Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. Μπα όχι με τον καταλύτη πάνω δεν φωνάζει, απλά έγινε πιο μπάσος ο ήχος
  3. Σήμερα
  4. τα kappa ειναι ιδια με τα givi...
  5. Καλησπέρα,έχω ένα Supra 100cc Θέλω λοιπόν να ρυθμήσω τις βαλβίδες,πόσο πρέπει να είναι το διάκενο εισαγωγής-εξαγωγής; Επίσης,τι μπορώ να κάνω για να πάει λίγο πιο γρήγορα με σχετικά λίγα λεφτά;;(μάξιμουμ 100 ευρώ)
  6. Το μοτέρ του Lc4 690 ΔΕΝ το πιάνει κανένα άλλο στην κατηγορία του. Σύν ότι είναι το μοναδικό μηχανάκι στην κατηγορία 650cc που έχει 6άρι σασμάν Έχει πουλήσει πολύ και από ανταλλακτικά δεν έχει θέμα. 690 δαγκωτό από εμένα, εάν μπορείς να κάνεις καμιά βόλτα όποιο από τα 2 θέλεις να δεις τι σου κουμπώνει καλύτερα.
  7. Εδώ έχω μερικές πληροφορίες όσον αφορά Fcr & FcrMx και τους τύπους που βγήκαν, τουλάχιστον τους βασικούς. Από που είδα στην φωτογραφία το δικό σου είναι 3'ης γενιάς, χωρίς αφαιρούμενο αντάπτορα(με τον σωστό αντάπτορα θα κουμπώνει σωστά στο φιλτροκούτι σου) πράγμα που σημαίνει ότι είτε φτιάχνεις σε μηχανουργείο έναν σωστό αντάπτορα να μπει κουμπωτός/σφηνωτός στο καρμπ ή δεν θα σου λειτουργεί ποτέ σωστά στις χαμηλές στροφές. Δεν μπορώ να το εξηγήσω πιο πολύ αυτό με την σωστή εισαγωγή του αέρα, έχει πολλές πληροφοριες εδώ εάν θέλει κάποιος να το ψάξει και να μάθει Τέτοιο Fcr/FcrMX δεν μπηκε ποτέ σε κανένα KTM Lc4 625/660 απο το εργοστάσιο, FcrMX41mm είχαν από το εργοστάσιο φυσικά με τον αφαιρούμενο αντάπτορα. "Βεντουρι", χοάνη δηλαδή δεν μπαίνει σε αυτά. Φυσικά η χοάνη ΔΕΝ είναι ότι πιο σωστό για το μηχανάκι, ξέρω κάνει ωραίο εφέ ήχου αλλά από δύναμη μόνο χειρότερα θα είναι. Το γιατί(και με διαγράμματα δυναμομετρήσεων) υπάρχει σε διάφορα πόστ πάλι στο ΤΤ. Είχε βάλει ένας πολύ σοβαρός και ψαγμένος μηχανικός μερικές δοκιμές που είχε κάνει σε ενα crf450, με το καρμπ. σωστά ρυθμισμένο και τοποθετημένο και δοκιμή με χοάνη, το αποτέλεσμα ήταν τραγικό όσον άφορα τον τρόπο απόδοσης(σαν καρδιογράφημα..) και η δύναμη είχε πέσει κάτι σαν 3-4 αλογάκια κάτω, για να ρυθμιστεί και να αποδίδει σωστά ένα Fcr/FcrMX με χοάνη είναι σαν να κυνηγάει κάποιος την ούρα του, ειδικά οταν δεν γίνεται σε δυναμόμετρο. Είμαι σίγουρος ότι δυστυχώς υπάρχουν ακόμα μηχανικοί που λένε βάλε μια χοάνη στο Fcr...
  8. Κάνε μια ψαχτική κι εδώ, έχει πολλές πληροφορίες για xt660
  9. Ριξε μια ματια στις αγγελιες εδω και στο dirtbike.γρ για καμια μποτα - επιγωνατιδες - θωρακα - στολη αν σου κανει κατι. Παρε ενα κρανακι καινουριο και γαντακια που ειναι φθηνα. Παρε κανενα pitbike η καποιο παλιοτερο διχρονο (50-125cc). Κρατα μερικα φραγκα να το συμμαζεψεις οπου χρειαζεται. Φρενα - αναρτησεις - πιστονακι. Φορτωσε το με τον father στον αγροτη (ή το ΙΧ αν παρεις pitbike που χωραει) και πηγαινε σε κανα πιστακι. Δωστο του το να το παρει καμια βολτα, θα του αρεσει.
  10. Λοιπόν ενημέρωση... είμαι στο συνεργείο και δεν πέρνει σίγουρα βεντουρη το fcr το έχω λύσει αλλάξαμε και ένα ζιγκλερ από 170 σε 165 γιατί ήταν πολύ πλούσιο ... αλλαγή παραφλου με παραφλου Motorex πάντα!!! Θα ανεβάσω φωτογραφίες όταν πάω σπίτι να δούμε και τι σόι είναι το fcr
  11. Νομίζω ότι ο @Gouky7 έχει βαλίτσα της συγκεκριμένης εταιρείας οπότε θα μπορέσει να βοηθήσει στο πρόβλημα σου.
  12. Ρε παιδιά, θέλω να βάλω μια μπαγκαζιέρα στο scooter για παραπάνω αποθηκευτικό χώρο και έχω βρει μια της GIVI που είναι στα μέτρα μου. Επειδή θέλω να πάω να τη δω από κοντά πριν την παραγγείλω από το internet, ξέρει κανείς πως προφέρεται; Δε θέλω να με περάσουν για άσχετο στο μαγαζί που θα πάω. Υποθέτω ότι λέγεται είτε "Τζί-βι" είτε "Γκί-βι". Ο τόνος πρέπει να είναι σωστός, αλλά ο φθόγγος; Ελπίζω να μην τρέξει αντιπαράθεση όπως για το gif και να υπάρχει συγκεκριμένη προφορά.
  13. Το ότι πάντως ένα μηχανάκι , είτε σου αρέσει είτε όχι, σε προκαλεί να το αξιολογήσεις / να το κοιτάξεις , είναι σίγουρα καλύτερο απο το να περάσει παντελώς απαρατήρητο. Τουλάχιστον για όσους ασπάζονται το γνωστό δόγμα "καλύτερα κάποιο σχόλιο, αρνητικό ή θετικό , παρά εντελώς ασχολίαστο"
  14. Το 690 ειναι ο βασιλιας και ειναι full αξιοπιστο. Δεν υπαρχει λογος να παρεις κατι αλλο αφου το φτανει το budget σου. Προχωρα αφοβα.
  15. Ανασταίνει και νεκρούς τώρα;
  16. https://www.car.gr/12183327-honda-cbf-125-cbf-125-injection
  17. Το έχω οδηγήσει αρκετά το συγκεκριμένο την τελευταία διετία . Δεν είναι δικό μου . Είναι μέλους της οικογένειας (ναυτικός) και όταν λείπει το ''προσέχω'' εγώ και τώρα θα είναι εκτός για πολύ καιρό οπότε παρατείνω λίγο την αγορά του ΚΤΜ . Το explorer είναι όντως βαρύ . Αλλά προσωπικά είναι θέμα συνήθειας .'Οταν το οδήγησα μετά από καιρό η αλήθεια είναι πως ένιωσα το βάρος αμέσως (ειδικά μετά το τρέισερ) αλλά είναι ΟΚ . Βοηθάει και η εμπειρία από GS και Varadero που είχαμε . Εκεί που η συγκεκριμένη μηχανή σκίζει είναι στο ταξίδι και γενικά σε επίπεδο άνεσης είναι κορυφή .Αλλη φάση να ταξιδεύεις με cruise control κλειδωμένο στα 160 ,ανοιχτή ζελατίνα στο κράνος , θερμαινόμενα γκριπ και σέλα .
  18. Βρε συυυυ... πότε ξεκίνησε πάλι αυτή η εφήμερη ερωτική σχέση;;! Δεν είναι λίγο βαρύ για'σένα; Είναι θηριώδες κ όμορφο! Για πεεεςςςς εντυπώσεις!
  19. εγώ θα αργήσω λίγο καιρό ακόμα αγορίνα . Προς το παρών βολεύω το κορμί μου επάνω σε ένα Τ
  20. Έβγαλα τάπα από την ακράποβιτς και έσφιξα ρουλεμάν τιμονιού
  21. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα τα τσεκαρω όλα και θα πάει και συνεργείο για να είμαστε σίγουροι. Από αυτά που έχω δει μέχρι τώρα αυτό https://www.car.gr/11642445-honda-africa-twin-xrv-750-africa-twin Μου φαίνεται αρκετά καλό και μέσα στο badjet μού. από βδομάδα λογικά θα αρχίσω να βλέπω και μηχανάκια.
  22. Βασικος κανονας: Οτι και να σου πουνε, χρυσες ζαντες = μοντελο πριν το 96, ασημενιες ζαντες=μοντελο μετα το 96. Οχι οτι εχουν διαφορες σαν μοντελα, αλλα μπορεις να καταλαβεις την ποιοτητα του πωλητη απο το αν προσπαθησει να σου πει ψεματα ή οχι . (Εκτος και αν στο δηλωσει οτι επαθε ζημια και αυτες βρηκε-αυτες εβαλε) A) Ανορθωτης. Ρωτας αν και ποτε εχει αλλαξει. Τι εβαλε στην θεση του. (Κοστος 60-100 ευρω) Α2) Αντλια βενζινης. Αν επαθε ποτε και τι αλλαγες εκανε. (κοστος κιτ επισκευης γυρω στα 20-30 ευρω απο ebay) Β) Μπαταρια. Ποσο καιρο εχει, τι εβαλε (κοστος γυρω στα 40 ευρω) Γ) Tripmaster. Η ψηφιακη μαλακιτσα που μετραει τα χιλιομετρα. ΜΕΓΑΛΟ ατου να δουλευει.(300+ ευρω για καινουριο - 50-100 ευρω για επισκευη αν επισκευαζεται) Μπορεις και χωρις αυτο αλλα βοηθαει να ειναι λειτουργικο. Θολομενο τριπμαστερ = πολυ καιρο εξω στον ηλιο, φτιαχνει ομως. Δ) Πηνια. Δεν ειναι συχνο προβλημα αλλα ρωτα αν αλλαξε ή οχι.( πανω απο 100 ευρω για καινουρια ή επισκευη) Ε) Δες αν πανε οι ροδες σωστα και δεν τζογαρουν. Η ακτινολογηση κανει γυρω στο 100ρι ΣΤ) Ρουλεμαν τιμονιου και μπροστινου τροχου. Λογικη φθορα ανα 50.000km Ρωτα αν εχει αλλαξει, ποτε, και τι εχει βαλει. Στον λαιμο βαζεις κωνικα που ειναι καλυτερα και κρατανε πιο πολυ. Τα πρωτα 2 προβληματα ειναι τα πιο συνηθισμενα, αν και εμενα 105,000 κμ δεν μου εχει βγαλει αντλια... Απο εκει και περα τα κλασικα, αλυσιδογραναζα, λαστιχα, λαδια αναρτησεων, ποτε εκανε σερβις και τι. Το μηχανακι ειναι βαρυ οποτε καλο ειναι να εχει καγκελα γιατι θα σε σωσει απο χοντρες ζημιες σε στατικες πτωσεις. Πραγματα που καλο θα ειναι να "τα πληρωσεις": Βαλιτσα πισω, εκτιμαται. Τριβαλιτσο, ακομα παραπανω. Ελατηριο aftermarket αναρτησεων μπρος και πισω, εκτιμαται. Κομπλε πισω αναρτηση, ακομα παραπανω. ΖΑλατινα Αψηλη, εκτιμαται. Σελα ανατομικη τονυ μπατζιο, εκτιμαται περαν του δεοντος. Για ρουχα και τα συνηφη τραβα στο μοτομαρκετ στην Βιπεθ της Σινδου. Εχει πολυ καλο εξοπλισμο για ολα τα βαλαντια. Πες τους οτι σε εστειλε καποιος που εχει αφρικα και vfr. Καλη τυχη, και εδω ειμαστε αν εχεις καμια απορια.
  23. Yesterday
  24. Σαν Fcr από Honda crf φαίνεται, 3'ης-τελευταίας γενιάς δλδ, περισσότερα αύριο.
  1. Load more activity