δεν ειναι τα 250-270 κιλα των μεγαλων σπορ τουριγκ ειπαμε all around, να ειναι λιγο πιο δυνατο οχι σε επιπεδο 1000ςς αλλα κτ σε επιπεδο 1000 νορμαλ στρεετ βλεπε (cb1000) θα ηταν οτι πρεπει Το χω σκεφτει και για κανα μεγαλο σπορ τουριγκ (βλεπε ζουζουρα) αλλα νομιζω πως ειναι λιγο τοο ματς σε ολα του (και δε μαρεσει η μουρη του κυριως) Ηρθε η ωρα για αλλαγη ? αυτη τη στιγμη το cbr εχει 44000κμ οποτε οτι λεφτα πιασει ειναι τωρα , υπαρχει κτ καλυτερο να παρω? η να βαλω καμια ολοσωμη με προγραμα και να κατσω ωπος ειμαι? Fun fact το καινουργιο ducati supersport 950 θα ηταν αρκετα κοντα σε αυτα που θελω αλλα βγαινει αρκετα εκτος μπατζετ ( καινουργιο γαρ)
  14. Έχει βρει κανένας γυαλιστικό για νικελ εξατμίσεις ? Δεν λέω όμως για καπάκι εξάτμισης!! Υπάρχουν μερικά προϊόντα αλλά όταν τους ρωτάω με email αν θα αντέξουν τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στους λαιμούς και δεν θαμπώσουν... δεν απαντάει κανένας
  15. Το καλοκαίρι θα βάλω πολύ απλά ένα μοτέρ 125 γτ δεν θέλω να το δώσω το έχω πολύ στην πένα
  16. Για 50αρακι μια χαρά πηγαίνει. Επιδόσεις εφάμιλες με 72-80cc είναι αυτές. Μην ρίξεις παραπάνω λεφτά τώρα, άστο ως έχει ευχαριστήσου βόλτες και όταν μπορέσεις βγάλε Α1 και τσίμπα 125αρι.
  17. Μιας και νιώθω καλύτερα πλέον είπα να καθαρίσω το μηχανάκι. Πέρασα με λίγο ξύδι και νερό την εξάτμιση για να φύγουνε τα άλατα απο νερά του δρόμου και της βροχής και μετά πέρασα με γυαλιστικό τα πλαστικά του.
  18. Φίλε μου είμαστε σε παρόμοια φάση αλλά με μια τεράστια διαφορά. Εγώ το Fw το πήρα συνειδητά, ξερωντας ότι αγοράζω μεγάλο μονοκύλινδρο 20ετιας που έχει αλλάξει διπλάσιο αριθμό χεριών. Νομίζω είναι αστείο να μιλάμε για την αξιοπιστία της Suzuki. Τα διαπιστωμένα προβλήματα που έβγαζε ήταν αυτές οι ενοχλητικές στο μάτι και μόνο διαρροές (και την φλάντζα να αλλάξεις θα χάνει από αλλού, εγώ παραιτήθηκα πλέον) και ότι έκαιγε ανορθωτές. Εγώ το πήρα συνειδητά ψιλό χρέπι όπως και εσύ από ότι καταλαβαίνω ξέροντας ότι θα ρίξω κάποια χρήματα να το φέρω στα ίσια του. 1) Καθάρισμα καρμπυρατέρ 2) Ρύθμιση βαλβίδες 3) Ανορθωτές 4) Διάφορες άλλες μικρό εργασίες Μετά από αυτά το μηχανάκι δεν εμφάνισε τίποτα και είναι το μοναδικό μεταφορικό μου μέσο, σαν πάλι στην πόλη και σαν κουβαλητης στις εκδρομές. Μόνο την κατανάλωση δεν έχω καταφέρει να στρώσω που είναι σταθερά 7 στην πόλη και 6 σε επαρχιακούς - εθνική.
  19. Το πρόγραμμα έκανε ένα 50ρικο μαζί και με την δουλειά. Το γρανάζι δεν το πλήρωσα το έβαλε από μόνος του. Το μηχανάκι τώρα μιλάμε η 1η πιάνει 20 η 2η 45 η 3η 65 και η 4η 80 και δίνει κι άλλο λίγο ζεστό. Με 2ο άτομο πήγαινα με 70 σε φουλ ευθεία και 65 σε λίγη ανηφόρα
  20. Πόσο σου κόστισαν οι εργασίες που έκανες ? το πρόγραμμα δηλαδή...
  21. το εβαλα γτ ειχε φωτο απο χτ και εγραφε hornet , τωρα το διωρθωσε ο τυπας
  22. Εννοειται, και καλο ειναι τα λαθη μας να διορθωνονται, ειχα δει ενα επισοδειο με ολη τη διαδικασια σε ενα απο κατα καναλια που φιλοξενει η nova αλλα δεν συγκρατησα την ακριβη ονομασια της.
  23. Λοιπόν παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις συμβουλές σας τελικά κατέληξα στο πρόγραμμα και ένα μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά και έχω δει πολύ μεγάλη διαφορά στο μηχανάκι που για 50ρι πάει πάρα πολύ καλά. Με λίγα σχετικά χρήματα το κατάφερα αυτό και έχω δει μαζί και με την εξάτμιση πολύ μεγάλη διαφορά και με 2ο άτομο. Ξανά ευχαριστώ πολύ
  24. Άντε μπράβο γράψτε για κανένα ωραίο εργαλείο να χαζεύουμε... Που μπαίνω μια φορά στο τόσο και βλεπω όλο για παπάκια... (συγνωμμη για το off)
  25. Λοιπόν κράτησα το μαμά γραναζωμα τελικά. Έβγαλε περίπου 225 km/h στις 8600 χωρίς να το πιέσω παραπάνω γιατί στις στροφές αυτές είναι φτωχό, μια χαρά. Του φορούσα και τα dbkiller. Έμαθα ότι στο ίδιο δυναμόμετρο γιαμαχα mt07 με φουλ akra, φίλτρο DNA και pc έβγαλε 61 άλογα. Δέκα λιγότερα από μένα, καλό μέτρο σύγκρισης. Επίσης πρέπει να σταματήσω να αλλάζω βίδες στην μηχανή....που θα πάει κάποτε θα τελειώσουν...
  26. Με την μηχανή μου τίποτα, διότι η Honda δεν έχει φέρει ακόμα την φλάντζα(από τον Δεκέμβριο τραβάει η δουλειά).
  1. Load more activity