Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates   

  1. Σήμερα
  2. Σε μαγαζι που θα βρεις στο νετ με τιτλο "κολλησεις αλουμινιου" Επισης εξαρταται τι θες να κολλησεις. Πιο "ντελικάτη" κόλληση ειναι με tig, πιο "ψωμωμένη" είναι με mig. Στον Πειραιά είναι ένας από τους καλύτερους του είδους, αλλά προφανώς σου πέφτει μακριά.
  3. Για καποιο λογο, δεν μου κανουν πια και πρέπει να παω σε ένα νουμερο μεγαλύτερο.. Για το διαστημα που τα εχω, δεν έχουν πολυφορεθεί. Γενικά σε καλή κατάσταση. Κατα προτίμηση απο Αθήνα για συναλλαγή χέρι με χέρι.
  4. Τωρα το ειδα. (δεν μπαινω συχνα πια..) Ψάχνεις ακομη?
  5. Καλορίζικο, με πολλά χιλιόμετρα!!
  6. Σε τι μαγαζί πρέπει να πάω που να κάνουν αλουμινοκόλληση?
  7. Ααααα σε παρακαλώ, τόσο πήγαινε το άμοιρο! Πάντως στον 3ο γύρο, έπιασα 118 Αμα προσέξεις, σχεδόν έχω σταματήσει στην στροφή ώστε να αφήσω όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κενό απο τον μπροστινό μου. Δεν μπορείς να κάνεις προσπέραση και ο πλοηγός άντε να πηγαίνει με 60 το πολύ. Πάντως μέχρι τα 110, για 250αράκι μονοκύλινδρο πάει σβέλτα.
  8. Η αρχική αίσθηση από το μπροστινό είναι αυτή του μεγαλύτερου βάρους σε σχέση με μια συμβατική δίτροχή μοτοσυκλέτα ενώ ξενίζει κάπως και η διαφορετική πληροφόρηση που δέχεται κανείς. Πολύ σύντομα όμως το συνηθίζει κανείς και σε συνδυασμό με τους πολύ καλούς μοχλούς που προσφέρει το φαρδύ τιμόνι, μπορεί να πετύχει πολύ γρήγορες εισόδους στις στροφές. Διαγράφοντας μια στροφή, η αίσθηση είναι μοναδική, εθιστική θα έλεγα. Απόλυτη σταθερότητα ανεξαρτήτως των κακοτεχνιών του δρόμου, εξαιρετική πρόσφυση και δυνατότητα να κάνεις διορθώσεις ή ακόμα και να αλλάξεις κατεύθυνση ενώ βρίσκεσαι στην κορυφή των καμπών. Πράγματα που με οποιαδήποτε δίτροχη μοτοσυκλέτα θα ήταν εξαιρετικά επικίνδυνα, το Νiken τα εκτελεί αδιαμαρτύρητα και με… χασμουρητό, σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα του κόσμου! Με αυτά τα δεδομένα, στις εξόδους των στροφών το γκάζι μπορεί να ανοίξει πολύ νωρίς και πολύ… πολύ, ενώ όσο και αν φόρτισα εσκεμμένα το μπροστινό υπό κλίση, δεν κουνήθηκε ούτε εκατοστό από την πορεία που του είχα υποδείξει. Πέραν όμως από τις στροφές, η σταθερότητα είναι εξαιρετική και στην ευθεία. Με τo cruise control ενεργοποιημένο, το Niken ταξιδεύει σε “ράγες” στις ευθείες, αδιαφορώντας χαρακτηριστικά για οτιδήποτε προσπαθεί να το εκτρέψει από την πορεία του. H εκπληκτική απόδοση του μπροστινού συστήματος, δεν υποστηρίζεται το ίδιο από το πίσω αμορτισέρ ή για να το θέσω καλύτερα, το μπροστινό είναι τόσο καλό που αναδεικνύει και τονίζει τις όποιες αδυναμίες της πίσω ανάρτησης. Το αποτέλεσμα είναι ότι σε μερικά δύσκολα σημεία, υπήρξε αποσταθεροποίηση του πίσω συστήματος, αφού το αμορτισέρ αδυνατούσε να διαχειριστεί τις καταστάσεις. Όπως και να έχει, οποιοσδήποτε μελλοντικός κάτοχος Niken, ας βάλει ψηλά στην λίστα των προτεραιοτήτων του μια αλλαγή του πίσω αμορτισέρ με κάτι πιο ποιοτικό. Το κράτημα της στις στροφές πρέπει να το βιώσει κανείς για να το πιστέψει, η πρόσφυση και η σιγουριά που εμπνέει δεν έχουν προηγούμενο ακόμα και όταν εξαντλήσει κανείς τις 45 μοίρες κλίσης που σηματοδοτούν και το όριο. Μπορεί να οδηγηθεί γρήγορα, πραγματικά γρήγορα. Πηγή
  9. Dy 125

    Υστερα απο φουλαρισμα σε ενα βενζιναδικο που σχεδον παντα εκει βαζο το μηχανακι πηγενε να σβησει κανα δυο φορες και σημερα το πρωι μετα απο περιπου 8 χιλιομετρα σταματω σε μια διασταυρωσει και εσβησε και δεν επερνε μπροστα με μιζα βαρεσα μανιβελα και αδυνατοσε να σεικωσει στροφες αυτο το 1 δευτερο που κανει παντα οταν βαλεις μπροστα.μετα εστρωσε τι λετε να παιζει ?εγω πιστευω καυσιμο γιατι εκανα 70 χιλιομετρα και πηγε πολυ κατω απο την μεση!6800κμ
  10. Yesterday
  11. Αν θυμαμαι καλα στο ρουμπινετο μολις ξεκιναει το σωληνακι κανει μια γωνια,ισως εκει να ειχε τσακισει και να μην αφηνε να περασει αρκετη ποσοτητα. μπορει να ειχε πιασει σαβουρα σε καποιο σημειο ή να ειχε "σπασει" εσωτερικα και να εφραζε.
  12. Κανενα προβλημα Δεν μας πιεζει ο χρονος Να σαι καλα
  13. Kαι εγω που έκανα κάμποσα Google Searches κάτι τέτοια μου έβγαζε, αλλά μου λείπουνε πολλά απο αυτά τα εργαλεία που ζητάνε. Θα πάω στον μάστορα μου άμα είναι να τον ρωτήσω αμα μπορεί να κάνει κάτι. Όσο αναφορά υγρό για καρμπυρατέρ θα πάρω γιατί θέλω να κάνω αυτό που έκανες και εσυ με το σώμα ψεκασμού (αργά και προσεκτικά βέβαια τα βήματα γιατί άλλο Address άλλο Innova)
  14. Καλησπερα. Με μηχανη,ναι. Να στα πω αναλυτικα με το καλο οταν γυρισουμε;
  15. Δωσε ινφο αν μπορεις; με μηχανη πηγες; Αν ναι η διαδρομη τι λεει; Σκεφτομαι στο γυρισμο απο Μπρνο να περασω απο εκει Το θεμα ειναι αν απο εκει και κατω τι παιζει με περασμα απο Αλβανια κτλ Βγαινει ευκολα η διαδρομη Ντουμπροβνικ-Θεσσαλονικη και ποσες ωρες θελει περιπου; Ευχαριστω
  16. Δωσε ινφο οταν εχεις. Καλοστριφτα αγορινα
  17. Τα έβαλα ήδη.
  18. Δεν βοηθαει και πολυ αυτο αλλα ειναι μια αποψη
  19. Θα διατηρήσεις την ίδια σχέση μετάδοσης εάν χρησιμοποιήσεις γρανάζια με ίδιο αριθμό δοντιών ή να διατηρήσεις την ίδια σχέση μετάδοσης με άλλα γρανάζια. Το μήκος αλυσίδας θα είναι το ίδιο αλλά με περισσότερους κρίκους. i=max(z1,z2)/min(z1,z2), z=αριθμός δοντιών γραναζιού. Δε σου λέω κάτι καινούριο αλλά κάτι που ξέρεις ήδη.. κάνεις απλά τους συνδυασμούς με τα γρανάζια που θες... Δεν θα αλλάξει κάτι στη σχέση μετάδοσης με την αλλαγή βήματος. Με την αλλαγή που θα κάνεις θα έχεις πιο ελαφρύ σύστημα αλυσσοκίνησης. Καλό κάνεις.
  20. Χωρίς να το έχω ψάξει πολύ. Αρχικά πίστευα με καθαριστικό καρμπ κτλ. Αλλα είδα να λένε όχι σε τέτοια καθαριστικά. Ψάξε λίγο περισσότερο κάτι σαν αυτό
  21. να τα βαλεις,σιγουρα δεν θα το μετανιωσεις. και για αυτα λεγονται καλα λογια αν και 2-3 που τα βαλανε στο tracer club δεν μεινανε και πολυ ευχαριστημενοι γιατι δεν ζεστενετε γρηγορα,αλλα οπως εγραψα και εκει,λαστιχο που με το που ξεκινας στην επομενη γωνια να στριβεις σαν το rossi δεν υπαρχει,ολλα θελουν τον χρονο τους να ζεσταθουν αλλα λιγοτερο αλλα περισσοτερο.
  22. Μετά απο μια ολιγόλεπτη κουβέντα με τον @achilleasv στο ΤΕΙ πριν μπω για μάθημα μου είπε για το άμα έχω καθαρίσει ποτέ τον αισθητήρα λ στο μηχανάκι μου και αν για αυτό μήπως κάνει μπουκώματα. Η αλήθεια είναι πως οχι, δεν τον έχω καθαρίσει ποτέ αν και ο λ είναι τίγκα στην μαυρίλα. Δεν έχω κάτι να χάσω πιστευώ άμα το δοκιμάσω αλλά ξέρει κανένας πως μπορώ να τον καθαρίσω χωρίς να τον κάνω καμιά ζημιά;
  23. Σε ευχαριστω πολυ!θα το εφαρμοσω! Ενα αλλο πραγμα που παρατηρησα ειναι οτι ειναι αρκετα σφικτο..στις ταχυτητες,αλλα επισεις κ τα φρενα δεν εχουν τοσο καλη αποκριση οπως σ αυτο που ειχα παρει στο test ride..δεν ξερω μηπως επειδη ειναι καινουργιο κ μετα θα στρωσει.. Επισεις καποιος να με βοηθησει στο θεμα του abs..πως λειτουργει σε μια μηχανη?οπως στο αυτοκινητο?κλωτσαει το πεταλ/μανετα του φρενου?πως μπορω να το δοκιμασω με ασφαλεια?μη φαω κ τα μουτρα μ..
  24. Για να πας από 520 σε 415 αλυσίδα, θα χρειαστείς μεγαλύτερα γρανάζια και πιο μακριά αλυσίδα για να διατηρήσεις την ίδια σχέση μετάδοσης, έτσι; Υπάρχει κάποιος τρόπος να το υπολογίσεις αυτό;
  25. 107 ολόκληρα χιλιόμετρα στις φυστικιές;;;;;; ΕΚΑΤΟΝ ΕΦΤΑ;;;;;; Θαααα σκοοοτωωωωθείιιιιιις!!! Βααααγγεεεελιιιιιιστρααααα μουυυυυυυ!!!! (ντάξει πειράζω, το ξέρω ότι είναι μονοκύλινδρο με 250 κυβικά, αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ...) Καλοτάξιδο φίλε. Πήγαινέ το βόλτα, μην μασάς, απλά μην το σκίσεις παραπάνω απόσο λέει το μάνιουαλ, και ειδικά κρύο, και ΕΓΩ θα απέφευγα το σταθερό γκάζι για συνεχόμενη ώρα. Ανοιξε λιγο εδώ, κλεισε λίγο εκεί, το Σούνιο ειδικά που ανέφερες, από Ανάβυσσο και μετά είναι ότι πρέπει για αυτό.
  26. Ευχαριστω!αλλα αν ρωτησω τον αντιπροσωπο που στην προκειμενη περιπτωση εχει κ συνεργειο,ε τι θα μου πει?καλα εγω λεω μεχρι να ληξει η εγγυηση να το πηγαινω στην benelli.. Τωρα με το θεμα του στρωσιματος?τι κανω?ο κατασκευαστης λεει! Εως τα 1000χλμ να μην οδηγητε πανω 6000rpm για αρκετη ωρα,να αποφευγετε ανηφορες ειδικα με 2ο ατομο,μετα τα 1500χλμ μην οδηγητε πανω απο τις 8000rpm για αρκετη ωρα,μετα τα 1500χλμ ανεβαζετε προοδευτικα τις ταχυτητες για να πετυχειτε την μεγιστη αποδοση. Και ρωταω εγω τωρα!πως μπορω να το στρωσω οσο πιο τελεια γινετε? Μπορω να κανω μια εκδρομη πχ. Στο σουνιο?εξηπακουετε οτι δεν θα περναω τις 6000rpm που λεει,αλλα κανει να εχω σταθερο γκαζι για αρκετη ωρα πχ. Στις 4500rpm?θα εχω θεμα?ρωταω γτ ειναι μονοκυλινδρο κ εχω ακουσει διαφορα.. Οποιος γνωριζει μου λεει!
  1. Load more activity