Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ, προτιθεμαι να αγοράσω το Cb500x του 19 κυρίως για αστική χρήση αλλά και για κοντινές βόλτες / κοντινά ταξίδια. Για μόνος μου, σε σχετικό test ride, το μηχανάκι μου κάθεται πολύ καλα από θέμα αναρτήσεων. Ερωτηση: με 2ο άτομο έχετε εμπειρία να μοιράστειτε, κατόπιν σφιξιματος της προφορτισης? κανει διαφορά με το σφίξιμο, ιδίως πίσω? Αναφέρομαι στο βύθισμα της πίσω ανάρτησης. τα κιλά μας με τη συμβία είναι 105 εγώ & περίπου 65 εκείνη. Σε ξένα φόρουμ διαβάσα οτι μπορεί να χρειαστεί αλλαγή ελατηρίου πίσω, εάν κάποιος έχει πολλές απαιτήσεις. Αντιλαμβάνομαι ότι σχετικά μεγαλύτερο βύθισμα θα υπάρχει, και ότι σίγουρα η ρύθμιση της προφορτισης θα βοηθήσει, ωστόσο έχετε κάποια εμπειρία από το θέμα για την πίσω ρύθμιση, ίσως και για το πιρούνι? Εαν θυμάμαι καλα, 9 σκάλες έχει πίσω το αμορτισέρ. Σκοπος είναι χαλαρά ταξίδια με 120-130 με σαμάρια και συνεπιβάτη. Οποία εμπειρία για το μοντέλο του 19, καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ για το χρόνο σας, Chris
  3. Μόνο αν αρχίσει να πέφτει ο ΜΜ θα αρχίσει κι η Honda να ξεκινάει να σπείρει και για τους άλλους.Όσο τα σαρώνει όλα,μην περιμένεις και πολλά.
  4. Σκέψου να έχεις μια βαρετή μέρα στη δουλειά και να πρέπει να κάνεις 10 βαρετά χιλιόμετρα για το σπίτι .
  5. να λοιπόν ο μόνος τρόπος να αφήσει ο ΜΜ να του πειράξουν το μηχανάκι να γίνει πιο φιλικό για τους άλλους: να το έχει ανάγκη ο Άλεξ - για να δούμε αν θα καταφέρει το ακροβατικό η Χόντα να συμβιβάσει τις απαιτήσεις και να παραμένει τόσο απόλυτα γλήγορος ο ΜΜ με την εποχή Κουαρταραρό να ανατέλει
  6. Ανέβασε με το https://imgur.com/ να δούμε κι εμείς. Το κομμάτι από το κοκοράκι πώς θα το ψαρέψεις; Εκτός κι αν το έβγαλε ο μάστορας.
  7. Καλησπέρα αδέρφια.η κλε μπήκε στον κήπο μου.λέω κάτσε να δω τι "έφτιαξε" ο μάστορας μου...ανοίγω το καπάκι για 10η φορά και είδα το ένα κοκορακι με αριθμό 33(ειναι το πισω αριστερο)ότι έχει σπάσει,βγάζω καδένα από την μια πλευρά και την πλαϊνή βίδα που το κρατεί.τωρα λέω να αρχίσω το "σαφάρι" για τον εντοπισμό του νούμερου 33.θελω να βαλω και φωτογραφίες αλλα δεν ξερω το πως ουτε το πως θα το βρω.
  8. Ωραίο αλλά υπερβολικά ακριβό γι' αυτά που προσφέρει. Βέβαια... BMW είναι, όποιος θέλει το αγοράζει, όποιος δε θέλει υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές! Προσωπικά αν πήγαινα σε τέτοιου είδους μηχανή... θα μου έφτανε και θα μου περίσσευε το καινούριο (όχι αυτό που υπήρχε ως τώρα) Tracer 700. Η... αν υποθέσουμε ότι θα μπορούσα να ξοδέψω περισσότερα... γιατί όχι το ποιοτικότατο Honda Crossrunner;
  9. Ενας λογος να μην το κανεις ειναι εφ'οσων θα παρεις μηχανη γιατι να κατσεις να ασχοληθεις με το παπι και απο οτι βλεπω ειμαστε και συνομηλικοι, αυτα τα σκεφτομασταν στα 16 γιατι δεν μπορουσαμε να εχουμε μια μηχανη για να βγαζουμε τα γουστα μας εκει και θελαμε να πειραξουμε τις παπιες. Και δεν θα βγουν τα ιδια λεφτα στην καμια, στην μια περιπτωση θα κανεις απλως μια φρεζα και θα αγορασεις ενα καινουργιο πιστονι και στην αλλη θα αγορασεις κυλινδρο, εκκεντροφορο, καρμπυρατερ, εξαμτιση και οτι αλλο προκυψει. Θα εχεις το μεταφροικο σου μεσο και οταν δεν θες να καις βενζινη θα το ανεβαινεις να ακνεις την δουλεια σου, μου φαινεται ανουσιο να μπλεκεις απο την στιγμη που εισαι σε μια ηλικια που μπορεις να το σκεφτεις πιο ψυχραιμα, οχι πως ειναι δα και κατι σπουδαιο αλλα βγαινουν περισσοτερα τα φραγκα και χανεις σε αξιοπιστια για να παρεις τι, 2 αλογα? Αυτη την γνωμη εχω σε τετοιου ειδους μετατροπες σε παπια απο εκει και περα δικο σου πορτοφολι, δικια σου και η αποφαση.
  10. Απ'όσο ξέρω το συγκεκριμένο κράνος βγαίνει σε τρία μεγέθη κελύφους. XS/S , M/L και XL/2XL. Τώρα για το αν μπορεί να γίνει τέτοια αλλαγή και για ποια μεγέθη δεν το έχω στα υπόψιν μου. Ενδιαφέρουσα πληροφορία πάντως. Σ'ευχαριστώ Κωστή.
  11. Οδηγησα ενος φιλου για λιγα μετρα....ουτε τρυπια καλτσα δεν ξαναβαζω πανω του
  12. Εν αντιθεσει με τα αυτοκινητα,το μεγαλυτερο (για να μην πω ολο) ποσοστο μοτοσυκλετων της bmw ερχονται στην πιο πλουσιοα μορφη τους,τα "απλα" μοντελα θελουν παραγγελια.Οποτε λιγο η αναμονη,λιγο καμμια εκπτωση η το χρηματοδοτικο σε ωθουν στο να παρεις μια ετοιμοπαραδοτη φουλ εξτρα.Ολα υπολογισμενα
  13. Η τιμή αυτή σίγουρα αφορά τη μοτοσυκλέτα χωρίς πακέτα.Το θέμα είναι αν αξίζει να την αγοράσει κάποιος ''γυμνή'' και επίσης, αν όντως κάποιος τη θέλει έτσι, θα υπάρχει η δυνατότητα να την παραλάβεις άμεσα ή θα σου ανακοινώσουν ότι ο χρόνος παράδοσης είναι 5-6 μήνες;
  14. Αν κρινω απο τα 16.500 του "μεγαλου" xr σαν τιμη εναρξης του γυμνου μοντελου και με δυο πακετα εξοπλισμου πανω, την τιμη να παιζει στα ~20.000,θεωρω πως η τιμη ενος αντιστοιχα εξοπλισμενου F900 xr θα παιξει 2-3 χιλιαρικα πανω.
  15. Αν καποιος ενδιαφερεται και δε του ταιριαζει το μεγεθος, εχω την εντυπωση οτι για καποια μεγεθη (π.χ. απο medium και πανω), το κελυφος ειναι το ιδιο και αλλαζουν τα μαξιλαρακια. Τα μαξιλαρακια μονα τους τα βρηκα ενδεικτικα στα 31ευρω απο την colori. Οποιον τον ενδιαφερει, μπορει ανετα να παρει ενα τηλεφωνο να μαθει ακριβως λεπτομεριες. Καλοπουλητο!
  16. Γενικά δεν το έχω σφίξει ακόμα δυνατά δυνατά. Αλλά 11ροπη λέει που είναι πραγματικά λίγο σίγουρα το έχω πολύ παραπάνω. Δεν νομίζω να σκίστηκε η φλάντζα, εδώ δεν είχε χαλάσει η προηγούμενη. Ροδελες πήρα από την ντουκατι καμία δεκαριά να έχω μια ζωή, επίσης μου τις χάρισαν, μεγαλείο χαχαχαχαχαχα!
  17. Θα στο πω όπως θα το λεγα σε φίλο μου,ελπιζωντας να μην παρεξηγηθείς. Σοβαρεψου... Αν και είδα μετά ότι μάλλον δε θα πας για τέτοιο πράμα.ευτυχως...
  18. Είναι κ το γουστάρω απλά δεν θεώρησα κακό να πάρω κ γνώμες κ να φιλτράρω κάποια πράγματα ..πάντως καταλαβαίνω το ύφος κ ευχαριστω που ασχολήθηκες !!! Είμαι ήδη στο ψάξιμο ναι κ από αύριο θα πάω να δω υποψήφιους στόχους κ ελπίζω να βρεθεί κάτι καλο γρήγορα κ να μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας !! Απλά το είπα γιατί οι περισσότεροι με αποτρέπουν κ μπυ λένε πχ πάρε τρανσαλπ για αυτό το είπα
  19. 11.950€ πιθανότατα η τιμή του στη χώρα μας.
  20. Τουλαχιστο εβαλε και αιξατμεισοι στο citroen.
  21. Βρήκα ένα suzuki 110 του 02 στα 600 ευρα με 25κ χλμ Αν δεν είναι σαν αναπηρικά καροτσάκια! Πάντως αν έχει τέτοια ωραία αίσθηση το πατίνι, θέλω πραγματικά να δοκιμάσω μοτο ηλεκτρική
  22. Εγώ θα πρότεινα να βγάλεις το φίλτρο να δεις αν η λαστιχένια φλάντζα είναι εντάξει δεν έχει σκιστεί-αλλοιωθεί από το σφίξιμο. Βάλε το δάχτυλο σου στο "σπείρωμα" του κάρτερ εκεί που βιδώνεις το φίλτρο μήπως έχει υπολείμματα από την παλιά φλάντζα, σκουπίδια ή ανωμαλίες. Γενικά δεν θέλει πολύ σφίξιμο εκεί και μάλλον το έχεις σφίξει ήδη αρκετά. Λάδωμα την λαστιχένια φλάντζα πριν την τοποθέτηση. Σφίξιμο με το χέρι συνήθως είναι αρκετό. Να έχει αρπάξει το κάρτερ μου φαίνεται δύσκολο, το μέταλλο του φίλτρου συνήθως είναι πιο μαλακό. Επίσης η ροδέλα της τάπας λαδιού γενικά θεωρείτε μιας χρήσης. Υπάρχει εκεί για να πάρει όλο το ζόρι. Την επόμενη φορά άλλαξε την, πάνε πάρε με δείγμα από χρώματα - σιδηρικά να έχεις καβάντζα καμιά δεκαριά.
  23. Ελα, μη μου στεναχωριέσαι γι αυτά. Για να σε παρηγορήσω θα σου πω οτι την περασμένη εβδομάδα που άλλαξα λάδια στο Dominator μου πήρε πάνω από τρεις ώρες! Ολα μα όλα πήγαν στραβά. Και το έχω ξανακάνει. Εντάξει, στο NX είναι πολύ πιο περίπλοκη η διαδικασία, αλλά και πάλι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ! Οι ιμάντες δεν φαίνονται για πολύ δύσκολο, οι desmo βαλβίδες όμως.... εκεί να δεις πανηγύρι!
  24. Σύντομη ερώτηση, πάλι δάκρυ από το φίλτρο λαδιού. 1.Το πάω σε μηχανικό γιατί έχει κάποιο πρόβλημα με το Κάρτερ και μου αλλάζει το μισό μοτέρ ή 2. σφίγγω σαν τον Χαλκ όπως το βρήκα? 3. Η περιμένω με συστολές διαστολές από τις θερμοκρασίες να συνέλθει?
  25. 1. Αν η καψούρα σου ήταν το Χ Μουλτιστράντα θα το είχες ήδη πάρει και δεν θα περίμενες να ακούσεις γνώμες τρίτων οι οποίοι είναι και άγνωστοί σου κιόλας. Γνώμη μου. 2. Αν δεν μπορείς να ανταποκριθείς οδηγικά σε ένα Μουλτιστράντα 1000 τότε δεν μπορείς να ανταποκριθείς οδηγικά σε καμία μηχανή, σκούτερ ή παπί. Με όλες θα θέτεις σε συνεχή κίνδυνο εσένα και τους γύρω σου. Το δικό μου συμπέρασμα λοιπόν, αγόρασέ την αν την θες πραγματικά κι απλά ανέβασέ μας φωτογραφίες για να σου ευχηθούμε.
  1. Load more activity