Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. Nolan 60-5 απο εμενα! Πολυ ποιοτικο κρανος! Το πηρα για την γυναικα μου κ ειναι φουλ ευχαριστημενη! Σε καποια δινουν κ την smoked ζελατινα δωρο στην συσκευασια! https://www.skroutz.gr/s/13466395/Nolan-N60-5-Sport-13-Flat-Black.html
  3. Απ' οτι ξερω δεν παιζει motocross που να βγαζει πινακιδες οποτε οχι.
  4. Είναι αλυσίδα καταστημάτων. Της Hoston Bros ®.
  5. Σήμερα
  6. Η οποία πρακτικά δε θα υπάρχει πουθενά κ θα πρέπει κανείς να επιμείνει πολύ για να την παραγγείλει κ να έρθει 3+ μήνες μετά.....
  7. Από 17.800€ η βασική έκδοση. Πηγή
  8. Αυτή η μ@λ@κία της kawasaki, κυκλοφορεί κ νόμιμα στους δρόμους? Πχ με φώτα κλπ.....
  9. Ναι αμέ, είναι γωνιακό βουλκανιζατέρ επί της youporn και pornhub, δίπλα στο περίπτερο με τα παγωτά ΕΜΠΑ ΕΒΓΑ
  10. ηθικό δίδαγμα απο την συμπλοκή ο κλεφτάκος μπορεί να του έσπασε τον αριστερό καθρέπτη αλλά του έφτιαξε το αριστερό φανάρι που δε λειτουργούσε!
  11. Ξέρει κανείς που είναι αυτό το μαγαζί;
  12. Yesterday
  13. @AbyssD Καλα, παντως με το παραδειγμα για να αποδειξεις οτι τα ιαπωνικα δεν ειναι αξιοπιστα μιλαμε πετυχες διανα. Μα κι εσυ το ΜΤ07 βρηκες να βαλεις; Που βγαινει πρωτο στους πινακες αξιοπιστιας απο οταν κυκλοφορησε; Θα σου πω δυο ορους που αν θελεις μπορεις να γκουγκλαρεις και να διαβασεις πεντε πραγματα : "Burden of proof" και "Sagan standard". Burden of proof: Οταν υποστηριζεις κατι που ειναι αντιθετο με το στατους κβο, εσυ εισαι αυτος που πρεπει να εχει και τις αποδειξεις για να το στηριξει. Οποτε το "Αφου τα κινεζικα μηχανακια ειναι κακα οπως λετε, αποδειξτε το μου" που μας λες πρεπει να γινει "Αφου τα κινεζικα μηχανακια ειναι καλα οπως λες, αποδειξε το μας". Δεν μπορεις ομως να το αποδειξεις, γιατι δεν υπαρχουν στοιχεια που να υποστηριζουν την υποθεση σου. Εγω ομως μπορω να σου αποδειξω οτι τα γιαπωνεζικα ειναι αξιοπιστα. Με βαση 11000 reports καταναλωτων, οι τεσσερεις μεγαλοι Ιαπωνες κατασκευαστες ειναι στις τεσσερεις κορυφαιες θεσεις του πινακα αξιοπιστιας. Sagan standard: Οπως ειπε λοιπον και ο Carl Sagan "οι εξωπραγματικες υποθεσεις απαιτουν και εξωπραγματικες αποδειξεις". Μεχρι να εχεις αυτες τις αποδειξεις λοιπον κρατα λιγο πιο χαμηλο προφιλ.
  14. Ε, ενας-ενας την καβαλουσαν ντε. Ατομικη χρηση δηλαδη.
  15. Πετάς μια ανάκληση της Yamaha σαν επιχείρημα ότι οι Ιάπωνες δεν είναι καλοί. Μάθε κάτι. Οι σοβαρές εταιρίες ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ. Γιατί ΕΙΝΑΙ σοβαρές εταιρίες που σέβονται τον πελάτη τους. Και είναι ΚΑΛΟ να κάνουν ανακλήσεις. Πριν χρησιμοποιήσεις μια διαδικασία, για να ''την πεις'' για κάποια εταιρία, μάθε πρώτα αν αυτή είναι όντως κακή. ... Α, το ότι ξεχώρισα αυτό μόνο από το κειμενό σου, δεν σημαίνει ότι στο υπόλοιπο έχουν ορθό λογικό νόημα αυτά που γράφεις. Απλά αυτό ήταν το πιο χαρακτηριστικό.
  16. Από το ''ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ YAMAHA στο νομό Χανιών'' υποθέτω πως είναι το test ride τους αλλά το ''ΑΤΟΜΙΚΗ ΧΡΗΣΗ'' με μπερδεύει :p https://www.car.gr/14901686-yamaha-tracer-900
  17. Κανείς δεν έχει μίσος προς τις κινέζικες μηχανές. Απλώς συνήθως ισχύει το "ό,τι πληρώνεις, παίρνεις". Και όχι μόνο στο θέμα της αξιοπιστίας αλλά και σε εκείνο της υποστήριξης, αντιπροσωπείας κλπ. Βέβαια, οι Κινέζοι έχουν κάνει τεράστια βήματα προόδου σε σχέση με 10 ή και 5 χρόνια πριν αλλά αντίστοιχα έχουν αυξηθεί και οι τιμές τους - όταν φτάσουν τους Ιάπωνες σε άλλα 5 ή 10 χρόνια... οι τιμές στις μοτοσυκλέτες τους θα είναι σχεδόν ίδιες με τις ιαπωνικές. Κάπως έτσι έγινε και με τα κορεάτικα αυτοκίνητα. Είναι πλέον ισάξια των ιαπωνικών αλλά δεν είναι φθηνά όπως παλιά. Φυσικά κανείς δε σου λέει να μην πάρεις κινέζικη μοτοσυκλέτα. Κι εγώ θα έπαιρνα αν δεν μπορούσα να πάρω ιαπωνική. Πριν από 10 χρόνια δεν θα έπαιρνα με τίποτα, τώρα θα το έκανα. Αλλά θα ήξερα τι να περιμένω.
  18. H2 R

    Can-am το επομενο
  19. Βλεπω πολυ μισος απο Ελληνες προς της Κινεζικες μηχανες, και αδυνατω να πιστεψω οτι ειναι το χαλι που θελετε να περασετε λες και ειστε υπαληλλοι των Ιαπωνων και χανετε τα bonus σας.. Οδηγησε κανεις της Zontes για να εκφερει αποψη απο τωρα? ΟΧΙ! Μηπως Bajaj και CFMoto?! ΟΧΙ! Οποτε πως εχετε αποψη, δεν ειναι η πρωην σας που την ζησατε και μπορειτε να την κραζετε ξεκολληστε επιτελους με την ξεροκεφαλια σας και της αρνητικες σκεψεις σας.. Ας βγαλει ο Ιαπωνας εστω με 5000€ αντιστοιχη Moto και θα μπουμε ολοι μαζι στο fan boy group! Δυστυχως δεν υπαρχει κοστιζει το λιγοτερο 5500 μια αντιστοιχη Ιαπωνικη η Ευρωπαικη μηχανη και με τα 400€ που προσωπικα παιρνω δεν υπαρχει περιπτωση να μπορεσω ποτε να δωσω 5000+ για μηχανη! Με τα 3700 που ζηταει η R310 εχω μια ελπιδα να παρω Moto ομως και να μην αρκεστω στα κακασχημα και ακρως επικινδυνα παπια. Ημουν αναμεσα σε Bajaj και CFMoto γιατι δεν μπορω να παρω Duke 390 2018, τωρα ηρθε να ταραξει τα νερα η Zontes ομως, που πιστευω δεν απεχει πολυ σε ποιοτητα απο τις αλλες.. Ας μιλησει ομως ενας εμπειρος οχι ο καθενας που απλα εχει "γνωστους" με Κινεζικα που τους βγηκαν μαπα, ας μιλησει καποιος που την ειδε απο κοντα και εχει γνωσεις, καποιος μηχανικος, καποιος που την οδηγησε, ολοι οι αλλοι ας μην κρινουν, γιατι εχουμε δει και τα Ιαπωνικα με μουφα πλαστικα, εχουμε δει και να βαρανε μπιελες και απ ολα! Οριστε και ενα παραδειγμα για τους απιστους που εχουν θεοποιηση τον Ιαπωνα
  20. H2 R

    Ποιον πονο; Αφου ειπαμε, ουτε καν στην λιστα...
  21. Πρώτο, για να έχει μπει σε ακινησία το όχημα, άρα έχει ήδη υποβάλει ο κάτοχος μια υπεύθυνη δήλωση ότι το όχημα θα βρίσκεται στον τάδε ιδιωτικό του χώρο και δεν θα κινείται ή σταθμεύει σε δημόσιο δρόμο. Αμέσως-αμέσως αν το δώσει να κυκλοφορεί, έχει κάνει ψευδή δήλωση για το κράτος, πράγμα που διώκεται από τον νόμο. Δεύτερο, αν κυκλοφορεί το όχημα ενώ είναι σε ακινησία, είναι κι αυτό παράβαση. Λέγε με Λιάπης. Αυτή 99% θα βαρύνει τον επίσημο ιδιοκτήτη. Ειδικά αν ο άτυπος αγοραστής αρχίσει τα δεν ξέρω, δεν θυμάμαι και γενικώς κάνει το κορόιδο, το κράτος ξέρει τον επίσημο ιδιοκτήτη, σε αυτόν θα στραφεί. Τρίτο, αν κάνει ατύχημα ο άτυπος αγοραστής με αυτό, το όχημα θα είναι ανασφάλιστο (ακόμα κι αν έχει φτιάξει ασφαλιστήριο ο άτυπος αγοραστής, αυτό στην διαδικασία θα αποδειχθεί άχρηστο, αφού το όχημα δεν θα διαθέτει άδεια εν κινήσει). Αυτό έχει ποινική ευθύνη (π.χ. πέρασες με στοπ, κλήση τάδε, δικαστήριο τάδε) και αστική ευθύνη (ο άλλος άνθρωπος θα ζητάει να του φτιάξεις το άλλο όχημα, ασε άμα έχει και τραυματισμό.....). Για την ποινική ευθύνη, με την υπεύθυνη δήλωση, ΙΣΩΣ βγει συνυπαιτειότητα ιδιοκτήτη στα χαρτιά, και άτυπου αγοραστή αν πέσεις σε συζητήσιμο δικαστή. Για την αστική ευθύνη, 99% ο άτυπος αγοραστής θα πει δεν ξέρω τίποτα για μια βόλτα το πήρα, και ΟΛΗ θα πέσει στον επίσημο ιδιοκτήτη. Οι υπεύθυνες δηλώσεις μεταξύ σας (στο δίνω για ανταλλακτικά, δεν θα το κυκλοφορείς κ.ο.κ.), αφορούν εσάς, όχι το δικαστήριο το οποίο ξέρει έναν επίσημο ιδιοκτήτη. Γενικά, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ. Από το να το δώσεις έτσι, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΒΑΛΤΟ ΦΩΤΙΑ, λεφτά δεν θα πάρεις, αλλά θα ξενοιάσεις έστω από τι θα σου ξημερώσει. Φυσικά, το σωστό είναι, κάνεις άρση ακινησίας όπως έγραψα παραπάνω και το πουλάς νόμιμα και εξασφαλισμένα για εσένα. Εκτός των άλλων, άλλη τιμή θα το δώσεις για ανταλλακτικά, και άλλη για νόμιμη κίνηση, οπότε δεν έχει καν νόημα να το δώσεις άτυπα.
  22. H2 R

    Ποιος από τους δυο σας θα μου χαρίσει το σαπάκι του να του απαλύνω τον πόνο? Ακούω
  23. Και για οριστική διαγραφή πρέπει πρώτα να γίνει άρση ακινησίας. Και μετά στο καπάκι διαγραφή.
  24. H2 R

    Ναι μπορώ κι εγώ κι εσύ να το επιβεβαιώσουμε αυτό
  25. H2 R

    ειδες ρε Ζωη...τα arpilia ουτε καν στην λιστα, ειναι αδιανοητη οποιαδηποτε βλαβη...
  26. Ωραιος ο τυπας εχει κανει ωραια ταξιδακια με πολυ offroad.
  27. H2 R

    Εγω λεω να παρουμε ολοι Honda να σωθουμε
  1. Load more activity