Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. Σήμερα είδα το αντιψυκτικό και αν και ειναι 5 μήνες που το έβαλα και έγινε αλλαγή απο μαμά υγρά σε μαμά υγρά ειναι κατάμαυρα, χωρίς όμως να έχει μέσα ίχνη λαδιού. Τι μπορεί να δημιουργήσει τέτοιο θέμα?
  3. Σήμερα
  4. Μόνο που ο 46 ειναι σταθερά το καλύτερο Yamaha τα τελευταία χρόνια, στο τέλος, σε βαθμούς. Φέτος πήρε κ 2 βάθρα νομίζω. Αυτή τη στιγμή ναι, έχει κάποιο θέμα κ τον έχει περάσει το 12 αλλα δικαιούται κ αυτός να μην είναι ο καλύτερος του squadra Yamaha έστω για φέτος , αν κ μέχρι το τέλος της χρονιάς έχει δρόμο ακόμη... Το μηχανάκι του Μάρκου ειναι άγριο κλπα αλλα πως γίνεται στο τελευταίο αγώνα ο ένας σακατης να είναι βάθρο, ο δοκιμαστής της ομάδας στη 10αδα όπως κ το δορυφορικό (επίσης σακατης) στη 10αδα, δεν εξηγείται διαφορετικά απο το πολύ απλό : είναι το καλύτερο μηχανάκι του grid
  5. Με διαφορά το ομορφότερο ον/οφφ του φόρουμ ναι αλλά εδώ μέσα παίζει και superleggera ξέρω γω
  6. το yamaha με το οποιο ο 12 παιρνει βαθρο αλλα ο 46 λεει πως "εχει προβλημα και δε τσουλαει"? ναι θα επερνε. οπως επισης το ιδιο ανετα με το honda θα επαιρνε με το φετινο suzuki.... εσυ πιστευεις πως το απιστευτο εργαλειο honda αν το δωσουμε στο 46 θα παιρνει βαθρα με το κιλο (οχι 1ος, βαθρο απλα)? ε?
  7. ενταξει, οκ αυτες οι αλυσιδες δεν ειναι παραδεισος, αλλα μη ξεπερναμε και τα ορια... φιλε θεματοθετη, δεν εισαι μονο φαουλ αλλα οφσαϊντ μου θυμιζει αυτους που ερχονται σε "εμας" και κανουν φασαρια για να βαλουμε στην εγγυηση (πραγμα το οποιο δεν ισχυει πουθενα) την οθονη των 200-300ευρω samsung τους που τη σπασανε γιατι τσιγκουνευτικαν τα 10Ε για θηκη
  8. πωω ρε τρελε, με διαφορα το ομορφοτερο μηχανακι του φορουμ!!! μεγειες, καλοβολτο, καλοστριφτο με ασφαλη χλμ!!! τα λαστιχα θα τα αλλαξεις οταν καραφλιασει το πισω! σε αντιπροσωπεια ηταν μεσα σε κτηριο, ποτε προλαβανε να "φθαρουνε"? κανε τη χαρη στον εαυτο σου και βαλε ενα καλο hypersport οταν φθαρουνε πολυ αυτα που εχεις (michelin απο μενα)!
  9. Καλησπέρα! Αρχικά είσαι τυχερός που το βρήκες. Λύσε τα καλώδια και απλά ένωσε μεταξύ τους αυτά που έχουν ίδιο χρώμα. Προφανώς ένα που βγαίνει από τον διακόπτη και ένα από την πλευρά της πλεξούδας. Για για να γίνει σωστά η δουλειά να χρησιμοποιήσεις κλιπς αρσενικά-θηλυκά. Είναι πολύ εύκολο και θα γίνει σαν καινούργιο. Αν δεν βγάλεις άκρη ανέβασε φωτό. Θα μας βοηθήσει.
  10. Ας τελειώσω το στρώσιμο με το καλό και θα δω τι θα κάνω..λογικά θα τα κρατήσω και ίσως τα αλλάξω στο σερβις των 5κ, θα καταλάβω και πιο έντονα την διαφορά..
  11. Καλοφορετα.... Εγω τα κρατησα 6000,αλλαχθηκαν φετος τον Απριλιο και ηταν περιπου ιδιας χρονολογιας με τα δικα σου.
  12. Τα λάστιχα που έχει τώρα είναι τα BATTLAX T30.. Τους το είπα χτες που πήγα να μου ξαναβάλουν τον καθρέφτη γιατί κατάφερα και τον ξεβίδωσα , μου λέει μετά τα 2500 χλμ θα μαλακώσει ο συμπλέκτης.. Μάλλον βυθίζεται ο κώλος λίγο περισσότερο από οτι θα ήθελα, δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς τι είναι γιατί δεν έχω ιδέα από αναρτήσεις Όχι η χρήση προβλέπεται σόλο για αρκετό καιρό
  13. Καλησπέρα παιδιά. Ήλπιζα πως ποτέ δεν θα χρειαστεί να γράψω κάτι ανάλογο αλλά έλα που ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλαζει η μοίρα. Τέλος πάντων, σήμερα τα ξημερώματα μου κλέψανε την πάπια (Honda Innova i) και ευτυχώς βρέθηκε μετά από ώρες... Αλλά το θέμα είναι ότι τώρα παίρνει μπρος χωρίς κλειδί απλά τραβώντας μια μανιβέλα. Οπότε το ερώτημα μου είναι... Ξέρει κανείς πως ενώνουμε τα καλώδια που φεύγουν από την κλειδαριά. Γιατί κόψανε τα καλώδια και τα ένωσαν έτσι ώστε να κάνει κύκλωμα και να παίρνει μπρος χωρίς κλειδί. Το θέμα είναι δεν ξέρω πως να τα ενώσω γιατί έχουν διαφορετικά χρώματα..έχω 4 καλώδια που πρέπει να τα ενώσω με άλλα 4... Είχε φισουνα αλλά την έκοψαν κ τώρα δεν ξέρω ποιο πάει που... Παρακαλώ βοήθεια! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  14. Αν η χρηση που κανεις ειναι κυριως διπλος και σε εθνικη οδο σκεψου το πριν πας s21-22,θα φθαρουν γρηγορα και μετα θα μας βριζεις ,αν τα σκεφτεσαι να υπολογιζεις μια μεση διαρκεια ζωης τα 7-8k αν κρινω απ τα δικα μου.Οπως με βλεπω θα ειμαι για 2 πισω 1 μπροστα . Εναλλακτικα εχουν βγει τα angel gt 2 και θα τα βαλει ενας φιλος τις ερχομενες μερες οποτε θα εχουμε μια εικονα και γι αυτα συντομα αλλα και για τα road 5 ακουγονται καλα λογια (αν και δεν ειμαι φαν της εταιριας). Bridgi T30 φοραει Γιαννο αλλα οπως ειπα και πιο πανω τα μηχανακια αυτα "παρακαλανε" για σπορ λαστιχο και οχι τουριστικο για να σου δειξουν τι πραγματικα ειναι και το διαπιστωσα και μονος μου.
  15. 2200 E κάνει ολόιδιο το μοντέλο που παρέθεσες στην Κίνα, sans ABS κ μάλλον EURO 4 To Daytona 250άρι το είδα απο κοντά κ το φωτογράφισα , τώρα αν τελικά δεν έρθει κρίμα, να αυξήσει λίγο τον ανταγωνισμό. Της Brixton θα έρθουνε αλλά μιλάμε για 3500+ , λογικό αφού η Brixton έπιασε. Αν τα αξίζουν τα λεφτά, μάλλον όχι. Στην Ευρώπη , επειδή παρακολουθώ την όλη φάση, τα διάφορα Orcal, Mash κλπα, τουλάχιστον έχουν μια ανώτερη ποιότητα βαφής για αρχή. Οι Ιάπωνες έχουν ωραία μηχανάκια το οποίο το έχουν ΞΕΠΑΤΩΣΕΙ στα mods αλλά πιθανόν το κόστος για Euro 4 + CBS/ABS κ οι δυνητικές πωλήσεις δεν εξασφαλίζουν ικανοποιητικά κέρδη. Μια αρχή πάντως με τα "super" παπιά έγινε , οπότε ίσως να έχουμε εξελίξεις.
  16. Να μη τα αλλάξεις τα λάστιχα. (τι λάστιχα φοράει? Μάρκα/μοντέλο) Θα είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά. Περίεργο που είναι βαρύς ο συμπλέκτης. Στο πρώτο service να τους το πεις. Ένα γρασάρισμα στη μανέτα, λίγο wd40 στο εμβολάκι θα βελτιώσουν το θέμα σου. Στη χειρότερη πες τους να σου βάλουν φρέσκα υγρά, πολύ μικρό το κόστος. Αν έχεις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, κάτσε και διάβασε το manual. Όταν λες παράξενη επαναφορά εννοείς γρήγορη με τάση πλεύσης? Αν ναι, αύξησε απόσβεση επαναφοράς. Πιθανότατα σε ξεγελά η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης σε σχέση με το fazer
  17. Αρχικά το μοντέλο (από ότι μου είπε) είναι του '18. (https://www.car.gr/6179296-mv-agusta-turismo-veloce-800) Όσον αφορά τα λάστιχα κι εγώ μαλακία το θεωρώ αλλά στην τελική τιμή είχε έκπτωση ένα χιλιάρικο οπότε ας πούμε ότι είναι και αυτά μέσα. Αλλά θα τα αλλάξω με το που τελειώσω το στρώσιμο απλά και μόνο για να μην το έχω στο μυαλό μου και χαλιέμαι.. Από εντυπώσεις, αισίως 380χλμ δυστυχώς τα μισά και παραπάνω μέσα στην Αθήνα. Λόγω δουλειάς και κωλόκαιρου δεν έχω βρει ευκαιρία να την κάνω...Ελπίζω αύριο να διαψευστούν οι προγνώσεις και να μπορέσω να την κανω προς ορεινή Ναυπακτία ή βόρεια Εύβοια μπας και απολαύσω λίγο οδήγηση.. Πολύ σκληρός συμπλέκτης, ψάχνω νεκρά ακόμα, σιγά σιγά το βρίσκω.. Έχω την αίσθηση ότι οι αναρτήσεις θέλουν ρυθμιση, στο φρενάρισμα κατά την ακινητοποίηση έχει μια παράξενη επαναφορά που δεν την είχα στο fazer. Ήχος ήχος ΉΧΟΣ.. απλά κ@υλα...
  18. Όχι Μιχάλη. Κράτα τα, μη μασάς. Στα πρώτα χιλιόμετρα άλλωστε στρώνεις μοτέρ, αναρτήσεις, φρένα αλλά κυρίως «στρώνεις» τα χέρια σου πάνω στο μηχανάκι. Δε πρόκειται να το πας στο όριο (σου) για να καταλάβεις διαφορές ουσίας. Σαφώς και είναι ατόπημα της αντιπροσωπείας, αλλά μη χαλιέσαι με κάτι που αν δε το εστίαζες (λόγω κουβέντας), θα το περνούσες στο ντούκου έτσι κι αλλιώς. Προσωπικά θεωρώ πως μετά την πρώτη καλή βόλτα που θα σου ζεστάνει τα λάστιχα σωστά, όλα θα σου είναι μια χαρά. Αν και όταν αλλάξεις, πας δαγκωτός είτε σε S22 είτε σε S21 (που τα 21 θα τα βρεις και σε τιμή τσάμπα)
  19. 2.200 ευρώ κοστίζει το 125! Πράγματι παίρνεις Benelli BN 251 με λιγότερα απ' όσο κοστίζει το Gemini Scrambler 250, δεν ξέρω όμως ποιο είναι καλύτερο. Φυσικά δεν μπορώ να ορκιστώ για την ποιότητα κανενός απ' αυτά... όμως οπτικά μου άρεσε το Gemini έτσι όπως το είδα από κοντά. Δεν έδειχνε να υστερεί σε κάτι. Αυτά τα 250άρια που θα έφερνε η Daytona τελικά δεν τα έφερε και δεν θα τα φέρει! Επίσης είναι ένα ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ερώτημα κατά πόσο ο Γκοργκόλης συνεχίζει να υποστηρίζει κανονικά τα "νεορετρό" της Daytona ή έχει αρχίσει να τα παρατάει λόγω περιορισμένων πωλήσεων! Απ' όσο μαθαίνω θα έρθουν και τα Brixton 250 σε λίγες μέρες, τα οποία έχουν ήδη καθυστερήσει. Για μας πάντως τους φίλους των νεορετρό είναι ακατανόητο πώς κάποιος από τους 4 Ιάπωνες δεν έχει ασχοληθεί να βγάλει μια τέτοια μοτοσυκλέτα στα 125 ή στα 250 κυβικά - κι ας κατασκευαζόταν στην Κίνα κι ας ήταν λίγο ακριβότερη. Μόνο η Kawasaki Estrella 250 νομίζω ότι βγαίνει ακόμα στην Ιαπωνία αλλά η τιμή της ξεφεύγει. Έτσι είμαστε αναγκασμένοι, αν τελικά το αποφασίσουμε... να ρίξουμε ζαριά ποια κινέζικη δεν θα βγάλει ζημιά ή θα έχει ανταλλακτικά και μετά από κάνα χρόνο. Στην Ευρώπη πάντως αυτά τα νεορετρό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα, καμιά σχέση με δω πέρα.
  20. Η πλάκα είναι ότι πριν κάνω την ερώτηση το σκέφτηκα διπλά. Φαντάστηκα πως κάποιοι θα έριχναν δούλεμα του στιλ "άσε μας ρε μεγάλε, που το είδες από τη φωτογραφία ότι είναι παλιό". Αλλά τελικά δεν είχα άδικο. Σίγουρα και για μένα είναι φάουλ της αντιπροσωπείας πάντως. Κατά τ'άλλα, προσωπικά δεν το βρίσκω τόσο τρομερό το να κυκλοφορίες με λάστιχα τριετίας μιας και η μηχανή ήταν προφανώς πάντα σε κλειστό χώρο. Εγώ θα τα άφηνα επάνω, μέχρι να της πάρεις τον αέρα θα κάνεις και κάποια πιο ήρεμα χιλιόμετρα έτσι κι αλλιώς. Απλά η πρώτη αλλαγή ας γίνει λίγο νωρίτερα από το σύνηθες.
  21. Πόσα χιλιόμετρα σκοπεύεις να κάνεις μέσα στο έτος;
  22. αγορασετο χθες μονο λαστιχα ειναι μαπα..
  23. Μόνο εγώ θεωρω λαθος το οτι εδωσαν νεο μηχανακι με λαστιχα του 2016? Οκ το μοντελο το καταλαβαινω οτι ειναι του 16 και δεν με ενοχλει, αλλα τα λαστιχα; Τοσα χρήματα εδωσε ο αλλος ρε φιλε, αλλαξε του τα λαστιχα. Στην τελικη πουλατο 350 ευρω πιο ακριβα και αλλαξε τα χωρις να το καταλαβει ο αγοραστης. Δεν νομιζω οτι οποιος φτάνει σε αυτα τα χρήματα ειδικα για να παρει ενα τετοιο κοσμημα, να σκεφτει τα 350€ παραπανω στην τελικη τιμη Στοιχημα και τα λαδια ειναι απο το 16 μεσα. Πηγαινε την αντιπροσωπεια και ζητα αλλαγή ελαστικων. Πες οτι το μηχανακι τρεμει
  24. Αυτό. 1-0
  25. Tριών ετών λάστιχα και (αν θυμάμαι καλά) οι κατασκευαστές λένε να μην τα κρατάς πάνω από 4 υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Τα δικά σου δεν έχουν χρησιμοποιηθεί οπότε ίσως δεν είσαι για άμεσα, αλλά με τέτοιο μηχανάκι κρίμα είναι. Επίσης, γνώμη μου καλύτερα να τα αλλάξεις νωρίτερα μιας και ακόμα μαθαίνεις την συμπεριφορά του και δεν ξέρεις μέχρι που σε παίρνει αν το πιέσεις.
  26. To Gemini 125 το έχω δει απο κοντά, βαριόμουνα για test ride αλλά έδειχνε πολύ καλό κ ακουγόταν ευχάριστα. Το Scrambler , απο τις φωτογραφίες, μπορεί να φταίει κ η κάμερα δεν μου αρέσει καθόλου. Μου φαίνεται λες κ πήραν ένα custom κ το έκαναν scrambler με το ζόρι , κάτι δεν κάθεται καλά στο stance του , ίσως κ στην κατανομή βάρους του. Ο κινητήρας είναι κλασικός αερόψυκτος με 18 ίππους, τίποτα το φοβερό. H δαγκάνα , η βαφή , το πλαίσιο , όλα συνηγορούν όντως για ένα μηχανάκι το πολύ 2200Ε που αναφέρθηκε για Κίνα, αν εξαιρέσουμε πιθανό Euro 4 κ ABS. Τα λάστιχα είναι τα CST που φορά κ το Brixton BX125. Με 3000Ε να θυμίσω παίρνεις Benelli BN251 ενώ θυμάμαι οτι η Daytona μας , θα έφερνε ένα 250άρι κ είχε ανακοινώσει τιμή 2990 Ε , με ABS , που πιστεύω οτι θα έπρεπε να είναι η τιμή κ για το παραπάνω. Περίμενα κάτι καλύτερα. ΥΓ α ναι, με 3500Ε παίρνεις τη 400άρα Rockstar
  27. Για ποιο μηχανακι μιλαμε?
  1. Load more activity