Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. Εσύ, με 'γεια την οθόνη του xiaomi σου
  3. Εκκεντροφόρος επικεφαλής... καλά θα περάσει όποιος το πάρει την 1η - 2η χρονιά. Στο τέλος του βιντέου Continental τραβάει κάτι σκασίματα ωραιότατα, τί φάση?
  4. CB 500 X

    Της belray βαζεις λαδωτικο;
  5. Σήμερα
  6. Η διαφορά μεταξύ Τεχνικά Θέματα/ Πως μπορώ να και Τεχνικά θέματα είναι ουσιώδης. Το 1ο αναφέρεται σε μοτοσυκλέτες ΚΑΙ ΟΧΙ παπιά, ενω το 2ο αναφέρεται αποκλειστικά σε παπιά/scooter. Η επιμονή βεβαια κάποιων ΝΑ συνεχίζουν αβάδιστα, αβίαστα, και αβασάνιστα να ανοίγουν τόπικ στην 1η κατηγορία για το παπί τους, , είναι κι αυτη παροιμιώδης... Πιο.................. ταληράκια δεν γίνεται να γραφτεί.
  7. Yamaha

    ε, ναι, σε αυτό το στυλ Ρομποτέκ ταιριάζουν καλύτερα
  8. στο βίντεο πάντως τα μισά στελέχη δεν ήταν Ινδοί.
  9. thanks για τις απαντησεις παιδια . δηλαδη τα me22 φαινονται ασχημα σε σχεση με τα εργοστασιακα ;;;; η κορωνα που ειπες τι ειναι ;;;
  10. Gel μαλλιών taft v12 Γυαλιά oakley frogskins
  11. Sprinter 125

    Λογικα απο εβδομαδα θα το εχεις πες του να σου στειλει την αδεια κυκλοφορια σε mail και πας και το ασφαλιζεις και με την ασφαλεια ,κρανος , διπλωμα πας και το παιρνεις . Αντε με το καλο....
  12. Επειδή είχα... ΤΡΕΙΣ Enfield, μια του 1997, μια του 2002 και μια του 2005 (η τελευταία ήταν η καινούρια, η EFI που υπάρχει και τώρα). Η ποιότητα από μοντέλο σε μοντέλο βελτιωνόταν (η πρώτη μου έβγαλε την Παναγία, η δεύτερη ήταν πολύ καλύτερη, η τρίτη ακόμα καλύτερη), όμως... ...θα πρέπει να βελτιωθεί κι άλλο! Δεν είναι "επικίνδυνο" να έχεις Enfield (μιλάω για την EFI) και μπορείς να κυκλοφορείς κάθε μέρα αλλά τα σπαστικά της τα κάνει. Επίσης κάποια τμήματα θα έπρεπε να βελτιωθούν και κατασκευαστικά - δεν είναι δηλαδή δυνατόν π.χ. να φθείρονται (τουλάχιστον στη δική μου που ήταν του 2005, τώρα μπορεί να το έχουν λύσει το θέμα) τα ταμπουρογράναζα τόσο γρήγορα! Αν και το εργοστάσιο αναγνωρίζει το πρόβλημα και ισχυρίζεται ότι δίνει μεγάλη βάση στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας, τα ρεπορτάζ από την καινούρια Himalayan ήταν ιδιαίτερα απογοητευτικά - ένα σωρό προβλήματα αντιμετώπισαν οι... καμικάζι που τόλμησαν να αγοράσουν τις πρώτες. Ίσως να έφταιγε ότι η Himalayan ανήκει σε μια κατηγορία στην οποία το εργοστάσιο δεν έχει πείρα - όμως... τι φταίει ο κόσμος; ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΜΑΘΗΜΑ. Επειδή λοιπόν οι καινούριες δικύλινδρες και ακριβότερες είναι και πιο απαιτητικές σε συντήρηση κλπ., το καλό που τους θέλω είναι να έχουν προσέξει την ποιότητα, αλλιώς μπορεί και να αποκτήσει... πρόβλημα ύπαρξης η μάρκα! Ο ανταγωνισμός δεν αστειεύεται και οι αντίπαλοι ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ είναι πάρα πολλοί και με εξαιρετικά βελτιωμένα προϊόντα - ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ENFIELD ΔΗΛΑΔΗ! Εκτός βέβαια από την ποιότητα, πρέπει να αλλάξει ΕΝΤΕΛΩΣ η συμπεριφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας - ή μάλλον... ΟΛΟΚΛΗΡΗ η αντιπροσωπεία! Σίγουρα δεν φταίει καθόλου το πολύ φιλότιμο παιδί που δουλεύει στο συνεργείο της αντιπροσωπείας και κάνει ό,τι μπορεί (νομίζω ότι είναι εκεί ακόμα - δεν έχω πολύ πρόσφατη ενημέρωση) αλλά σε θέματα εξυπηρέτησης προς τον πελάτη, κάλυψης από ανταλλακτικά κλπ., η κατάσταση είναι ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΗ και η αδιαφορία σπάει καρύδια! Αν είναι να παραμείνει η ίδια κατάσταση, χίλιες φορές να μη φέρουν τις δικύλινδρες καθόλου και ας πάμε σε... κινέζικη απομίμηση Yamaha SR 400, όπως η Daytona Rockstar 400 που φέρνει ο Γκοργκόλης, τουλάχιστον... θα πληρώσουμε λιγότερα και θα έχουμε μια στοιχειώδη υποστήριξη! Είδα ότι και η Benelli παρουσίασε στην EICMA ένα πανέμορφο ρετρό 400άρι - αλλά τι κάνει η ελληνική αντιπροσωπεία της Benelli και αν θα το φέρει, αγνοώ. Επίσης έρχεται και η Brixton 250 που παρουσιάστηκε κι αυτή στην EICMA - αυτή θα τη φέρει ο Θεοχαράκης, πράγμα που είναι μεγάλο ατού. Αν η τιμή της είναι καλή... όλα είναι πιθανά. Η 125 πρέπει ήδη να έχει αρκετή επιτυχία εδώ στην Ελλάδα, έχω δει δηλαδή μερικές στο δρόμο! Σε αυτή την κατηγορία οι κύλινδροι και τα κυβικά δεν έχουν τόση σημασία άλλωστε!
  13. Τελικά το πήρες το kawa?εντυπώσεις? Αν όχι θα σου έλεγα να κοιτάξεις και το BMW G310 GS...
  14. https://www.skroutz.gr/s/12709085/Xiaomi-Mi-A1.html Έχει καθαρό android , οχι MIUI, είναι πιστόλι
  15. εχετε αποψη γι αυτην ; η γενικα για την εν λογο εταιρεια? την εχω βρει 399 με 5 χρονια εγγυηση https://www.skroutz.gr/s/10764876/Hitachi-49HK6W64.html
  16. Εσύ να το δεις που είσαι με το μπακατελ :Ρ
  17. Καλησπέρα Έχω ένα crypton x και το έχω κάνα 3μηνο κούτα! Στις βροχές γέμισε υγρασία το καντράν. Πήρα τηλέφωνο εκεί που το αγόρασα και μου είπανε αστό 2 μέρες και θα το συζητήσουμε. Αυτό καλύπτεται από την εγγύηση? Κάλεσα την μοτοδυναμική αλλά φαίνεται να το έχουν κλείσει το μαγαζάκι τους γιατί ούτε σε mail απαντάνε αλλά ούτε και στα τηλέφωνα. Και προφανώς δεν είμαι διατεθειμένος να δώσω χρήματα να αλλάξω η να μοντάρω το καντράν. Πείτε μου αν είχε κάποιος άλλος αυτό το θέμα. Και σήμερα παρατήρησα σκουριά στην πλάκα που δένει η ανάρτηση μπροστά.... Έχω ξενερώσει μπορώ να πω..
  18. Sprinter 125

    Καλησπερα και πάλι... Αυριο τελικα παραλαμβάνω εξαιτίας καθυστέρησης της μεταφορικης, λογω των τραγικων συμβαντων στην Μάνδρα Αττικής. Μερικές ερωτήσεις: 1) Την πινακιδα, αδεια κλπ θα τα κανονισει ο εμπορος μου ειπε. Βγαινουν αυθημερον? 2) Με ασφάλεια τι γίνεται? Εννοω, οταν θα παρω το μηχανακι δεν θα εχει ασφάλεια και πρεπει να βγάλω. Μεχρι τότε δεν το μετακινώ καθόλου ή ισχύουν καποια που διαβασα περι προσωρινής ασφάλειας, που εκδίδεται απο τον έμπορο, με διάρκεια 1 μήνα?
  19. Δες το Xiaomi redmi 4X με τον snapdragon επεξεργαστή
  20. Είναι παλιά αγγλική εταιρία, όντως από τις παλιότερες, που ξεκίνησε φτιάχνοντας τουφέκια και όπλα, και κάποια στιγμή έφτιαχνε και μοτοσυκλέτες. Κάποια στιγμή χρεωκόπησε και την αγόρασε το ινδικό της τμήμα, οπότε από αγγλική εταιρία, έγινε ινδική. Οι ζωντανοί δηλαδή σήμερα, την ινδική εταιρία έχουν γνωρίσει. Ένα Bullet 500 της δεκαετίας '90 που είχε ένας φίλος, ήταν η προσωποποίηση της αθλιότητας κατασκευής. Και τεχνολογικά ΠΟΛΥ ξεπερασμένο. Και ούτε καν για κλασσικό, δεν δικαιολογούσε τις πολύ κακές επιδόσεις (19 ίπποι από 500 κυβικά αν θυμάμαι καλά). Τώρα με το καινούριο δικύλινδρο δεν ξέρω τι θα παίξει, όμως βλέπω ΣΥΧΡΟΝΑ κάρτερ οριζόντια διαιρούμενα, βλέπω ΣΥΧΡΟΝΟ εννιαίο κιβώτιο και μοτέρ, γενικά βλέπω καλά δείγματα ότι η εταιρία κατέφθασε στον 21ο αιώνα. Ας μην βιαζόμαστε, θα τα δούμε και θα....δούμε.
  21. Βλέπω οτι παίζει το Huawei P9 lite Dual (3GB) με 11 ευρώ παραπάνω μαζί με τα μεταφορικά (191) και χωρίς να αλλάξει φιλοσοφία χρήσης. (Huawei-Honor) To έχει φίλος μου, κανένα πρόβλημα μέχρι ενώ και οι φωτό είναι καλές. Αν θέλουμε να διυλίσουμε τον κώνωπα , 4+4 με 8 , μπορεί να παρουσιάζει διαφορές στην αρχιτεκτονική και στους πυρήνες. 4 πυρήνες υψηλής δυναμικότητας (τύπου Cortex Α57, Α72,A73 κ.ο.κ) και 4 πυρήνες χαμηλής κατανάλωσης για καθημερινή χρήση (τύπου Α53) σε σχέση όπως π.χ το Honor 7 με 8 πυρήνες όλοι τους Α53 αλλά ρυθμισμένους με διαφορετικές συχνότητες για να μην καταναλώνει την μπαταρία μέσα σε μια ώρα και γίνει πιο ψηστιέρα και απο Panigale 1299 Μπορεί το skroutz να έχει κάνει τέτοιο διαχωρισμό αλλά μάλλον έκατσε έτσι απο τα δελτία τύπου.
  22. Διάβασα ότι είναι η παλιότερη εταιρεία μοτοσικλετών.Η ποιότητα κατασκευής είναι τόσο κακή?
  23. Για να έχει σασπένς.... Και μετά από τόσο καιρό, θα ανεβάσω φωτογραφία από μία πατάτα!!!
  24. @mavroe Δεν υπάρχει λόγος να προσπαθείς Να "αμυνθείς" επιτιθέμενος. Ούτε να στοχοποιείς μέλη που δε ξέρεις τι ακριβώς εννοούν πίσω από τα λόγια τους. Και άσε την ηθική και το ποιόν καθενός μας στην άκρη, αρχίζει να μου γυρίζει το μάτι...... Ασχολήσου με τον προβληματισμό σου, εντός θέματος, μάζεψε γνώμες και κάνε βόλτες. Ως νέο μέλος προσπέρνα τα ανούσια, ασχολήσου με τα ουσιώδη. Το τελευταίο σου ποστ, είναι φάουλ και απολύτως περιττό. Και με βάζει σε σκέψεις....... Οποιοδήποτε άσχετο ποστ από εδώ και κάτω ή θα διαγράφεται άμεσα ή θα οδηγήσει σε λουκέτο το θέμα. Δε θα το ξανασυζητήσω, θα αρχίσουν τουφεκιές.
  25. @hayabusas τι λεει ρε ο Πωποτας;
  1. Load more activity