Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. Στρογγυλοφάναρο γυμνό μονοκύλινδρο 400cc με άγνωστη προς το παρόν ισχύ και με όνομα φόρο τιμής στην ιταλική πόλη Varese. Κόκκινο πλαίσιο, USD 47mm, ABS, φρένα Brembo με μπροστινό δίσκο 320mm και πίσω 220mm.Ύψος σέλας 820mm.Διαθέσιμο από την άνοιξη. Θα υπάρχει και Varez 125cc. Πηγή
  3. Απο disclock τι εχετε? Ποσο κοντα ειναι στο συναγερμο Καταρχας φανταζομαι αφαιρειται πολυ πιο ευκολα απο τους επιτηδειους Επισης ποσο ευκολα/δυσκολα ενεργοποιειται
  4. εγω συγκρινω 2 μηχανες οι οποιες παραγονται απο την ιδια εταιρια σε ταυτοχρονη χρονικη στιγμη κ οχι 2 τυχαιες με διαφορα ετων οπως στο παραδειγμα σου,επισης ο φιλος προλαβε να κανει τον "εξυπνακια" με μια απλη ερωτηση,αν δεν καταλαβε ας ρωτουσε εκεινος τι ακριβως εννοω να του το διευκρινιζα,το οτι εγραψε 1 "κατεβατο" για μια ερωτηση που μαλλον δεν καταλαβε οπως λες, δειχνει κ τον τροπο της απαντησης κ της διαθεσης που εχει. Εγω συνομιλω κ σε αλλα forum οχι μονο για μηχανες κ δεν υπαρχει αυτη η νοοτροπια του να δειξω οτι ξερω περισσοτερα σενα κ τον μαθενα κ ουα ουα,οποιος δεν ξερει κανει την ερωτηση για να μαθει κ οποιος γνωριζει πραγματικα με επιχειρηματα κ μονο,απανταει,δεν απανταει οποιος να ' ναι για να προβαλει τον εαυτο του. Για μενα κ για πολλους ειναι τα forum ειναι για να βοηθαρι ο ενας τον αλλον κ οχι για αυτοπροβολη γνωσεων κ επιδειξης Ευχαριστω για τη γνωμη σου παντως
  5. Σήμερα
  6. Αυτό που ο άλλος ΔΕΝ ξέρει, κατά δηλωσή του κιόλλας, λέει κάτι λάθος, του λες ότι είναι λάθος αυτό που λέει, και ΓΙΑΤΙ είναι λάθος αυτό που λέει, και αντί να πει ένα ευχαριστώ για την πληροφορία που μου έδωσες, υβρίζει αυτόν που πάει να τον βοηθήσει... φαινόμενο της ανθρώπινης σκέψης; Ίδια διάμετρο επί διαδρομή έχουν το μοτέρ του CBR600F 1999-2004 και του CBR600RR 2003>.... Και τα δύο είναι 67*42.5. Ξέρεις τι άλλο κοινό έχουν, πλην Honda και 67*42.5; ΤΙΠΟΤΑ! Άλλο κάρτερ, άλλη κεφαλή, άλλες βαλβίδες, άλλο κιβώτιο και μάλιστα triaxis το RR, άλλες βάσεις για το πλαίσιο, άλλα ηλεκτρονικά, γενικά πλην ότι και τα δυο είναι Honda , τετρακύλινδα εν σειρά και 67*42.5 διαστασεις... λες και τα έφτιαξε ΑΛΛΗ εταιρία σε ΑΛΛΗ εποχή. Τι μας δείχνει αυτό το παράδειγμα; Ότι η θεωρία ''τα δυο μοτέρ έχουν ίδια διάμετρο και διαδρομή άρα μοιάζουν'' είναι ψευδής. Η ποιότητα της Keeway είναι ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. Στο συνεργείο που εργαζόμουν, τα βλέπαμε σε καθημερινή βάση, και τα είχαν χωρίς ουδεμία εξαίρεση φτωχοί μεροκαματιάρηδες Πακιστανοί, που τους ΤΑ ΧΑΡΙΣΕ κάποιος για να μην τα πετάξει. Θα σε συμβούλευα πολύ σοβαρά, ψάξε να πάρεις κάτι άλλο.
  7. https://www.aggeliorama.gr/pros-polisi/ilektronikes-syskeues/video-vcr-vintage-philips-vr2334_i40162 Ευκαιρία.
  8. Οικοδομικό τετράγωνο; Στη δική μου περίπτωση υπήρχε το εξής: Πες μένω στην οδό Τάδε 15, που είναι κάθετη σε 2 οδούς (η μία εκ των οποίων λεωφόρος). Και οι δύο είχαν, αλλά εγώ ανάμεσά τους δεν είχα. Δηλαδή, ένα διπλό Ταυ, που τα δύο παράλληλα τμήματα έχουν, αλλά όχι το κάθετο ενδιάμεσο. Μαζευτήκαμε διάφοροι ενδιαφερόμενοι στην οδό, μαζέψαμε ικανό αριθμό θερμίδων για οικιακή θέρμανση και τότε πέρασε ο αγωγός από εμάς. Σαφώς είναι θέμα το δίκτυο αερίου, αλλά η πολιτεία (παγκοσμίως) βλέπω να το αγνοεί ενώ η τεχνολογία στα αυτοκίνητα φαίνεται να δουλεύει τώρα και όχι να ελπίζουμε να δουλέψει σε 10 χρόνια
  9. ευχαριστω,αυτη την απαντηση ηθελα,να ' σαι καλα
  10. Η ίδια διάμετρος και διαδρομή δεν εξασφαλίζουν την ποιότητα υλικών και κατασκευής, Μανώλη. Ούτε πως σχεδιάστηκαν στο ίδιο τμήμα τα δύο μοτέρ. Ακόμα και στα tsi που αναφέρεις, μπορεί να υπάρχουν πολλές ομοιότητες στα μοτέρ, αλλά ας συγκρίνεις μοτέρ S3 με το αντίστοιχο 2λιτρο πχ της Skoda θα βρεις πολλές αλλαγές. Και όχι μόνο σε περιφερειακά
  11. εγω δεν εννουσα τοσο απλα τη διαφορα που μπορεσες να καταλαβεις εσυ φιλε κ πας να το παιξεις κλασσικος "εξυπνακιας",εννοουσα απο ποιοτητα υλικων αν θα ειναι ιδια,επειδη κ τα 2 μοτερ εχουν ιδια διαμετρο κ διαδρομη πιστονιου κ επειδη η μια εξαγορασε την αλλη,οχι απο διαταξη κ αρχιτεκτονικη κατασκευης,οπως π.χ. η seat,η skoda,η VW κ η audi εχουν τους ιδιους tsi
  12. Κυριοι, για να τελειωνει το θεμα εδω γιατι εχουμε ξεφυγει πολυ απο την θεματολογια του θρεντ και οντως οπως λεει ο Γιαννης απο πανω παει να γινει στραβη και δεν θελω μιας και αποχαιρετω το φορουμ! Θα πω την τελευταια μου κουβεντα και δεν θα ξανα ασχοληθω με το ζητημα "ποσο πολυ εστριψε ο ΚωσταςΤ". Το review που εγραψα και Ο,ΤΙ εγραψα, το εγραψα για τα δικα ΜΟΥ δεδομενα, για την δικη ΜΟΥ οδηγηση. Γι αυτο και ειναι οι δικες ΜΟΥ εντυπωσεις απο το συγκεκριμενο ελαστικο. Ride Safe συντροχοι και παντα ορθιοι
  13. Ανάθεμα την ώρα που ταγκαρίστικα σ αυτό το τόπικ παίδες, ειλικρινά σας το λέω. Αν θέλετε την γνώμη μου ως τρίτο, πάει να δημιουργηθεί παρεξήγηση χωρίς κανέναν απολύτως λόγο. Μιλάμε πως πάει να παιχτεί καραμπινάτη μαλακία, μπέσα τώρα. Το τελευταίο που θέλω να κάνω είναι τον δικηγόρο του ενός ή του άλλου αλλά επειδή ψυχανεμίζομαι την ένσταση του Γιώργου, θεωρώ πως αυτό που τον ξένισε ήταν η αντιπαραβολή του s20 ως μέτρο σύγκρισης του Road5 σε συνθήκες πίεσης. Το παιδί δεν ξέρω ούτε πως είναι στην φάτσα αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να ήταν αγενής με κάποιον ή να ήθελε να φέρει τρίτο άτομο σε δύσκολη θέση.
  14. Καλησπερα, εχω ενα innova του 06' με 30.000 χλμ. Το αγορασα καινουργιο το 07'.Στις αρχες το προσεχα με τα service κλπ, τελευταια το ειχα αμελησει και το ειχα πιεσει με το γραναζωμα που το ειχα κοντυνει απο 35/14 σε 38/12 με αποτελεσμα να ζοριστει,να καιει κ να μενει χωρις λαδια και πρεπει να αρπαξε η μπιελα, το πηγα σε ενα μαγαζι, το ακουσε και μου το επιβεβαιωσε. Μου ειπε για επισκευη να αλλαξει μπιελα,πιστονι, ρεκτιφιε, καδενα,ρουλεμαν, φλαντζες, λαδια,ολα honda γνησια μαζι με εργασια θα παει 450€ Μου φαινονται πολλα, το εψαξα και αν αγορασω τα πραγματα μονος μου κοστιζουν περιπου 150€ + εργασια + ρεκτιφιε κ ζυγισμα της μπιελας στο στροφαλο. Οποτε υπολογιζω 300-350€ εκτος αν αλλαξω και κατι αλλο οπως τρομπα λαδιου, βαλβιδες, τεντωτηρα, γλυστρες, δισκους. Δισκους εχω αλλαξει τελευταια newfren οποτε λογικα δεν χρειαζονται αλλαγη. Γενικα αξιζει κατι τετοιο; Σκεφτομουν επισης και για καινουργιο κυλινδρο με μεγαλυτερο πιστονι αλλης μαρκας πχ. Takegawa 56mm για να γλιτωσω το ρεκτιφιε και να κερδισω σε αποδοση αλλα θα κρατησει το ιδιο σαν το μαμα η θα εχω θεματα; Σε τετοια περιπτωση θα δουλευει σωστα με το μαμα εκκεντροφορο κ καρμπυρατερ η θελουν κ αυτα αλλαγη; Το μηχανακι το εχω για μεταφορικο μεσο, δεν το εχω ουτε για κοντρες ουτε για βιτρινα, απλα θελω να ειναι αξιοπιστο. Αν αυτο μπορει να συνδιαστει και με μεγαλυτερη αποδοση καλοδεχουμενο.
  15. Καλα... Μην νομίζεις οτι ολη η Αθήνα ειναι συνδεδεμενη. Δεν περναει απο καθε γειτονια το φυσικο αεριο. Πχ για την δικια μου γειτονια τα πλανα λενε για 2021 και παλι δεν ειναι σιγουρο.. Δικια μου γειτονια ξερεις τι σημαινει; Ότι μπορει εγω να εχω αλλα εσυ στο επόμενο οικοδομικο τετράγωνο να μην εχεις
  16. Κανένας δεν απαξιώνει κανέναν. Θα χρειαστεί να υπερασπιστώ το Γιώργο μιας και τυχαίνει να τον ξέρω προσωπικά και πίστεψε με είναι άνθρωπος που δε θέλει να φέρει κανέναν σε δύσκολη θέση. Αν σου πω πως το μεγαλύτερό μου ταξίδι με μηχανή είναι μια ώρα και μετά ισχυριστώ ότι η μηχανή μου είναι άνετη σε μεγάλα ταξίδια τι θα πεις; Αν σου πω ότι έχω το καινούριο Zontes για δύο μήνες/600χλμ και μετά ισχυριστώ ότι είναι αξιόπιστο και δε βγάζει προβλήματα τι θα πεις; Αν δεν έχω οδηγήσει ποτέ το tracer μου με πάνω από 130 και μετά ισχυριστώ ότι δεν έχει θέματα αστάθειας τι θα πεις; Καταλαβαίνεις πού το πάω; Οι κλίσεις που φαίνεται να παίρνει η μηχανή στις φωτογραφίες(για το δεξί βελάκι μιλάμε προφανώς) είναι τέτοιες που δε θα προβλημάτιζαν ούτε pilot road 3 που είναι φορεμένο σαν μαμά ελαστικό σε μηχανή του 2014. Δεν έχει νόημα να μιλάμε για κρατήματα αν δεν έχει ξαπλώσει η μηχανή ποτέ πάνω από 30 μοίρες. Δε δοκιμάστηκε ποτέ η πρόσφυση του ελαστικού για να μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα. Αυτό είπε ο Γιώργος. Προσωπικά συμφωνώ αλλά δε θα το έκανα θέμα από μόνος μου, απλά θα το προσπερνούσα όπως πρότεινε ο Κώστας στο τελευταίο του σχόλιο. Από την άλλη το φόρουμ το διαβάζουν και παιδιά που δεν έχουν ιδέα γενικότερα και για αυτούς ίσως είναι χρήσιμο και το σχόλιο του Γιώργου. Συμπέρασμα: θα ακούσω για την αντοχή ενός ελαστικού από κάποιον που κάνει μεγάλα ταξίδια και τα φοράει μέχρι να λιώσουν, θα ακούσω για την ικανότητα στο βρεγμένο από κάποιον που οδηγάει όλο το χρόνο, ακόμα κι αν βρέχει τουλούμια και θα ακούσω για κρατήματα στις στροφές από κάποιον που στρίβει. Δεν είναι κακό αυτό που λέω, δεν κάνουμε όλοι την ίδια χρήση και δεν μπορούμε να έχουμε όλοι γνώμη (άξια λόγου) για όλα.
  17. Παρακαλώ, θα πρότεινα πρώτα να δείς απο κοντά αν κάποια απο αυτά ταιριάζουν στη σκελετό σου και πάνω απο όλα να υπολογίσεις κόστη γιατί μιλάμε για καθάρισμα εσωτερικά / βάψιμο εξωτερικά / petcock και άλλα ανταλλακτικά που χρειάζονται... να δείς αν αξίζει γιατί και αυτά μικρά είναι σε χωρητικότητα... https://www.car.gr/parts/?q=xv400+τεποζιτο (κάποια δεν είναι πραγματικά τεπόζιτα - βλέπεις αν έχουν τάπα - για να μην πάς τσάμπα) Εμένα για παράδειγμα δεν είχε τη τρίτη βίδα στο πλαίσιο πίσω (λόγω ότι ήταν japan η μοτο - τρομάρα της...) δε μου άρεσε οπτικά και δεν έβγαλα άκρη. Επίσης δεν είναι και να παίζεις με τη βενζίνη θα έλεγα.
  18. Σ'ευχαριστώ πολύ. Μπήκα στα ξένα σάιτ και εκεί ένας είπε ότι μπορεί να πηγαίνει τεποζιτα από hyosung aquila
  19. Παντως απο την φωτο φαινεται να ειναι περι το 1.5 δαχτυλο απατητο το λαστιχο πραγμα που σημαινει οτι καποιος που γνωριζει να οδηγει σβελτα στον δρομο δεν χρειαζεται να τερματιζει κανενα ελαστικο, αν δεν θελει. Περαν τουτου δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιος που λεει την εμπειρια του βαζοντας μαλιστα ΚΑΙ φωτο , πρεπει να εχει λαστιχα τερματισμενα , ειδικα οταν ΔΕN μπαινει πιστα κ τα συγκεκριμενα ελαστικα ειναι Sport TOURING. Αντι δηλαδη να ευχαριστησουμε καποιον που κανει τον κοπο να μας πει την εμπειρια του ξαφνικα δεχεται ενα ειδος «απαξιωσης» και κριτικης της οδηγικης του ικανοτητας ...Νομιζω οτι ειναι λαθος αυτο.
  20. Ανασύρω λίγο το thread (αυτό που βρήκα με τις περισσότερες και πιο πρόσφατες απαντήσεις) εξαιτίας ενός βίντεο που είδα σήμερα (από τον χερά Ari Henning -ο οποίος τραυματίστηκε με βεγγαλικά αν δείτε δυο βιντεάκια πίσω στο κανάλι τους και επίσης αποχωρούν σαν team από το Motorcyclist Magazine). (σχετικά threads στο mybike εδώ: http://www.mybike.gr/topic/82295-συμβουλές-για-σωστό-στρώσιμο-μετά-από-μερική-ανακατασκευή/#comment-2093914 , http://www.mybike.gr/topic/78929-στρωσιμο/#comment-1993213 , http://www.mybike.gr/topic/73515-το-στρωσιμο-ειναι-απαραιτητο/#comment-1795105 , http://www.mybike.gr/topic/73923-στρώσιμο-μηχανής/#comment-1806576 , http://www.mybike.gr/topic/23891-το-σωστό-στρώσιμο-του-κινητήρα/ )
  21. Η όλη ιστορία της ηλεκτροκίνησης, όσο η ανθρωπότητα δεν διαθέτει άφθονο ηλεκτρισμό από αντιδραστήρες σύντηξης, είναι μια πολύ μεγάλη ΜΠΑΡΟΥΦΑ, που δεν την καταλαβαίνουν οι πολλοί, για τον λόγο ακριβώς που το λέω και θα το ξαναλέω: Οι πολλοί άνθρωποι δεν νοιώθουν από Φυσική, δεν έχουν λογική στην σκέψη τους, και δεν κρίνουν μόνοι τους. Το μοναδικό περιβαντολογικό πλεονέκτημα της ηλεκτροκίνησης, είναι ότι το καυσαέριο (ή όποια άλλη μόλυνση), δεν βγαίνει στην πόλη που κινείται το όχημα, βγαίνει σε ένα σταθμό ηλεκτροπαραγωγής, κάπου στην επαρχία, που χεστήκαμε, εμείς εδώ στην πόλη να είμαστε καλά. ΔΕΝ έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων το ηλεκτροκίνητο, γιατί για να φορτίσει η μπαταρία του, κάπου σε ένα μέρος, ένα εργοστάσιο έχει κάψει κάτι, για να παράγει το ρεύμα που το φόρτισε. Άμα βάλουμε στην εξίσωση το κόστος απόκτησης, το κόστος αλλαγής μπαταρίας κάθε π.χ. 10 χρόνια, τον περιορισμό της αργής φόρτισης, ήδη προκύπτουν πολλά προβλήματα για τον ιδιώτη ιδιοκτήτη. Άμα βάλουμε στην εξίσωση το οικολογικό αποτύπωμα που έχει η κατασκευή του, η ανακύκλωσή του, τα χημικά των μπαταριών του κ.ο.κ. ΔΕΝ ξέρω, κατα πόσο συμφέρει από οικολογική πλευρά, δεδομένου ότι το πετρέλαιο σαν ανθρωπότητα, ΠΑΛΙ θα το κάψεις για να κινείται το ηλεκτροκίνητο. Αν κάποια στιγμή, επιτευχθεί η ελεγχόμενη πυρηνική σύντηξη, και έχουμε άφθονο ηλεκτρισμό, καθαρό και ατέλειωτο, τότε ναι, όλα να γίνουν ηλεκτρικά. Μέχρι τότε, απλά μειώνει τα καυσαέρια στις πόλεις πηγαινοντάς τα αλλού.
  22. Άσε να μαντέψω, είσαι ήδη στην δεκαετία με την μπαταρία του Disclock ;
  23. Και εγώ έχω φορτιστή, αλλά εντάξει, την ξελιγώσαμε την μπαταρία... Ναι, το disc lock είναι μια χαρά, πολύ πιο εύχρηστο. Παίζουν και ορισμένα που έχουν βύσμα για επαναφόρτιση της εσωτερικής τους μπαταριούλας, η οποία κρατάει πολύ....
  24. Κι εγώ τέτοιο έχω. Δική του αυτόνομη μπαταρία και όλα γκούντις.
  1. Load more activity