Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. Sold. Ή μάλλον bought. Η λύση δόθηκε από το ebay για άλλη μια φορά.
  3. Τελικα πριν σχεδον ενα μηνα εβαλα τα dunlop trailsmart στα 200ε με δωρο τις σαμπρελες. Το λαστιχο το δοκιμασα σε ενα ταξιδι που εκανα στην σικελια κοντα στα 3000χλμ. Στην (νοτια) ιταλικη ασφαλτο μου εκανε πολυ καλη εντυπωση. Σε επαρχιακο δρομο με ωραιες στροφες παταγε αριστα στο στεγνο δρομο, μαλιστα το διασκεδασα πολυ που συνηθως με το tourance ενιωθα ανασφαλεια να πλαγιασω. Επισης μου εκανε εντυπωση ποσο καλα επιβραδυναν οι μπλοκαρισμενοι τροχοι σε ενα ατσουμπαλο φρεναρισμα πανικου. Οπως και ποσο γρηγορα ζεσταινοταν Δεν το εχω δοκιμασει απο τοτε σε βολτα στην ελλαδα ουτε ετυχε να οδηγησω σε σοβαρη βροχη. Επισης σε διελευση χωματοδρομου (χωρις κοτρωνες κτλ) θα ελεγα οτι ειχε την ιδια συμπεριφορα με το tourance που ειχε πιο χωματινη σχεδιαση. Το anakee 3 δεν το βρηκα στις διαστασεις του πηγασου, βρηκα το νεοτερο anakee adventure που ενω μου ειπε πολυ καλα λογια ο λαστιχας ..μου φανηκε παραπανω χωματινο αποτι ηθελα να δοκιμασω Σχετικα με τα μιτας μου φανηκε "ακριβο" για λιγοτερο επωνυμο λαστιχο και διαβαζοντας αναμεικτες κριτικές <blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/tzjbSng"><a href="//imgur.com/tzjbSng"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
  4. Ε δεν θα κατσω να χτυπαω νουμερα και τετοια. Θα κατσω απλως να μεταφερω πλαστικα και τετοια μαζι με οτι αλλο χρειαζεται.
  5. Δεν αλλάζεις πλαίσιο έτσι απλά με ένα ανταλλακτικό που βρήκες στο ιδιωτικό εμπόριο. Δώσε βάση τι χρειάζεται για να αλλαχτεί ΝΟΜΙΜΑ πλαίσιο. Τρακάρεις, χαλάει το πλαισιό σου, πας στην ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ και ΜΟΝΟ, και παραγγέλνεις ανταλλακτικό πλαίσιο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Έρχεται, χτυπάει το κράτος τον αριθμό κυκλοφορίας της μηχανής στο ΝΕΟ πλαίσιο και αυτό γίνεται ο νέος αριθμός πλαισίου, που θα περάσει και στην άδεια κυκλοφορίας. Προυπόθεση, το όχημα να μην έχει πάνω από 10 χρόνια που έβγαλε πρώτη άδεια. Στο 11 χρόνο και μετά, δεν γίνεται ούτε το παραπάνω. Αυτός είναι ο νόμιμος τρόπος. Επειδή ο τρόπος αυτός, είναι εντελώς ότινάναι, και ο νομοθέτης έχει φτιάξει ένα νόμο, που δεν εξυπηρετεί, κάποιες αντιπροσωπείες, τον παρακάμπτουν, κάνοντας το εξής: Τρακάρεις, χαλάει το πλαισιό σου, πας αντιπροσωπεία, τους δίνεις το παλιό πλαίσιο, το καταστρέφουν και σου φέρνουν καινούριο πλαίσιο, με τον ίδιο ακριβώς αριθμό με το παλιό. Τα φοράς όλα πάνω, και η αλλαγή πλαισίου και η διαδικασία του κράτους, δεν έγινε ποτέ. Το έχει κάνει η Kymco σε παπί δικό μου, ξέρω ότι το κάνουν και άλλες εταιρίες. Πάλι όμως μιλάμε για καινούριο πλαίσιο από αντιπροσωπεία. Υπάρχει και ο ''παράνομος_αν_σε_βρούνε'' πατροπαράδοτος ελληνικός τρόπος: Βρήσκεις εσύ ένα πλαίσιο όπως βρήκες το μπλε, ξύνεις τα νούμερα που έχει πάνω του, του χτυπάς τα νούμερα της άδειας σου από το μαύρο, περνάς τα πράγματα πάνω, έτοιμο, και πάλι η αλλαγή δεν έγινε ποτέ. Κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός.
  6. Eχω ενα συναγερμο τον hawk alarm x90 https://www.hawkcaralarm.com/catalog/ktm-2-way-lcd-motorcycle-remote-engine-alarm-immobiliser καινουργιο στο κουτι του, Πωλειται οποτε αν σε ενδιαφερει στειλε μηνυμα. Ειναι κορυφαιας ποιοτητας καμια σχεση με κινεζικους με ογκομετρικη προστασια, δικια του μπαταρια, ολες οι ενδειξεις στο τηλεκοντρολ,immobilizer κτλ.
  7. Γιατι το μπλε δεν ειχε αδεια διοτι την εδωσε για διαγραφη αλλα το concept ειναι αυτο που περιγραφεις αλλα τι να κανουμε αν δεν γινεται θα κατσω να τα αλλαξω ολα.
  8. Αν κατάλαβα καλά τι θέλεις να κάνεις, στην άδεια του μαύρου, να περαστεί το πλαίσιο του μπλε, ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ στο ελληνικό σύστημα. Δεν αλλάζει το πλαίσιο στην άδεια, παρά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και ειδικές προυποθέσεις, που σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτό που περιγράφεις. Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά. Γιατί να μην κρατήσεις πλαίσιο και άδεια του μπλε, και να βάλεις τα καλά ανταλλακτικά και των δύο στο μπλε, και να έχεις το μπλε; Φουλ του μπλε. Γιατί δλδ θέλεις sony και καλά να έχεις σε ισχύ, το μαύρο;
  9. Εχω αγορασει ενα xf 650 για ανταλλακτικα για να φτιαξω το δικο μου το τρακαρισμενο. Πρεπει να μεταφερω οτι υπαρχει απο το ενα στο αλλο και δεν ξερω αν εχει και ισιο πλαισιο το δικο μου (το τρακαρισμενο το οποιο θα το αποκαλω μαυρο για να μην μπερδευομαστε). Τα χαρτια τα οποια αποδεικνυουν οτι το μπλε ειναι στην κατοχη μου τα εχω οπως και την αδεια απο το μαυρο. Απλως ρωταω γιατι αν η διαδικασια αλλαγης αριθμου πλαισιου ειναι σχετικα συντομη τοτε με συμφερει να το κανω γιατι σε αλλη περιπτωση θα μου παρει σχεδον ενα μηνα για να το τελειωσω.
  10. Αυτουνού εδώ του πήγε 74157,35 ευρώ, το ποσό που επιδίκασε το δικαστήριο, για την αποζημίωση του θύματος που τραυμάτισε https://insuranceforum.gr/specialist/οδήγηση-χωρίς-δίπλωμα-συνέπειες-σε-πε/ Το καθεαυτό πρόστιμο, για οδήγηση χωρίς το προβλεπόμενο δίπλωμα είναι 200 ευρώ, και αν σε γράψει και για ανασφάλιστο άλλα 500 ΚΑΙ δικαστήριο.
  11. Παρόμοια μηχανάκια,σύχρονα και μη,με το xs400 12e;
  12. Για ποιό λόγο; Λάθος στην άδεια;
  13. Ξερει κανεις την διαδικασια για την αλλαγη αριθμου πλαισιου στην αδεια κυκλοφοριας?
  14. Δεν είναι αυτό.Το lucifer τις 2 πρώτες σεζόν το απόλαυσα πραγματικά πάρα πολύ,αλλά μετά ξέπεσε στα μάτια μου τόσο πολύ.Είναι ενοχλητικό τόσο ακριβοπληρωμένοι συντελεστές να μην μπορούν να γράψουν ένα σενάριο της προκοπής και να γυρνούν επί 4 σεζόν γύρω γύρω απ'τα ίδια ακριβώς θέματα.Δεν θα πω κάτι άλλο για να μην σποιλάρω,αλλά η σειρά είναι χείριστη.
  15. και είχα πει δεν ξαναπαίρνω δικύλινδρο ρε γαμώτο
  16. για γκευ μωβ θροουνς τι εχετε να πειτε?
  17. Το χω ξεκινισει... Αλλη μια καλούλα σειρά που δεν ενθουσιάζει γαμωτο... Που πήγανε οι σειρές που σκαλώνεις για σεζόν ολόκληρες;
  18. Γειά σας θα ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το πρόστιμο για έναν κάτοχο διπλώματος 50cc εάν τον πιάσουν με ένα μοτέρ 150cc στο μηχανάκι του το οποίο όμως είναι 50ρι στα χαρτιά?
  19. Γεια σας! Πρώην κάτοχος Honda FMX σκέφτομαι τώρα που καλοκαιριάζει να αγοράσω μεταχειρισμένη μηχανή, το μπατζετ μου είναι γύρω στα 2500€ κι ότι μπορώ να σώσω ευχαρίστως... Παρατήρησα ότι οι er6n έχουν πέσει αρκετά, είδα μάλιστα αρκετές να κοστίζουν μέχρι 2000€, κι απο'τι θυμάμαι τα τελευταία χρόνια μέσα από διάφορα φόρουμ το μηχανάκι αυτό είναι πολύ καλόφημο. Τί θα λέγατε για το μοντέλο 2006, αξίζει να το αγοράσω με μ.ο. 40-50.000κμ; Αν τελικά αξίζει, υπάρχουν πράγματα συγκεκριμένα για να προσέξω; Εν το μεταξύ έχει γεμίσει ο τόπος με fz6 και kawasaki z750 σε αυτά τα χρήματα, αλλά από ότι ακούω το πρώτο έχει τρομερή κατανάλωση, ενώ το δεύτερο έχει πολλές ζημιές κυρίως στα ηλεκτρικά του... Υ.Γ. Αν πιστεύετε ότι με αυτά τα χρήματα δεν παίρνω σωστό μηχανάκι naked, κάντε μου κάποια πρόταση, αλλά όχι παπάκια κι 125... Μου αρέσουν μόνο SumerMotard και naked... Δεν έχω θέμα με την ηλικία της μηχανής, με ενδιαφέρει η κατανάλωση, η εύκολη συντήρηση και να'χει λίγο δύναμη...
  20. ΧΜΜΜ, δεν δουλευει το SRF εεε? @μω το... Κυριακη θα αλλαξω λαδακι και θα βαλω Shell advance 10w-40 (full synth) γιατι ερχεται ταξιδακι με 7000χλμ στο κοντερ και καλο θα ηταν να μην φυγω με το παλιο.
  21. ισχυει ακομη? δηλαδη αν παρω καποιο του 2008 τα οποια τα βρισκω αρκετα φθηνοτερα , και παω στην αντιπροσωπια και τους πω για την ανακληση θα μου τα αλλαξουνε?? (που πρακτικα σημαινει και καινουργιο μοτερ οποτε και 80,000κμ να χει δε με νοιαζει χεχεχεχε)
  1. Load more activity