Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. Ο Ντάνι ατύχησε επιπλέον γιατί λίγο μετά που μπήκε στη μεγάλη κατηγορία έπεσε στην εποχή του μονολάστιχου με πρότερη απαγόρευση δυνατότητας ξεχωριστών ελαστικών για κάθε αναβάτη/ομάδα που μπορούσε να τα προμηθετεί (τσιμβόκια εις τους 3 τότε λαστιχάδες κλπ κλπ) και έτσι το βάρος του αποτέλεσε επιπλέον δύσκολα διαχειρήσιμο μειονέκτημα (το 2006 στο Εστορίλ ο δορυφορικός Τόνυ Ελίας κέρδισε με τα «νυχτερινά» σπέσιαλ λάστιχα που φέρανε και δοκίμασε ο Πεντρόσα στο WUP και δεν του αρέσανε οπότε οι Χονταίοι τα πασάρανε στον δορυφορικό).
  3. Βρε λες να πάρω σκούτερ?
  4. Αυτο εκανα θαναση, εβαλα ενα πανακι στην τρυπα αλλα το ξαναεδεσα ολο το μηχανακι γιατι πιστευα οτι θα μπορουσα να το μετακινησω. Ενδιαφερον αυτη η ιμιτασιον ωραιος. Ρε η sym εχει τρελαθει μου ζητανε 80-90 ευρω για καινουργια μιζα, δεν πανε καλα αυτοι, μου φαινεται καβαλησε το καλαμι ο γκοργκολης απο τις αυξημενες πωλησεις που κανει τα τελευταια χρονια. Ηλια ελα μην φοβασαι δωσε μου το σκουτερακι σου για καμμια βδομαδα
  5. απ' τα πολλά κάρβουνα του καλοκαιριου, έφαες και τα καρβουνακια της μίζας. Τραβα παρε μια ιμιτασιον, αντεχουν μια χαρα = https://www.motolouis.gr/miza-sym-combiz-125-orbit-ii-125 Τα καρβουνακια = https://makinaparts.com/sym/6385-31201m92001a-brush-set-for-e-starter-engine-sym-combiz-125-vs-125-150-karboynakia.html δεν αξιζει καν. Εχει φαει τον χαλκο, και θελει ολη λυσιμο-καθαρισμα, κρατα την να την εχεις 2η. Μη το δεσεις, βαλε ενα υφασμα στη τρυπα να μην μπαινει σκονη και ασε το ακινητο το σκουτερ. Θα πας με αμαξι 1-2 μερες
  6. Tην ανέβασα σ ένα καφάσι FIX, την κρέμασα από την οροφή Έβγαλα τα καλάμια , έβγαλα τις κάλτσες της Acerbis, άδειασα τα παλιά λάδια (ΓΙΑΤΙ ΒΡΩΜΑΝΕ ΤΟΣΟΟΟΟΟΟ???) κι έβαλα καινούργια λάδια 12W ορυκτέλαιο και καινούργιες φυσούνες. Και αυτό ήταν το Κυριακάτικο πρωινό μου.
  7. Μαικ αμα χρεειάζεσαι μεκανάκι έλα να πάρει το δικό μου μέχρι να το φτιάξεις ρε συ. Αρκεί να μην κουβαλάς θερμοσίφονες..
  8. Ωραιοςςς ,πως φρενάρεις όμως;;
  9. Ειμαστε σχεδον ιδιες διαστασεις, ειμαι 1.92 και καπου στα 90 κιλα. Ειχα το στρωμα πανω απο 2 χρονια στην κατοχη μου, ταξιδια βολτες και εδω με τα παιδια αλλα και μονος ειτε μονος ειτε διπλος ανα την ελλαδα απειρα, αστικη χρηση παλι αρκετη να φανταστεις σε καποια φαση τοτε ειχα μεινει και απο μικρο μηχανακι και ειχα μονο το στρωμα για τα παντα. Τι να πω, το στρωμα σχεδον το αγαπησα, σαφως εχει και πλεονεκτηματα αλλα και μειονεκτηματα ομως κατα την αποψη μου ειναι ενα μηχανακι που δεν θα σε προδωσει ποτε και ξερεις τι να περιμενεις. Στο κομματι της καταναλωσης ειναι ο βασιλιας, ειδικα τα μετα του '07 μοντελα (εγω ειχα το πενταρι χωρις abs) με τα 2 μπουζι ανα κυλινδρο ειναι ασυναγωνιστα σ`αυτον τον τομεα. Και αρκετα ευκολοδηγητο παρ`ολο τον ογκο του, ειναι σωστα κατανεμημενο το βαρος και του οτι εχει μεγαλο τιμονι, βοηθαει αρκετα στους ελιγμους και στα επιτοπια. Την θεση οδηγησης δεν την χαρακτηριζω ''κακη'' αλλα ουτε και πολυ καλη, ειναι χαμηλα η σελα και αρκετα φαρδια, με αποτελεσμα εμας του πολυ ψηλους να μας φερνει τα γονατα σε μια περιεργη γωνια που ενοχλει λιγακι, συν οτι καθεσαι και πολυ κοτσωνατος επανω. Γκαζι ok καποιες φορες θες το παραπανω (παντα θες αυτο το παραπανω), μετα θυμασαι τι μηχανακι οδηγας και λες μια χαρα ειμαι και μ`αυτο. Φρενα αστο μεγαλη και πικραμενη ιστορια που αν ψαξεις υπαρχουν παρα πολλες αναφορες στο ιντερνετ, αλλα ειναι και μια σχετικα φθηνη βελτιωση. Πλαισιο λενε καλο, φοραει το ιδιο με του 1000, αποψη δεν εχω. Αναρτησεις, βαρκα γυαλο, κλασσικο γιαπωνεζικο, αλλα πληρης ρυθμιζομενη η πισω και μπροστα σωζεται με αλλαγη λαδια-ελατηρια. Ταξιδιωτικες δυνατοτητες απεριοριστες. Αξεσουαρ-βελτιωσεις ατελειωτες και με πολυ καλες τιμες καποια. Συνεργεια με τεχνογνωσια και khow-how για το συγκεκριμενο παλι αρκετα, μην ξεχναμε οτι το μηχανακι πουλιεται σχεδον εναν αιωνα στην ελλαδα και το εχει παρει μεχρι και η κουτση μαρια. Προβληματα, ενα πολυ γνωστο που μαλλον το συναντησες και εσυ στο xt σου ή τουλαχιστον το εχεις ακουσει-διαβασει καπου, ειναι με το tps της mikuni που φοραγε το ιδιο και το xt αλλα και το tdm, μικρη η ζημια και κατα πασα πιθανοτητα λυμενη μιας και μιλαμε για μεταχειρισμενα, την ζημια αυτη την εβγαζε καπου στις 25,000 χλμ. Αυτα, αν θυμηθω και τιποτε αλλο θα το συμπληρωσω. Οσο αναφορα το varadero, δεν εχω αποψη γιατι δεν το εχω οδηγησει αυτο το μηχανακι, μονο στατικα θυμαμαι που ανεβηκα μια φορα επανω και μου φανηκε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ. Νικολα (karellen) δεν ξερω γιατι λες οτι εχουν μικρη διαφορα στο βαρος τα 2 μεταξυ τους και οτι δεν θα καταλαβει διαφορες, το stroma ειναι στα 220 κιλα και το varkadero αν δεν κανω λαθος φτανει καπου στα 270. Κατι τελευταιο επειδη αναφερθηκε, αν μιλαμε για το παλιο το v-strom 1000, θα σου ελεγα να το αποφυγεις γιατι αυτο το μηχανακι εχει βγαλει παρα πολλα προβληματα.
  10. Κάτι για φίλτρο αέρα θες, θα το χάσεις λόγω της σκόνης που αναπνέει.
  11. Καλησπερα ρε ομορφοπαιδα, καιρο ειχα να ανοιξω νεο θεμα. Λοιπον το ζητημα ειναι το εξης, η μιζα στο σκουτερακι μου καπουτ, ευτυχως εχει μεριμνησει ο σχιστοματης που το κατασκευασε και εχει βαλει και μανιβελα και γλυτωσα το σπρωξιμο. Αφου λοιπον το σκουτερακι πηγε στον ηλεκτρολογο και γινανε οι απαραιτητες μετρησεις, καταληξαμε οτι ρευμα παει παντου και το μπουτον μαζι με την καλωδιωση ειναι κομπλε, αρα μειναμε απο καρβουνακια. Fuck λοιπον γιατι για να βγει η μιζα πρεπει να λυθει το μισο μηχανακι (σκουτερογ@μησι@ μην χεσω). Παω σε ενα αντιπροσωπο της sym και ζηταω καρβουνακια ανταλλακτικα, ναι καλα θα ηθελα. Η εταιρεια λεει δεν τα πουλαει ξεχωριστα πλεον, παλια τα πουλαγε αλλα τωρα πουλαει ολοκληρη την μιζα (τωρα τι κανουμε ρε παικτη?) Κραταμε αυτο ως πρωτο σκελος για να κανω την ερωτηση παρακατω και συνεχιζω. Κυριακη σημερα και η μοναδικη μερα που μενει λιγος χρονος ελευθερος για να μπορεσω να ασχοληθω με το λυσιμο και να παρω την μιζα στα χερια. Μετα απο πολυ ξεβιδωμα, βουαλα!!! Βγαζοντας λοιπον την μιζα και ανοιγοντας την βλεπω οτι τα καρβουνακια δεν ειναι αποσπωμενα αλλα εφαπτονται πανω στο καπακι σε κατι λαμακια,γινεται αυτο? Και αν ναι πως αλλαζονται μονο αυτα? Εν τω μεταξυ μαλλον στην προσπαθεια μου να βγαλω το πανω απο μεσα απο το βαρελακι αυτο κοπηκε (φαινεται στις φωτο). Καρβουνακια που να ταιριαζουν στην μιζα την δικια μου που βρισκω? Επισης μια τελευταια αλλα σημαντικη ερωτηση, το μηχανακι μπορω να το οδηγησω χωρις την μιζα επανω? Εκει που ειναι ο αξονας και εχει αυτο το o-ring πηγαιινε και κουμπωνε σε μια τρυπα που εχει ενα γραναζι και μαλλον δινει την κινηση στον αξονα, σε αυτη την τρουπα λοιπον ειχε μεσα λαδι, προφανως γι`αυτο και εχει o-ring για την στεγανοποιηση, το μηχανακι το εβαλα στατικα μπροστα απο μανιβελα αλλα ακουγεται σαν τρακτερ απο εκει μεσ που εχει το γραναζι και υπαρχει και μια πιθανοτητα να ξερασε λαδι εξω (δεν ειμαι και πολυ σιγουρος γι`αυτο ομως). Ευχαριστω προκαταβολικα για τις οποιες απαντησεις, και για προλαβω καταστασεις την μιζα θα την παω αυριο στον ηλεκτρολογο να την κοιταξει, απλα εμενα με καιει του οτι το μηχανακι ειναι εργαλειο δουλειας και μου κοβει τα χερια στο να μεινει ακινητοποιημενο, οποτε αν εχω λιγακι αβαντα χρονου και μπορω να παρατεινω καπως τον χρονο της επισκευης και του ξαναλυσε-δεσε απο την αρχη, θα μου ηταν πολυ πιο ευχαριστο.
  12. Πρέπει να ξέφυγες απο τα 2χιλιάρικά που έλεγες πάντως. Ωραία δουλειά πάντως και με τόσο ελαφρύ σκελετό παίζει και να πετάει.. Στην θέση σου αφού δεν θα το κάνεις όπως είναι μαμά θα έβαζα η μπροστινό με κόντρα ή 2 μπουκάλες μπροστά απο supra για να σταματάς κιόλας γιατι 59 και μπροστινά c50 φρενάρεις εδώ σταματάς στα 100 μέτρα
  13. https://youtu.be/6TSLOkrzg0U Το όνειρο Εγινε πραγματικότητα μετα απο πολλα χρόνια!
  14. Πωλούταν έως το '10 στα 11500 καινούργιο από εκεί και μετά να πάρεις ότι σου αρέσει, διότι για την χρήση που θέλεις κάνουν και τα δύο με τον δικό του τρόπο το καθένα, το strom πιο μανιτζέβελο αισθητά πιο ελαφρύ, το vara με πιο αναβαθμισμένη αίσθηση κινητήρα λόγο του 1000cc στροφάλου
  15. Εχω χιλιάδες.Να σου στείλω ενα δεματακι σε πράσινη σακούλα, μαλακή συσκευασία και απ όξω να γράφει Μεσσηνία?
  16. Όπως σε κόβω αν πάρεις το στρώμα θα ξενερώσεις ότι το πληρωσες χρυσο και αν πάρεις το Ντερο παίζει να σε κουράσει(το είχε πάθει και άλλο μέρος του forum κάποτε). Οκ ίσως δε σε ψήνει Ευρωπαίος αλλά από την άλλη ρίχνεις ματιές στο GS. Θα σου έλεγα να κανεις ένα τεστ ride όλα τα μηχανάκια που παίζουν και να δεις αν σου αρέσουν αρκετά ώστε να αξίζουν τις παραχωρησεις που θα κάνεις. Είτε αυτές είναι η τιμή, το βάρος, η θεωρητικά λιγότερη αξιοπιστία κτλπ.
  17. στο μήκος φίλε όχι στο πλάτος ενδεικτικά wheelbase vestrom 650: 1560, tracer700: 1450, versys 650: 1415 το μήκος του μεταξονίου για 1000cc είναι καλό, όμως για 650midweight all around είναι πολύ, όταν ο ανταγωνισμός σήμερα όχι το 2002 (που βγήκε το πλαίσιο) γίνεται όλο και πιο συμπαγής σε διαστάσεις και ελαφρύς σε βάρος. όμως φυσικά έχει τα καλά του που είναι ξεκάθαρα η τουριστική χρήση, εκεί παίζει μονο του. Εντάξει το vstrom 650 νομιζω ακομη και έτσι που πουλάει περισσότερα κομμάτια στην κατηγορία αλλά η απόσταση που χωρίζει είναι αναπνοής
  18. Κι εμεις που δεν εχουμε φελλούς, τι θα γίνουμε? Αλκοολικοί ?
  19. Το klr εδώ και λίγο καιρό ανεβαζει θερμοκρασία ανεξηγητα,προχθές βγήκα μια διαδρομή και στα 10 χλμ η βελονα βάρεσε κόκκινο χωρις να πέφτει ρουπι! Γυρνάω πίσω άρον άρον για έλεγχο,αντλία νερού λέω μέσα μου γιατί το είχε ξανακάνει παλιά.Αδειάζω τα νερά που ζεματάγανε,λυνω το καπακι της τρομπας όμως η φτερωτή ήταν ακίνητη στη θέση της στερεωμένη γερά στον άξονα.Όμως τα νερά που άδειασα νωριτερα ήταν ανακατωμένα με λάδι γιατί έχει διαρροή η φλάτζα και περνάνε λάδια στι ψυγειο και τούμπαλιν νερα στο κάρτερ Μπήκε τοτε η παράξενη ιδεα μηπως οι κυψελες του ψυγειου ηταν 'μπουκωμενες' με λάδι και δεν απεδιδαν οπως θα πρεπε..Βούλωσα λοιπον τις τρυπες του με φελό και το γεμισα πετρελαιο! Περιμενα κανά μισάωρο,το αδειασα και το γεμισα.παλι με βενζίνη.Στα 5 λεπτα την εχυσα κι αυτη και ακολουθως στην επανω τρυπα του ψυγειου αδειασα μισο μπουκαλι ava και κατοπιν νερο!Περιτό να σας πω ότι πηξαμε στη σαπουνάδα!Κατοπιν εχωσα το λαστιχο της βρυσης στη μια τρυπα και αμολησα τη βρυση,στα δυο λεπτα ειχε γινει λαμπικο!Εν συνεχεια τα μονταρισα παλι ολα και βγηκα μια βολτα με αρκετη εθνικη αλλα και πολλα φαναρια.Το αποτελεσμα ηταν ο δεικτης να ειναι κολημενος στη δεύτερη γραμμη λιγο πιο πάνω απο το κρυο δηλ και καμμια σχεση με τις τρελες θερμοκρασίες!
  20. Εχει και ντιζες γκαζιου ή τσοκ στα χειριστηρια που θα αλλαξεις; εκτος των ηλεκτρικων φις που θα αποσυνδεσεις τα παλια και θα συνδεσεις τα νεα, θα πρεπει να βγαλεις βαλεις και τις ντιζες αντιστοιχα. Τα φις δεν ειναι στανταρ, και αν προσπαθησεις να βαλεις απο αλλο μοντελο μπορει να εχουν διαφορες, οπως, -να πρεπει να αλλαξεις γενη ή θεσεις στα pins -να πρεπει να αλλαξεις φις συνολικα, με κοψε ραψε στα καλωδια -να μην ταιριαζουν μηχανικα τα χειριστηρια, να μην παιρνουν τις ντιζες, να μην χωρανε στο τιμονι κ.ο.κ. και φυσικα, -να εχουν αλλες λειτουργιες, τα διαφορετικα χειριστηρια, π.χ. να μην εχει σινιαλο. Εγω θα ελεγα, βγαλε, λυσε τα μικεοεξαρτηματα των επαφων στους διακοπτες, καθαρισε τυχον μουργες, συναρμολογησε σωστα, λιπανε, κι αν παλι δεν δουλευουν, τοτε αντιπροσωπεια και νεα χειριστηρια ΓΙΑ το μοντελο το δικο σου.
  21. Η Χόντα πάντα είχε την ίδια φιλοσοφία από τo 1983 και θα έχει την ίδια φιλοσοφία για πάντα. Φτιάξε το απόλυτα πιο γρήγορο μηχανάκι στον ένα γύρο και μετά βρες το υπερταλέντο που θα μπορεί να το οδηγάει για όλο τον αγώνα. Όλοι όσοι δεν κατάφεραν να κερδίσουν με το Χοντα απλά ήταν άχρηστοι για την εταιρία και τίποτα λιγότερο (με έξαίρεση τον γυάλινο Pedrosa). Ο MM δεν ξέρω αν ποτέ θα ρισκάρει να αλλάξει εταιρία. Πάντως έχει το ταλέντο και τον χρόνο για να καταφέρει να ξεπεράσει μέχρι και τον Agostini και αν ο χρόνος και η τύχη είναι με το μέρος του θα το καταφέρει.
  22. Είχα δανειστεί ένα Βαραντέρο και είχα κάνει βόλτα όλη τη Μύκονο. Τί πολιτισμένο, ήπιο, και κυριλέ μηχανάκι! Σα τρανσαλπ μεγάλο ήτανε. Με δεδομένη την ποιότητα της Χόντα και οτι τα πουλάνε σε σωστές τιμές, πάρε αυτό. Ε, και αααααν δε σου αρέσει καμια ανάρτηση κλπ το βελτιώνεις στα σημεία.
  23. Αχτύπητος πάλι σήμερα, ούτε ένα λαθάκι στην εκκίνηση να μπερδευτούν λίγο να μη βαριόμαστε από τόσο νωρίς
  24. Χαιρετω την παρεα. Εχω ενα σκουτερ Sym Joyride 200 και λογω της κακης ποιοτητας κατασκευης και επειδη μενει αρκετες ωρες στον ηλιο μου εχουν χαλασει οι διακοπτες στο τιμονι. Δουλευουν με αρκετα κολληματα, η κορνα ακουγεται βραγχιασμενη, τα φλας θελουν πιεση για να αναψουν κλπ. Θελω να τα αλλαξω ολα ετσι οπως ειναι. Δεν εχω κανει κινηση ακομη. Τι θα αντιμετωπισω; Απλα ξεβιδωνω το παλιο και βαζω το καινουργιο; Μπορω να βαλω απο αλλο μηχανακι η γενικα ανταλλακτικα και να τροποποιηθουν τα καλωδια (ηλεκτρονικος ειμαι μπορω να αλλξω την καλωδιωση).
  25. Εχει κανεις αποψη για τον εν λογο μαγαζι? https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/23989572/ Ουτε χλμ ουτε φωτο ουτε πληριφιριες. Τι φαση? Οπως βλεπετε κωλοτρωγομαι
  1. Load more activity