Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. Με σχεδόν καθόλου ψάξιμο, με 3 χιλιάρικα παίρνεις πολύ τίμια μηχανάκια με πολύ μεγάλο εύρος δυνατοτήτων και με κάποια μεταπωλητική αξία! https://www.car.gr/24219741-bmw-f-800-s-abs-givi-ohlins https://www.car.gr/25243191-suzuki-gsf-650-s-bandit https://www.car.gr/24085327-kawasaki-er-6-n https://www.car.gr/24362800-suzuki-gsr-600-gsr600-abs
  3. Νομίζω τα 2 αυτά είναι πιο βολτάδικα σκούτερ. Για την πόλη καλύτερα είναι αυτά με τους μεγάλους τροχούς δηλαδή το citycom και το beverly, δηλαδή το citycom γιατί το beverly είναι πατάτα.
  4. Ρε συ Ηλία λέμε ότι με 4 χιλιάρικα παίρνεις πολύ καλύτερο μηχανάκι από την μπανίερα (έχοντας οδηγήσει σε αστικό περιβάλλον και σε πίστα tdm στο λέω). Δεν λέμε ότι δεν είναι τίμια, το αντίθετο, απλά είναι λάθος επένδυση.
  5. Εμένα δεν με στεναχωρείς καθόλου... - αν κι εγώ είχα μπάτζετ 4.000 θα περνούσε από το μυαλό μου αυτό που μου γράφεις, χωρίς βέβαια να ξέρω τι θα έκανα τελικά. Πάντως σε ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα με το μπάτζετ των 3.000 που είχα όταν πήρα τη Benelli, είδα κάτι σούργελα που τα παρουσίαζαν για "ευκαιρίες" (μια Aprilia Mana κι ένα Honda Hornet 600) και είπα ότι δεν ξαναμπαίνω σε αυτή τη διαδικασία! Και ως τώρα δεν έχω μετανοιώσει, όλα καλά με τη Benelli.
  6. Ωπα. Νομίζω οτι εχει χαθει λιγο η μπαλα και η λογικη. Ναι βαση τιμης δεν αξιζει. Αλλα σαν μεταχειρο μηχανακι all around για καποιον που δεν εχει την οικονοκι δυνατότητα να παρει κατι πιο συγχρονο, μια χαρα ειναι. Και το v strom και το tdm. Μην μπερδευουμε τα πράγματα χωρις λογο. Ναι ουτε εγω θα επαιρνα τωρα, αλλα μια χαρα μηχανές ειναι και κανουν τα παντα με ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
  7. Σήμερα
  8. Οχι. Δεν αξίζει. Γενικά δεν αξίζει αλλά ειδικά στις τιμές που τα ζητανε δεν αξίζει. Όπως το vstrom μια φάση.
  9. Λάθος ενότητα !
  10. Ρε παιδια να ρωτησω κατι, ανοιξα το taxisnet για να βγαλω τα τελη (ναι τα καθυστερησα δικια μου βλακεια) και μου εβγαλε οτι ειναι 52 ευρω. Σκεφτηκα οτι θα ειναι το προστιμο επειδη δεν τα πληρωσα στην ωρα τους αλλα μετα τσεκαρα οτι για κατω απο 30 ευρω δεν πληρωνεις προστιμο και τα δικυκλα 125 κυβικων πληρωνουν 22 ευρω, τι διαλο να πουμε?
  11. Ευχαριστω πολυ παιδια, αρα το Citycom αποτελει σιγουρα μια καλη προταση, Ουσιαστικα θελω ακομα γνωμες για kymco X-Town 300 και Sym cruisym 250 γιατι η επιλογη ειναι αναμεσα σε αυτα τα 3 και 4ο το Beverly 300
  12. Ήλπιζα ότι θα ήταν "κόκα" οπότε το θα μου έβγαινε το service ψίλο-τζάμπα, αλλά ήταν απλώς χώμα. Η κάσα έχει μια μικρή τρυπούλα εκεί (εργοστασιακή) η οποία επικοινωνεί με την πλευρά του βολάν*, που όπως όλοι θυμόμαστε το καπάκι του "έμπαζε" και το έκανε να μοιάζει με θαλάσσια νάρκη του Β' Π.Π. Ε, από εκεί εικάζω ότι μπήκανε χώματα όταν ο "παλίκαρος" που μου το πούλησε το βούτηξε σε κάποιο ποτάμι. Θα νόμιζε ότι ήταν Θεοφάνια. Reminder *Και καλά σε "ειδοποιεί" όταν "σκάσει" καμιά τσιμούχα στροφάλου βγάζοντας λάδι από εκεί. Αντίστοιχες τρύπες συναντάμε και στις αντλίες νερού.
  13. εκείνες οι ασπρίλες κάτω από το στρόφαλο ,τι είναι ?
  14. Μια που συζητάτε για κόλες , να σας προτείνω μια που πήρα για πλάκα από τη λαϊκή και με έχει χαζέψει. Λέγεται super glue , είναι 20 γραμμάρια , είναι διάφανη σαν νερό και κοστίζει 1€ Έχω κολλήσει από σαγιονάρες μέχρι καρέκλες , ξύλο κοπής , συρτάρια ,μεταλλικά αντικείμενα γυαλί κλπ. Δεν κολλάει ορισμένα είδη πλαστικού μόνο. Φυσικά και δεν το προτείνω για βίδες κινητήρα κλπ , απλά το αναφέρω πληροφοριακά γιατί κάτι loctite και Bison για 20 γραμμάρια κοστίζουν 15€
  15. Είμαστε στην φάση λυσίματος, επιθεώρησης, καθαρισμού, αντικατάστασης. Έχουμε δρόμο ακόμα. Αν εννοείς την φλάντζα που είχε ήδη, φαίνεται στο άλλο καπάκι στο αριστερό κάτω τμήμα της φωτογραφίας.
  16. Ναι η Loctite είναι πανάκριβη 1€/ml. Για τα προϊόντα της Bison έχω ακούσει καλά λόγια και η Permatex επίσης είναι καλή γενικότερα σαν εταιρεία. Εγώ για τις εξωτερικές βίδες χρησιμοποιώ μια μέτριας δύναμης που πήρα από το τοπικό χρωματοπωλείο. (Νομίζω ότι είναι saratoga, όρκο δεν παίρνω θα το δω το βράδυ). Δεν έχω χάσει ακόμα βίδα από την μονοκύλινδρη κουδουνίστρα μου. Για μέσα στο μοτέρ δεν ρισκάρω και πάω με Loctite. Έτσι κι αλλιώς πόσες φορές θα τη χρειαστείς και η ποσότητα που βάζεις είναι ελάχιστη. Μέσα στη βδομάδα θα πάω για "προμήθειες συνεργείου", αν θες ρωτάω και εδώ μήπως και την βρω πιο φθηνά.
  17. Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται "καλό"; Έχει το επιθυμητό "κοκκαλί" χρώμα στην μόνωση και η ακίδα του φαίνεται μια χαρά. Δες και εδώ: http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html
  18. Εχεις δικιο απ'τη μερια σου, απλα να πουμε πως με 4000€ που διαθετει για μτχ δεν παιρνεις αντικα transalp (που 99% θα σου βγαλει την ψυχη). Σε αυτα τα λεφτα υπαρχουν μεταχειρισμενα μηχανακια με πολυ λιγα χιλιομετρα ή ακομα και εντος εγγυησης. Στα λεφτα αυτα παιρνεις πχ Ζ300 ή ΜΤ3 διετιας (οπως αυτα που ποσταρα πιο πανω). Σε αυτην την περιπτωση λοιπον δεν ειναι τοσο ξεκαθαρο ποια θα βγει πιο ξεγνοιαστη αγορα αναμεσα στο καινουριο κινεζικο ή το ελαφρως μτχ ιαπωνα. (για μενα ειναι δηλαδη αλλα δε θελω να σε στεναχωρησω).
  19. Έχοντας βρεθεί στο ίδιο δίλημμα (μεγάλο μεταχειρισμένο ή μικρότερο καινούριο) έδωσα... και τις δυο απαντήσεις, δηλαδή πρώτα πήρα το μεγάλο μεταχειρισμένο (Transalp 600) και όταν αυτό... μου έβγαλε την ψυχή με διάφορα μικροπράγματα (αλλά σπαστικά) που έβγαζε, με ανάγκασε να του ρίξω αρκετά χρήματα για βελτιώσεις (τοπικά βαψίματα, λάστιχα, δισκόπλακα εμπρός κλπ.) και διαπίστωσα ότι έκαιγε σαν αυτοκίνητο 1.400 κυβικών, το πούλησα και πήρα... το μικρότερο καινούριο (Benelli BN 251), από το οποίο είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος ως τώρα! Και να σκεφτεί κανείς ότι η Transalp που είχα πάρει ήταν η καλύτερη από δεκάδες μοτοσυκλέτες που είχα δει και ότι δεν έχω να καταλογίσω κάτι στον προηγούμενο ιδιοκτήτη! Δεν ξέρω βέβαια τι έκανε στο μεταξύ ο φίλος που άνοιξε το θέμα.
  20. Ωραία, συμφωνούμε. Μέχρι εκεί όμως, και πολύ πολύ οριακά. Με άλλο ψαλίδι, κτλ. Λοιπόν. Άλλαξα γρανάζια κι αλυσίδα. JT Μαμά νούμερα, χρυσή αλυσίδα, o ring. (Δεν κάνω φιγούρα, απλά θέλω να πω όλες τις λεπτομέρειες). Ξαφνικά καβαλάω άλλο μηχανάκι. "Γεμίζει" από χαμηλά, στα 50+ ζητάει ήδη την 4η, είναι πολύ ζωντανό, κτλ, πολύ το χαίρομαι μέσα στην πόλη, αλλά από πριν τα 80 το ακούς να παραπονιέται για μια 5η, μα δεν έχω να του δώσω... Τώρα εσείς, πείτε με τρελλοί η όπως αλλιώς θέλετε, διότι λογική εξήγηση, εγώ δεν έχω να δώσω...
  21. Καλημέρα σύντροφοι! Μετά από καιρό αναζήτησης απέκτησα επιτέλους το tt-r 250 που έψαχνα. Τα λάστιχα που φοράει είναι κάτι MITAS και έιναι από το 2007 οπότε όπως καταλαβαίνεται χρειάζονται επειγόντως αλλαγή. Η χρήση είναι κατά κύριο λόγο εντός δρόμου και τα λάστιχα που έχω στο μυαλό μου είναι τα dunlop trailmax.
  22. Προφανώς πιάνουν τα χέρια σου και μπήκες στη διαδικασία να κάνεις μόνος σου εργασίες στη μηχανή σου, αλλα και πάλι ειναι καλό ο κάθε αναβάτης να μπορεί να κάνει τις βασικές εργασίες στη μηχανή του. Λάδι, φίλτρα και ενα τεντωμα αλυσίδας μπορούνε ολοι και οι απαιτήσεις σε εργαλεία ειναι ελάχιστες. Και γω με τον αδελφό μου κάπως ετσι ξεκινήσαμε, άλλα ελεγε στο μηχανικό και άλλα εκανε..
  23. Οχι σήμερα αλλά χθες την πήγα στην κορυφή του Υμηττού
  24. Αν είναι μεγάλη η διαφορά τότε θα την επηρεάσει, δηλαδή αν πας σε πιο μακρύ ψαλίδι θα έχεις παραπάνω βάρος και μια μακρύτερη αλυσίδα προσθέτει βάρος και μάλιστα δυσκολία κατά την περιστροφή της λόγω βάρους.
  25. Δυστυχώς έβαλα ήδη το πιο ψυχρό, το είχα συζητήσει σε άλλο thread εδω και μου είπαν να το δοκιμάσω μερικοί που το φοράνε. Το πολύ πολύ να αλλαχτεί πιο γρήγορα. Πάντως μου φάνηκε να δουλεύει κάπως καλύτερα, οχι οτι είχε κάποια δυσλειτουργία πριν, κυρίως στα ψηλά
  1. Load more activity