Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. Ναι τους λάδωσα. Αλλά ντάξει, δεν είναι αυτό πρόβλημα και να μην τους λαδώσεις... πάλι λαδώνονται κατά τη λειτουργία..
  3. Το σομπρέρο δε το ξαναβγάζω από τα ευρύτερα όρια της πόλης. Θα μπορούσε να παίξει ως σενάριο, όταν μάθω πότε φθάνει στην Πάτρα συγκεκριμένο πλοίο για να πάω στο λιμάνι για έναν φίλο. Αν υπάρχει παράθυρο, ψήνομαι
  4. SYM Maxsym TL Κινητήρας 465cc με δύο κυλίνδρους σε σειρά Μέγιστη ισχύς 41 ίπποι στις 6.750 rpm (κατάλληλος για δίπλωμα Α2) Μέγιστη Ροπή 42,5 Nm/6.250 rpm Τροχοί 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω Φωτιστικά σώματα LED Ψηφιακά όργανα Upside-down πιρούνι Τελική μετάδοση με αλυσίδα Δύο δίσκοι διαμέτρου 275mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Πίσω δίσκος διαμέτρου 275mm Σύστημα ABS Διαθέσιμο από το Νοέμβριο με τιμή 6.995€.
  5. Τασο σε ευχαριστω. Piston slap το λεω εγω απο μονος μου. Ισως να ειμαι και λαθος. Ο μαστορας δεν εχει καμια δουλεια με το ρεκτιφιε. Το κυλινδροπιστονο το πηγα εγω για ρεκτιφιε ΜΑΖΙ με το καινουργιο πιστονι για να μου το ανοιξει στα 49 απο 47. Δεν ανακατευτηκε δηλαδη ο μαστορας στο κυλινδροπιστονο. Συγκεκριμενα ο μαστορας μου μου ειπε οτι αυτο που ακουγεται, ειναι τα ποδαρακια απο το πιστονι (αν θυμαμαι καλα) και μου λεει εγγυαται οτι δεν θα παθω κατι. Οσον αφορα τα λαδια, προς το παρον δεν εχω δει οτι μου εχει καψει κατι, δεν βλεπω καποιον καπνο πισω.
  6. Και επειδή ίσως πολύ το βάρυνα με τα του Ακρωτηρίου, η καλύτερη καρικατούρα που θα μπορούσε να φτιάξει ο συνήθης ύποπτος!
  7. To deal φαίνεται πως ολοκληρώνεται δύο χρόνια μετά την αρχική συμφωνία ανάμεσα στην Bajaj και την Triumph με στόχο την παραγωγή μοντέλων μεσαίου κυβισμού.Τα πρώτα μοντέλα θα κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στην επόμενη διετία-τριετία με ορίζοντα παρουσίασης την EICMA του 2021.Οι αγορές που θα διατίθενται είναι οι Η.Π.Α., η Ευρώπη και η Ιαπωνία. Πηγή
  8. Είδα καλά; Μου φαίνεται πως εκεί πίσω από την λίμνη κάτι σαλεύει. Ε όχι! Σβήνω την μηχανή για να μην τους τρομάξω. Ένα κοπάδι ταράνδων που βόσκει. Απίστευτη τύχη! Τους παρατηρώ με ζουμ από μακριά για να μην εξαφανιστούν, πρώτη φορά που βλέπω αυτά τα ζώα. Η γούνα τους δείχνει κάπως μαδημένη, δεν ξέρω αν είναι τρόπος να αντιμετωπίσουν την θερινή ζέστη. Και τα κέρατα τους είναι χνουδωτά, δεν έχουν την υφή που έχουν τα ελάφια. Η αγέλη έχει και μερικά μάλλον νεογέννητα μέλη, δεν έχουν αναπτύξει ακόμη κέρατα. Απρόσμενη εικόνα μου φύλαγε το Nordkapp στον αποχαιρετισμό μας. Αφήνω το Honnisnsgvag πίσω, η θάλασσα είναι τόσο ήρεμη, σχεδόν αριτίδιαστη. Πριν τις έξι το πρωί αποχαιρετάω την κοινότητα Nordkapp. Αν άξιζε να έρθει κανείς ως εδώ; Αδιαμφισβήτητα ναι. Αντίο και στην θάλασσα που είχα κάθε μέρα δίπλα μου, επόμενη συνάντηση μας σε 1.500 χιλιόμετρα. Το τοπίο παύει να είναι πια το άγριο, εξωτικό, βραχώδες των προηγούμενων ημερών, πιο ομαλοί λόφοι και χαμηλή βλάστηση το αντικαθιστούν. Ανάμεσα τους ξεπετιούνται θηριώδεις τάρανδοι με κέρατα που ξεπερνάνε το ένα μέτρο τρομάζοντας με πολλές φορές. Γράφω χιλιόμετρα αδιάκοπα, μέχρι που στον ποταμό Anarjohka φτάνω στα σύνορα. Φινλανδία μπροστά μου. Εδώ τελειώνει το πρώτο σκέλος του ταξιδιού.
  9. Γίνεται να "κυνηγιέσαι" στα Ιταλικά Πάσσα με ένα Benelli Sei, μια INDIAN, μια Brough Superior, ένα Moto Guzzi LeMans, και οι Carabinieri με Aprilia CapoNord 1200 & AlfaRomeo Alfetta να σου ανοίγουν τον δρόμο; Και, σαν κερασάκι στην τούρτα, να βρίσκεσαι και σε κοινά σημεία συγκέντρωσης και με μερικά ονειρικά αυτοκίνητα;Αν συμμετέχεις στο MotoGiro d' Italia, γίνεται......Εδώ και τρία χρόνια έχω την χαρά να συμμετέχω σε αυτόν το καταπληκτικό θεσμό, και τα παραπάνω είναι μία μόνον πτυχή του τί βιώνει ένας μοτοσυκλετιστής που συμμετέχει.Σε αυτό να προσθέσουμε τις εκπληκτικά ψαγμένες (και σχεδόν πάντα άδειες) διαδρομές, την λεπτομερή σήμανση, την επί μια σχεδόν εβδομάδα καθημερινή παρέα με λάτρεις της μοτοσυκλέτας (πολλοί από αυτούς από αρκετά έως πολύ επώνυμοι), τις επισκέψεις σε κάστρα και καστροχώρια, τις στάσεις για "φουλάρισμα" των αναβατών και πολλά ακόμη και ενδιαφέροντα (όπως, ας πούμε, το να μπεις με ΥΑΜΑΗΑ στο εργοστάσιο της Ducati, κάτι που όπως καλά ξέρουν όσοι το έχουν επισκεφθεί, είναι προνόμιο αποκλειστικά των Ducati και μόνον). Διοργανώνεται εδώ και χρόνια από το Motoclub Terni, και πρόκειται για έναν αγώνα προσανατολισμού και ακριβείας, ανοιχτό στον κάθε έναν, ανεξαρτήτως μάρκας και ηλικίας (μηχανής και αναβάτη). Εννοείται πως υπάρχει άλλη κατάταξη για τις ιστορικές και άλλη για τις μοντέρνες μηχανές (για όποιον θέλει να ασχοληθεί με το διαγωνιστικό μέρος, εγώ απλά απολαμβάνω τις διαδρομές, τα τοπία και την παρέα). Οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες (ω ναι, τρέχουν και αρκετές γυναίκες καθώς και μερικά δικάβαλα) είναι από ολόκληρη την υφήλιο και με κάθε τύπο, χρονολογία, κυβισμό και ηλικία μηχανής.Οι έχοντες FB μπορούν να πάρουν μια ιδέα από εδώ: Motogiro 3Οι υπόλοιποι θα αρκεστείτε στις δικές μου φώτο:Και αρχίζουμε με την "προβοκατόρικη" φώτο στο Borgo Panigale το 2017: Ο "συνοδός" καραμπινιέρος μας: Η κυρία έρχεται κάθε χρόνο από την Χαβάη για να τρέξει: και διάφορες φετινές: Όποιος ενδιαφέρεται ας έχει ελεύθερο το τέλος Μαΐου και ας παρακολουθήσει τις εξελίξεις εδώ: https://www.motogiroitalia.it/
  10. Το καλο ειναι οτι η μπιελα σου ειναι ΟΚ, το κακο νεο ειναι οτι δεν σε πληροφορησε σωστα ο μαστορας, το piston slap ειναι προβλημα, εχει την ταση να τρωει μονοπλευρα τον κυλινδρο και να τον κανει οβαλ, λογικα θα σου καιει και λαδια, δεν μπορει να σφραγισει τον κυλινδρο και θα χανει και συμπιεση, μπορει προσ το παρον να μη σου διμηουργει εντονο προβλημα αλλα εγω προτεινω να μην το αφησεις, μαζεψε κανενα 100αρικο και στειλε ενα κυλινδρο στον Αγγελο να στον φτιαξει ΣΩΣΤΟ, εγω πριν μια εβδομαδα που το ανοιξα μετα απο ενα χρονο που το εφτιαξα και ο κυλινδρος ηταν αψογος, μπορει να κοστισε λιγο παραπανω αλλα αξιζει, μη πετατε χρηματα για τις μισες δουλειες που οι περισσοτεροι κανουν, εχω πληρωσει αρκετα για μαλακιες αλλων. Οταν παει ενας κυλινδρος για φρεζαρισμα και ρεκτιφιε μαζι στελουμε και το πιστονι γιατι στο κουτι ή στο εντυπο που το συνοδευει αναγραφει και τις ανοχες που πρεπει να δωσει ο μηχανουργος.
  11. Ημέρα 11η, 22/07/’19 Honningsvåg (NO) – Norkapp (NO) – Rovaniemi (FI), 741km Το ξυπνητήρι χτυπά στις τρείς το πρωί. Που φυσικά είναι ντάλα ήλιος, αλλά το ερώτημα είναι ‘γιατί’. Το πλάνο μου είναι απλό: Η Ρόζα η Μπουλντόζα χθες είπε πώς μετά τη μια το πρωί ο χώρος στο Ακρωτήρι κλείνει και είναι εφικτό να πλησιάσεις με την μοτοσυκλέτα σου. Έτσι θα μπορέσω να χαρώ τον χώρο με την ησυχία μου και ταυτόχρονα μπορώ να εκμεταλλευτώ το ότι εδώ δεν βραδιάζει ποτέ και οδηγώντας μες στη ‘νύχτα’ να καταπιώ βαρετά Φινλανδικά χιλιόμετρα. Σύντομα βρίσκομαι στην διασταύρωση που οδηγεί στο Ακρωτήρι, δεκατρία χιλιόμετρα για το τέρμα. Προφανώς και δεν συναντάω κανέναν, βλέπω σκηνές εδώ και εκεί, αυτοκινούμενα παρκαρισμένα σε μερικά σημεία, άνθρωπος ουδείς. Ευτυχώς φυσάει λιγότερο παλαβά σε σχέση με χθες αναγκάζοντας με λιγότερα ζογκλερικά στη μοτοσυκλέτα. Φτάνοντας στο πάρκινγκ πρέπει κανείς να κάνει λιγάκι endurο για να ξεπεράσει τα εμπόδια, πιστεύω ότι είναι πιθανό το επόμενο καλοκαίρι να μην είναι εφικτή καμία ώρα η πρόσβαση. Το να είσαι στο Ακρωτήρι είναι εμπειρία από μόνο του, προσπάθησα να το εξηγήσω στα της προηγούμενης ημέρας. Αλλά το να είσαι στο Ακρωτήρι μόνος σου, εσύ και ο εαυτός σου είναι άλλο πράγμα. Ξημέρωμα, καθισμένος στο τσιμέντο με την πλάτη γερμένη στην υδρόγειο. Με γυαλιά ηλίου γιατί ο ήλιος που στέκει εκεί πάνω από τον Πόλο στον ορίζοντα είναι εκτυφλωτικός. Με μόνο ήχο τα τσικ τσικ της εξάτμισης που κρυώνει, όσο αυτά ακούγονται μες στο σφύριγμα του αέρα που σου ανακατεύει τα μαλλιά. Μονάχος. Πολύ προσωπική στιγμή. Δεν ξέρω αν την αποδίδω με λέξεις αρκετά έντονα, αν δεν νιώσεις εκεί μικρός δεν θα νιώσεις πουθενά. Στήνω το VFR για μερικές φωτογραφίες. Του Αγίου Δημητρίου, πριν εννέα μήνες το πρωτοαντίκρισα σ’ ένα πεζοδρόμιο στο Γαλάτσι. Και τώρα είμαστε εδώ. Μία και μοναδική φωτογραφία θα βάλω τον εαυτό μου από αυτό το ταξίδι, ένα σουβενίρ. Nordkapp, 22 Ιούλιου 2019, ώρα 4:37 το πρωί. Απλά μετακινήθηκε λίγο πιο δεξιά σε σχέση με το που τον άφησα χθες το βράδυ. Τελευταίες εικόνες, έχω μείνει κοντά μια ώρα εδώ να σκέφτομαι, ώρα για δρόμο όσο και αν δεν το θέλω. Τι τόπος. Εδώ στο άκρο του πλανήτη φαίνονται (ή μου φαίνονται) όλα διαφορετικά.
  12. Περνάω μπόλικη ώρα διαβάζοντας τα διάφορα ιστορικά στοιχεία, το μέρος με μαγνητίζει. Παίρνω κάποια στιγμή απρόθυμα την απόφαση να ξαναβγώ στην επιφάνεια, ακόμη επηρεασμένος από το ιδιαίτερο αυτό μέρος. Καβάλα στην Βέφα, έχω κλείσει ένα hostel στο Honningsvag, καμιά τριανταριά χιλιόμετρα από εδώ. Δεν είμαι μεγάλος φαν αυτών των χώρων, το δωμάτιο μου είναι ένα δίκλινο με δυο κρεβάτια, σκεπάσματα τυλιγμένα σε σελοφάν και έναν νιπτήρα (!). Με τόσες πόρτες αραδιασμένες στον φαρδύ διάδρομο μάλλον με κυριλέ κελιά μοιάζουν οι χώροι. Τα κοινόχρηστα ντουζ είναι σχεδόν της ίδιας λογικής με τον στρατό, μισές πόρτες η μια δίπλα στην άλλη. Πλένομαι και πιέζω τον εαυτό μου να κοιμηθεί πριν τις έντεκα. Το Honningsveg λουσμένο στον … νυχτερινό ήλιο με καλεί από το παράθυρο μου για βόλτα, αλλά έχω τα δικά μου πλάνα.
  13. Εγώ θα σου πρότεινα το Yamaha Mt -07. Είναι παναλαφρα, δεν καίνε τίποτα, δεν χαλάνε . Στην πόλη είναι κορυφαίο παπί, πίστα μπαίνει άνετα και με αξιώσεις. Χώμα τώρα που θες, λόγο βάρους και ροπής δεν θα σε βλέπουν τα ψευδο ον οφ με τα λαστιχένια πλαίσια και το μεγάλο βάρος...δύο λάστιχα θέλει...
  14. Ε το τενερε είναι ωραία κ@βλα ρε, περισσεύει ο Πήγασος!!
  15. Το μεγαλο μειονεκτημα με αυτο το πλανο ειναι πως ο,τι χρημα πεσει στη μηχανη δε θα το παρει ποτε πισω σε ενδεχομενη μεταπωληση. Ενα DR650 πιανει στην αγορα ας πουμε 1500€; Ενα DR650 με rebuild των 1500€ πιανει παλι 1500€. Αντε 1700 στο τσακιρ κεφι. BTW μονοκυλινδρο μηχανακι για δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα οντως θεωρειται καλη λυση; Εγω στο Domie πανω απο 45' δεν την παλευα, μουδιαζαν ολα. Αλλα οκ εγω ειμαι και τερμα φλωρος σε θεματα ταξιδιου. Ο Κωστης παει Nordcap και με ποδηλατο χωρις σελα.
  16. To Tenere 660 είναι αρκετά ψηλά στην λίστα, μόνο το TPS του με προβληματίζει. Αν θυμάμαι καλά είχε βγει κάποια ανάκληση για τα ψεκαστά ΧΤ; Διορθώστε με αν κάνω λάθος. @telephoner Το ΧΤ600Ε θα εξεταστεί @Canardo Με ενδιαφέρει αυτή η προοπτική, σε ποια γνωστά-εγγυημένα "παλιά" on-off αναφέρεσαι; Αυτό το DR650 πχ που πόσταρε ο @kalimera8764 στην 1η σελίδα πολύ με άρεσε.
  17. Ο ενοχος βρεθηκε. Piston slap. Το ανοιξαμε και η μπιελα ειναι σε αριστη κατασταση και μου ειπε οτι απλα στο ρεκτιφιε μου εφαγε λιγα δεκατα του χιλιοστου παραπανω στον κυλινδρο και για αυτο και οτι δεν θα μου βγαλει καποια ζημια και να μην φοβαμαι
  18. Ε αφού καταληξαμε σε Μιναρελλι, ας παει στο καλό. Μέσα κι ο πηγασος.
  19. Να προτείνω κάτι, ίσως "περίεργο".... σε συνέχεια του προηγούμενου ... Αν έπαιρνες ένα από τα γνωστά-εγγυημένα "παλιά" on-off και του έκανες ένα καλό rebuild στα σημεία που πονάει;;; Θα έδινες 1500€-2000€, θα έριχνες άλλα τόσα και θα είχες ένα μηχανάκι, "παλιάς κοπής" μεν, με ότι αυτό συνεπάγεται, αλλά θα ήξερες ότι είναι "σωστό" και δεν θα σε αφήσει. Αν είσαι τυχερός και το ψάξεις μπορεί να σου βγει και σχετικά πιο φθηνά.
  20. Ενας απλος on off διακοπτης και αδιαβροχος να μην ειναι.ειναι σχεδον αδυνατο να βραχυκυκλωσει. Σε ποια περιοχη εισαι?
  21. Πέρα από TPS, φίλου του έπεσε το XTX στατικά πάνω σε άλλο μηχανάκι και χτύπησε στον κεντρικό διακόπτη με αποτέλεσμα να σπάσει και να κοπεί η κεραία του Immobiliser. Έμεινε στον τόπο και μετά από ψάξιμο 3-4 ημέρες το έφτιαξε σε έναν στην Αθήνα. Αν γίνεται, εγώ θα το καταργούσα να μην παίζει τέτοιο σενάριο. Να πω και XT600E; Κρατάει 120-130, αλλά είναι για άντρες because κραδασμοί, όρθια θέση, εντός budget(παίρνεις 2-3 να βρίσκονται). Για αξιοπιστία δεν χρειάζεται να πω κάτι, XT είναι. Για diy, με 5 γερμανοπολύγωνα και 2-3 άλλεν το έχεις κάνει βίδες όλο σε χρόνο dt. Το βάρος ίσως είναι ένα θέμα, κατανάλωση 5-6lt/100km.
  22. Να βαλουμε και τον Πηγασο τοτε? Κοιτα να δεις που με αξιοπιστια σαν πρωτο κριτηριο, θα καταληξουμε σε ευρωπαικο.. :P
  23. Ναι, η καλύτερα το Tenere
  24. Έλα μου ντε! Και γω ένα τέτοιο θέλω, ίσως και λίγο πιο ελαφρύ να ήταν, δεν θα με χαλούσε. Να ήταν και ψιλόφτερο και να μπορούσε να πάει αξιοπρεπώς στο χώμα, σε κάτι παραπάνω από δασικό και χωραφόδρομο. Όσο το ψάχνω τόσο πιο πίσω πάω στο χρόνο...
  25. Εγώ πήρα αυτόν, ο οποίος δεν μπαίνει στο τιμόνι μιας και δεν έχω αλλά είναι πολύ στιβαρός και clicky σε αίσθηση. Το λαμπάκι ανάβει όταν είναι ανοιχτό το κύκλωμα, στην περίπτωσή μου όταν είναι σβηστά τα φώτα.
  1. Load more activity